Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - adi_bg

Pages: [1] 2
1
Идеи / Re: А 114
« on: 25.05.2012, 09:36:32 »
Представители на   районната администрация участваха в работни срещи за уточняване маршрута на довеждащ транспорт за живеещите в жк „Дружба 1” и жк „Дружба 2” до новооткритата метростанция при Експоцентъра на Цариградско шосе.

Предложението е за промяна на маршрута на автобус 114, като трасето на линията да започва от Колелото на авт. 88 и 204 и тролей 4 в жк „Дружба 2”- пета част –пресичане на ул. „Д. Пешев”, после по ул. „Обиколна” покрай 163 училище, по бул. „Копенхаген” и после по бул. „Цв. Лазаров” до новата връзка между жк „Дружба 1” и жк „Дружба 2” , по ул. „Д. Списаревски” до бул. „Христофор Колумб” с изкачване до бул. „Цариградско шосе” и оттам до метростанцията до Експоцентъра.

Целта е да се осигури възможност за ползване на метрото от дружбенци до изграждането на първата за район „Искър” метростанция в пространството „при тръбите” западно от „Кауфланд”. Предложеният срок за експерименталната промяна на маршрута е 6 месеца и предлаганите промени предстои да бъде разгледани и гласувани от Комисията по транспорт на Столичен Общински съвет непосредсвено след празниците. Решението за постоянна промяна на маршрута ще зависи от използването му от нас –дружбенци, пред експерименталния период


2
Имали някой инфурмация   за  случващото се при строящата  метростанция до Интер Експо Център на  бул. Цариградско шосе.

3
Това няма да  стане скоро. Спомням си 29 Март 2011 ...

Близо  година изтече откакто ГРОБ-арите направиха първа копка на булевард Копенхаген.

Вече е тревясала.

2-та млн лева са неясно къде.

Иначе зали, магистрали и южни дъги, копа се насекъде!

Избори идат. Мислете разумно, съседи.
Този път. :P


4
Тролейбуси / Re: Škoda 26Tr Solaris (1603-1632)
« on: 21.06.2011, 17:47:30 »
Каква е  причината ,че от  известно  време ТБ 4 бе  обслужвана  от  тази марка тролеибуси сега  са  сменени почти  цялостно. На  какво  се   дължи  този  факт

5
Идеи / Re: A204/304
« on: 16.03.2011, 18:46:18 »
В резултат на анализите със Заповед на Кмета на Столична община г-жа Й. Фандъкова, считано от 15 март 2011 г. обслужващите линията автобуси се увеличават с 2 броя.

Допълнителните коли ще се движат по маршрута в пиковите часове от 6.30 ч. до 9.30 ч. сутрин и от 15.30 ч. до 19.00 ч. вечер. С тази промяна линия 204 вече ще се обслужва от 17 автобуса, от които 9 съчленени. Прогнозата е така да бъде подобрено транспортното обслужване на ползващите тази автобусна линия граждани.

6
Идеи / Re: A204/304
« on: 24.02.2011, 19:26:36 »
Преди време четох някъде че щяло да има "замерване"/наблюдение/ в периода 03-05 януари 2011. Аз пак ще се опитам да "изтупам" темата от праха.
Явно резултатите (ако е проведено такова измерване) няма да научим скоро, особено ако са в ущърб на фирмата превозвач. Да не говорим за подобрение на транспортната схема.
Всяка делнична сутрин между 7.30 и 8.00 ми се налага (може и не само на мен) понякога да чакам възможност да се кача на 2-ия или 3-ия автобус 204 защото са МАЛКИ и ПЪЛНИ още на 3-та спирка.
Направих свое изследване и установих, че по линиите 76, 213, 214, 305 (обслужващи Младост) и 309, 310 (обслужващи Люлин) които заедно с 204 обслужват НАЙ-ГОЛЕМИТЕ КВАРТАЛИ на София не се пускат малки автобуси.

