В Хасково има тролеи ЗИУ и няколко автобусни линии - ако не се лъжа стари Мерцедеси.Знаех си, че няма Икаруси! Ако някой се сети, че има, нека пише!
Тъй като не видях тема:Преди години бях минавал през Хасково и видях Шкода 14Тр. Чувал съм, че и ЗиУ 9 имали. А през 2008 имаше новини, че им доставяли два тролея втора ръка( май пак бяха Шкоди). Към момента не знам дали са минали изцяло на Шкоди с тези доставки( май се говореше за още след тази през 2008) или имат и ЗиУ-та.
Някой да има поглед върху тролейбусният транспорт в Хасково ?
В момента тролейбусната система е малка, но се е предвиждало разширение.Има поставени стълбове за контактна мрежа по бул. Съединение и по бул.България до пресечката с ул.Петър Берковски.
Този тролейбус от Трамкар ли е?Докога е бил в Хасковоhttp://http://haskovo.info/index.php?option=com_content&task=view&id=12513
Автобус с 20-ина пътници изгоря, никой не пострада (http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=4137068)
(http://www.trud.bg/Images/Cache/Image_4137072_407.jpg)
Браво!Но как си обяснявате факта,че градове като Перник и Габрово немогат,а Хасково може да намери средства?
Хасково закупи три тролейбуса ЗиУ от Плевен.Интересно какви бордови номера ще получат новите возила там?.Ето и снимков материалБраво това е похвално,а дали ще купят още или само тези са им достатъчни.А за бордовите номера предполагам или ще продължат номерацията нататък:1013;1014;1015 или ще попълнят местата на бракуваните:1002;1004;1006 или 1010.
Тролейбус 129 http://transphoto.ru/vehicle/115223/
Тролейбус 150 http://transphoto.ru/vehicle/115247/
Тролейбус 179 http://transphoto.ru/vehicle/115298/
...Интересното в случая е че нищо чудно, Враца да има интерес към ЗиУ-тата. Другите градове които може би се интересуват да са: Перник и Хасково.Ще е хубаво ако закупят още тролейбуси, но в крайна сметка това вече е въпрос на средства и на желание.
Обяснението е в кмета...По скоро в общинския съвет.
Браво!Но как си обяснявате факта,че градове като Перник и Габрово немогат,а Хасково може да намери средства?В Габрово като цяло май са се отказали от тролейбусния транспорт, така че няма как те да проявят желание. По скоро ще продават своите тролейбуси, най-вероятно за старо желязо.
Браво!Но как си обяснявате факта,че градове като Перник и Габрово немогат,а Хасково може да намери средства?Габрово окончателно се отказаха от тролейбусите и скоро( ако вече не го правят) ще режат и собствените си ЗиУ - та
Онзи ден в Димитровград ми се стори, че видях градски автобус, който много прилича на CNG на Чавдаров... Има ли наистина CNG градски автобус в Димитровград?Може би освен изгорелия Неоплан на снимката е имало и други автобуси от тази марка и този модел, в Димитровград,
... oт общинския бюджет са отпуснати целево 50 хиляди лв за трите. Возилата застъпват веднага на служба... третият вероятно ще бъде резарв, ако някои от някогашните... стаде багажа.:hm:ако впоследствие са се отказали от плевенските, за сметка на Шкодите.
Колеги някой има ли снимки на Варненските Шкоди 14Tr по линиите на Хасково? :rolleyes: Имам и друг въпрос: Някой знае ли колко линии има на градският транспорт там и по-точно ме интересуват тролейбусните такива на брой.Тролейбусните линии са 3:
Наистина изглеждат перфектно и двата.А този 1014 кой бивш е - 129 или 150?Чак пък перфектно... просто са го освежили! Това е една и съща мотриса - бившият 129 от Плевен.
Напротив това е 150 той има стълба отзад,а 129 няма стълба все пак аз ги карах до рампата когато ги товарихме на камиона.http://transphoto.ru/photo/784668/
Тия изглеждат по-добре от новопроизведени в Русия :laugh:Сякаш и на други места ги произвеждат, че така държиш да дадеш ярост на фобията си!
