Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - KRUPA

Pages: [1] 2 3 ... 71
1
Не знам за коя тема е коментара ми, ако трябва го преместете в друга, но не виждам какво бъдеще би имало БДЖ, след като продължава толерирането и дори поощряването на подобни криминални прояви, след като дори ръководството не вижда проблем в конкретната ситуация...

Как изтича тон и половина гориво без да останат следи? (VIDEO, Nova TV)
http://novanews.bg/news/view/2014/03/28/71603/%D0%BA%D0%B0%D0%BA-%D0%B8%D0%B7%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%B0-%D1%82%D0%BE%D0%BD-%D0%B8-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%B2%D0%BE-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%B4%D0%B0-%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D1%82-%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%B8/

2
Здравейте. Не знам дали въпросът ми е за тази тема, но искам да попитам с края на ремонта при Гешов/Георги Софийски, маршрутът на тролей 2 възстанови ли се както бе преди - от Бъкстон до Хаджи Димитър? Понеже преди нали имаше прекъсване на линията при Център по хигиена...

Честита Коледа със закъснение - всичко най-добро от сърце и весело посрещане на Новата 2013-та година!

3
И от мен голямо МЕРСИ  за снимките. "Лъвов мост" е станала прекрасна, а в началото да не ме радваше по рендъри въобще. Браво!  :fan:
И да попитам нещо - в началото има две подобни станции, едната в зелено, другата в синьо. Зеленате е Банишора, а Синята тази на Централна гара, нали? Доста сходно изглеждат - в общи линии по цветовете ли само се различават?

4
Не знам дали е за тази тема или за Обеля-Надежда, но тъй като видях по-горе качена снимка, та ето: доста добри снимки на МС "Надежда" в другия форум - много ми харесва станцията...
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1279407&page=207

5
Трамваи / Re: Т6М-700/М (701-729, 801-863)
« on: 15.05.2012, 00:15:31 »
Грозно, недодялано, смешно...
Що за технически ум може да създаде тази карикатура на трамвай в 2012 година!? Майко мила, като изваден от комикс е... 

6
Струват ми се прекалено ексцентрични идеите за метро до вилните зони, напр. до Малинова долина.
По ОУП Малинова долина от Студентски град до СОП ще се застрои плътно. Тук обсъждаме неща, които ще станат най-малко след 10 години, а дотогава нещата ще са съвсем различни.
МС Люлин, Мусагеница, Младост-3 бяха започнати в нищото, а впоследствие около тях е застрои и се застроява здраво.

Нека станем свидетели на тези застроявания, понеже така малко само си чешаме езиците с тези бъдещи примерни трасета в която и посока да вземем... 

7
Струват ми се прекалено ексцентрични идеите за метро до вилните зони, напр. до Малинова долина. Какъв пътникопоток генерират, та да се дават милиони за метро!? Нещо ми се струва сбъркано тук...

8
"НДК" определено ми е симпатчина - дали заради островния перон, не знам, но ми харесва и заедно с "Надежда" и "Бели Дунав" ми е в топ 3 на метростанциите по МД2 :) Мерси за снимките  :fan:

9
Тя станцията ще е явно пъстра, ама се надявам да е съчетана цветово с подлезите - новия на Витошка/Патриарха и претърпяващия ремонт в момента при НДК. За да не стане леко манджа с грозде :)

10
Мммм, започва сериозно да придобиват вид станциите. "Бели Дунав" май наистина ще е перлата в тази отсечка, много ми харесва и на мен.
Мерси за снимките на всички направили и споделили такива с останалите във форума!  :fan:

11
Върти се нова идея за терен за националния стадион по футбол, тъй като ако се изгради край летището, ще падне категоризацията на последното. Теренът е зад поделенията на 4-ти КМ и ако там се изгради спортното съоражение, хипотетичното разклонение през Слатина вече определено не би трябвало да завива при кръстовището на "Шипченски" с "Асен Йорданов" към колелото на 4-ти КМ, а да продължи към/през Дружбите, за какъвто маршрут и преди съм споменавал катопо-разумен. Достъпността от Арена Армеец до горното кръстовище е сигурно 5 минути ходене пеша.

