Лол,това някой от новите коли на "Надежда" ли е??? :rolleyes:Мисля ,че да. Много е добро. На мен ми харесва. Ще се радвам да се возя в такова нещо до Присово ;д ;) :P :rolleyes: :)
22 септември 2009Градът ще ства жълт!
Боядисаха го. ;]] От тази фирма масово си боядисаха автобусите оранжеви. :)
Това Цитаро пребоядисано ли е или ново доставено?
Очаквайте стабилен фоторепортаж от мен :Пстрахотни жълти,стари,големи таксита :fan: :fan: браво на кмета
"Новите автобуси" на Алекс ОК вече са в града. Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. Какви точно са, ще се разбере утре, когато те тръгват по повечето от линиите на Пътнически превози. За голямо съжаление днес бе последния ден (надявам се временно) на ето тези автобуси ;/То е ясно, че зад Александър Нанков,Митьо Черния и Кмета стоят и други
Аз на снимките не видях автобуси експлоатирани в София,някаква грешна информация има може би."Новите автобуси" на Алекс ОК вече са в града. Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. Какви точно са, ще се разбере утре, когато те тръгват по повечето от линиите на Пътнически превози. За голямо съжаление днес бе последния ден (надявам се временно) на ето тези автобуси ;/То е ясно, че зад Александър Нанков,Митьо Черния и Кмета стоят и други
На снимките реално няма снимки от София. Има информация (в основната тема) ,че тези автобуси от София са дошли само временно,като компенсация докато пристигнат новопоръчаните. Имаше и снимка какво представляват. Порови се и ще видиш :PАз на снимките не видях автобуси експлоатирани в София,някаква грешна информация има може би."Новите автобуси" на Алекс ОК вече са в града. Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. Какви точно са, ще се разбере утре, когато те тръгват по повечето от линиите на Пътнически превози. За голямо съжаление днес бе последния ден (надявам се временно) на ето тези автобуси ;/То е ясно, че зад Александър Нанков,Митьо Черния и Кмета стоят и други
Не знам какво се оплаквате ,така задочно на снимка парка си изглежда свестен-няма дараци като в други бг градове.
Този цитат имах предвид-"...Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. ...",а такива не видях.Аз май бях писал в другата тема какви са, имаше и снимка. Че са от София, от София са, но не са на ваши превозвачи. Дадени са от БулАвто временно докато докарат другите бройки нови автобуси на Алекс ОК (нали БулАвто е официален представител на Ивеко). Доколкото difian каза, Италианският лицей е имал такива автобуси, виж ако искаш общата тема, там има снимка на модела. Стар модел Ивеко са, аналогични може би на Мерцедес 0305
Да дадени са за временно ползване тези автобуси докато внесат другата част от заявените бройки.На снимките реално няма снимки от София. Има информация (в основната тема) ,че тези автобуси от София са дошли само временно,като компенсация докато пристигнат новопоръчаните. Имаше и снимка какво представляват. Порови се и ще видиш :PАз на снимките не видях автобуси експлоатирани в София,някаква грешна информация има може би."Новите автобуси" на Алекс ОК вече са в града. Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. Какви точно са, ще се разбере утре, когато те тръгват по повечето от линиите на Пътнически превози. За голямо съжаление днес бе последния ден (надявам се временно) на ето тези автобуси ;/То е ясно, че зад Александър Нанков,Митьо Черния и Кмета стоят и други
Не знам какво се оплаквате ,така задочно на снимка парка си изглежда свестен-няма дараци като в други бг градове.
Аз не съм ги виждал в движение все още. Праят ли курсове някога ? Имаш ли представа какви автобуси очакваме в останала част от поръчката ?Да дадени са за временно ползване тези автобуси докато внесат другата част от заявените бройки.На снимките реално няма снимки от София. Има информация (в основната тема) ,че тези автобуси от София са дошли само временно,като компенсация докато пристигнат новопоръчаните. Имаше и снимка какво представляват. Порови се и ще видиш :PАз на снимките не видях автобуси експлоатирани в София,някаква грешна информация има може би."Новите автобуси" на Алекс ОК вече са в града. Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. Какви точно са, ще се разбере утре, когато те тръгват по повечето от линиите на Пътнически превози. За голямо съжаление днес бе последния ден (надявам се временно) на ето тези автобуси ;/То е ясно, че зад Александър Нанков,Митьо Черния и Кмета стоят и други
Не знам какво се оплаквате ,така задочно на снимка парка си изглежда свестен-няма дараци като в други бг градове.
Ето и стари снимки:Уха, супер снимки. Особено 8687 е с целия си блясък, само му липсва работещата ел табела.
Хаха и кой ги е дал,това да не са банички!Да дадени са за временно ползване тези автобуси докато внесат другата част от заявените бройки.На снимките реално няма снимки от София. Има информация (в основната тема) ,че тези автобуси от София са дошли само временно,като компенсация докато пристигнат новопоръчаните. Имаше и снимка какво представляват. Порови се и ще видиш :PАз на снимките не видях автобуси експлоатирани в София,някаква грешна информация има може би."Новите автобуси" на Алекс ОК вече са в града. Всъщност са карани от София и са старите автобуси на някой от частните превозвачи там. Какви точно са, ще се разбере утре, когато те тръгват по повечето от линиите на Пътнически превози. За голямо съжаление днес бе последния ден (надявам се временно) на ето тези автобуси ;/То е ясно, че зад Александър Нанков,Митьо Черния и Кмета стоят и други
Не знам какво се оплаквате ,така задочно на снимка парка си изглежда свестен-няма дараци като в други бг градове.
Последната покупка на "Алекс ОК". Само за справка - такива автобуси другите превозвачи внасяха в периода 2003-2007а.Ако не ти харесват тези автобуси, ела се повози в Русе на Меркавим и тогава друга песен ще запееш. Тези Манове са идеални за нашите условия, нищо че вече са на възраст.
Напротив, на мен лично ми харесват, не ме разбирай погрешно. Просто имаше конкурси, условия, лобиране за чисто новите автобуси на една или друга фирма. Едни бяха изхвърлени, предлагайки 8годишни Ситаро и Сито за слабите линии, други спечелиха с два нови Ирисбуса, а последните им внесени автобуси са МАН НЛ 202 и Мерцедес 0405Н. Въпросът е принципен, нали? Да не говорим, че общината тотално толерира Алекс ОК - за линиите, които обслужват в момента (50% от градските линии) им трябват всекидневно 12 автобуса, те имат общо 13. И като се счупят един-два, по линиите тръгват крайградски Сетри, Мерцедеси 0303 и т.н. Има снимки назад в темата. Къде са резервите? Значи от "Надежда" и "Атанасов 90" могат да искат пълен брой основни+резервни автобуси, за Алекс ОК винаги има изключения. Така, както става в момента и с подвижния състав - участваме с едни автобуси, после мнозинството излизат други.Последната покупка на "Алекс ОК". Само за справка - такива автобуси другите превозвачи внасяха в периода 2003-2007а.Ако не ти харесват тези автобуси, ела се повози в Русе на Меркавим и тогава друга песен ще запееш. Тези Манове са идеални за нашите условия, нищо че вече са на възраст.