а имаш ли снимка на 1018 за да сравня с снимките от Варна...?Снимка нямам, мисля че става въпрос за ''172''
Шкода 057 e 1018,а 079е1016(Пребоидисана в светло син цвят).Предполага се в понеделник да е на линия.172 не се знае дали ще тръгне.Промениха разписанията и сега се работи с по малко коли на ден.Супер,значи 172 трябва да е или 1017 или 1013 това е въпроса сега.Ако предположим,че 172 е 1017,то следва,че 1013 остава празен номер,който може би е бил определен за Плевенското Зиу 179,което бе продадено заедно с 1014(150) и 1015(129),и което бе разкомплектовано още в Плевен.Ако предположенията ми са неверни моля за извинение.
http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1461387 (http://dariknews.bg/view_article.php?article_id=1461387)Електробус тестваха в ХасковоПредставяне на електробус, който в момента се движи експериментално по линията на тролея в града, бе направено днес в общинската администрация. Електробусът, задвижван изцяло с акумулаторни батерии, е производство на чешка фирма. Цената му е около 400 000 евро. Той се движи в Хасково от сряда по линията на един от тролеите, но днес ще си замине от областния град.
Управителят на "Тролейбусен транспорт" Йордан Панев заяви, че по отношение разширяване на електротранспорта в Хасково има изготвен проект още от 2009-а година, но все още нищо не се е случило. В момента се търсят нови идеи, но нещата могат да се случат единствено с европейски пари и по програма, каза още Панев.
а другия Варненски с кой номер е сега???Варненските са три - 057, 079 и 172. Хасковският инвентрарен номер на 079 е 1016, а този на 172 не знам какъв е.
172 би трябвало да е 1017 ама не знаем дали е тръгнал изобщо,защото в Руския сайт някой беше го отбелязал вече като бракуван,ама не знам дали е вярно.Колегите от Хасково ако могат да потвърдят за да знаем какво е станало с него.а другия Варненски с кой номер е сега???Варненските са три - 057, 079 и 172. Хасковският инвентрарен номер на 079 е 1016, а този на 172 не знам какъв е.
Чавдар 11г5 в Димитровград.
Източник (http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,1468.720.html)
Автобус се запали по пътя Димитровград-Хасково
Автобус се е запалил на пътя Димитровград – Хасково, съобщи bTV. Информацията е изпратена в рубриката на телевизията „Аз репортерът“. В превозното средство е имало около 20 -30 души, посочва очевидец пред телевизията. По думите му пострадали няма, но се е наложило хората да вървят пеша 6 километра, за да стигнат до Хасково. В този период са минали три автобуса, но никой от тях не е спрял.
Източник: http://www.zarata.org/
ДИРЕКТЕН ЛИНК (http://www.zarata.org/archives/65667)
Областната комисия по транспорт, която председателства заместник-губернаторът Валентин Ангелов промени разписанията на маршрутите по автобусната линия между Хасково и Димитровград.
Идеята за промените е общественият транспорт между двата града да отговаря на статистиката от последните години на пътникопотока, който използва автобусния превоз между двата града.
Целта на промяната на разписанието е в пиковите часове транспортът да е по-интензивен. Предложението е 6,00 до 18,00 часа автобусите между двата града да се движат на 15 минути, от 18,00 до 19,00 часа-рейсовете да пътуват на 20 минути, а от след това до последния курс, който е в 22,30 часа-да са на половин час.
Всеки ден между областния център Хасково и втория по големина град в региона -Димитровград се правят 59 курса.
Решението за промяна на маршрутните разписания от днешното заседание на Областната транспортна комисия влиза в сила след като бъде разписано от областния управител Станислав Дечев.
От Комисията се надяват, че с промените ще се затапи сивия сектор в превоза между двата сграда и ще се разреши проблемът с т.нар. нелегални таксита.
На заседанието беше взето решение и за промяна в разписанието на автобусна линия Велико Търново- Крумовград. По предложение на Областна администрация на Кърджали автобусът от и за Велико Търново вече ще спира и в Хасково. До сега на територията на Хасковска област по тази линия спирка е имало само в Димитровград.
Идеята бе приета единодушно от членовете на комисията. С нея на практика се отваря още една транспортна възможност за пътниците от Хасковска област към Северна България.
Haskovo.net
Сдружението (www.bgtransport.org) подкрепя всички инициативи, свързани с развитието на градския транспорт. Поздравления за направената кореспонденция. МРРБ очаквано отговарят в полза на колите (трафика), все едно че те не превозват хора... Но това е въпрос, който за съжаление не е разбран от много хора.