В тази абсурдна държава какво ли е като хората, но все пак парадоските понякога направо ме втрисат - значи доставчикът (общината) предлага някаква услуга на клиента, за която той ПЛАЩА договорената цена (билет). Въпреки големия интерес от страна на клиента (пътника) услугата е КАЛПАВА и оправданието на доставчика е, че НЯМА ПАРИ!!!! От него не се искат пари, а се иска услуга(стока).
Това е все едно на пазара продавача да ви каже че всичките му ябълки са гнили, защото ТОЙ няма пари, въпреки че вие държите парите в ръката си и искате да си купите ябълки.
Разбира се общината не е търговско дружество, но все пак и услугата, която предлага не е безплатна, така че оправдания от сорта "Няма пари" са смехотворни и обидни. Сщо така и срамни за отговорните лица.

Нека община Искър се позамисли за проблема и го реши бързо и скоро а не да чака изборите да дойдат за да се размърдат.


7
Преди няколко дни се возих с автобус 114 от Плиска до МИЦ. След окръжна болница в автобуса бяхме 3 (трима) пътника. Часът беше 18.15 в делничен ден. След магазин МЕТРО до МИЦ бяхме само двама пътника. Аз като гражданин не желая да дотирам подобни автобусни линии повече, докато гражданите ползващи 204 са третирани по-зле от животни.

8
Живея в Дружба-2, в близост до спирка „Димитър Пешев”, от която аз и моето семейство ежедневно ползваме градски транспорт.
Спирката се обслужва от автобуси с номера 88 и 204 и тролейбус номер 4. Последните месеци състоянието на автопарка беше подобрено значително, но това за съжаление не реши проблема с транспорта от и до ж.к. Дружба-2. Половината от автобусите на фирма „Карат-С”, която обслужва линия 204 са малки, което води до препълване с пътници в пиковете часове, забавяне на колите на спирките и от там нарушаване на разписанието по линията. Тази ситуация води до напражение в работата на водачите, което е предпоставка за повишаване на вероятността за пътно-транспортни произшествия.
Новите тролейбуси по линия 4 са отлични, но те също са малки и независимо, че са последно поколение, нямат възможност по така проектираната и изпълнена тролейбусна мрежа да возят пътниците за по-кратко време от комплекса до централната градска част и обратно.
Положението се утежнява и от факта, че в последните месеци се откриват нови жилищни сгради (втората част на комплекс „Цариградски” и др.), нови търговски комплекси (Лидъл, Фантастико) и нови административни сгради, което води до увеличаване на пътникопотока в двете посоки.
За подобряване на обслужването на гражданите от ж.к. Дружба-2 имам конкретни предложения, а именно:
Фирма Карат-С да направи всичко възможно за обслужване на линя 204 само със съчленени автобуси.
Маршутът на линия 114 да бъде удължен от надлеза за Горубляне, през комплекс „Цариградски” по улица „Околовръстна” до спирка „Ж.к. Дружба-2”. Колите по линия 114 да бъдат увеличени най-малко с два броя от настоящия им брой.
Това би довело до значително подобряване на обслужването по линия 204. От друга страна би натоварило линия 114, чийто автобуси дори и в час пик са полупразни.
Ако маршута на линия 114 бъде удължен, това би довело до следните предимства:
 Голяма част от жителите на ж.к. Дружба-2, които живеят в близост до улица „Околовръстна” ще имат достъп до удобен и бърз транспорт до централната градска част.
 Автобусите от линия 114 няма да се налагат до ползват спирката пред МИЦ като крайна, което води до допълнително задръстване в автомобилния трафик.
 След откриване на метростанция „Цариградско шосе”, линия 114 ще се яви най-бързата и удобна връзка на жителите на ж.к. Дружба-2 с метрото.
Мисля, че с тези промени обслужването на жителите на Дружба-2 би се подобрило в значителна степен.

9
Знае ли  се  изобщо кога  ще   се  движат постояно тези  тролейбуси по ТБ4, както  при  ТБ11.
Защото  сега е  някаква  мешавица.

10
Днес Столичен общински съвет гласува 6 млн. лв. бюджет за отчуждаване на терените, които попадат на територията на продължението на бул. Универсиада в ж.к. Дружба-2 от ул. Обиколна до бул. Цариградско шосе.