Да, този обаче е боядисван тук. Произведени са 2001 доколкото разбрах. В 8346 не съм се возил, но 8345 съм го пробвал и наистина е много добър, вътре също е в отлично състояние, много приятна возия и добро ускорение. Сравнявайки го с Цителис например, определено този Ман е по-тих - и отвътре, и отвън.Да боядисвани са тук.Доста хубави автобуси са.
Това, което се говореше от няколко месеца, вече е факт. Вчера "Хеброс бус" си прибра автобусите Ирисбус Цителис, дадени под наем на превозвача ЕТ "Атанасов 90 - Пламен Атанасов", с които той спечели конкурс за пакет №4 (линии № 6, 13, 30, Килифарево обиколна) и на базата на който конкурсен резултат му бе възложен превоз по тези линии за срок от 6 месеца, или докато текат съдебните обжалвания. От днес по основната градска линия №13, сочена и за една от най-печелившите, се движат следните автобуси:На месаря тези автобуси му трябваха само за конкурса.То беше ясно от самото начало.
13/1 - МАН НЛ 202, произведен 1990г (4386)
13/2 - МАН НЛ 202, произведен 1990г (4385)
13/3 - МАН НЛ 202, произведен 1992г (5191)
13/4 - МАН НЛ 202, произведен 1994г (0138)
Снимката на 5191 стана лоша, но е просто като факт за това, че тези автобуси заместват Цителисите. По линия №6 се движи 30годишен МАН SU 240, линия №30 изобщо не върви днес, вероятно няма и какво да се движи там.
Честит ви Берлински Ман :fan:Че той е от повече от една година .
Да,от 2 години е тук.Изкарват го само лятото.И,наемат му е доста.Честит ви Берлински Ман :fan:Че той е от повече от една година .
Няколко днешни снимки ! :)Стига сте цъкали все едни и същи возила през ден! Кажете, какво става на Качица, има ли сериозен напредък?
Да, има напредък и то голям. Остава само да се асфалтира. Самото кръгово си е оформено вече, както и островчетата .Няколко днешни снимки ! :)Стига сте цъкали все едни и същи возила през ден! Кажете, какво става на Качица, има ли сериозен напредък?
Ами,то няма кой знаекакво да се снима.И,затова возилат са все едни и същи.На ПВ Качица,се работи усърдно.Както се разбра,няма да има износваща част от асфалта.Поне не и на този етап.И пак циркът ще е пълен.Няколко днешни снимки ! :)Стига сте цъкали все едни и същи возила през ден! Кажете, какво става на Качица, има ли сериозен напредък?
Кажете, какво става на Качица, има ли сериозен напредък?
Първият съчленен автобус в Търново от няколко години насам, днес е по линия №2, операторът е Алекс ОК. Снимката стана малко зле, но ще я подменя до няколко часа. Ще добавя по-късно и снимки на новите Ирисбуси, тръгнали по линия 13 от вчера.Още не мога да повярвам, че имаме съчленен автобус. Най-после доживяхме да имаме и ние, след близо 6 години без . Много се кефя на новата придобивка 8) O0 :goof:
Още не мога да повярвам, че имаме съчленен автобус. Най-после доживяхме да имаме и ние, след близо 6 години без . Много се кефя на новата придобивка 8) O0 :goof:Честито.Доколкото знам,АЛЕКС ОК мислят да вземат още 2-3 такива автобуса.
Честито.Доколкото знам,АЛЕКС ОК мислят да вземат още 2-3 такива автобуса.Леле това е супер, определено има нужда от такива автобуси във Велико Търново. Сигурно за сега този ще върви по 2, а като отворят ПВ Качица ще тръгне по 20, то всъщност и новите съчленени, които ще пристигнат би трябвало да са по 20. И по 5 има нужда от такива автобуси, но просто маршрута на линията не го позволява. Много добра покупка направиха Алекс ОК, ще вземат скоро да ми станат любимата фирма (за сега са на второ място) :) :) :)
Леле това е супер, определено има нужда от такива автобуси във Велико Търново. Сигурно за сега този ще върви по 2, а като отворят ПВ Качица ще тръгне по 20, то всъщност и новите съчленени, които ще пристигнат би трябвало да са по 20. И по 5 има нужда от такива автобуси, но просто маршрута на линията не го позволява. Много добра покупка направиха Алекс ОК, ще вземат скоро да ми станат любимата фирма (за сега са на второ място) :) :) :)Да,за 20 става,ама за 5 не.За 110 е идеален.АЛЕКСА не са лоша фирма,само че,при тях нещата се случват по-бавно.
Да,за 20 става,ама за 5 не.За 110 е идеален.АЛЕКСА не са лоша фирма,само че,при тях нещата се случват по-бавно.По 110 също може да има, малко ме притеснява обръщалото на ул. "Ксилифорска" (Мавриков), ама в миналото по 110 и 70 (във времето когато е бил с маршрут кв.Чолаковци - бул."Никола Габровски" - Мавриков) са вървяли само съчленени автобуси така, че не би трябва да има проблеми. А имаш ли представа дали съчленените автобуси, които мислят да закупят Алекс ОК ще са от същата марка и модел, и кога ще ги закупят може след като отворят ПВ Качица, та да може да вървят по 20 ? :bb:
По 110 също може да има, малко ме притеснява обръщалото на ул. "Ксилифорска" (Мавриков), ама в миналото по 110 и 70 (във времето когато е бил с маршрут кв.Чолаковци - бул."Никола Габровски" - Мавриков) са вървяли само съчленени автобуси така, че не би трябва да има проблеми. А имаш ли представа дали съчленените автобуси, които мислят да закупят Алекс ОК ще са от същата марка и модел, и кога ще ги закупят може след като отворят ПВ Качица, та да може да вървят по 20 ? :bb:Да,в миналото се движеха съчленени автобуси по 110.Обръщалото става за тези автобуси.Незнам точно кога,и дали със сигурност ще купят.Но,доколкото знам имат такива намерения.Дано наистина да купят.Ще се заинтересувам по-подробно.