С кръгово кръстовище да бъде уредено движението към заводите на Язаки и САББА, чийто строеж скоро ще е факт. Огромните обекти се изграждат край пътя между областния център и Димитровград.
Вече има проект на Язаки, които е внесен за разглеждане, посочи кметът Иво Димов по време на големия бизнес форум „Да! На българската икономика”. Дискусията се състоя днес в зала “Марица“ на областната администрация в Хасково с участието на заместник-министъра на Регионалното развитие Николай Нанков, председателят на най-голямата работодателска организация у нас Кирил Домусчиев,
Заводът на японската фирма „Язаки“ ще изпълни капацитета си от 3 хиляди работни места до две години, започва изграждане и на завода на турската компания САББА. Освен това в същия район ще заработи и една от най-големите асфалтови бази у нас, която ще обслужва цяла Южна България, затова реорганизацията на движението в тази зона е много важно и с оглед сигурността на пътуващите до тези големи обекти, посочи димитровградският градоначалник.QuoteТой допълни, че според разчетите на „Язаки“ всекидневно от централното шосе към завода ще влизат и излизат около 70 автобуса, както и други тежки превозни средства. Затова Димов поиска помощ от държавата за реализирането на проекта. Според първоначалните разчети за изграждането на кръговото ще са необходими между 400 - 500 хиляди лева.
Ако толкова много се увеличи пътникопотока между двата града, то няма ли да е по-добре направо да се увеличат влаковете и да се получи нещо като крайградска железница? Таман с освободените ДМВ Дезиро от електрифицирането на линията Пловдив-Димитровград.
Ясно при такива обсотятелства да. Не познавам много този район и не съм ходил все още там, повече съм обикалял из Северна България. Ако е така то една модерна тролейбусна линия може би е напълно оправдана, като се свърже с мрежата в Хасково и се изгради такава и из Димитровград. Това дори може да е предпоставка за още инвестиции в района, защото при добри интервали от 10-тина мин. и развита мрежа дори би отпаднала нуждата от служебен превоз.
Всъщност сега от какви автобуси се обслужва линията? Има ли съчленени? Предполагам са главно втора употреба от типа на МАН НЛ202 и Мерцедес О 405 Н итн. подобни.
Възстановяват линия 408 и обратно 108,като се преместват часовете от 308 и 108.
Тролеи между Хасково и Димитровград на този етап е немислимо.Очакваше се разширение към кв.Болярово ,където стълбовете са монтирани,но проекта беше спрян.
Никой 25 години не си е поискал онези тролейбуси от 88-ма!Което е страшно и много, много тъжно. Браво на теб че даваш гласност за този проект и като цяло за развитието на транспорта в региона. Идеята е невероятна и мисля че ще има голям пътникопоток, след като с очите си видях колко голям град е Хасково и колко много хора има в него (по преброяване от 15.03.2016 - 75 908 души), а Димитровград за близките години очаквам да се развива.
Не възлагайте големи надежди за развитието на транспорта ( градски или междуградски ) , с построяването на 2 та завода . “ Язаки “ има договор с транспортна фирма която я следва навсякъде . По точно очаквайте автобуси с ямболска регистрация на фирма „Дичони„ т.е таралясници !
Всяка Община, която е реализирала тр. транспорт или част от него, разполага с проекта. ;)Сега ще видим дали ще получа отказ или одобрение. Иначе ме учуди доста, че за инфраструктурни проекти е 50 години давностния срок, след който не се смятат за актуални, аза музейни проекти.
От Интегрирания план за градско възстановяване и развитие на град Хасково - инвестиционни проучвания правени до момента и описание на нови трасета:Поредната порция неистини! – представени по начин, че да ни заблуждават за години напред, внушавайки ни незаменимоста на отиващата се клика, опитваща се да присвоява всичко като нейна заслуга! Споменавам го не защото симпатизирам на тия или ония, а защото ми омръзна да ме баломосват – именно!
...За разширението и модернизацията на тролейбусния транспорт в гр. Хасково има разработен проект в идейна фаза от 2007 г...
...Всеки един ТИС има постоянно дежурство на оперативен персонал, което води след себе си до голяма значимост на субективния човешки фактор, при откриване и отстраняване на аварии...