Сумата от 6 млн. лв. е предвидена за отчуждаването на 14 хил. кв. м. нужни за изграждането на отсечката от булеварда, която ще направи нова връзка на Дружба-2 с бул. Цариградско шосе.

11
 ОБЯВЛЕНИЕ за принудително отчуждаване на територията на район Младост
16.12.2009 г.


--------------------------------------------------------------------------------

ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 25, ал. 1 от Закона за общинската собственост


УВЕДОМЯВАМ



собствениците на поземлени имоти, попадащи в реализацията на обект "Пробив на бул."Андрей Ляпчев" от бул."Александър Малинов" до бул."Цариградско шосе" район "Младост", за провеждане на процедура по принудително отчуждаване по глава III от ЗОС, съгласно влязъл в сила подробен устройствен план, предвиждащ изграждане на обект публична общинска собственост /чл. 22, ал. 1 от ЗОС/, за задоволяване на неотложна общинска нужда, която не може да бъде задоволена по друг начин /чл. 21, ал. 1 от ЗОС/, намиращи се на територията на район "Младост" - Столична община, както следва:

-Част от ПИ № 3704, м „ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАМВАЙ 4-ГАРА ИСКЪР" с площ-153кв.м., сума за обезщетение 62 452,лв., собственост на Верка Милушева Колева и Иванка Милушева Богданова

-Част от ПИ № 3705,кв.12, "ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАМВАЙ 4-ГАРА ИСКЪР" И "ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ 7КМ.-11 КМ."-с площ- 1784кв.м., сума за.обезщетение 728 194 лв., собственост на Верка Милушева Колева и Иванка Милушева Богданова. В срока на обявлението, собствениците на посочените имоти следва да представят документи за собственост в дирекция „Инвестиционно отчуждаване" Столична община, пл. Славейков № 6, ет. 4, в противен случай, сумата от паричното обезщетение ще бъде преведена по сметка на Столична община, съгласно чл. 29, ал. 2 от ЗОС.

Обявлението да се публикува в два централни и един местен ежедневник, в интернет страницата на Столична община и копие от него да се изпрати до кмета на район "Младост" за поставяне на определено за целта място в сградата на района.

КМЕТ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА:



Отчуждаване на имоти за Пробив на бул.Андрей Ляпчев от бул.Александър Малинов до бул.Цариградско шосе р-н Младост
16.2.2010 г.


--------------------------------------------------------------------------------

ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 25, ал. 4 от ЗОС, уведомявам собствениците на ПИ № 3704, кв. 12, м. „Продължение на трамвай 4" и ПИ № 3705, кв.12, м. „Цариградско шосе - 7-11 км.", м. „Продължение на трамвай 4", съгласно влязъл в сила ПУП, че са издадени заповеди за отчуждаване на основание чл. 25,ал. 2 от ЗОС, Определените суми за обезщетение са внесени в ОБЩИНСКА БАНКА, клон "Врабча". Изплащането започва след 25.02.2010г. след представяне на всички необходими документи.

КМЕТ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА:
/ЙОРДАНКА ФАНДЪКОВА/
 
    Съшествува ли такава трамвайна линия.
Дали  не става   въпрос   за същата


12
Аз  искъм  да  попитам. Защо направиха  това отклонение  от  линията на  20  близо  до  Ботушев. Като няма да  ходи на там 

13
Вчера около 12.30 имаше  работници който поставяха спирко оказатели с номер  на  лиия 23 и  разписанието на трамвайната  линия. Това значи, че много  скоро  ще заработи  тази  линия. Също така има вече  поставени  и  светофорани  уредби  за  трамвая.

