Градски транспорт - София

За Форума => Изтрити теми => Topic started by: bonbon on 28.12.2012, 20:08:01

Title: Re: Нови тролейбусни отсечки в София?
Post by: bonbon on 28.12.2012, 20:08:01
Нов тролей свързва “Младост 2” с метрото
28.12.2012 г.
 
   Нова тролейбусна линия ще свързва столичния кв. „Младост 2" с метрото от 2013 г. Трасето, което ще минава през улиците „Ал. Теодоров - Балан", „Св. Киприян", през новата естакада на булевардите „А. Сахаров" и „А. Ляпчев" и ще стига до метростанцията в „Младост 1", вече се проектира, научи „24 часа".
   По предварителни данни то ще струва 2 млн. лв. Плановете са линията да бъде пусната наесен, обясни зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.
   Напролет трябва да стартира и изграждането на трамвайна линия oт Семинарията до Студентски град. Тя също ще е готова до края на 2013 г.
Title: Re: Нови тролейбусни отсечки в София?
Post by: georgi64 on 07.01.2013, 16:47:11
в-к "24 часа"
28.12.2012 г., стр. 4

Нов тролей свързва „Младост 2" с метрото


Нова тролейбусна линия ще свързва столичния кв. „Младост 2" с метрото от 2013 г. Трасето, което ще минава през улиците „Ал. Теодоров - Балан", „Св. Киприян", през новата естакада на булевардите „А. Сахаров" и „А. Ляпчев" и ще стига до метростанцията в „Младост 1", вече се проектира, научи „24 часа".
По предварителни данни то ще струва 2 млн. лв. Плановете са линията да бъде пусната наесен, обясни зам.-кметът по транспорта Любомир Христов.

това било от в-к "24 часа"

Вече е цитирано!
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: marto193 on 23.01.2014, 21:59:05
Кога ще затварят моста на 4-ти км  :eek:
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: blagun on 23.01.2014, 22:12:40
Кога ще затварят моста на 4-ти км  :eek:
Никога няма да го затворят, нито пък този на 7-ми километър. Ще ги правят, както правиха този при Метро.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: AGENT 006 on 15.04.2014, 08:07:13
Продължавам дискусията оттук: http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=146.msg100024969#msg100024969 в тема, която ми се струва по-подходяща за нея.
Съгласен съм, че обслужването, което се предоставя от тролейбусния транспорт е ужасно. За пример бих дал линии 4 и 11, чиито интервали са ужасни и винаги избягвам максимално много пътуването с тях, защото обикновено гоня някакво време и чакането ми е само късане на нерви, докато петиците по "Цариградско шосе" се изреждат една след друга на няколко минути. И това е само един пример. В момента с променените маршрути 6 и 7 са изключително ощетени. Разстоянието "Опълченска" - площад "Сточна гара" е много по-малко и се изминава много по-бързо от това "Опълченска" - кино "Одеон", но е добавена само една кола, която е крайно недостатъчна и интервалите са много по-големи от адекватните необходими. Същото е и с 6, където почивките пред гаража са с космически размери, а целодневните коли само 5: http://schedules.sofiatraffic.bg/trolleybus/6?cars
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: София 70 on 15.04.2014, 09:22:38
Не разбирам с какво си ощетен , след като посочените линии са на 13 минути .
За Люлин имаш метро , трамвай , два тролея и 2 автобуса от центъра .
Аз живея в Левски и от центъра имам един автобус - 78 на интервал 20 минути .
Други участници във форума също ползват едно -единствено превозно средство до дома си , пак на интервал от по 20 минути .
Хубаво е , че имаш идеи , но за тях можеш да разкажеш в Общината и на Транспортната комисия , вместо тук да се превръща в сериал.
Направи един разбор на всички тролейбусни линии , дай конкретни предложения и ги внеси . Ако се затрудняваш с внасянето им в Общината - ще помогнем.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: pavel75 on 15.04.2014, 09:55:20
Това, че Люлин има 2 тролея, трамвай, метро е за цял Люлин и мен лично не ме грее много. Аз имам един автобус 310, въпреки, че живея в Люлин.
Мисълта ми, че Люлин не трябва да се разглежда като едно.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: София 70 on 15.04.2014, 10:31:10
Но все пак , автобус на всеки 10 минути :) .
Аз бих се радвал ако имах автобус на 10 минути, и не само аз де .
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: RADOCVET on 15.04.2014, 12:18:32
Жоре, хич не си прав. Нима нямаш тролей на 7 мин?! Също така считаш ли за нормално обслужване на 20 мин? До не отдавна Люлин се обслужваше далеч по-добре. От бул. Ал. Станишев имаше 309 (на 10 мин) и тб 6 (пак на толкова). Сега към центъра (ако Лъвов мост може да се нарече център) няма нищо. Други части на Люлин също не са обслужени добре. Определено 6 и 7 са доста разредени.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: София 70 on 15.04.2014, 13:07:50
Единственият начин болшинството в Левски да се доберат до идеалния център е 78 . Да , тб 1 върши работа на някои хора , но определено не е в мойта посока . Ако взема 1 до ИСУЛ , пак трябва да чакам 78 до гарата , та да стигна до депото .
Поради този интервал преди ми се налагаше да стана в 3.00 , да хвана персоналната в 3.30 , да седя на една пейка до 5.30 и в 5.52 да изкарам трамвая . Пробвах всякакви варианти  и 120 плюйс някой 11 от Подуяне  и тб 1 с разни други и разни най-различни комбинации , но не се получава. Последния 78 от гарата е в 23.16 а аз съм на работа до 23.40 , чакам до 1,00 персоналната и така нататък , та за това разни оплаквания за тролейбус на 8 минути , за трамвай на 7 минути и  автобус на 10 минути са някак смешни.
Транспортът в цяла София е под минимума за интервали на движение , но пак казвам - добре е да се съсредоточим върху проблема и да насочим предложенията там , където трябва.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: elbi on 15.04.2014, 21:14:30
Но все пак , автобус на всеки 10 минути :) .
Аз бих се радвал ако имах автобус на 10 минути, и не само аз де .
А живеещите на Царица Йоана в Люлин 2 и 3 имат автобус 108 на 15 минути, но т.като на болшиството не им върши работа автобус ходещ за Илиенци според твойто разбиране нямат въобще градски транспорт. Не я разбирам твойта квартална омраза ли е квартален патриотизъм ли е. В квартал Левски има атобуси 75,78 и 120 и тб.1. Май няма булевард в Люлин с толкова превозни средства.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: abs111 on 15.04.2014, 21:55:54
А75 не отива до Левски Г,от доста години :).
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: blagun on 16.04.2014, 06:02:02
Хайде да не профанизираме темата с вътрешноквартални и персонални интереси! Пам.Левски, СУ, Попа, НДК не е идеален център, пък Централна гара е!  :laugh:
Темата е за предложения за РАЗВИТИЕ на ТРОЛЕЙБУСНИЯ транспорт (а не за текущи проблеми с временните маршрути, нито пък с втръсналите мрънкания, как новата техника е отвратителна, шумна и с електроника, създаваща дискомфорт на шофьори, ватмани и механици, затова София трябва като Хавана да запази само возила над 20 години) и всички постинги, несвързани с това, ще бъдат санирани!
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: София 70 on 16.04.2014, 10:09:55
Хайде да не профанизираме темата с вътрешноквартални и персонални интереси! Пам.Левски, СУ, Попа, НДК не е идеален център, пък Централна гара е!  :laugh:

Централни хали , джамията , баня Баши - това е идеалния център . НДК някога е било края на София - прегледайте карти , история.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: blagun on 16.04.2014, 11:55:23
Хайде да не профанизираме темата с вътрешноквартални и персонални интереси! Пам.Левски, СУ, Попа, НДК не е идеален център, пък Централна гара е!  :laugh:

Централни хали , джамията , баня Баши - това е идеалния център . НДК някога е било края на София - прегледайте карти , история.
За съжаление няма тролейна ККМ до това място, а и необходимостта от такава е силно съмнителна. Така че няма релация с настоящата тема.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: V.Peichev on 16.04.2014, 13:26:37
Но все пак , автобус на всеки 10 минути :) .
Аз бих се радвал ако имах автобус на 10 минути, и не само аз де .
А живеещите на Царица Йоана в Люлин 2 и 3 имат автобус 108 на 15 минути, но т.като на болшиството не им върши работа автобус ходещ за Илиенци според твойто разбиране нямат въобще градски транспорт. Не я разбирам твойта квартална омраза ли е квартален патриотизъм ли е. В квартал Левски има атобуси 75,78 и 120 и тб.1. Май няма булевард в Люлин с толкова превозни средства.
Живеещите на Царица Йоанна Люлин 2 и 3 имат довозване до МД1 със 108, за голяма част от тях станция Люлин на МД1 е в пешеходна достъпност. Също така ТБ6 и 7 са в пешеходна достъпност.
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: V.Peichev on 09.08.2015, 20:52:54
Трамвай 6 е твърде бавен - има нисък процент обособено трасе и то в лошо състояние и калпави вагони. 204 се бави между НДК и Орлов Мост, светофарът на Каблешков отнема не повече от 1-2 минути в пик и не е причина да се връща 204 на старото обръщало, новото осигурява по-добро обслужване на района проблемите на 204 са неадекватния интервал и единичните автобуси. Висящ в задръстванията тролейбус е по-добър вариант от висящите автобуси 94 и 102.  :)
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: gtgirl on 02.09.2017, 10:02:47
dan, по тоя маршрут който за теб е излагация, а за мен твоето мнение е гадно, ужасно и с цел подигравка, те питам поне по този маршрут дали е възможно да се разкрие поне автобусна линия? Най - добре и двамата да спрем с оффтопика. Стига толкова!!!
Title: Re: Развитие и оптимизиране на тролейбусния транспорт
Post by: georgi64 on 03.01.2019, 10:17:54
Тази тема не беше май за маршрутите бе .  :D :D :D : Колкото и да ги мислите тези тролей няма да ги оправите  :D :D :D