Новинар Юг”: „Европа дава 5 млн. евро за тролеите на Хасково”– челно информа за това информационния всекидневник, който допълва: паралелно с реконструкцията на бул. „Западен” започва изграждането на новата линия до Болярово. Вземаме и 6 нови возила „Рено”.Което ще рече: в навечерието на присъединяването ни към ЕС... Изразяващо надежда, че ще се намерят средства :( Припомням само, че подобните програми започват не идейната си, а финансова реализация, поне две години по късно! ...Ако държим да бъдем точни с открояването кой- до къде!!!
http://www.haskovo.net/news/419684/Iskra-podpali-vtori-stalb-na-troleite--izvadi-ot-stroya-i-liniyata-na-108--video-
Сега ще видим дали ще получа отказ или одобрение. Иначе ме учуди доста, че за инфраструктурни проекти е 50 години давностния срок, след който не се смятат за актуални, аза музейни проекти.Какво стана с заявлението и поисканата от теб информация? По-нагоре каза че са ти предложили да отидеш до общината и щели да търсят в някакъв архив. Има ли някаква допълнителна информация и данни и схеми които ти получи?
Ако не постигна друго, поне се надявам да прекарам малко тролейбуси последния един месец през мисловния им апарат.
В заявлението, понеже има 4 графи да пишеш какво искаш да получиш и понеже е трудно да пишеш за нещо дето не си го виждал съм писал че искам копие на техн. носител от:
- техническа документация;
- карта на мрежата;
- информация за степента на завършеност на проекта;
- информация за останалата и незавършена дейност по него.
Ами аз не попитах дали е открито нещо, но не получих и никакъв емейла или обаждане по-късно. За съжаление и аз не се обадих по няколко причини:Сега ще видим дали ще получа отказ или одобрение. Иначе ме учуди доста, че за инфраструктурни проекти е 50 години давностния срок, след който не се смятат за актуални, аза музейни проекти.Какво стана с заявлението и поисканата от теб информация? По-нагоре каза че са ти предложили да отидеш до общината и щели да търсят в някакъв архив. Има ли някаква допълнителна информация и данни и схеми които ти получи?
Ако не постигна друго, поне се надявам да прекарам малко тролейбуси последния един месец през мисловния им апарат.
В заявлението, понеже има 4 графи да пишеш какво искаш да получиш и понеже е трудно да пишеш за нещо дето не си го виждал съм писал че искам копие на техн. носител от:
- техническа документация;
- карта на мрежата;
- информация за степента на завършеност на проекта;
- информация за останалата и незавършена дейност по него.
Колеги имам един въпрос може ли някой да каже колко тролейбуса се движат в града?
Аз знам че от Хасковските са останали:1001;1003;1005;1007;1008 и 1011 и 1012,а от дошлите са:1014;1015;1016 и 1018,дали е така някой може ли да потвърди информацията?
Тролей 1013 няма. В движение са 1011 ,1012, 1016 ,1018 и резерва 1014.Нищо не е бракувано.
Другите са наредени и бъдещето им не е ясно.
Град Хасково ще закупи електробуси,които ще бъдат дадени на фирмата за тролейбесн траспорт.Те ще се закупят с пари от ЕС и добавка от заем.Информацията е от списание "ГРАДЪТ" /страница 78-79/.Тази информация не се върза с нещата от есента на 2016 година и писмата по-горе от МРРБ, които съм цитирал.
https://issuu.com/tcmgbg/docs/infra5 (https://issuu.com/tcmgbg/docs/infra5)
Хубави снимки,а можеш ли да ни кажеш кои точно тролейбуси се движат тоест ако можеш да направиш списък с тролейбусите в движение,спрените от движение и има ли още бракувани от Зиу-тата?Аз мога да направя списък на това,което имам като данни:Съжалявам,от Плевен съм, жив.в София,бях там за 2 дена.
1001 - спрян от движение.
1002 - бракуван 2008г.
1003 - спрян от движение.
1004 - бракуван 2008г.
1005 - спрян от движение.
1006 - бракуван 2012г.
1007 - спрян от движение.
1008 - спрян от движение.
1009 - УЧЕБЕН спрян от движение.
1010 - бракуван 2012г.
1011 - в движение.
1012 - в движение.