От снимките се вижда че има два с Варненска регистрация.Те са общо три, автобуси със варненска регистрация :)
От снимките се вижда че има два с Варненска регистрация.Три Ирисбус Кросуей и 10 Ирибус Дейли (маршрутки) са с варненски регистрации, на лизинг са взети от Алекс ОК ;)
Няколко снимки от днес :)Извинявай, каква е идеята през ден да снимаш едни и същи возила? С какво днешната снимка е по-особена от тази примерно от 1 юли? По-добре направи фотокаталог по номера на автобусите.
Не съм качвал снимки от 21-ви юни, въобще не качвам през ден. Днешните снимки сега забелязвам, че са леко размазани при качването им в Интернет, въпреки че на компютъра ми са си добре, както и на фотоапарата, не знам от какво и защо са станали така.Няколко снимки от днес :)Извинявай, каква е идеята през ден да снимаш едни и същи возила? С какво днешната снимка е по-особена от тази примерно от 1 юли? По-добре направи фотокаталог по номера на автобусите.
Нека си снима момчето.За фотокаталога е добра идея. :fan:Няколко снимки от днес :)Извинявай, каква е идеята през ден да снимаш едни и същи возила? С какво днешната снимка е по-особена от тази примерно от 1 юли? По-добре направи фотокаталог по номера на автобусите.
Не е добре за паметта на харда! Снимайте, ама да е нещо различно. В софийските теми също го имаше спора- всеки ден едно и също, което е малоумно и безполезно. Като имате време, наснимайте си всичките возила, ходете до гаражите и там, бях помолил да си актуализирате темата за подвижния състав... Иначе са ви хубави возилата, въпреки простотиите и далаверите.Досега не бях снимал 2158 и за това го снимах, а на 2159 нямахме снимка. А в гаражите е изключено да влезем.
Гледал съм ги някаде аз тези снимки. Преди време имаше клипче за всички автобуси и тролеи минаващи по булевард България. Изглежда имаме нов търновец във форума. Добре дошъл !Мда пуснах такова клипче тук
Пуснете някое клипче, как се справят съчленените автобуси на Качица!Имаме само един съчленен автобус в града (за сега) и в момента не знам защо, но не го пускат на линия. ;) Иначе веднъж го бяха пуснали "Специализиран превоз" и мина през "Качица", само тогава го видях да минава през Пътния възел.
Неоплана от последната снимка го видях преди седмица в Бургас (или най-малкото е бил друг екземпляр, който да е едно към едно с този) и направо ми взе очите. На табелата пишеше, че е по някакъв маршрут от Търново до Бургас. Ако можеше всеки път да ми се налага да пътувам с него вместо с БДЖ между двата града в следващите години, щях родопски танци да играя, но пустите му намаления си казват думата :(Той е собственост на "Алекс ОК", те имат линия Велико Търново - Бургас, преди няколко дни съм го виждал и за Павликени, а а в последните два дни е по линия №14 и си мисля, че може и да остане по тази линия.
Неоплана е доста добър.Да беше един ден за бургас.Сега кара 14 и други линии.Използват го като резервен автобус,за кадето няма.Неоплана от последната снимка го видях преди седмица в Бургас (или най-малкото е бил друг екземпляр, който да е едно към едно с този) и направо ми взе очите. На табелата пишеше, че е по някакъв маршрут от Търново до Бургас. Ако можеше всеки път да ми се налага да пътувам с него вместо с БДЖ между двата града в следващите години, щях родопски танци да играя, но пустите му намаления си казват думата :(Той е собственост на "Алекс ОК", те имат линия Велико Търново - Бургас, преди няколко дни съм го виждал и за Павликени, а а в последните два дни е по линия №14 и си мисля, че може и да остане по тази линия.
...3560,един от любимите ми автобуси. :fan:
3560,един от любимите ми автобуси. :fan:
Да.Те са също много хубави.Quote3560,един от любимите ми автобуси. :fan:
Да, в началото , когато започнаха да вкарват тепърва автобуси "Алекс ОК" поне ги подбираха.. Много добри са също 1403 и 1699 : )
Много добри снимки, май някой е празнувал 8-ми декември във Велико Търново. :) :) :) :) :)Да, там празнувах. :) Можеше и да са по-хубави, но нямах много време и по-подходящо място за снимане.
Това е автобус,на Турбо ЧП Горна Оряховица.Беше закупен,преди 2 години от"Магистрали"Пловдив.Много добри снимки, май някой е празнувал 8-ми декември във Велико Търново. :) :) :) :) :)Да, там празнувах. :) Можеше и да са по-хубави, но нямах много време и по-подходящо място за снимане.
Eдит:
Имало още една снимка:
(http://i214.photobucket.com/albums/cc133/tonito88/Snimki/th_PC101197.jpg) (http://s214.photobucket.com/albums/cc133/tonito88/Snimki/PC101197.jpg)
Това е автобус,на Турбо ЧП Горна Оряховица.Беше закупен,преди 2 години от"Магистрали"Пловдив.Щаерчето си го бива.Дайте малко информация за него.
Тръпна да го сефтосам, дори го бях сънувал веднъж. Иначе на мен ми се струва, че този, който имахме ние в Бургас, е бил просто съчленен вариант на модела, от който е този екземпляр. Тъй че ако си се качвал на нашия, сигурно може да си създадеш представа за този. Доколкото знам, има още един такъв, само че бяло-червен. Него почти не съм го засичал обаче.Още като го докараха този, имаше още един с него, син на външен вид. Само, че явно е имал доста проблеми, защото, вървя съвсем малко и от тогава до ден днешен не съм го виждал. В града има още един крайградски модел, с две единични врати, но той е само специализиран превози.
Тръпна да го сефтосам, дори го бях сънувал веднъж. Иначе на мен ми се струва, че този, който имахме ние в Бургас, е бил просто съчленен вариант на модела, от който е този екземпляр. Тъй че ако си се качвал на нашия, сигурно може да си създадеш представа за този. Доколкото знам, има още един такъв, само че бяло-червен. Него почти не съм го засичал обаче.Грешиш Венци.Нашия Щаер беше с двойна първа врата, а този е с единична.По скоро онзи тривратия с Пазарджишка регистрация дето беше в "Меден Рудник" е соло модела на съчленения.
Грешиш Венци.Нашия Щаер беше с двойна първа врата, а този е с единична.По скоро онзи тривратия с Пазарджишка регистрация дето беше в "Меден Рудник" е соло модела на съчленения.
Щаера,го докараха,преди около 2 години.Бил е на "Магистрали АД" Пловдив.Като дойде беше с такива лепенки.Собственност е на Турбо ЧП.Това е автобус,на Турбо ЧП Горна Оряховица.Беше закупен,преди 2 години от"Магистрали"Пловдив.Щаерчето си го бива.Дайте малко информация за него.