12
Не влизах ден и пак се е отклонила дискусията :) Добре, няма да задълбавам по казуса "България', за да не връщам дискусията назад.
Но друго ми се върти в лавата след прочетеното на последната страница и схемата на eugenio. Прави ли ви впечатление, че след построяване на третия диаметър, повечето станции в центъра ще са концентрирани от Ларгото на юг? Затова не е ли по-добре вместо да се разсъждава над за мен безсмислении идеи за нови станции по съществуващите или строящите се в момента метродиаметри, да се обмислят варианти за разполагане на такива по булевардите из центъра, останали в страни от метролъчовете, а именно "Сливница", "Васил Левски" (в частта СУ - Сточна гара), "Опълченска"/"Константин Величков", т.е. да се върви към обмисляне на четвърти метродиаметър през/покрай центъра, по подобие на МД3? Или с други думи да имаме два диаметъра през самия център (МД1 с посока запад-изток и МД2 с посока север-юг) и поне два диаметъра, обхващащи периферията на центъра (МД3 от юг по "Патриарха" и "Васил Левски" до Орлов мост и примерно друг, разположен от северната страна на центъра). Така като се разположат равномерно станциите из целия център със съответните връзки помежду си, метродиаметрите действително биха обхванали целия център и друг транспорт през него няма да е особено необходим, освен например с някаква историко-туристическа цел (трамвая по Графа да речем). Тогава дори влизането с коли може силно да се ограничи в централните зони.

13
Станцията на летището ще е разположена източно от Терминал 2, понеже източно от него ще се прави в бъдеще какво? Терминал 3 :)

14
Аз проблеми нямам, просто чета кой какво пише. А именно - ако цената изключва някъде да има метро трасе, това означава ли че трябва да предпочетем да се строят само ускорени трамвайни трасета като по-евтини? Не, нали? Така че метро под България може да има, стига да се предпочете втория по натоварване булевард като място за разполагане на диаметъра, а не съседните му улици. Всичко е до преценка къде би обслужвало повече хора, защото това е целта на метрото. Тъй че думите как е изключено метро под България са свободни съчинения. И малко по-спокойно с тона.

А да, забравих - превръщането на трамвая по България в скоростен ще е по-евтино от метро, да, така е, но нима това ще е маршрута му? Що за обслужване би било от Околовръстното до НДК? Или как беше, ще се правят и тунели под Канала, под Иван Асен Втори и т.н.? Е кой вариант е по-евтин тогава, ако гледаме изобщо скоростното обслужване на кварталите покрай България?

15
Досега не прочетох стабилен аргумент защо е изключено метро по/под България. Освен личните предпочитания по коя успоредна улица на булеварда да минава разклонението на МД3, друго не прочетох.

16
Звъннете му пак и му споделете горните факти. Да видим как ще излезе от ситуацията :)

17
Станцията на България безспорно трябва да е между пл. Ручей и България/Гешов. През кръстовището минават в пъти повече народ, отколкото през площада.

18
Компромис трябва, да. Затова засега нека се работи по основното трасе, а разклоненията да се разискват на по-късен етап. Защото там има не по-малко разногласия. И междудругото вече не знам дали съм част от привържениците на Спаси метрото, понеже ако за основното трасе имате и моята подкрепа (дори в компромисния вариант по Житница вместо покрай ст. Славия), то за разклонение по Дойран (вместо по България) категорично не!

19
Лош PR ли ще е да се построят 20-тина примерно кокетни ж.п. спирки по подобие на снимката горе и да се повтаря до припадък в тв студиата как е развита подобна транспортна система, колко квартали обслужва и с колко се е съкратило придвижването на хората и то с в пъти по-малко инвестиции? Мисля не. Така че не ми се струват политически причините. По-скоро безхаберие, липса на инициатива.

20
За основното трасе (Левски-Овча Купел) - да. За разклоненията - не!

Pages: [1] 2 3 ... 71