1013 - за части купен от Плевен (бивш 179)бракуван.
1014 - в движение.купен от Плевен (бивш 150)
1015 - в движение.купен от Плевен (бивш 129)
1016 - в движение.купен от Варна (бивш 079)
1017 - за части купен от Варна (бивш 172)бракуван.
1018 - в движение.купен от Варна (бивш 057)
401 - УЧЕБЕН доставен от Пловдив бракуван 2012г.
402 - УЧЕБЕН доставен от Пловдив бракуван 1995г.
Това е с което разполагам,ако някой нещо знае повече да сподели.Благодаря предварително.
Между Хасково и Димитровград има само два влака дневно - сутрин и вечер и времепътуването е почти половин час срещу 15-17 минути за автобусите. Надали има много желаещи пътници, особено за влаковете Димитровград - Хасково рано сутрин и следобяд. Обратните курсове Хасково - Димитровград в по-късните сутрешни часове и вечерта също не са особено удобни. :rolleyes: Цените на билетите не са по-ниски от тези на автобусите освен при право на 50% намаление. :rolleyes: Разстоянието между двата града е около 17 km и по закон не са забранени правостоящи, стига автобусите да са конструктивно пригодени за такива. :rolleyes: Тролейбусна линия неизбежно би изисквала допълнителна подстанция между двата града, която неизбежно повишава сериозно разходите за изграждане и експлоатация. :rolleyes: Разстоянието Китен - Приморско е около 6 km и там няма да има нужда от допълнителна подстанция, но пътникопотокът е подчертано сезонен и също не е оправдано изграждането на тролейбусно трасе. :rolleyes:Откак се помня никой не пътува между Димитровград и Хасково с влак. Линията не е ремонтирата, не е електрифицирана (за разлика от другите посоки в Димитровград вече). Освен това гарата в Хасково е някъде на майната си. Даже никога не съм ходил там.
Коренно различно е извънградско и градско пътуване. Линия 88 във Варна има прекачвания по протежението на целия маршрут, което прави нейния бюджет.Никой не е говорил за ЗИУ-та. Моята идея беше както може да се види да се подели линията в нарочна общинска фирма с 50% собственост на Хасково и 50% на Димитровград и да се използват средства от оперативните програми за изграждане на мрежата от края на Хасково до автогара Димитровград.
Абе хора за сетен път ще ви призова- МОЛЯ! разделяйте маниите от реалността и настоящето! Дай манията про тролейчетата и ще дрънкаме ЗиУта по Димитровград - Хасково- честито изгонихме и малкото останали пътници да се карат с колите. 21ви век сме! Технологиите са доста напредничеви, а тролейбусът си остава ограничен и непрактичен. Изключения са системи като в Плевен, но там е съвсем отделна приказка. Та в момента- хората по запада вместо да се занимават с окабеляване, после с ТИСове, после с тролейбуси почнаха да купуват електробуси. Не говоря за машини като Цито, които пред днешните технологии са като компютър Правец...
Преди гласуването в залата се разгоря дискусия, която повдигна с въпрос към кмета председателят на сесийната грепа "Да за Димитровград" Стефан Димитров. „Вярно ли, че искаме да закрием обществената пералня, за да осигурим ниско платени служители на „Язаки”?
„Нищо вярно няма в това. Ако добре помните, аз бях човекът, който лобира за разкриването на обществената пералня по времето, когато вие бяхте кмет. Факт е обаче общината дофинансира предприятието с над 80 000 лв. Каква е логиката и смисъла да продължаваме. Нормалната икономическа логика е след като устойчивостта по проекта приключи, пералнята да бъде закрита”, заяви кметът.
Едно питане относно тролеите в Хасково, използват ли се тролейбусите в града? От всички снимки, които съм виждал от Хасково тролеите са винаги празни или с по двама-трима човека вътре, града се обслужва от едва 4-5 тролея, има ли въобще бъдеще за тролеите там?
Русе и Враца нали очакват Шкоди 21 от Чехия.За Русе шкодите за сега са отписани.Очакват се само 5 броя naw от Лозана.
Здравейте!
Тъй като имам информация, която е неофициална, че новото ръководство на Община Хасково има желание да закрие тролейбусния транспорт в града, бих желал да попитам и съответно да получа отговор на следните въпроси:
- Какви са намеренията на кмета на Община Хасково Г-н Станислав Дечев относно тролейбусния транспорт в гр. Хасково?
- При положение, че тролейбусния транспорт ще бъде развиван, какви са мерките относно неговото развитие, които набелязва Община Хасково?
Също така с цел да се спести време желая да декларирам, че съм добре запознат, че в момента гр. Хасково може да разчита на целево финансиране за електротранспорт по ОПОС 2014-2020 г. от МОСВ, която позволява разходи за транспортни средства И инфраструктура.
С Уважение:
Олег Шишманов
05.12.2019 г.
Идеята хубава, но Хасково за две линии сега да поддържа жици,които са си стари вече, токоизправителни станции и цялата инфраструктура за ккм. Водачи за тролейбуси и там сигурно липсват, а желаещи няма да ги карат. С 5 милиона какво ще се направи едно нищо. Но колкото и да го мислим тролея ще изчезне като вид транспорт. Ако погледнем страната нужда от закриване имат Бургас, Враца и Сливен.Ама много ли те боли, когато изхарчат европари за тролейбуси вместо за плочки, асфалт и павенца? Бая по-смислено от техническа гледна точка ми се струва!
Ако не греша в първите години на ТТ - Хасково е имало линия 208 с маршрут ЗММ - Автогара - бул.''Раковски'' - Надлез ''Орфей'' - бул.''Раковски'' - Автогара - ЗММ.
Вероятно това е било в периода, когато 108 се е движил в двете посоки, че и по-рано. Имам спомен от автогарата и двора на болницата за двупосочното движение на 108.
При евентуално реализиране на проекта по оперативните програми се планираше разширение към кв.''Болярово'' - от кръстовището на булевардите ''Раковски'' и ''Съединение'' с отклонение по бул.''Съединение'' към бул."България" в посока запад към Градската градина оттам по новия бул.''Никола Радев'' до обръщало в центъра на кв.''Болярово''.За какво реализиране говорим, за това че доскорошният велмоджа от управляващите – Д.Д, успя да защити личните си проекти... но не и тези... (дори ако помните преди 2 г бива принуден да подаде оставка от всички заемани постове.)
Предполагам снимката е от 1963 - 65г., а надписът "Борба за мир" на ЗИС - а е свързан с войната във Виетнам.
Тези автобуси на снимката дори и по малките градчета са изчезнали много отдавна, вероятно въобще не са се движили 80-те. Силно ме съмнява тази снимка да е от 80-те, може би 50-те или 60-те години е това.
Тези прозорци са част от стълбището. По спомен отначало стълбището е нормално като на такъв стар тухлен блок. След последния жилищен етаж се оказваш на една голяма площадка където са тези прозорци. На нея има голяма широка стена с врата. От тази врата се влизаше в радиоклуба. По спомени следваха малки вътрешни стълби (доста са ми бледи спомените, тъй като съм влизал само 3-4 пъти там като съм бил около 4-ти клас) и се оказваш на етаж с няколко стаи където са малките прозорчета. В една от стаите беше сложен Правец-а и някакви радиоастанции, а в другата имаше изход за широката тераса с парапетите. Мисля, че за стаята с изхода на вън също се стигаше по стълбички вътре и беше на по-високо ниво от другите, но това повече го мисля като гледам външната конструкция отколкото да го помня. Беше много странно място. Навярно и затова там беше тази радиостанция на КВ, защото е излъчвала навярно поне стотина вата и арматурата долу е играела ролата на фарадеев кафез към долните стаи, а антената беше разположена над самото помещение.
https://goo.gl/maps/9zCvxDFREUxbQXL28 (https://goo.gl/maps/9zCvxDFREUxbQXL28) ето тук на гугъл се вижда как вътре в терасата има една отделна висока част където беше радиостанцията и над нея антената.
Значи големите прозорци осветяват предверие на стълбите, откъдето през врата през стълбички се стига до вътрешен етаж подобен на тавански, където всяка стая има малко прозорче, а има още едни стлбички, до които се стига на тази стая , която е като обособена конструкция на терасата от която се излиза и навън на терасата.
Предполагам много отдавна тези помещения да дадени на живущите, защото за съжаление се виждаха преди няколко години, че част от тях нямаха стъкла.
Може ли някой да даде информация за линиите в Хасково в миналото :arrow:Освен съществуващите и в момента линии с номера 1, 3, 5, 11, 12, 13, 102 и 104, в миналото е имало почти още толкова линии на градския транспорт, още във времето преди пуска на тролейбусния транспорт.
Този човек ще съсипе това дружество. Той се мести от партия в партия. Много двуличен и егоистичен човек е. Да се надяваме да не съсипе тт както стана в Пловдив с Батаклиев.Да не забравяме, че Тотев спря тролеите, а Батаклиев беше купил Заурер и Ванхол, дори и някои Шкоди се движеха!
Да не забравяме, че Тотев спря тролеите, а Батаклиев беше купил Заурер и Ванхол, дори и някои Шкоди се движеха!Да, ама да се движат по два тролея на линия е чудесно...
Зиу 1014 от Плевен се движи през студените месеци.Движи се целогодишно.Последно на 22. 04
Чавдар B 14 - 20 в Хасково, 1985г.:Кожените калъфи на предната решетка са толкова носталгични, колкото капачките от оцет за чистачките на Москвич. :D
(https://forum.gtsofia.info/index.php?action=dlattach;topic=6272.0;attach=137942;image)
Източник (https://www.facebook.com/BusMemoriesBulgaria/)
Информацията ти е грешна.Предишния кмет беше Беливанов,който по време на мандата си се отказа от ГЕРБ.Сега има поръчка за рециклирани тролеи Шкода21,Електробуси и метанови автобуси.Дали ще стане реалност, е друг въпрос.Защо точно Skoda 21Tr? В България такива има единствено в Русе - цели 12 броя... Останалите 7 са в Чехия и Украйна...
Аз първо се чудя, защо се купуват тролейбуси и къде има проект или новина по въпроса? За тролейбусите на Стара Загора явно искаш боклуци в Хасково. Що се отнася за 21тр в Падбурице трябва да се продават, но защо не се помисли за 24тр от Рига. Там сега бракуват тролейбуси 2005-2007 г.Имаш предвид Пардубице явно! За старозагорските - говори се, че са провал, мисля в Пазарджик още ги използват. Но както и да е - шестте мотриси поръждясваха на обръщалото на Парк Мол и след това бяха продадени за скрап, ако се не лъжа!
Обществена поръчка (https://app.eop.bg/today/67648) за пет електробуса за Хасково от 16 юли. Срок за подаване на оферти - 20 август.Далаверата е спазарена - остават Златно руно и запушват устата на варненския топуп! Сделка управляващи - опозиция в ОбС...
Съветниците в Хасково гласуваха закупуването на 5 тролейбусаПо всичко изглежда, че забелязаните в Русе Шкоди ще са за Хасково. Остава въпросът от кой град са и дали и защо са минали през Турция.
Общински съвет-Хасково подкрепи докладната на кмета Станислав Дечев да бъде отпуснат капиталов трансфер на “Тролейбусен транспорт” в размер на 150 000 лв. С парите се предвижда да бъдат купени 5 тролейбуса – втора употреба от Чехия.
Докладната бе подкрепена от 24 съветници, двама гласуваха против, а 5 се въздържаха.
Шефът на “Тролейбусен транспорт” Албен Манджуков поясни, че при посещението си в Чехия се е запознал подробно с техническите параметри. Фирмата, от която ще бъдат доставени ще ги транспортира в Хасково за тяхна сметка. Тя доставя коли за градския транспорт и за други общини като Русе, каза Манджуков.
https://haskovo.live/
Обръщалото на ЗММ е частна собственост - на завода. Едно време като са приватизирали завода някой не си е свършил работата и не е актувал/отделил теренът на обръщалото.Собственик на ЗММ - Хасково е ''Ерато холдинг'', което е закъсало в последните години. Може би затова е идеята за удължаване на трасето до ''Практис'', но там възникват други проблеми - паркингът е собственост на веригата, а ново отклонение през разделителната ивица би нарушило трафика допълнително; преминаване на КМ през кръговото кръстовище на Околовръсния път пък би създало пречка за транзитнопреминаващите с по-висок габарит... Управителят на дружеството сочи за удължение с 400 м., като от обръщалото до кръговото е около 270 м...
