Градски транспорт - София

Транспортът в другите градове => Пловдив => Topic started by: eco-power on 21.12.2009, 01:25:41

Title: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 21.12.2009, 01:25:41
Това много зависи от събранието на местните червени и какво ще решат на него - ако се стигне до прекратяване на коалиционното споразумение между БСП и ВМРО изобщо не е ясен края но със сигурност на Батака ще му се стъжни.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: troley_ lover on 21.12.2009, 10:20:38
Като си говорехме за БСП и ВМРО в Пловдив, ето статия: http://news.plovdiv24.bg/126751.html
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: jonckheere on 22.12.2009, 22:30:51
не позволиха на луд пич да снима Ирисбусите при тяхното освещаване
Ама така ли направиха наистина ? Леле какви гадняри. Ама между другото lud_pi4 поиска ли им разрешение ?
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 22.12.2009, 22:56:47
Днес чух най голямата клюка,"Хеброс" и "ЕГГЕД",щели да играят заедно март месец,а доктора щели да го шакъртисват,всичко ще си проличи догодина.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 22.12.2009, 23:11:16
Днес чух най голямата клюка,"Хеброс" и "ЕГГЕД",щели да играят заедно март месец,а доктора щели да го шакъртисват,всичко ще си проличи догодина.

Нали и Автотранс щеше да поръчва Ирисбуси? Сега с какво ще играе?
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 23.12.2009, 00:01:47
Нали и Автотранс щеше да поръчва Ирисбуси? Сега с какво ще играе?

Това го чувам сега от теб за първи път,както казах по рано,за сега "Чолака" и "Мера" са се отказали,и нормално от каде ще намерят 71-2 автобуса,днес докато се прибирах с 12-та,слушах двама човека на средна възраст да си говорят за Батаклиев и тролеите му,и видяха един Заурер,и взеха да говорят"новите автобуси,Канадски ли,Швейцарски,Белгииски ли бяха",и единия вика,"Швейцарски са,и междодругото са много по хубавави и тихи от Белгииските".После обсъждаха и други коли,ама това вече не е за тук.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: mdka on 23.12.2009, 22:10:23
http://www.marica.bg/show.php?id=17991  :D
А да ти е минало през главата,че същият този шофьор до вчера,най-вероятно ,е бил шофьор на Батаклиев?????А и цялата история ми се вижда съмнителна,тръгнал да го бие без причина,смях!!
И стига си плюл по Хеброс ,щети се или не се справят много по-добре от некъдърната свиня Батаклиев,която напълни града с никому ненужни 30 годишни тролеи
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: mdka on 23.12.2009, 22:11:48
Днес чух най голямата клюка,"Хеброс" и "ЕГГЕД",щели да играят заедно март месец,а доктора щели да го шакъртисват,всичко ще си проличи догодина.
Аз си мислех,че Хеброс ще игарае с Чолака
Както и да е,може би Хеброс-Еггед е най-добрата комбинация,дано вземат и двата пакета и
да видят смеката на Батаклиев
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 23.12.2009, 22:53:33
Днес чух най голямата клюка,"Хеброс" и "ЕГГЕД",щели да играят заедно март месец,а доктора щели да го шакъртисват,всичко ще си проличи догодина.
Аз си мислех,че Хеброс ще игарае с Чолака
Както и да е,може би Хеброс-Еггед е най-добрата комбинация,дано вземат и двата пакета и
да видят смеката на Батаклиев

Хеброс,никога не са икграли с Чолака,и никога няма и да играят. ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 23.12.2009, 23:11:00
В никакъв случай хеброс независимо с кой не трябва да взима и двата пакета,защото по този начин те ще са почти монополисти,следователно няма да има конкуренция и развитие ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 23.12.2009, 23:34:28
В никакъв случай хеброс независимо с кой не трябва да взима и двата пакета,защото по този начин те ще са почти монополисти,следователно няма да има конкуренция и развитие ;)

Какъвто е в момента Батаклиев,за това и си прави каквото иска,такаче предпочитам познатoто зло,пред непознатото. ;) Демек по добре Хеброс монополисти от колкото Батаклиев,или ЕГГЕД.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 23.12.2009, 23:46:45
Монополиста е проблем само при калпава община.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 24.12.2009, 19:04:29
Монополиста е проблем само при калпава община.

Да така е,ако общината си нареди нещата,дори да стане като в София,70% да са частници всичко ще си е на 6 пак,а тук са 99% частни,но общината не си е послала като хората,и сега ние сме потерпевшите,ама така е,като строим паметници и тоалетни,вместо да гледаме благото на хората. ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 15.01.2010, 11:57:56
Те нали последно не ходят на конкурс? В момента как стоят нещата с чакането? По колко време се виси сутринта за 3/19/134?

Именно,че не влизат,и ако обищаната го изгони от автобусния бранш,и види че не може да се справя с тролеите,ще иска да го изгони и от там,и за това сега е зарязал автобусите,и се е пренасочил към тролеите,явно и сам е осъзнал,че няма да го бъде като автобусен оператор. :D
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: troley_ lover on 15.01.2010, 12:12:04
Може и да е така. Все пак след като докара автобусите и имаше много спорове дали да му ги вземат или не, се разбра, че нещата с автобусите не могат да се оправят и се пренасочи към електротранспорта, което е много добре, а и беше казал още в началото, че негов приоритет ще бъдат тролеите. И ето, че работата не закъснява и започна постепенно да възстановява линии, които бяха спрени преди години, с изключение на 3-ката, която беше единствената до ноември 2008. Сега съществуват вече 3 тролейбусни линии-3,19 и 134.  :) Колкото до шкодите, те си имаха нужда от ремонт и въпреки че са 3, скоро ще имаме още на линия. 
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Karosa SL11 on 16.01.2010, 20:31:25
Момчета от това, което прочетох на последните няколко страници разбрах едно. Май е по-добре ЕГГЕД отколкото Батаклиев. :D