Това от белите ли е, или си е онзи, който принципно имаше сходно оцветяване?От белите са, жълтия Ирисбус е на Алекс ОК, Атанасов има 4 бели. Три са с реклама на Лидл, и един с реклама на Чех.
От всички ПС от ГТ в цяла България рекламата стои най-добре на тези Ирисбуси. Аз не съм много убеден, че са три автобусите с реклама на Лидл, защото преди малко видях по 13 необлепен Ирис.Трябва да видим по-хубава снимка, но засега аз съм за дългите, нови Конекта в София! :P
От всички ПС от ГТ в цяла България рекламата стои най-добре на тези Ирисбуси. Аз не съм много убеден, че са три автобусите с реклама на Лидл, защото преди малко видях по 13 необлепен Ирис.Днес аз видях три Ирисбуса с реклама на Лидл и един на Чех, все пак живея в кв."Бузлуджа" и ги виждам постоянно. Лично на мен много ми харесва реклама, автобусите така са по-хубави :P
Утре ще снимам, ако някой не ме изпревари днес.От всички ПС от ГТ в цяла България рекламата стои най-добре на тези Ирисбуси. Аз не съм много убеден, че са три автобусите с реклама на Лидл, защото преди малко видях по 13 необлепен Ирис.Трябва да видим по-хубава снимка, но засега аз съм за дългите, нови Конекта в София! :P
Продължавам да не мога да разбера,защо не се ползват рамки ,вместо да се освинва цялото превозно средство? Да не говорим, че е и по-лесно за печатане,за поставяне,за сваляне....Зависи за кой град говориш, но общо взето след рекламите вече не оставят следи и ги правят качествено. В цената играе и площта на рекламата, така че е в интерес на транспортните фирми да е така, а и интерес явно има.
Ето го и този Man SU 242, пуснат от вчера по линия №77 :arrow:МАН-а,не е никак лош за годините си. :fan: на Алекс ОК.
Ето и малко снимки от салона 8)Ама той и отвътре много прилича на 8801 на Пътнически превози, май единствената видима разлика между двата автобуса е първата врата ;)
Този автобус,е по-голям и от двама ви на години.Но,за 20 годишен автобус е добре.А разликата в тези автобуси е нищожна.Ето и малко снимки от салона 8)Ама той и отвътре много прилича на 8801 на Пътнически превози, май единствената видима разлика между двата автобуса е първата врата ;)
Eто салонна снимка от януари на един МАН на "Алекс ОК". Правена е на последната спирка в "Чолаковци". Забравих дали беше 2-ка или 110. Въпреки че автобусът не струва (МАН **2 е, все пак :D), интериорът му е доста чист и запазен:Това е 9549 и е по линия №2.
Ето как нашите снегопочистващи фирми си "вършат" работата..Да,вярно,много са ни почистени пътищата.Дори и главните пътища,не бяха минавани.Евала на г-н Рашев.
Тази вечер се прибирах от Свищов за Велико Търново и в участака от с.Самоводене до Велико Търново е ужасно заледено, два тира се бяха завъртяли и просто беше станало супер задръстване. Имаше три 10-ки почти една зад друга (на трите фирми по една :D). Като се има предвид, че за около 45 мин. те не бяха успяли да стигнат до Самоводене, а първата кола беше изключително пълна, но беше Отокар, и на хората им е било доста "удобно". :angry:Ето как нашите снегопочистващи фирми си "вършат" работата..Да,вярно,много са ни почистени пътищата.Дори и главните пътища,не бяха минавани.Евала на г-н Рашев.
През 2007г. когато минавах през В.Търново на път към Троян, минах през автогарата, за да видя кво е положението и видях един Чавдар 11М4, който беше ремонтиран в Кента и беше много цветен, имаше червено, зелено, бяло...Някой да има информацияТози автобус е собственост на СД "Волан", и по точно на Надежда. Не е в движение от средата на 2009 г. ;)
Хаха, тъпчо. :DИ то голям, тъй като и двата съчленени Икаруси, бяха доста запазени и в добро състояние, можеха да изкарат още години, а и линия №20 има нужда от такива автобуси, но .....
А тези в Ямбол явно са абсолютни малоумници да нарежат чисто нов икарус и после да го бракуват.И аз съм на същото мнение, защото не ми се вярва за няколко години, този автобус да се е амортизирал напълно, и да не става за нищо, като се има предвид, че е бил в град с размерите на Ямбол. Казвам го, защото Ямбол не е голям град, и следователно натоварването не е голямо. Щом като беше тук и вървеше по една от най-натоварените линии, и се беше в перфектна форма, не знам, каква може да е била причината, за да бъде бракуван.
http://i1239.photobucket.com/albums/ff502/dilian_dido/PB223774.jpg
:angry:
На втората снимка отново е кола на Надежда, този път линията е №40. Точно този автобус фирмата закупи от Атанасов и не беше излизал на линия от почти години, но в последните няколко почивни дни беше под №40. :)Това ми изглежда, че е закупено чисто ново, разкажете малко повечко за него.А и с рекламата изглежда добре, макар че един друг колега ще възроптае срещу "какфонията" на цветове, но на мен ми допада.
Този автобус е закупен първоначално от град Пловдив (дойде с реклама на целувки :D), след това около 2 години вървеше по линия №50 (като се има предвид, че такъв автобус въобще не е за такава линия), след това почти години никъде не го пускаха, а впоследствие се оказа, че Атанасов го е продал на Надежда, която от миналото лято не го беше пускала на линия. Между другото този автобус днес е втора кола по №3.На втората снимка отново е кола на Надежда, този път линията е №40. Точно този автобус фирмата закупи от Атанасов и не беше излизал на линия от почти години, но в последните няколко почивни дни беше под №40. :)Това ми изглежда, че е закупено чисто ново, разкажете малко повечко за него.А и с рекламата изглежда добре, макар че един друг колега ще възроптае срещу "какфонията" на цветове, но на мен ми допада.
