Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - CKD

Pages: [1] 2 3 ... 347
1
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 13.12.2024, 00:21:00 »

2
И какъв е тоя бърз влак Бургас - Мирково - Бургас.
Вероятно Мирково-София ще е ПВ.

3
Имаш място на Подуяне по Ситняково. Там лесно се и опазват. Практикувало се е.

4
Това е мач пойнт, но току що ми съобщиха, че се подменя стрелката на „Гео Милев“ за обръщалото и за „Дружба“, респективно няма как да има 20 или 21.
Ма има как 22 да не е с 13 коли нали?

5
Защо питаш тук? Къде е ПП-ДБ-СС в тази ситуация? Пак ли да чакам след малко сричане и че фандъчката е виновна?

6
Най-доброто, което може да се случи да са Шкода с каросерия СОР.
Знам, че някои от вас ще подскочат. СОР въпреки доста примитивния си дизайн според мен са изключително добри и удобни автобуси. Новите с предницата "Котас" са дори и симпатични.

7
Последното читаво разписание беше около 2013 г.
Единственото решение за тебе е логично, обаче, Павле, ползата от БДЖ е изливане на държавни пари с цел подхранване така известния "обръч от фирми".
Това е и причината, единственото задание да бъде реализирани влак километри. Това се равнява на пари, които от една страна гарантират някаква социална послушност в сектора а от друга разпределяне на ресурс към правилните доставчици и подизпълнители. Това е единствената причина БДЖ ПП (а и ТП) толкова години да съществува и да е монополист. В момента тече прегрупиране на интересите и как да се удволетворят изискванията в синхрон с новите реалности като да се гарантира вълкът да е сит и агнето да е цяло.

8
Парадоксът е че БДЖ държи и ножа, държи и сиренето и въпреки това успява да се оплете като пиле в калчище.
Сега ще почнат да валят жалбите и едно по едно спиранията ще се възстановят както бяха.
Единственото нормално в такава ситуация е МТИТС да започне да създава и задава ГДВ на подизъплнителя/ите в случая засега БДЖ. Открай време там графика се чертаеше от един развълнуван диригент с картечница и всяка година имаше своеобразен батак с отделните влакове. От скоро същият се разкара, но стилът на работа върви по инерция от тогава.

9
Факт е, че влизащите в автогарата автобуси правят тапа.
Изпуснато е че в неделя вечер особено през летния сезон е безобразна лудница в това локално. Идеята за изместване на спирката пред часовника я одобрявам, но трябват и съпътстващи мерки.

10
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 28.11.2024, 22:26:21 »
Здравейти!
Влизам на контролна проверка на психичното здраве на електората.
Умнокрасивия жълтопаветен планктон пак се е вторачил в мумията от Москва, след като тук е посадил цветя и рози.
Сетих се за вас най-вече покрай пигмейчето от грозна оряховица божанков и лорер. И киро Тъпото от вчерашното му изказване от трибуната как се гордее с инакомислещите. Работа, работа, работа. Не бе - просто си разработвам копчетата на клавиатурата.
Ай със здраве и продължавайте с лечението и се поглеждайте по-често в огледалото.

11
Мда... Всички си мислите че BRD респективно DB e онова от легендите и симпатичните сълзливи историйки колко напред са ония на запад и как ние с гайдите имаме много да ги стигаме.
Само ще спомена, че от декември 2007 до април 2010 г. веднъж на 8 дни (освен когато съм бил отпуска) съм "карал" 8627/8626 и помня само един случай да е бил със закъснение (символично) в крайна гара в случая Бургас.
Това беше последната инерция на БДЖ от "ония години".
И отдавна се каня да напиша - не се смейте на yogimax. Положението наистина е тревожно.

12
Важното е че единствен Ганчев не освободиха от ръководствата на общински предприятия. Впечатляваща личност с бляскави резултати в ръководеното от него дружество. И въпреки наличието на не един представител на управляващата номенклатура във форума, така и никой (от тях) не се опита да защити или обоснове това решение. На мен лично ми мирише на лошо.

13
Цялата линия от Димитровград до Михайлово е за 40км/ч.
По техническо състояние да. Легендите гласят че след електрификацията за кратко е имало и 100 км/ч.

14
Странно защо от ЦГМ. Логичното е СЕ и СА да си набират персонала.

15
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 17.11.2024, 20:40:54 »
са 10те Т4ки в Букурещ, 5те състава в Будапеща, които все още са контакторни и повечето екземпляри на марката в Украйна. 
Най-старото Т3 е https://transphoto.org/vehicle/150053/
Тъжното е, че изглежда в по-добро състояние от всеки средностатистически софийски трамвай (изключвам песите).
Същото се отнася и за събратята му, на външния вид, на които можем да завиждаме https://transphoto.org/list.php?mid=40&cid=139&sort=built

16
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 17.11.2024, 20:33:14 »
Най-добрият пример е Виена, където Дюваг си се движат безпроблемно и в перфектно състояние!
Но са с 20 години по-нови от нашите. Това само като уточнение.

17
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 17.11.2024, 20:31:31 »
Татрите по Чехия не съм много съгласен да ги броим в класацията за най - стари превозни средства в движение, защото освен документите, друго от годината на производство - няма. Там абсолютно всичко им е чисто ново.
Не е вярно. Знае се кои са чисто нови, знае се и кои са стари.
Талиги и ТД за Т3 така и не са правени нови.
Т3R.P са си със старите шасита.

19
след като чехите приключиха с Либерец - Ялонец.
Kaкто приключиха Либерец - Яблонец, в Братислава след дълго пъшкане се появи 1435.

20
Зависи. Тези от парка на депо Горна Оряховица имат кабини само формално. Включително и рециклираните в Чехия.

Pages: [1] 2 3 ... 347