На канадските кочини им харесах едно единствено нещо-големите прозорци, идеални са за лятото. Направи ми обаче впечатление в едната статия на английски пише, че често се случва да им замръзва хидравликата на волана през зимата.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Karosa SL11 on 16.01.2010, 21:09:33
Тя зимата винаги може да ни изненада. :D  А за ЕГГЕД не казвам, че са прекрасни, но по отзивите съдя, че май са по-малкото зло.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: iproject on 18.01.2010, 07:41:27
Относно ЕГГЕД в Русе само да допълня,че купиха 2 Мерцедеса - и двата от доста време не съм ги виждал на линия, Неопланите са 7 и през лятото не работеха понеже не им понасяла жегата. Имаме 2 Шкоди от Пилзен , едната не бачка. Останалите ни "нови" тролеи са Ивеко от 84 година без отопление /в момента им слагат такова/ и в някои е много студено. Това направиха ЕГГЕД с тролейбусния транспорт за времето, в което оперират.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 19.01.2010, 21:29:06
Относно ЕГГЕД в Русе само да допълня,че купиха 2 Мерцедеса - и двата от доста време не съм ги виждал на линия, Неопланите са 7 и през лятото не работеха понеже не им понасяла жегата. Имаме 2 Шкоди от Пилзен , едната не бачка. Останалите ни "нови" тролеи са Ивеко от 84 година без отопление /в момента им слагат такова/ и в някои е много студено. Това направиха ЕГГЕД с тролейбусния транспорт за времето, в което оперират.

Ако доидат евентуално в Пловдив,ще се занимават единствено,и само с автобусни превози,не със тролейбусни. ;) Иначе днес 12-та беше минала преди 29,а пред нея беше 134,което мина и преди 29,и преди 18,и на гарата имаше и правостоящи даже,но това сигурно е заради учениците,през другото време са все празни,и това,ако само минат преди 18 и 29. ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: kotseto1001 on 20.01.2010, 23:44:52
мда, да видим какво ще излезе по медиите по въпроса :)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 21.01.2010, 00:05:23
Нека предскажем какво няма да има в задължителните условията:
-възраст на машините
-разцветка
-климатици
-нископодови
-капацитет на автобуси по конктретна линия (соло/съчленен/двуетажен)
-брой врати

 :P
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 21.01.2010, 15:05:48
Утре е датата за гласуване на условията на конкурса, може и изненади да има. Ще е интересно.

Те нали ги казаха условията вече,необходими автобуси 66,25 нископодови,5 резерва,от тях 3 трябва да са нископодови,общо към 71-72 автобуса.А за Волвата нали говореха,че който спечели линията,печели и Волвата на нея. ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 21.01.2010, 16:25:13
Винаги може да има промени и в последния момент, когато се гласуват условията, броя точки и т.н.

А за Волвата, няма такъв филм - един да прави конкурс и който спечели, са спечелва нещо от друга фирма, това е против всякаква пазарна логика.
Интересни са и условията, за които Дошков беше дал интервю, че примерно вместо за климатик да се давали повече точки, вероятно ще бъде формулирано като вентилация, а това приравнявало отварящите се прозорци с климатик и да взимат еднакви точки.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 21.01.2010, 17:03:06
Не вярвам,предполагам,че ще си ги пишат климатиците,като отделно условие,и ще носят бонус точки,все пак трябва Дошков и ЕГГЕД да спечелят,не забравяи това. ;) 8)

Новите карти вече са в продажба.
http://potv.eu/133164.html

От 1 април има вероятност да останем без 16 от линиите на МГТ.
http://news.plovdiv24.com/133236.html
А Батаклиев като вижда,че не може да се впише в условията да вземе да напртави нещо,като например да купи нови автобуси,и да се впише,не може другите да копуват,той само да си кара със старите трошки.И нали до скоро твърдеше,че имал само 6 автобуса Евро 2,всички други 60 били евро 4. Голям лъжец е тоя,да вземат до изритат,че напрао не мога да го гледам,много е жалък и смешен.
Quote
Според него условията всъщност работели не за него, а за другите, които той определи като "тъй наречените превозвачи".
Ми за разлика от него са превозвачи,и имат достатъчно коли и персонал за да вървят по разсписание и да го спазват.И това не е ли малко егоистично,вместо да работят за 4 други свястни фирми,да работят само за неговата,да го питам ако той спечели с какво ще обслужва другите 4 линии.







Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 21.01.2010, 17:55:34
Явно този прост селяндур Батаклиев още не може да проумее,че без постоянна подмяна на парка няма да стане.Невероятно е и колко са тъпи общинските съветници. Та те дори не са наясно какво са приели!? Ето за това трябва да има отделно звено (примерно Транспорт за Пловдив, който да контролира всички видове транспорт и трафика) където да работят инженери/механици и тнт. ,а не разни чиновничета и мутри които хабер си нямат от техника.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 21.01.2010, 20:40:44
От публикуваната статия става ясно, че Батаклиев вече не може да разчита на подкрепа от страна на общината - поне не такава каквато имаше преди година да речем. Никъде не се споменава но ЕГЕД 2-пъти са се срещали с кмета след официалната им когато и медиите я отразиха. Идвали са и още 2 фирми - 1-та била софийска. Ще бъде интересно да видим стенограмата от заседанието, но по всичко личи че Батаклиев остава без волвата - а ако общината спре да превежда лизинга вместо него - ще остане и без BMC-тата. Единственото което му е гарантирано са тролеите и на този фон е пълан тъпак щото досега можеше да ги е вдигнал на крака и само чрез тях щеше да взима дори повече отколкото чрез автобусите си.

За 120 в момента наистина ще ползват разчленилия се ванхол. Иначе сте напълно прави - от 14-те ванхола все още не сме видяли 121, 125, 127, 130 - 120 и 129 съшо се появяват много рядко. а вече и 103 е на линия - и при това положение да лашкаме още с шкодите ...