Този автобус е закупен първоначално от град Пловдив (дойде с реклама на целувки :D)
Помня, че някой от пловдивската тема каза, че този автобус прилича на автобуси от вашия град, та по това съдех. Иначе не знам дали наистина от там е закупен.Този автобус е закупен първоначално от град Пловдив (дойде с реклама на целувки :D)
Сигурнен ли си в това което казваш, в Пловдив имаше два такива, но скоро не съм ги виждал на линия, иначе би трябвало да е купен преди повече от 4-5 години, когато "Автогруп" ги вкараха за линия 18. ;) И ако има някой да помни Пловдивският номер ще е супер. ;)
Та, да се разпиша и аз. Когато във вторник се върнах от Бургас, щракнах и аз автобусите, които чакаха там. Понеже три от четирите, които аз сварих, вече са документирани от Хакинен, при това с по-добро качество, качвам само четвъртия, който той е пропуснал. Лошото е, че той бе паркиран по доста деликатен начин и единственият начин да го хвана поне донякъде цял, беше този.Браво за снимката ! Това е един от най добрите Манове в града на този етап, според мен. ;) Атанасов както обикновено е завиждал, не му се учудвай
Интересното беше, че Месаря сновеше насам-натам с Тойотата си и замалко да ме бутне даже, докато снимах. Сигурно се е ядосвал, че няма достатъчно автобуси, за да намаже и той от цялата тая работа :D Иначе когато се качих в 2088 по 13-ката, забелязах, че се беше инсталирал на входа на площада и даваше инструкции по телефона на бат Павлин :D
Месарят да не е Митьо Пищова? Последно засякох този виден представител на региона пак с Тойота да чака нощните автобуси от София на Южната автогара.Ооооо не, не :D Друг е, но и двамата са една стока :D
Салонът на единия миди Неоплан на "Надежда". Бъз ме беше да надигна телефона още, че да не ме забележат.В коя част на маршрута е правена снимката, защото виждам, че си бил единствения пътник ?
В коя част на маршрута е правена снимката, защото виждам, че си бил единствения пътник ?
Ооо, от това място тръпки ме побиват. Пълно е с руини и изглежда доста отдалечено то цивилизацията. Идвал съм тук само 2 пъти, като първият беше от любопитство, а вторият - по задължение, защото с курса имахме поход.Да, така е, но пък на Ксилифор е много хубаво. Днес имаше ужасно много хора там, няма да е зле ако се пусне някаква автобусна линия до там, макар и изпълнявана от миди автобуси, но определено ще бъде печеливша. Може да се движи от края на април до средата на октомври, а след това или да не се движи или пък да е на по голям интервал, от 2 часа примерно. Трябва от Община Велико Търново да се замислят сериозно по това(както и за пускането на автобусни линии свързващи центъра и кварталите със ЗПЗ, ама това е друга тема), а не само за нечии лични интереси, защото както се вижда не се стига до нищо хубаво.
Никога не е бил на градска линия, за да можем да влезем и да го снимаме или просто да видим инвентарния номер .
Относно двуетажният MAN имам няколко въпроса: Знае ли се инвентарният му номер от бившия оператор (BVG най-вероятно), и ако не - има ли снимки от интериора и по-специално - таблото ? :)
Много хубави снимки. Предполагам, че са правени миналата седмица, тъй като автобуса, който си снимал по линия №70, сега е под №5 ;)Снимките ги правих на 1-ви Юли. :)
Иначе днес курсът, който изпълни вчера Реното, бе поет от Темзата, която и идва най-често.Ето я и Темзата, която вчера изпълняваше курса през Сл.Бряг.
Колко жалко, че повече няма да видим тролейбуси по Велико-търновските улици !
Колко жалко, че повече няма да видим тролейбуси по Велико-търновските улици !
Защо ? :blink:
:arrow:Някакъв сепия-ефект ли ползваш? Снимките не стоят естествени така с това синьо-зелено!
Чесно казано и аз не знам как е станало това, доста снимки правих, а само тези на автобуси са сини ;):arrow:Някакъв сепия-ефект ли ползваш? Снимките не стоят естествени така с това синьо-зелено!
Нагоре са ти по-добре. Огледай си опциите на апарата, определено си включил Сепия или нещо подобно. :)Тези снимки ги правих с телефон, но пак ще погледна да не би да съм пипнал нещо, което не трябва. :)
На Ван Хул-а стъпалото колко е високо, има ли 10 см. ?!? Да го бяха направили скосено като рампа белгийците на времето, така имам чувството, че дори повече спъва.Аз от тази снимка разбрах, че въобще има стъпала този автобус. Явно дните му по градски линии са проброени :D
От днес: малко са така небрежно правени по разбирами причини - криех се зад един храст, да не ме види оня, че щеше иначе да ме разфасова жив, задето му снимам скрапа и "гаражчето" :D :D :D :arrow:Да те поправя, това не е "гаражчето" му, а "сервизчето" му. :D :D :D Виждам, че стария Ман се е появил, сигурно ще го продава :D
Бащата и сина (малкия) са за психиатрията. Само не знам защо никой нищо не прави по въпроса да бъдат освидетелствани.Евала !
Така де, присъствал съм на истеричните им изблици. Определено и двама не са в ред. :rolleyes:О и аз, и то доста пъти. :D
От този модел Неоплани колко са останали в движение? През 2007 видях поне 2 броя от тях на обръщалото на Царевец.Към момента само Надежда разполагат с такъв модел на Неоплан.
Сега вече на таблата му не пише "40" и ще може да ходи и по другите линии.То че може - може, но във фирма "Надежда" автобусите си стоят винаги на едно и също място, освен ако няма някакъв проблем. :/
Надежда да плеснат и на Ванхула една освежаваща оранжева боя и ще е 8) .Може и да го направят скоро, ще видим. :)
Двуетажният е SD202. Във Варна има такива. СД200 е с едно ниско стъпало. СД202 е нископодов обаче.Да МАН-а е SD 202.
:fan: Готина снимка, а дали ще можеш да отскочиш до ж.п. гарата да хванеш черния ман, че още не съм го виждал хубаво? :angry:Благодаря ти :P ;) :D :D :D Как да не му се радваш на Стефчо???? ;) :blush2: :goof: :inlove:
Edit: 1268 специално за Бус Ловър и Фенка !
(http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/303936_262643700446616_121321851245469_835582_773674784_n.jpg)
Благодаря ти :P ;) :D :D :D Как да не му се радваш на Стефчо???? ;) :blush2: :goof: :inlove:
Снимки на един от новите автобуси на Пътнически превози, тук: - http://pprevozi.com/index.php?mod=autopark&show=7Красота.Обичам туристически автобуси.
Знам, че има теми за монтажи и забавни снимки, но тук по-скоро искам да иронизирам отколкото да забавлявам. Очаквайте скоро ! :fan:Подходящ за №77.В автобуса ще се возят от Капиново,В първия фургон от Церова Кория,и най отзад от Присово. :fan: :fan: :fan:
(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/317857_266326546744998_121321851245469_849447_160587492_n.jpg)
Подходящ за №77.В автобуса ще се возят от Капиново,В първия фургон от Церова Кория,и най отзад от Присово. :fan: :fan: :fan:А останалите села пеша ли ?
