Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - NiGhtPiSH

Pages: [1] 2 3 ... 112
1
Ако не бяха унищожили трасето по Витоша нямаше да съкращаваме ненужно живота на клавиатурите си. Резултатът да се осакати мрежата през едно кръстовище е налице.

2
Докато съществуват понятия като "пробег", а не превозени пътници, ще е една и съща простотия. Не може "пробега" да се прави до 7 сутринта, защото е празно и на водачите им е лесно, а след това да са едни разтеглени разписания и последни курсове до 22:30.

3
Оу, страрото звучене на Шкодите беше прекрасно, най-вече, защото не работеше в огромна част от тях, а в тези, които работеше "записите" се чуваха като в hi-fi магазин.

4
Нека София 70 разясни как става "прибиране" с бракувани табели от автобуси BMC, с принципален собственик СО и монтирането им в трамваи, пак с принципален собственик СО?

5
Коловозното развитие, което има в метрополитена е адекватно само в западния радиус на МД1. След това имаме "най-евтиното метро в Европа", на което ще берем плодовете, като влаковете почнат да капят като круши, защото този момент неминуемо ще дойде. 

6
Това, че слабоумни чиновници измислят имената е проблем за цялата държава. А тоя хейт срещу табелите с новия шрифт не го разбирам, но очевидно ви кефи сркола по Песите и грозните табели на Шкодите. Не стига, че се работи и се изглаждат възникнали проблеми, за да е удобно на всички и има желание се изгради нещо изцяло от край до край, което да е унифицирано, за разлика от толкова други неща в системата.

Ама очевиднио след върховото постижение на кафезите, всяко нещо е недостойно да ги замести. Затова ще е и безумната шарения и цигания с ливреите на превозните средства, различните спирконавеси и тн.

7
Нека не бъдем неграмотни на няколко езика. You change to another mode of transport.

8
Циганията с различните цветове по влаковете продължава с пълна сила. Ура! Синьо-сребристия им оригинален вид беше най-стилен за 22-те години експлоатация на метрото.

9
В Инеконите бутоните са прекрасни (макар, че сменените в Песите също ми допадат), но т.нар. "водачи" не желаят да се ползват.

10
В Песите информацията в салона е еталон, особено с времената между спирките.

11
Очевидно за някои хора всичко повече от разпечатан намачкан некролог на грохнал O305G, в който вали и мирише на изгорели газове е прекален напредък и културен шок. Жалко, че всички станаха на тенджери и тигани, ако още се движеха нямаше да се води тази "дискусия".

12
Миенето в София е проформа. Отделно от това плочките са от силно хигроскопичен материал и попиват всякакви мръсотии, чието измиване е на практика невъзможно. За 10 милиона - толкоз.
То си има импрегнанти за камък и бетон, ама пусто му не се ползват, защото "експертите" подготвящи заданията и КСС-тата дори не подозират за тяхното съществуване. А на главните изпълнители им е тотално през .... и никога няма да го предложат да се извърши.

13
Стига с тия програмни периоди, ако се ползват еврофондове, то да са за трамвайна инфраструктура и подвижен състав. Ако не можем сами да си финансираме двете станции до Люлин 3 и третата на Модерно Предградие, по-добре да закриваме общината.

14
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 29.07.2019, 21:28:14 »
Ако бяха и с оригиналната ливрея цена нямаше да имат.

15
И да бързат и да не бързат са вързани с изграждането на новия железопътен мост, който заменя стария стоманен мост от края на 19-век.

16
Ремонт на Кукуш и Щросмайер по съществуващо положение без играждане на трамвайно трасе е за продължителен престой на 200 метра от обекта.

17
Светофар със синя светлина имаше по мои спомени на Ботев и Стамболийски, докъм 1999 г.

18
Нищо не пречи кръга да е с единичен коловоз през Москов, след Фантастикото в междублоковото с хубава съпътсваща алея и наляво по Самара отново до Москов. Като крайна спирка може да се развие с резервен коловоз за почивка при Билата на 440ти блок.

19
БДЖ са обявили търг за продажба на всички товарни теснопътни вагони, 394 броя общо. Мир на ламарините им.

20
Интересно ми е, ако някой има разписанието на ТМ9 до спирането на Черни Връх да се направи съпоставката с измислената метролиния.

Pages: [1] 2 3 ... 112