Ясно е обаче че ако Батаклиев отпадне от надпреварата ще имаме нов превозвач - не вярвам Дошков да успее да покрие и двата пакета - особено когато е поел и Пазарджик.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 21.01.2010, 20:51:38
Хеброс ще играят само за първи пакет,кадето са тяхните линии,и няма цигански,втория или за ЕГГЕД,или за Батаклиев. ;) И все пак има слух,Дошков предлага гараж и персонал,ЕГГЕД предлага автобусите,защото все пак трябва да има гараж и персонал в Пловдив за да участват,а Софииската фирма сигурно е Ивкони,но те нямат достатъчно возила,и гараж в "рамките" на града.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: troley_ lover on 22.01.2010, 08:23:21
http://www.marica.bg/show.php?id=19707  ;) 8) :D
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 22.01.2010, 15:03:15
Обричате се на старите си бараки ми се струва. Трябваше едно ясно автобуси до 5 години и айде. Сега някакви тарикатлъци, някакви простотии. И преди конкурсите наистина да се определи нова транспортна схема, без дублажи. Вече не знам за условията и дали фирмите могат да си покриват разходите от цената за километър, но тази битка за билети е ужасно порочна практика и причина за катастрофи и неспазване на разписания.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 22.01.2010, 15:22:38
Провал,ясен много преди написването на условията.То е като маймуна с пистолет.Всички знаем какво ще се случи.И журналягите не пропуснаха да се оцвъкат.От 56 страници публикуваха 0-ла.Много информативно,мерси за "новината" :bag:.
Сега областния ще върне решението....
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 22.01.2010, 22:29:42
но тази битка за билети е ужасно порочна практика и причина за катастрофи и неспазване на разписания.

Извинявай,ама в Пловдив стават най малко катастрофи с градски автобуси. ;)
Да не говорим,че това го има навсякъде в България,дори и в София.
То беше ясно,сега да видим какво ще става Март месец. :P
Интересна статиика,интересно ми е ако прекрати договора с "Веката",кой друг ще се хване да му дава гориво на верисия. :D
http://news.plovdiv24.com/133428.html
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: mdka on 23.01.2010, 11:45:22
Провал,ясен много преди написването на условията.То е като маймуна с пистолет.Всички знаем какво ще се случи.И журналягите не пропуснаха да се оцвъкат.От 56 страници публикуваха 0-ла.Много информативно,мерси за "новината" :bag:.
Сега областния ще върне решението....

Най-много ме изкефи твърдението на Батаклиев,че Константинов е прибрал 100 хил от Дошков за да завиши критериите на конкурса
Тцц,няма такъв идиот просто
Подкуп за завишаване на критерии :D
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 23.01.2010, 13:34:56
Напротив хич не е идиот човека,а просто знае какво се прави в общината-взимат се наи-нагло подкупи,особенно,когато дойде време за такива конкурси.Напълно вярвам на Батаклиев,защото е напълно логично това,което казва.Само хеброс имат климатизирани рейсове и завишаването на критериите автоматично ги прави победители и така няма смисъл от конкурс ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: mdka on 23.01.2010, 13:51:44
Напротив хич не е идиот човека,а просто знае какво се прави в общината-взимат се наи-нагло подкупи,особенно,когато дойде време за такива конкурси.Напълно вярвам на Батаклиев,защото е напълно логично това,което казва.Само хеброс имат климатизирани рейсове и завишаването на критериите автоматично ги прави победители и така няма смисъл от конкурс ;)
Батаклиев е абсолютен идиот,единствената причина поради,която си върти още селските далавери е продажната общинска коалиция БСП-МВРО,ако на власт бяха Герб тоя селски бек отдавна нямаше да го има
Като нямат другите фирми рейсове с климатици или купуват или отпадат,все пак пътника иска да се вози на редовни и модерни машини ,а не му пука много на коя фирма са
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 23.01.2010, 19:19:50
Напротив хич не е идиот човека,а просто знае какво се прави в общината-взимат се наи-нагло подкупи,особенно,когато дойде време за такива конкурси.Напълно вярвам на Батаклиев,защото е напълно логично това,което казва.Само хеброс имат климатизирани рейсове и завишаването на критериите автоматично ги прави победители и така няма смисъл от конкурс ;)

Ако беше така,защо ги занижиха,и защо Дошков каза,"не ми пука нашата фирма е фаворит",пък и мислишли,че и Батаклиев не дава подкупи на своите колеги от съвета,а това със знаенето го знае всеки,и ми кажи той какво прави за града,освен,че си прибира парите от билети,и е оставил всичко да му плаща общината. ;) Вчера или днес чух,по радиото,че загубите на общината от концесията на спирките,на фирма "Елиза 1999",не са само в размер на неустоиките от 200 или 300 хиляди лева,а били милион и 200 хиляди,честито съграждани,сега ни спирки ни пари за тях. :D :P Днес много страно на 11-94 не му работеше средна врата,обикновено зимата се разваля или първа или 3-та,но този път беше 2-ра. :D Инче си личи,че са побългарявани Ирисбусите,като за начало тези от 1-та доставка,са с черни държачи на седалките,а тези от 2-та са със сиви,след това от зад понеже не стига климатик до там,има радиаторна духалка,след това седалките които са хващани за задните кaлници,болтовете им вместо да са от вътре на вън те са на обратно,и вътре в купeтo стърчат болтове със шайби и гайки,и накрая като за капак,от ляво последната дръжка,която е на калника,е леко изкривена. :D
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 10.02.2010, 12:38:48
Айде честито,ще се возим още 10 години в трошките на Батаклиев.
http://news.plovdiv24.com/141522.html
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 10.02.2010, 20:48:44
Но мисля,че имаше условие до 2012 да се подменят тези стари автобуси,нали?
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: troley_ lover on 10.02.2010, 21:01:18
Но мисля,че имаше условие до 2012 да се подменят тези стари автобуси,нали?
Да, така е.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 10.02.2010, 23:15:19
Но мисля,че имаше условие до 2012 да се подменят тези стари автобуси,нали?

По принцип да,но като го знаем Батака,ако са още на валст неговите хора,нищо чудно да променят пак някоя точка в договора. ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 18.03.2010, 08:34:00
Много ми е странно какво става с тези концесии.Договорите трябваше да изтекат на 1 март ,а още и конкурса не се е провел :(
И още на кой му хрумна "гениалната" идеа да сложи всички печеливши линии в един пакет и всички губещи в друг.Трябваше да ги поразмесят :rolleyes:. Защото сега Батаклиев като вземе губещите,те ще си останат на същия хал. :angry:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Chiwth on 18.03.2010, 20:10:11
Групите са както следва:
4, 9, 11, 12, 17, 20, 22, 24
и
10, 21, 25, 26, 27, 36, 93 и 113.