Ако таблата на Неоплана по линия 40 се настроят, ще е още по - добре.И двата бяха с настроени табла, но от няколко месеца не са.
Ето снимка на междуградския Неоплан на "СашкУ ДоОобре" по линията за Русе. Снимката е ужасна, затова я пускам с информативен характер - досега съм го виждал само по 14, 77 и до Бургас и в моите очи е прецедент.
Точно това е единствената туристическа Сетра на "Алекс ОК". Радвам се, че е жива, че си мислех, че са я спрели и нея.Не са я спрели, тя прави някакви специализирани превози до Полски Тръмбеш, всяка сутрин и вечер и през деня си стой в селото. Но тук явно се е наложило да идва до Свищов.
Ето и една средно добра салонна снимка от мен на оранжевото кубче. Все пак, салонните са ни кът.Браво за снимката, много добре се е получила. Точно този автобус кара с единствената табела, която е едновременно и за 9 и за 3 (единствената, на която има и крайградска линия и градска линия). Къде точно е правена снимката, това ми прилича на бул."България" или кв."Картала" ?
Браво за снимката, много добре се е получила. Точно този автобус кара с единствената табела, която е едновременно и за 9 и за 3 (единствената, на която има и крайградска линия и градска линия). Къде точно е правена снимката, това ми прилича на бул."България" или кв."Картала" ?
След като е без номер, означава ли, че е бракувано? На мен лично сравнително ми харесва като за МАН.Нямам представа, може да е нещо свързано с инцидента от преди две седмици. Титулярният шофьор на №30 също е сменен и от няколко дни кара нов, Манът Девин е там за сега.
Този МАН откъде е, този десен на тапицерията е харкатерен за град Лозана и кантона Во?
Реката се казва така, градът е с по-различно име, като моста: Саарбрюкен (http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%80%D1%8E%D0%BA%D0%B5%D0%BD).Правилното наименование на града е Заарбрюкен.
Правилното наименование на града е Заарбрюкен.И ю-то не е ю, ама транскрибиране не владея... :rolleyes: В Българския език името на града, реката и провинцията са се наложили с изговор със "С"... ;)
Реката се казва така, градът е с по-различно име, като моста: Саарбрюкен (http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%B0%D0%B0%D1%80%D0%B1%D1%80%D1%8E%D0%BA%D0%B5%D0%BD).Заарбрюкен. Преди границата с Франция и Люксембург е.
В четвъртък Манът беше заместил 1268 за един курс, понеже във втория се беше забила една кака с Шкодичка.
В четвъртък Манът беше заместил 1268 за един курс, понеже във втория се беше забила една кака с Шкодичка.Ей не му върви на Вожда тая година, първо стъклото, сега катастрофа :D
Интересно ми е забелязват ли те, като снимаш и имат ли нещо против. Имам чувството, че си взел съгласието на шофьорите и кондукторките за разлика от мен, защото аз снимам дискретно :zoro:
Бъде сигурен, че причината въобще не е това. Просто Надежда е играла с тези автобуси за тази линия и за това я обслужва с тях.
Да го похваля, че климатикът му работи добре, но боботенето на двигателя при ускорение е доста натрапчиво и сигурно заради него не го пускат по градските линии. Иначе ме кефи доста.
Не се получи много добре, но по-назад в темата има и по-лоши. Ето го 3372 - вече и той е рекламен. Да им се чуди човек - толкова стари автобуси и те лепят новите :/Многоооо грозно е станал.
ммм 0867 е по-зле.. мисля, че тази реклама е много по-добре :fan:Не се получи много добре, но по-назад в темата има и по-лоши. Ето го 3372 - вече и той е рекламен. Да им се чуди човек - толкова стари автобуси и те лепят новите :/Многоооо грозно е станал.
Не се получи много добре, но по-назад в темата има и по-лоши. Ето го 3372 - вече и той е рекламен. Да им се чуди човек - толкова стари автобуси и те лепят новите.Сам знаеш, че от гледна точка на рекламиращата фирма е по - добре да се облепи нов автобус отколкото някой по - стар.А относно позицията на заснемане тя не е от най - подходящите за снимки, малко си позакъснял със заснемането.
Не знам точно как се води, но го снимах на един паркинг за автобуси от където се виждаше Царевец и имаше пътечка за нагоре. :)
Здравейте! По мои наблюдения автобусите са ви добри. Можете ли да ми кажете колко броя и какви марки имате в града? :)Списък на подвижния състав (http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=2512.0)
Това мяса Ирисбус Рено, браво честито, дано и да е хубав автобуса. ;)По-точно Рено Агора. :)
Не е зарязан, в близост до него беше един от големите Неоплани от линия №3.
А МАН-ът НГ на "Надежда" на снимката изглежда така, сякаш някой го е зарязал :P
Едит: между другото сега тъкмо като стигнах до Манът "Милка" 4385 се сещам, че явно е бил направен, защото миналото лято бях снимал(и качил снимка) пак на Ман Милка(почти съм сигурен, че е този) паркиран на паркинга пред стадион Ивайло без предна броня и фарове.Всъщност Мановете Милка са два, та миналото лято най вероятно си видял 5191, който вече го няма, най вероятно е бракуван.След това налепиха 4385.
Еее, супер много готино имате и Чавдар-и по линията за Елена. Някаква идея дали се движат всеки ден, някакви разписания, мерак ми е да се повозя.Всъщност те са си Еленски, не са Търновски ;)
Няколко снимки на великотърновски автобуси и тролейбуси може би от периода 2003 г. - 2005 г., които намерих в сайта: - http://www.kamim.sk/
(https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/s720x720/599535_431542463556738_986141655_n.jpg)
Означава ли това, че е крайградски като 8345, 8346 и Негъра?Да. А вратите, се отворят по начина, по който се отварят и вратите на "Негъра".
... Иначе, както е тръгнало, няма да се учудя скоро и него да го видим оранжевичък, а и няма лошо - точно този цвят, в който се намира в момента, не е от най-добрите. Правят впечатление и вратите - не само че се отварят навън, но и първата е еднокрила. Означава ли това, че е крайградски като 8345, 8346 и Негъра?Цветът за мен си е много як на първо място, но е хубаво че с оранжевото гледате да типизирате хубавия си автопарк поне на външен вид!
За салона вие ще споделите като на градски или междуградски автобус е- повече седалки, тапицирани и с високи облегалки, мрежи за багаж и т.н. при втория тип... ;)Да, като на крайградски автобус е салонът - повече седалки, тапицирани и с високи облегалки. Подът е с мокет, мрежи за багаж обаче няма. Много комфортна возия има като цяло :)) Климатикът работи, а плоскостите под стъклата също са с нещо като тапицерия.
