Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Dragon

Pages: [1] 2 3 ... 239
1
Какво п.ечи като е по-скъп да е и  по-бърз?
Трасето :)

2
Смисъл от линия до летището има, само ако е директна. Няма как някой да иска да се лънгърка до там с панормна обиколка на Слатина и Дружба първо (нито обратното).

3
Определено Н5 Летището (по Брюксел) - Княжево (по Борис) с 2 коли е нужна. София си остава с най-неадекватния и нередовен нощен транспорт от столиците в ЕС и сигурно единствената без такъв към летището.

4
Нов чифт влакове са, като правят връзка с Пловдив и София, каквато преди нямаше. Бърз е за да вземат повече пари за билети.

5
Витиня - Горно Камарци е изцяло преасфалтиран в най-лошия участък, а останалия е изкърпен и за под 10 минути си на пдобалканския. Не вярвах, че ще го дожиевя!

6
Понеже им е много хубав автобусния транспорт, сега се насочват и към ЖП
"Ивкони" атакува и жп превозите, след като превзе автобусните

7
Подозирам прилошаване :)

8
В това ГДВ няма календарен план - респективно не се вижда обстоятелството, че 3636 и 3637 ще пътуват само летния сезон.
Това е за да няма оплаквания :) Иначе се бяха изпуснали някъде в обясненията, че ще е само лятото.

9
Всъщност вместо да си причиняваш някой от проходите до Горно Камарци, по-добре да хванеш партизанския изход от магистралата при Елешница и после - към Столник.
Общо взето ако ми се налага като се връщам по магистралата да отбия за село, ако е светло имнавам през Горно Камарци, а ако е тъмно - през Елешница, че там обичат да дебнат полицаи под моста. Веднъж даже ме бяха спряли, та трябваше да им обяснявам, че не слизам от магистралта, ами сме ходили да гледаме слънчогледите в полето и се връщам.

10
Сега ползвам III-1001 към Витиня.
И аз от време на време минавам от там и макар че е зле, отваррителния участък е около 1 км и се преживява.

11
Пътуващите през Горна Оряховица по същия начин на Казичене обръщат посоката.
Не обръщат посоката, само правят панорамна обиколка на София.

12
Отменени са влакове 30134 и 30135 в участъка Карлово Сливен.
Е какво общо имат Карлово и Сливен с Пловдив и Ямбол?
Не мисля, че това е отговор на твоето питане, а просто съобщава актуална информация от вчера.
А относно твоето - предполагам че е свързан с някой ремонт.

13
Нищо там няма акт 16, нито 15. Защо - питайте дядо Еконтий, който спря целия проект преди 5 години. Останалите коловози не са завършени и не са предадени за експлоатация.
То не беше проблем, че го спряха, защото строителите се моткаха много здраво, проблем е че после не направиха нищо, за да се почне отново от някой друг и чак сега има някакво движение, но то е още по-слабо и от преди.

14
Интересно ми е, дали е било случайност, че пътя е бил настроен така, че да "изхвърли" влака при неспазен сигнал или практиката е такава?

15
Реших да видя на сайта дали ще ми иска да купя 2 места за влак с директни вагони - еми иска, независимо, че не се прркачваш. Даже сигурно може и мястото ти да е заето от друг във втория участък.

16
Всичко е въпрос на организация. Прикачването може да стане спокойно за 10 минути, каквато е почивката там така или иначе.

17
Наистина е скандално бавен 4610. Като прибавим и обиколката през Казичене съвсем става зле.
Има електричка за него и 2627 до Курило, която спестява малко време.

18
Може да обсъдиш всичко, което те вълнува с Петър, Бай Марин и Марина (може и да пропускам някой), но осирането на темите приключи. Хубавото е, че даже за целта не ти трябва и Интернет.

19
Спряно му е писането, че и на мен ми писна от това да чета едно и също навсякъде.

20
https://www.economic.bg/bg/a/view/dogovoryt-za-prevoz-na-pytnici-s-bdj-shte-byde-udyljen

Отпадат двуетажните влакове и локомотивите, за другите - не се знае, ама и там сигурно това ще се случи.
На БДЖ ще им удъжат субсидията с 2 години, защото не им стигнали 5 години да се приготвят за конкурса.

Pages: [1] 2 3 ... 239