Не смятам, че 17, 20 и особено 24 са натоварени, както и че 27 е ненатоварена. Попринцип така бяха озаглавени: като ефективни и средноефективни маршрути.  :blink:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 18.03.2010, 21:25:23
Смятам,че всеки мислещ човек ще забележе,че първият пакет е изцяло печеливш,а вторият е изцяло губещ (преобладават циганските линии) .Трябваше според мен да ги поразмесят,за да бъдат доволни и двете фирми,които ще ги обслужват :) ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 18.03.2010, 22:59:57
Както по рано казах, пакетите са направени според вкуса на превозвачите, както винаги е било, а за 27, не мисля, че е кой знае колко натоварена, особено след като по нейния маршрут вървят 20 и 1, последния път когато се возих, от край до край, вътре имаше точно 10 човека, а оборота за смяната беше едва 120 лева. ;) Договорите изтичат на 31-и, а не 1-ви март.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 26.03.2010, 13:52:46
Много съм щастлив,че са променили пакетите с линии -http://news.plovdiv24.bg/151990.html
преди единият беше само печеливш,а другият не,но сега изглежда ,за да са доволни и Батаклиев ,и Дошков са ги умесили :)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 26.03.2010, 15:30:05
При положение, че първите им желания са за различни пакети и има 2 участника, които са допуснати, резултата смятам за ясен

първият пакет от линии  с номера 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 отива при ХБ, Автотранс 2000, Пълдин бус
 
вторият пакет от линии с номера 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113  е за ГТ

Остава само да стане ясно кои линии ще обслужват подизпълнителите на ХБ.

Сега вече, така променени пакетите, вторият се очертава като съвсем цигански линии, а от първия са измахани и няма нито една която да е циганска, 22 не я смятам за такава, защото минава покрая на Изгрев.


Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: xЗm on 26.03.2010, 16:21:19
А 44, 99, 222 и останалите при кого отиват?
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 26.03.2010, 16:26:53
А 44, 99, 222 и останалите при кого отиват?

Никъде, те не се разиграват на настоящия конкурс. За другите са подписани 10 годишни договори
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 26.03.2010, 18:16:51
А тези Пълдин бус, от каде се появиха и какви са???
http://news.plovdiv24.bg/151908.html
Вижте мнението на Батаклиев, най-долу, много му се иска ама....!
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 26.03.2010, 18:37:07
първият пакет от линии  с номера 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93 отива при ХБ, Автотранс 2000, Пълдин бус

Според мен, 4,12,20 са за Хеброс, 10,27,93 за Чолака, 22 и 24 за Пълдин бус.
Quote
Фирма "Градски транспорт" участва в конкурса за 16 линии на масовия градски транспорт с 80 автобуса, без подизпълнители
Добре, че беше Дапа, да му купи тези автобуси. :angry:
Quote
"Хеброс бус" участва с двама подизпълнители - "Автотранс" и "Пълдин бус", с общо 74 автобуса
Може да са двама подизпълнителите, ама повечето автобуси са на "Хеброс"
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Chiwth on 26.03.2010, 20:34:18
Интересно какви ли ще са автобусите на тези Пълдин...  :bb:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 26.03.2010, 21:01:36
Интересно какви ли ще са автобусите на тези Пълдин...  :bb:

Сегашните на ХебросБус или Грация, най-логично.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 26.03.2010, 23:15:39
Интересно какви ли ще са автобусите на тези Пълдин...  :bb:

Както си и мислех, "Грация" вече е "Пълдин бус", това е защото от предния пакет също имат линии, и дефакто ще станат повече от 30%, затова са си направили нова фирма, а относно линиите, 20 си остава за "Пълдин бус", а 93 е за "Чолака", другото, тоест 4,10,12,22,24,27 си е за "Хеброс", това е инфо от човек от "Грация". Май се пада по линия на подизпълнител.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 26.03.2010, 23:19:09
Тоест Citaro за 93?
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 26.03.2010, 23:23:44
Тоест Citaro за 93?

Ако въобще одобрят кредита, и въобще вземе тази линия, и купи Ситаро да. Но, не се надявай, на 6 или 8 коли Ситаро.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 27.03.2010, 09:48:55
Ако вземе само 93, това просто няма да мога да го разбера, щото ще му се застъпи с останалите му линии. А и с кредита би могъл да си позволи 15 машини, така че това са за 2 линии

Примерно като гледам пакета ми се струва
4,10,12,20,22,24,27,93

4,12,22,93 - ХБ
93 - не трябва да е при Автотранс застъпва се с останалите му линии
10,27 - не трябва да е при ХБ, едното застъпва 4 в цяла Тракия, другото 7цата
20 - не трябва да е при ХБ и Автотранс защото си имат други линии към ПУ-то
24 - не трябва да е при Грация, застъпва и се в район Западен със 66

Според мен по разумно разпределение би било
ХБ -4,12,22,93 [10,24]
Автотранс - 24,27 [10,27]
ПБ - 10, 20 [20,24]

Иска ми се Автотранс да вземат поне 2 линии :)

Ще видим на 1 април :)


Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 27.03.2010, 14:18:38
Да бе да, Чолака да вземе 2 линии-пълни глупости.На този използвачески селянин и 1 му е много :bb: :angry:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 27.03.2010, 15:52:29
Ако вземе само 93, това просто няма да мога да го разбера, щото ще му се застъпи с останалите му линии. А и с кредита би могъл да си позволи 15 машини, така че това са за 2 линии

Примерно като гледам пакета ми се струва
4,10,12,20,22,24,27,93

4,12,22,93 - ХБ
93 - не трябва да е при Автотранс застъпва се с останалите му линии
10,27 - не трябва да е при ХБ, едното застъпва 4 в цяла Тракия, другото 7цата
20 - не трябва да е при ХБ и Автотранс защото си имат други линии към ПУ-то
24 - не трябва да е при Грация, застъпва и се в район Западен със 66

Според мен по разумно разпределение би било
ХБ -4,12,22,93 [10,24]
Автотранс - 24,27 [10,27]
ПБ - 10, 20 [20,24]