Две снимки на 7708 почиващ на пл."Иван Асен".Забелязвам, че предната врата на въпросният Неоплан се отваря на вътре, а втората - навън. Точно като Бургаският екземпляр 0165. Това май е характерно само за тази марка , от друг модел не см срещал подобно изпълнение.
Зависи как е поръчан от първият си собственик.Две снимки на 7708 почиващ на пл."Иван Асен".Забелязвам, че предната врата на въпросният Неоплан се отваря на вътре, а втората - навън. Точно като Бургаският екземпляр 0165. Това май е характерно само за тази марка , от друг модел не см срещал подобно изпълнение.
Барутник и половина :D
Ето две снимки и от мен. Първата е отпреди десетина дена и е на 0867 по 5-ицата, който за нетренираното око вероятно изглежда така, сякаш е на път доброволно да пропадне вдън земя, но всъщност просто взима почти обратния завой за турската махала :laugh: И втората снимка, която е отпреди няколко часа и е правена на Дъбово, макар и не идеална, понеже вече се стъмняваше, е за доказателство, че 4944 все пак е жив. Ако не бях бързал да се кача на Реното, щях да го пробвам и него да го видя как вози извънградско.
Ихаа, какъв баир следва надолу. Интересно дали се е случвало да пуснат от съчленените автобуси на тази линия и каква гледка ще е на този завой.Влизал е под №5 съчленен автобус и то доста често.
Май цито беше, към 18.50 ч. :D
Покажете, какво сте снимали, аз ще кажа, кого съм видял. :D
Ей го на туристическия МАН на "Алекс ОК" на бургаската автогара "Запад". Така и не успях да му се кача, но през следващата година ще се постарая да поправя грешката :devil:Оффтопик:Някой да знае,защо има отделни курсове до Ахтопол и Бургас.Днес беше една Сетра 215?
А кашончето, с което се разминава МАН-ът на "Надежда", от Павликени ли се е връщало или са го метнали на някоя градска линия? :crazy:По-скоро е било специализиран превоз.
Един от мановете на "Надежда" /оранжевият/, които са от последната доставка. Впрочем, от ето тази серия е -> http://www.man-topused.com/vehicle/13091672.html. :)Колеги, използват ли се климатиците на тези хубави автобуси?
И последната покупка на Алекс ок, която нещо гасне в движение, при спиране на спирка или кръстовище
За М81. Помня го в града от малък, от преди около 20 години, да не е и повече. Возил съм се няколко пъти на него. Все си мисля, че този е абсолютно същия(снимката е от интернет):
Интересно, че и до ден днешен, след като в града не се движат тролейбуси КМ си стои (поне последният път, когато минах през В.Търново), но не знам дали има напрежение по нея, иначе някой може ли да ми каже колко тролейбусни линии е имало, с какви маршрути са били и дали са се дублирали? Благодаря предварително за отговорите! :)Това е обсъждано многократно в общите теми в папката на Велико Търново. Тролейбусните линии първоначално са били четири, две по две дублиращи се. В последствие остават само две (основните) - №1 и №2. Маршрутът на линия №1 е: Товарна гара - Южна промишлена зона - кв."Чолаковци" - Автогара Запад - бул."Никола Габровски" - Съдебна палата - пл."Марно поле" (Летен театър)., а на №2 следният: Товарна гара - Южна промишлена зона - кв."Чолаковци" - Автогара Запад - бул."Никола Габровски" - ул."Краков" - кв."Кольо Фичето" - бул."България" - Съдебна палата - пл."Марно поле" (Летен театър). Линия №1 се движеше на 30 мин., а №2 на 12-16 мин. В момента и двете линии се обслужват от автобуси, на интервал от 60 мин., което е прекалено голям интервал поне за №2. На половината курсове пътуват само до кв."Чолаковци", а на другата половина до Товарна гара, през Южна промишлена зона.
Ако модератор прецени, че не съм пуснал мнението си в правилната тема, нека го премести където трябва.
Този Лайнс Сити е доставен от град Касел (Германия), ако не се бъркам, нали? Защото аз снимах подобен (http://forum.gtsofia.info/index.php?action=dlattach;topic=366.0;attach=100901;image) на 4-ти октомври 2014-та в града, като разликата е само, че е червен, а не оранжев и е с общо 6 колела (гуми), а не с 4- в случая, както е на снимката на Bus_lover.В случая няма как да се каже откъде е. Манът на снимката от Горна Оряховица е от преди фейслифта (не е Lion's City), не е крайградски и не се знае какъв цвят е бил. Единствената прилика е наличието на климатик.
1166 го водят MAN A21, т.е. Lion's City, стандартен градски, 12м.Lion's City се нарича фейслифта, иначе шасито е А21 и на екземплярите преди 2005г.
Между другото забелязах, че така наречената ''нова придобивка'' на Алекс ОК има ел.табло, но защо не са го пуснали? :neznam:Те не могат да си поправят парното в триосната Сетра, което работи непрекъснато от седмици, а автобусът няма нито един отварящ се прозорец, пък какво остава да използват електронните табели по автобусите.
Мерси. :)
Салонът не е вандализиран, понеже фирмата собственик на този Ман /8182/ го ремонтира основно, след като бе докаран. Впрочем, от ЕТ "Надежда" процедират така с всичките си автобуси, които са внесени втора употреба отвън. :) А за ел-таблата - единствено на Цитарото се ползва по предназначение.
(http://s28.postimg.org/wbxov6hyx/IMG_20150627_122716.jpg) (http://postimg.org/image/wbxov6hyx/)
Този не е ли същият, който са тествали в Габрово?Най-вероятно е бил същият електробус.
Защо ми се струва, че обявата е фалшива?Първо - липсва снимка, второ - автобусът е изписан, като сАчлинен и трето - пробегът е странно малък за автобус на 18 години - само 111км.!
Алекса продават Мерцедес 0405 съчленен,незнам колко имат,но предполагам е този който бяхте снимали преди време 2158.За съжаление не са пуснали снимка.
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=3&act=4&adv=31436458145468565&slink=aqqqhf
Ирисбусът, който преди беше със софийски номер 0867, сега е с търновски 7730. Този, който беше 0866, сега е 7380. :) Т.е. по N13 е бившият 0867, а по N20 е 0866.