Става въпрос този участък да се минава с дизеловия агрегат на Шкода24.Според мен това е мотив за финансирането на шкодите.Едва ли на всеки курс ще се изпълнява.Обръщалото на ЗММ е частна собственост - на завода. Едно време като са приватизирали завода някой не си е свършил работата и не е актувал/отделил теренът на обръщалото.Собственик на ЗММ - Хасково е ''Ерато холдинг'', което е закъсало в последните години. Може би затова е идеята за удължаване на трасето до ''Практис'', но там възникват други проблеми - паркингът е собственост на веригата, а ново отклонение през разделителната ивица би нарушило трафика допълнително; преминаване на КМ през кръговото кръстовище на Околовръсния път пък би създало пречка за транзитнопреминаващите с по-висок габарит... Управителят на дружеството сочи за удължение с 400 м., като от обръщалото до кръговото е около 270 м...
Става въпрос този участък да се минава с дизеловия агрегат на Шкода24.Според мен това е мотив за финансирането на шкодите.Едва ли на всеки курс ще се изпълнява.Напълно излишно е - от обръщалото до Техномаркет е 200 м., решението е просто - редовно разписание и уютни мотриси!
Здравейте,Само едно уточнение - Раковски е едно от трите села - Марийно, Черноконево, Раковски от които е произлязла Димитровград, но квартали са само първите две. Раковски се явява почти в центъра - това са къщите около църквата св. Димитър. Всъщност църквата е била селската църква на с. Раковски, която до преди десетина години беше единствената църква. Сега май има някакви параклиси.
аз не съм специалист по автобуси, тролейбуси и тролеи, като вас, но ми е интересно да чета и се сетих, че има една страница във Фейсбук, наречена "Изгубеното Хасково", където има снимки, сред които и такива с автобуси от миналото и реших да споделя.
...
Първата копка на електростанциите.Шефът е станал като балон, въпреки че папането не е като в ЕВН! Докара ли Шкодите от Пилзен и Марианске Лазне, че прави копки с Тъпото?
https://haskovo.info/137781/%d0%bd%d0%b0%d0%bf%d1%80%d0%b0%d0%b2%d0%b8%d1%85%d0%b0-%d0%bf%d1%8a%d1%80%d0%b2%d0%b0-%d0%ba%d0%be%d0%bf%d0%ba%d0%b0-%d0%bd%d0%b0-%d0%b7%d0%b0%d1%80%d1%8f%d0%b4%d0%bd%d0%b8%d1%82%d0%b5-%d1%81%d1%82/
Автобусните линии в Хво са с номера 1, 3, 5, 9, 11, 12, 13, 102, 104
1-ЗММ - Център Болярово
3-ЗММ-Център-Червена стена-Стадион Хасково
5-ЗММ-Автогара-кв.Куба
9-ЗММ-Автогара-Клокотница
11-Първа поликлиника-пл. Лебеда-Стамболийски
12-ЗММ-Център-Болярово-Въгларово
13-ЗММ-Център-Болярово-Гарваново
102-ЗММ-Център-парк Кенана-Старчески дом
104-ДАП-Център-Тих Труд
498 и 503 от Пилзен и 55, 56 и 57 от Марианске ЛазнеДори вече са отразени в списъка на подвижния състав в transphoto.ru: https://transphoto.org/list.php?did=970
Ако оставят такситата да въртят на цената на билетчето, общината няма да похарчи една стотинка, вместо да налива милиони в джобовете на някои тарикати!
Браво изглежда много добре тролея. Това е бившия 503 от Пилзен. Забележете, че е с настроени табели! :fan:Наистина е в перфектно състояние за възрастта си. Електронното табло е настроено - интересно по спирки ли ще се сменя или като крайна точка. Дали също може да изписва номерата на линиите, тъй като са с големи цифри?
Честито за новата придобивка! Някоя Шкода 14Тр или ЗиУ ще се пенсионира ли в близко бъдеще, след получаването на новите машини?
Ако не са позволени линковете, направо цитирам:Позволени са и цитатите и коментарите, чрез бутоните [/quote] и [/url] ;)
Някой има ли повече информация какво се случва с тролеите, които трябва да дойдат от Марианске-Лазне, понеже се чува нещо, че са отказани.Tъмна Индия... Единствено шефовете на дружеството са наясно какво се случва.
Иначе и двата Пилзенски от няколко седмици са в депото.
Колко ЗИУ-та се движат освен 1014?