Иска ми се Автотранс да вземат поне 2 линии :)
Не виждам проблем да му се застъпват линиите - това дори за самия него е по-добрия вариант отколкото да се гони с конкуренцията - при добро разписание може да извлече максимума от пъникопотока в маршрутите на т.нар. "застъпени линии". На мене също ми се иска Чолака да вземе повече линии - като изключим 6-цата която може би заради циганския си профил е доста зле всичко останало е на ниво. Да не говорим че като редовност и организация се нарежда слез ХБ. Това за което съжалявам, е че доктора остава в схемата - парата си е казала думата.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 27.03.2010, 21:38:24
Да наистина, "Грация" ще си остане със същите бараки да вози :angry:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 27.03.2010, 22:18:16
Като за начало, наистина е по-добре да се застъпват, поне наистина няма да има гонки, 2-ро, не може да взеамт по 2 линии подизпълнителите, понеже, Хеброс нямат право да дават повече от 30%, от пакета, на подизпълнител.  ;)
Плюс това, на Чолака му трябват и нови машини за 99.  ;)

Едит:29.03.2010
Днес, нито една медия не даде яснота, относно оценяването, явно приоритетите са им били насочени някъде другаде.  :D
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: mdka on 01.04.2010, 19:31:22
Quote
Нови рейсове с климатици и рампи за инвалиди


Четири фирми си поделят 16-те автобусни линии, обявени на конкурс. С решение на комисията с председател зам.-кмет Александър Константинов “Градски транспорт” ще обслужва маршрутите с номера 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36 и 113. Те и досега бяха на “Градски транспорт” с тази разлика, че приватизираното дружество вече ще има само 8 линии вместо досегашните 12. Фирмата е участвала в конкурса общо с 80 рейса, повечето от които са купени преди две години.
“Хеброс бус” с двамата подизпълнители - “Автотранс” и “Пълдин бус” - печели втория пакет също от осем линии. Това са № 4, 10, 12, 20, 22, 24, 27 и 93. Доволен съм, защото това бяха нашите предпочитания, каза управителят на “Хеброс бус” инж. Веселин Дошков. С табелката на тази фирма ще се движат рейсовете № 4, 12, 22, 24, 27 и 93. Първите две линии и сега се обслужват с нови автобуси “Ирисбус”, доставени през миналата година. По маршрутите на № 93 и 24 ще пуснем маломерни коли с две врати, 26 седящи и 15 правостоящи места, защото пътниците са малко, обясни инж. Дошков.

Линия № 20 поема подизпълнителят на “Хеброс бус” - фирма “Пълдин бус”. Тя и досега е обслужвана от същия превозвач д-р Валери Лозанов, но с фирма “Грация”. Рейсовете са много стари. Наскоро д-р Лозанов е доставил два автобуса с двигател евро 3 и имам информация, че му товарят още 12 нови на метан и с климатици, разказа инж. Веселин Дошков. Вторият му подизпълнител - “Автотранс - 2000” на Димитър Чолаков взима линия № 10, която досега беше на “Градски транспорт”. Чолаков е поръчал десет нови автобуса с двигател евро 5.


Интересно какви ще бъдат 12-те нови на доктора???
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 01.04.2010, 21:49:04
Интересно какви ще бъдат 12-те нови на доктора???

Тези които е закупил "Хеброс" за 22 и 27, днес видях двете целувки да си идват от Пазарджик, сигурно те заедно с 10-те темси ще поемат 24 и 93, и двете линии са с по 6 коли.  ;) А дата случайно да пише, защото ми казаха, че от утре Ирисбусите, които ги спряха наскоро, си идват по линиите, говоря за 2531 по 222 и тн.  :fan: Дата не видях, но видях интересно изказване.
Quote
Линиите бяха поделени още в Общинския съвет, когато префасонираха предложените от мен условия, така зам.-кметът Александър Константинов обясни защо сред превозвачите цари мир и любов.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 02.04.2010, 00:12:54
Въпреки всичко аз лично съм удовлетворен от разпределението на първия пакет и като цяло от развитието на нещата. Слабите линии от първия пакет ги взима ХБ - тук тая надеждата да ги позасили малко. Ако си спомняте и 15-та не беше много вървежна но сега май вече не е и за темсите, а за нещо по-голямо, каквото напоследък често виждам. На доктора линиите стават с 1 по-малко - не е много но все пак е нещо на което може да се зарадвам. Другото е че и самия Дошков някак си е забелязал че колите са много стари /и свръх мръсни/ - явно е имало разговор за закупуване на нещо по-така. Чолака пък взима средна по оборот линия и там няма как да не се кръстосат с доктора за М10 която върви и обира всичко напред. И доколкото познавам Чолака няма да се остави ей така особено както и заем е теглил.

Много е важно да се разбиват всякакви идеи за монопол и да има равновесие в транспортния сектор.

Но най-важното, е че по този начин Батака се ограничава като превозвач за сметка на по-качествени услуги. Друг е въпросът какво ще стане с големия брой автобуси и персонал - най вероятно ще ги остави на сухо за известно време с поредния си идиотски предтекст че видите ли "ХБ" му е взел линиите пък хората вероятно пак ще повярват - имат чувството че при него работят най наивните.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 02.04.2010, 00:48:56
Персонала винаги може да иде при "Хеброс" или "Чолака", никой няма да ги върне, или спре.  ;) Взимат му едва 4 линии, които в момента хич ги няма, 10-10 коли, 24-6, 27-10, 93-6, или общо 32 коли, и не повече от 20-тина човека, тъй като 93 бяха по 12 часа, с по един шофьор и кондуктор, за това и не работеха събота и неделя, на 10, 24 и 27 пък има и разспокъсани, също с по 2-а човека екип. ;) Предполага се, че сега ще вървят 60-те БМЦ-та, плюс някой от тези които са от "Никана", стават 66, и 5-те резерви ще са Волвата с "рампите".
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 02.04.2010, 02:50:43
Тук се действа направо картелно и двете фирми са се обединили и са разпределили интересите си! И ако това е хубаво. Вижте как пожелателно пишете за нови автобуси... А трябваше конкурс и този с повечето качества да победи и да не са само тези две фирми!!!
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 02.04.2010, 17:39:56
Тук се действа направо картелно и двете фирми са се обединили и са разпределили интересите си! И ако това е хубаво. Вижте как пожелателно пишете за нови автобуси... А трябваше конкурс и този с повечето качества да победи и да не са само тези две фирми!!!