           Да ние  честито!!!!! :fan:

14

Ето на какво попаднах



ОБЯВЛЕНИЕ
На основание чл. 25, ал. 1 от Закона за общинската собственост


УВЕДОМЯВАМ
собствениците на поземлени имоти, попадащи в реализацията на обект "Пробив на бул."Андрей Ляпчев" от бул."Александър Малинов" до бул."Цариградско шосе" район "Младост", за провеждане на процедура по принудително отчуждаване по глава III от ЗОС, съгласно влязъл в сила подробен устройствен план, предвиждащ изграждане на обект публична общинска собственост /чл. 22, ал. 1 от ЗОС/, за задоволяване на неотложна общинска нужда, която не може да бъде задоволена по друг начин /чл. 21, ал. 1 от ЗОС/, намиращи се на територията на район "Младост" - Столична община, както следва:

-Част от ПИ № 3704, м „ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАМВАЙ 4-ГАРА ИСКЪР" с площ-153кв.м., сума за обезщетение 62 452,лв., собственост на Верка Милушева Колева и Иванка Милушева Богданова

-Част от ПИ № 3705,кв.12, "ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАМВАЙ 4-ГАРА ИСКЪР" И "ЦАРИГРАДСКО ШОСЕ 7КМ.-11 КМ."-с площ- 1784кв.м., сума за.обезщетение 728 194 лв., собственост на Верка Милушева Колева и Иванка Милушева Богданова. В срока на обявлението, собствениците на посочените имоти следва да представят документи за собственост в дирекция „Инвестиционно отчуждаване" Столична община, пл. Славейков № 6, ет. 4, в противен случай, сумата от паричното обезщетение ще бъде преведена по сметка на Столична община, съгласно чл. 29, ал. 2 от ЗОС.

Обявлението да се публикува в два централни и един местен ежедневник, в интернет страницата на Столична община и копие от него да се изпрати до кмета на район "Младост" за поставяне на определено за целта място в сградата на района.

КМЕТ НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА:

15
      До
                     Адриан Тодоров
                     Ж.к.Дружба 2, 
                     Бл.305, вх.А, ап.11
               Копие:   Столична община
                     Ул.”Московска  № 33
         
   
Уважаеми г-н Тодоров,

В отговор на Ваше питане от 23.11.2009г. и рег.индекс  94-ВД-3702-[9] на Столична община, Ви уведомяваме за следното:
   Трамвайният релсов път от сп.пощата на ТМ линия № 20 през кв.”Дружба”, бул.”Цариградско шосе” до Метростанция 18 в кв.Младост, е предвиден за доизграждане и пускане в експлоатация на два етапа.
Първият етап е от сп.”Пощата” през бул.”Цв.Лазаров” до ул.”Обиколна”, който е изграден и ще се пусне в експлоатация до края на 2009г. Движението ще се извършва “пенделно” в двете посоки.
Вторият етап – от ул. “Обиколна” до Метростанцията в кв.Младост е предвиден за доизграждане през 2010г.. Изготвени са и съгласувани работни проекти за отделните видове строително-монтажни работи и в момента се провеждат отчуждителните процедури съгласно новата регулация. Предвидена е нова разработка на пътния възел с нови платна под бул.“Цариградско шосе” с възможности за слизане и качване във всички посоки, както и връзка с ул.”Самоковско шосе”.



               Изпълнителен директор на
               “Столичен електротранспорт”
                                                                     /инж.Е.Ганчев/   

 Нищо ново не  научих  очаквах да разбера  нещо ново, нещо което не се  е  оповестило  тук но                                     

16
Ами  поне  това което  аз виждам при  нас  все  още ги има  но  като нищо скоро  време  да ги няма  вече.

17
знаели  някой  за  случваото  се  покрй  това    трамвайно трасе. Работи ли  се  и  ли  ? Имали някакво развитие?

18
И  докато  се  решат даго  достроят  нито  жиците  ще   са  останали нито  спирките  ще  ги има. Мангалите  ще ги  разграбят  като  топъл  хляб.  :fan: :fan:

19
Измина доста време от както опънаха жиците и бяха поставени спирките, тово бе около месец и от тогава до сега нищо не се прави а и нямам никаква информация за това дали в блиско бъдеше ще се прави нещ.
Дали  има  някой  някаква  информация :angry:

20
Браво :fan: :fan: Можем  само  да се  поздравим  ние  дружбенци

Pages: [1] 2