1
Автобуси / Re: Ikarus 280
« on: 02.12.2024, 22:16:39 »
Снимката я има на няколко места по форума, в тази тема е пускана преди десетина страници, но в по-лошо качество.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Границата между България и Турция - ГКПП Капитан Андреево през 30-те и 70-те години на XXв., както и снимка на старият мост в Свиленград по време на есенният панаир + бонус - катаджийски мотор с кош в с. Върбина. Снимките са собственост на Милен Милушев.
Вътрешноведомствен регистрационен номер на автомобил в мини "Марица Изток".Рудничните камиони и те ли са с такива номера?
Жълт фон, цветно лого на компанията, Р1 означава "Рудник 1" и след това е номерът. Автомобилите с тези номера нямат право да се движат по републиканската пътна мрежа, а само на територията на рудниците и мините.
Може ли някой да ми разясни как точно се "преиздава" номер с чужд шрифт? Кой (коя институция) го преиздава, в какви случаи и на базата на какво?И аз се присъединявам към въпросите - какво налага да се преиздава български номер в друга държава? Сещам се единствено за вариант при който номерата са свалени за някакво нарушение в друга страна и след това се преиздадени с новия шрифт или ако единият от номерата е изгубен (или откраднат) в чужбина и са му го преиздали (какъвто явно е случая с бургаския сеат, чийто преден номер прилича на френски шрифт).
Относно посещенията на дипломатическия корпус по градовете...1977 май бяха в Стара Загора, тогава се открива и ГУМ-а
1. Асеновград-Смолян през Соколовци и сега посреща основния товарен трафик за Западните Родопи. От Смолян до Рудозем пред Средногорци си е съвсем читав пътят, надявам се, че свлачището вече е поправено. Нататък не съм ходил до ГКПП, но на Гугъл карти си излиза съвсем читав планински път.Посреща основния локален товарен трафик. Настилката е в добро състояние, но пътят е тесен и няма много места за изпреварване. Има нужда от поне още една лента като минимум. Асеновград няма околовръстен път, дори още от Пловдив като тръгнеш няма нормален път откъдето да минеш за Асеновград (околовръстното на Пловдив все още е доста тясно и натоварено и не е изградено от югоизточната част). Трябва да се построи околовръстен път на Чепеларе. Трябва да се довърши околовръстното на Смолян и трафикът да се изведе извън града. Трябва да се оправи срутището при разклона за Тикале (вече шеста година не се прави нищо по него, преминава се в една лента и се изчаква със светофар). Трябва да се направи и околовръстен път на Рудозем и да се изведе трафика извън града. Оттам до прохода Елидже пътят е прекрасен. Между Асеновград и минералната вода на Бачково заради тунелите не може да се движи нищо по-високо от 4 метра.
2. По проект гръцката отсечка трябва да се изпълни 7.5/10.5 метра с проектна скорост 60 км/ч.Единственото ново нещо от гръцка страна е пътят между Елидже и Демерджик (Димарио). Цитираните отгоре параметри важат за него. В този участък от коронката насам почти не се строи. Голяма част от пътя е изграден (включително май и всичките тунели и повечето виадукти). Има и няколко активни свлачища по склоновете, които пречат на работата, но и “работливите“ гърци не са се забързали да правят нещо. Този район и без това от тяхна гледна точка трябва да е изолиран (особено откъм нас) поради идеологически и стратегически причини. След Димарио към Скеча (Ксанти) пътят е пълна трагедия - тесен габарит, остри завои, лоша настилка. Преди Шахин (Ехинос) се съединява и пътят от Златоград/Термес и до Скеча (Ксанти) вървят по общо трасе. Дори и да пуснат пътя от гръцка страна съм почти сигурен, че ще има забрана за тежкотоварен трафик (надали ще е до 2 тона като през Термес, по-скоро ще е до 3,5 тона като през Нимфея). Първоначално и Маказа/Нимфея беше планиран за всякакъв трафик, но от гръцка страна след прилично забавяне още с откриването на пункта забраниха товарния трафик заради влизането в Гюмюрджина (Комотини). След като изкараха трафика от града и свързаха пътя с магистрала Игнатия си измислиха друг претекст за кантар.
Не мога да си представя автобус да минава от Термес до границата, освен някой с размерите на Карсан. Пътят е ужасно тесен и колите се изчакват в последния участък, а и в сокаците от махалите на Термес.Ти не можеш, но аз съм се разминавал с нормален туристически автобус на спускането малко след границата в посока един от многото Термеси (автобусът катереше към България). Тогава пътят беше чисто нов, канавките бяха по-широки и чисти (а не като сега всичко да е обрасло и пълно с камъни).
С абсолютна сигуност помня жълти Икаруси по 304 навремето, но не помня точно кога.3277 беше на 304. Обаче икарусът от снимката на Пирогов е с черна броня, а съветската партида бяха оригинално с бели брони. Този като нищо може да е от внесените в началото на 90-те.
Тази снимка май не е публикувана тук. Може би е снимана някъде по бул. Стамболийски.Пускана е отдавна, но в много по-добро качество. А мястото на снимката в момента изобщо не изглежда така. Това са последните метри от Ботев след Струга към Мария Луиза отпреди да го изкривят заради гаровия площад. В Стара София има много хубава статия на тази тема.
=AZUAoHsChHtutX2ua8On-bvd0ZBYCYnweY6BCKAEEMMh6diBosabBPj2rotAsmgHt4XQ4IwpTrgYsQ24fJCXkPp925lVYPay5NM5kC0o34DWhh-DBjdltOo2bCiQmmqIJP9cT6PpsG5MlZGXc0tbbyfhalMBjjZgnp1Ti_Lbphzx1_9pz3f_zULJ_s6y2BoAHLY&tn=-UC*F]Източник