Че тя фирмата с по-хубави качества, вече има повече линии. ;)

Отнася се за една друга концесия, но пак е бъдеща.  ;)
http://news.plovdiv24.bg/153661.html
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 02.04.2010, 17:58:56
Този конкурс е направо за съд. Не успорвам, че от двете Хеброс е по-добрата. Но при една открита процедура можеха да се явят много повече фирми. А сега фирмите си разпределиха нещата, както на тях им е угодно!  :angry:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 02.04.2010, 19:01:01
Този конкурс е направо за съд. Не успорвам, че от двете Хеброс е по-добрата. Но при една открита процедура можеха да се явят много повече фирми. А сега фирмите си разпределиха нещата, както на тях им е угодно!  :angry:

Не мисля, че в България има автобусна фирма, която може да закупи 72 или 144 автобуса (излишни), за да участва в конкурс, в който не е сигурно, че ще вземе нещо.  ;) А да не говорим, че можеше и да дойде фирма която е по-зле от сегашните, пример Варна, дойде ТТ и сега карат трошки от втората световна, добрече е тамошния Дап, за да копува нови возила с обществени поръчки и кредити.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 02.04.2010, 20:51:41
Наистина във Варна Транстриумф е много зле.Единствено ми харесва,че повечето рейсове са им съчленени,иначе има Волва ,които са сигурно на повече от 20 години.При нас вече ги изхвърлиха тези трошки :fan:,въпреки че ми липсват  :D :P
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: kotseto1001 on 03.04.2010, 02:29:44
Честито ни - развалят концесията за спирките след 8г и без спирки....накратко: общината ще киха 5млн неустойки и ако имат малко останал акъл ще си запазаят всичките готови профили, които после да си монтират и да имаме мясащи на нещо спирки (които ръждясват за 2 месеца, но това е друга тема - някой си мисли, че само с боя и без грунд може).
http://news.plovdiv24.bg/153661.html
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 03.04.2010, 05:28:42
Наистина във Варна Транстриумф е много зле.Единствено ми харесва,че повечето рейсове са им съчленени,иначе има Волва ,които са сигурно на повече от 20 години.При нас вече ги изхвърлиха тези трошки :fan:,въпреки че ми липсват  :D :P

Е,за какво са ти съчленени,като повечето вървят празни във Варна? То по скоро стават пречка...
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 03.04.2010, 09:57:11
Честито ни - развалят концесията за спирките след 8г и без спирки....накратко: общината ще киха 5млн неустойки и ако имат малко останал акъл ще си запазаят всичките готови профили, които после да си монтират и да имаме мясащи на нещо спирки (които ръждясват за 2 месеца, но това е друга тема - някой си мисли, че само с боя и без грунд може).
http://news.plovdiv24.bg/153661.html

Тази тема вече е обсъждаме, във темата за бъдещи концесии, а за новината, ще кажа, че общината си е запазила профилите, и "Чистота" ще ги монтира, безвъзмездно. ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Stahlgewitter on 03.04.2010, 13:17:41
Да бе празни.Хайде да речем през зимата може би.Но в сезона който започва след месец са належащи.Доста по-пълни са от тези в пловдив при всички положения.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 03.04.2010, 13:31:10
Да бе празни.Хайде да речем през зимата може би.Но в сезона който започва след месец са належащи.Доста по-пълни са от тези в пловдив при всички положения.

Не съм бил във Варна, не знам..... Хайде,моля ти се половината са излишни. Има някоя и друга линия по коята вършат работа и това е.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 03.04.2010, 16:43:56
Този конкурс е направо за съд. Не успорвам, че от двете Хеброс е по-добрата. Но при една открита процедура можеха да се явят много повече фирми. А сега фирмите си разпределиха нещата, както на тях им е угодно!  :angry:
Така ли ми се струва колега или някаква промяна е настъпила при теб. Много правописни грешки и цели изречения, на които трудно може да им се хване смисъла??? Не съм съгласен с по-голямата част от коментара. Дори и без този конкурс /в който междудругото подадоха документи само 2 фирми въпреки невъобразимото желание на ЕГЕД които чак посланника си докараха на крака/ Пловдив си остава града с най-добрите возила в обществения сектор. Разбира се че имаме издънки при във всяка от фирмите /особено при Меритранс и  Доктора/, но нека не забравяме че от няколко години нямаме нито 1 икарус. Само за сравнение ще кажа че в някои градове дори старите Чавдари още може да се срещнат. В същото време по-малките фирми в града нямат капацитет освен за подизпълнители както и стана всъщност. Нека не забравяме че едно време имаше и фирмички от рода на "Стрела", "автофактор" /да не забравяме Юки/ и какви ли още не с невероятни по вид и години превозни средства. Нищо лошо не се е случило, а напротив - още нови коли пристигат и се очаква качеството в обслужването да се повиши поне малко. А има и нещо друго - в софия на един нов автобус му трябват точно 24 часа и можем да го отпишем като прилично място за превоз на хора. Тук и 20 годишните отвътре в голямата си част са изключително чисти - без драсканици по всякакви видове повърхности, без надрани стъгла, графити отвън, и цялото меню на Макдоналдс ама в насипно състояние в салона.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 03.04.2010, 16:59:05
Е,на фона на останала Европа и Пловдив и София са си зле.Иначе по тая логика Благоевград може да се хвали,че транспорта им е на най-високо ниво...в Благоевградска област,ама кел файда. Конкурса си е малоумно направен. Сега,не споря,че положението е доста по-добре от това което беше,но пак е пълно с гафове и недомислици. В конкурса липсват и най-елементарни изисквания. Може ли да дадеш линия за 10 години и дори да не впишеш с какво трябва да се обслужва? Соло,съчленен,DD,брой врати,тип двигател, разцветка,Bus blinds стандрати,фонт стандарт,H&S изисквания....тея работи кой?
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 03.04.2010, 17:04:40
Оспорвам...  :bag:


За неразбираемостта не знам, къде съм ви затруднил. Статуквото е задоволително, не го отричам, но смятам, че свободата и конкуренцията биха повлияли още повече. Факт е, че само две фирми подадоха документи и линиите бях разпределени между тях. Имаше промени по критериите в последния момент. Според вас това не е ли съмнително и предпоставка за корупционни и други порочни практики? Хипотетично, при свободен конкурс, можеха да се явят и други фирми, които да предложат сходно или дори по-добро качество и условия, а такава възможност не се получи. И докато Хеброс донякъде ни успокояват с нивото си, не знам ГТ, какво точно ще предложат...
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 03.04.2010, 17:08:41
Оспорвам...  :bag:не знам ГТ, какво точно ще предложат...

Абсолютно нищо ново. Това което се движи в момента и най-вероятно ще бракуват някое по-старо Волво.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 03.04.2010, 17:28:16
Аз коментирах от гледна точка на това, на което и преди сме ставали свидетели - разправии по 3 месеца, стачки на превозвачи и разбира се гражданите да си се оправят кой както може. Аз също подкрепям отворените конкурси или по точно откритата процедура по Чл.16 от ЗОП. Но поръчителя може съобразно възможностите на закона да предпочете и друг вид процедура - зависи и от стойността на поръчката, но в общи линии в случая не може да се каже че има нарушение, независимо че са минали към пряко договаряне. Изобщо няма съмнение, че нещата са предрешени - те сами си казаха, че предварително са договорили пакетите още в ОС. Но пак стигаме до момента в който общината не си е на мястото. Те например отричат да са отхъврляли запитвания на други транспортни оператори,които са проявили интерес към конкурса с изказването че "всички които проявиха интерес бяха поканени" - т.е. 2 броя. Дали е истина едва ли някой може да ни каже.

Както и по-горе писах това, че някой взима по-големия брой линии не ме радва особено, защото се доближаваме до момента на предмонополно състояние в обществения транспорт - за момента обаче малките фирми не впечатляват с особено качество на услугите. И въпреки всичко избегнахме според мен една евентуална патова ситуация.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 03.04.2010, 18:13:46
Аз точно опасността от този монопол визирах (всъщност в ръцете на две фирми). Създават се прекалено близки отношения и операторите успяват да си наложат интересите, които са в тяхна полза и обикновенно контра на обществените. А интерес 100% е имало. Ивкони се разрастват, щом поеха Ямбол, Еггед... Условията, разбира се зависят и от финансовите възможности на общината, но в нейни ръце и правомощия е да направи максималното. А не общински съветник и собственик на едната фирма и управителя на другата явно да заявяват как нещата са определени на базата на преговори и защита на лични интереси, а не на зададени нужди и правила относно транспорта.
Отстъпването на линиите е вид публично-частно партньортство- концесия и с оглед действащото законодателство, нямат право на директно договаряне с определени кандидати, а трябва да се мине през конкурсни процедури!
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: Beer on 03.04.2010, 18:54:32
Е, в интерес на истината монопола не е проблем при стриктен контрол и ясно дефинирани изисквания.В Гласгоу примерно бус транспорта е почти изцяло на First Group.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 04.04.2010, 17:00:04
 Чудя се, едитнатото дали не го махнев оттук и да пуснеш нов пост в темата за концесиите. Все пак това разпределение на автобусите е следствие именно на тях! Аз ще си преместя това мое мнение, но твоето от твое име не мога да го пусна.

Иначе, петгодишни 0405 няма. Последно са правени около 1998, смятайте си годините сами.

И моля те, направете един разбор, какво ще се промени оттук насетне и то по модели, защото на мен като софианец, инвентарините номера нищо не ми говорят! Благодаря!
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: difian on 04.04.2010, 17:02:07
Разбира се, но контрол и изисквания не може да има, когато промениха изискванията, така че ГТ да може да участва със старите тенекии, и двете фирми приятелски си разпределят нещата.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 04.04.2010, 21:28:18
Днес ми казаха, горе долу как ще стоят нещата след конкурса, та така започвам. Казаха ми, че 22 и 24 отиват във 2-ра автоколона, 27 и 93 отиват в първа, Ирисбусите, които дойдоха от Търново, няма да се връщат по линиите си, а ще са за 24, по 22 предполагам, че ще са от старите трошки, по 222,7  и евентуално 22 и 24 ще има Ситарота, по 29 ще остане само 17-33 от дългите, другите май ще са на 4-та и в Пазарджик, и дефакто ще са 11 къси коли, по 93 пробно в началото, ще са Темсите престиж на безкондукторно, за 27 са договорили O405N CNG, които били 5 годишни уж, и вече били тръгнали да ги взимат, общото взето нещо такова се очертава, евентулано от сряда или другата седмица. Преди малко се прибирах с 3528, този автобус е много зле горкия, както върви и изведнъж угасва, след това около 10-15 сек. с 300 зора успява да запали, но при тръгване не върви с повече от 5 километра, след около 10-на метра изведнъж изгърмява, и се отпушва, и така поне 3-4 пъти докато аз бях в него, даже чух кондуктора да казва на шофьора,"Ако се прибирем до гаража ще е цяло чудо". 
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 04.04.2010, 21:30:11
Иначе, петгодишни 0405 няма. Последно са правени около 1998, смятайте си годините сами.

Имено за това казах, уж 5-годишни, мисля, че след 2000, са вече само Мерцедес 5-то поколение, демек Ситаро.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 04.04.2010, 21:32:22
Доколкото разбрах по 4-ката ще има съчленени рейсове ?!  :fan: :P
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 04.04.2010, 21:40:30
Доколкото разбрах по 4-ката ще има съчленени рейсове ?!  :fan: :P

Все още не е сигурно, това е само слух в гаража.  ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 22.04.2010, 19:20:19
Преди време беше пусната новина че освобождават към 60 шофьора и още не знам си колко кондуктори от ГТ. Днес ми казаха че са освободени едва 10-тина в пенсионна възраст от шофьорите. А няколко са се преместили в други фирми. За кондукторите не знам.
Интересното обаче е е по 5-цата вече се движат 6 и в определени моменти дори 7 автобуса. По 21 има 3 коли повече, по 26 - 1, по 36 - 1, по 11 - 1.

№17 вече е до 10 ч вечерта и има няколко коли повече от обичайното.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: maniaka on 22.04.2010, 19:38:13
за 17 чух,че са имали намерение да го пуснат в събота и неделя  :fan:
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 22.04.2010, 20:01:12
Ами като освободи линии, са му са се освободили хора, и така е успял, да допълни линиите си. ;)

П.С 14.05
Една дълга и интересна статия.
http://news.plovdiv24.bg/162158.html

П.С. 20.05
Готвят конкурси за превозвачи по извънградските линии (http://news.plovdiv24.bg/164432.html)

П.С. 05.10.2010
http://news.plovdiv24.bg/196402.html
Дано наистина до края на месеца да е ясну всичко, има слухове, че "Грация", ще взима линията до Асеновград, и като гледам, днес липсваха някой коли, може наистина да участва, но дано не му дадът нищо.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lol4o on 05.10.2010, 21:47:48
Ами като освободи линии, са му са се освободили хора, и така е успял, да допълни линиите си. ;)

П.С 14.05
Една дълга и интересна статия.
http://news.plovdiv24.bg/162158.html

П.С. 20.05
Готвят конкурси за превозвачи по извънградските линии (http://news.plovdiv24.bg/164432.html)

П.С. 05.10.2010
http://news.plovdiv24.bg/196402.html
Дано наистина до края на месеца да е ясну всичко, има слухове, че "Грация", ще взима линията до Асеновград, и като гледам, днес липсваха някой коли, може наистина да участва, но дано не му дадът нищо.
Пази Боже от това "Грация" да вземе Пловдив-Асеновград. :D
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: eco-power on 05.10.2010, 22:08:42
Май натам отива работата, защото и аз го чух и то от 2 независими източника. Този, доктора е много нагъл тип - преди го покровителстваше председателя на Пловдивския окръжен съд, а сега след като е сменен не знам кой му действа, но докато концесиите се дават от общината - така ще е. Той затова Константинов бърза да ги възложи преди да е влезнал новия закон в сила - тогава договорите ще се гледат от МТ и неговите структури.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 06.10.2010, 10:47:42
4-ма за 42 автобусни линии (http://marica.bg/show.php?id=36101)

Quote
Четирима участници ще се състезават днес на конкурса в общината за 42 автобусни линии в страната и областта. Те са разделени на 4 пакета - със силни и слаби маршрути.

„Хеброс бус" ООД, кандидатства заедно със 7 фирми - подизпълнители, за 4-те пакета
„Асарел транс" на Ангел Батаклиев
„Карат С" 
ЕТ „Стойчев и сие".   
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 06.10.2010, 19:23:39
Кефи ми как произнасят името на Софийската фирма "Карт С", вместо "Карат С"  :D :D :D
http://www.potv.eu/videos/8121.html

Сега почвам да се замислям и се сещам, че "Асарел транс" имат няколко почупени Неоплана, с какво ли кандидатства? Сигурно пак с автобуси на харития и снимки. :D Като гледам съдбата на Батаклиев, кандидаства с "Никан лайн" изгониха го и фалира, "Никан лайн груп", пак същата съдба, сега да го изгонят и с "Асарел" (който не знам от кога е негов), и да си остане само с Дапа, та белкем си седне на дупето. 8)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: DidoGO on 08.10.2010, 19:27:28
В интервю министър Цветков твърди, че конкурса е така направен, че победителят да е предизвестен. По неговите думи се дава незаконно предимство на регистрирани в Пловдив компании - така например пловдивска компания ще получи повече точки спрямо компания от друг град, дори последната да е предложила 10 пъти по-ниска цена.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 08.10.2010, 19:56:14
Ето старо линкче от 30.09.2010 http://news.plovdiv24.bg/195221.html (http://news.plovdiv24.bg/195221.html)

Quote
"При обявяването на конкурса използвахме челния опит на Софийска община. Почти преписахме техните условия за конкурса им от края на 2008 - началото на 2009 г., когато заместник-кмет по транспорта беше Александър Цветков", призна Константинов.

Причината: участник в тогавашния столичен конкурс е обжалвал същите тези условия в Комисията за защита на конкуренцията, но КЗК се произнесла, че те не са дискриминационни, още повече, че според тях изискването било сервизната база да е на територията на Софийска община, а не на областта.

Константинов се досещал къде министъра го стягала обувката. Нямало да могат да намажат няколко суперголеми софийски фирми, които искали за себе си апетитните линии. В сегашния конкурс, обявен от общината по приетите на 3 август от Общинския съвет и неоспорени после от областния управител условия, най-печелившата линия Пловдив-София била разбита в 3 от общо 4-те конкурсни пакета.

"Искаш ли София, вземаш част от графика за там, но поемаш и линиите Пловдив - Куртово Конаре, Пловдив - Правище и т. н. Селските линии кучета ли ги яли?" - разясни философията на конкурса Константинов. Той бил наясно, че някои софийски фирми много
   

Константинов обяви твърдения на министър Цветков за неверни и манипулативни
се ядосали, задето са им забили и селски дестинации, по които не желаели да джангъркат лъскавите си автобуси.
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: nasko84 on 13.10.2010, 13:15:22
Две фирми продължават в конкурса за междуградските автолинии (http://news.plovdiv24.bg/198472.html)

Quote
"Хеброс бус" ООД  и "Карат - C" АД преминаха във втория етап на конкурса

Следващото заседание на комисията е насрочено за 10 ч. на 20 октомври. На него ще бъдат обсъдени конкретните параметри на фирмите по приетите критерии.  Пловдивската "Хеброс бус" е внесла четири предложения и за четирите пакета, в които са групирани линиите, а софийската "Карат - с" - три предложения. И двете продължаващи фирми ще работят с подизпълнители.


За единя пакет линии ХБ вече могат да се поздравят, че са спечелили, щом само те кандидатстват за него ;)
Title: Re: Бъдещи концесии
Post by: lud_pi4 on 13.10.2010, 17:47:21
В сайта пише, че само "Хеброс" ще работи с подизпълнители.  ;)