Две снимки от днес...Хубави снимки, браво. :) Не мога да отрека и че тези на Цитарото правени от Hakkinen също са прекрасни. Между другото шофьорът на Ирисът да не те познава, че ти е вдигнал ръка? :neznam: :D Като цяло и аз съм имал случаи, когато снимам автобусите в Бургас шофьорите да ми вдигат ръка или да ми свирят с клаксон (второто се отнася най-вече за ватманите и ватманките на Шкодите). :rolleyes:
Две снимки от днес...Хубави снимки, браво. :) Не мога да отрека и че тези на Цитарото правени от Hakkinen също са прекрасни. Между другото шофьорът на Ирисът да не те познава, че ти е вдигнал ръка? :neznam: :D Като цяло и аз съм имал случаи, когато снимам автобусите в Бургас шофьорите да ми вдигат ръка или да ми свирят с клаксон (второто се отнася най-вече за ватманите и ватманките на Шкодите). :rolleyes:
1701 във Велико Търново. Ще стои в града до Коледа.Доволни ли сте от 1701? Как се представя в града ви? :)
гараж "Надежда"И аз чух за този VDL Ambassador, даже още един или два щели да вкарват от същия модел :)
(http://s8.postimg.org/t4zh6tuv5/IMG_20160202_130152.jpg) (http://postimg.org/image/t4zh6tuv5/)
На първата снимка е новата придобивка на "Надежда" - VDL Ambassador. Интересно, че е с варненски номер, но предполагам, че вносителят го е регистрирал там. Ако има някой по-запознат кои са вносителите, може да сподели. :)Taкъв ВДЛ се движи няколко месеца с чуждестранни номера във Варна като тестов преди години, но ме съмнява да е той. Toва е ВИН кода на вашия: XMGDE02CS0H011523 .
На втората снимка е последната придобивка на другия превозвач "Алекс ОК" - Neoplan N316 (май този модел беше).
Една Скания, която се ползва само за фирмен транспорт. :)С каросерия на Хесс. Автобусът е използван около Цюрих.
Отлично попадение, първият великотърновски икарус на снимка. Браво. :fan: 8
А най-отзад е Икарус 260 на Атанасов.
Като заговорихте за Икаруси, си спомням, че като малък бях видял един 280, налепен с жълта реклама на кафе "Нова Бразилия". Беше целият жълт и "обсипан" с кафени зърна. :D :laugh:
Най ме е яд на Пътнически превози, че не запазиха поне един Икарус 280. :angry: Всичките бяха с оригинални за онова време интериори и боядисване.С каква цел биха могли да го използват, освен да заемат място в някое хале ?
Атракционни пътувания. Все пак повече от 30 години обслужваха градския транспорт.Всеки, който е имал желание за подобни атракционни пътувания, е можел да закупи от фирмата-собственик (в случая "Пътнически превози") Икарус, да го ремонтира цялостно и да го използва спрямо първоначалната цел. Нито една фирма не е задължена да пази стари автобуси за идея, която не е сигурно дали би могла да се реализира и доколко въобще би била успешна. За подобни действия е необходимо и задълбочен икономически анализ дали действително би се възвърнал всеки вложен лев в подобно начинание.
П.С. - халетата са им най-малкия проблем. Просто не е имало желание.
Няколко поста по-назад видях едно оранжево Цитаро на което електронната му табела изписва линия 9 и съответния маршрут. Въпроса ми е, може ли да изписва друго освен това? На почти всички снимки е само на 9.По принцип този автобус е заложен само на тази линия. Мисля, че изписването е ръчно дело, тъй като самата система липсва. :)
Действително интересни снимки, на които се вижда какво караше Вожда преди и какво сега, чак ме хваща лека носталгия по времето, по което Месаря обслужваше 13-ката с 4-те Ириса до откат :crazy: Сега видимо поне е мешана скара, което прави нещата по-интересни за фотографите. Поне този нов стар Ирис на "Алекс ОК" вози ли добре или и той е някаква развалина, взета евтино? Също така "Надежда" на всички линии ли вече ползва този тип табели? Маршрутът е изписан сякаш с по-дребен шрифт.Добре си вози Ивекото, и както вече споменаха в горния коментар е доста топъл. Тесничък е за правостоящи, но пък има доста седалки вътре и то мекички, както ти ги харесваш :P А и Вождиньо каза, че бил по добре от някои от Ирисите на Алекса ;)А днес Вожда се е качвал да си види Ириса, който е на 10.
Колко трябва да си малоумен, за да пускаш междуградски тип автобус по градски линии.Тук не става дума за мислене, а просто да запълниш дупка, ахахах В интерес на истината, аз като пътник предпочитам да се кача на междуградски, но соло, отколкото на смотан Отокар......
Ал охххх :blink:
Действително интересни снимки, на които се вижда какво караше Вожда преди и какво сега, чак ме хваща лека носталгия по времето, по което Месаря обслужваше 13-ката с 4-те Ириса до откат :crazy: Сега видимо поне е мешана скара, което прави нещата по-интересни за фотографите. Поне този нов стар Ирис на "Алекс ОК" вози ли добре или и той е някаква развалина, взета евтино? Също така "Надежда" на всички линии ли вече ползва този тип табели? Маршрутът е изписан сякаш с по-дребен шрифт.Старото, но новодоставено Ивеко си вози дървено и хлопа прилично, но не толкова заради модела, колкото заради многото километри, на които е. 1 милион и отгоре не му мърдат, предвид възрастта му. Като цяло не е развалина, състоянието му е обичайното за автобусите на фирмата. :D Но си е неудобно за града - много тясна пътека, седалките са на малко отстояние една от друга, подът е висок като на Икарус. Общо взето, предимството му пред малките Отокари е широката втора врата и окачването на възглавници. Иначе моторът като че ли е в добро състояние и не си е загубил от мощността.
Интересни снимки. В последните 2 години наистина и двамата превозвачи доста са си обновили парка, макар и да не се съмнявам, че сигурно в автобусите на "Алекс ОК" през лятото температурите пак гонят тези в Сахара :D Интересно е да се види, че 1584 още движи - това май е най-старият автобус в града вече, поне от тези градско изпълнение. Предполагам обаче, че всички О405Н-ове и НЛ202-ки са вече бракувани.3560 май още е жив, ама е дълбока резерва. :D
Класика в жанра...
[attachment=5416:IMG_4463.jpg]
Един от двата автобуса "Чавдар" B 14-20 в Търново, собственост на завода "Терем - Ивайло". С тях разкарват работници. Доколкото знам обаче, "Чавдарите" няма да живеят още много, тъй като от завода в момента търсят нови автобуси.
На този не му знам номера и линията, и не знам коя е по-добра, затова качвам и двете. :)
It is go some Karosa in city? I see on the photo bus BT 6561 AT. It is still go? Thank youNo. As far as I know, they were stopped at the end of the last decade (not sure about the exact year) - 10 years ago +/-. If you want, take a look at a couple of videos, taken by me back in 2009 - on 29. December - with my old Sony Ericsson k530i. I apologize for the bad quality! :blush: