Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ozzy

Pages: [1] 2 3 ... 654
1
Ако има нормален транспорт, вероятно повече хора биха ползвали съществуващия шатъл и евентуален такъв до центъра. Този електрически Ютонг, който циркулира между терминалите, събира едва 30 човека пътници, много е малък.
А за метрото си има пътници, но то не дава добра връзка с жп и автогарата, както и с някои квартали. Лично аз пътувам с малка раница багаж и предпочитам да си спестя 35 лв. за такси от/до Люлин.

2
2154 е на 310 днес. Почти всеки ден има поне един стар Ман или Конекто Г.

3
Да пуснат един денонощен шатъл от центъра до летището. Цена на билет 5 лв., че дори и 10 лв. пак ще е по-добре, отколкото такси.

4
Трябва основно да се преосмисли маршрутната мрежа в цяла София. Не знам дали това управление ще намери воля да го направи. По мое мнение е ненужно и трите линии 213, 305 и 413 да вървят до Централна гара. Особено 413, не виждам кой нормален човек би пътувал от Младост-4 до Централна гара близо 1 час. По-скоро трябва да има линия, която свързва Студентски град с Централна гара, и друга, която да прави директна връзка Студентски - Младост.

5
Дано Алстом успеят да ги доставят. Ще е много тъпо да загубим и този подвижен състав  :/

6
Преди малко Сканията на Малашевци закачаше да прибира 7123 на пътя между Курило и Кътина.
Защо Малашевска аварийна, на какво основание обслужват бракмите на концесионера!?!
МТК нямат собствена аварийна и ползват тези на Малашевци. Дали и какво им плащат, не е ясно.

7
До Орлов мост може да няма задръстване, но, докато се завърти по Евлоги Георгиев, Гурко и Васил Левски, може да натрупа едни 20 минути закъснение в пиков час.

8
Защото таксиджийското лоби е силно. То и през деня 84/184 и шатълът Т1-Т2 имат по-скоро символично значение за пътуващите от/за летището. Почти никой не разчита на тях.

9
На 42 също му намаляват интервала на 15 минути и горе-долу кратни интервали.

10
При извънредна ситуация все трябва да може да влезе кран на бул. Македония, дори с цената на повредена инфраструктура :neznam:

11
3112 е бил, имаше снимка в една от фейсбук групите. Сигурно е минал по главното платно на Цар Борис Трети. Така пропуска две спирки, което си е основание да не се признае курсът.

12
Автобуси / Re: BMC Belde 220/250-SLF
« on: 09.12.2024, 10:18:01 »
Точно от този модел няма в Земляне. Те имат от белите, газови БМЦ-та Procity CNG, които май се оказват доста проблемни.

13
Безумно е да се преномерира, само защото е минала към друго поделение. Аз вчера също се чудех каква е тая 9А. Пътниците това слабо ги интересува, от кого се обслужва. Също като другите изгъзици ТБ74 и т.н.

14
Ако целта е да има излетна линия с двуетажен, да си направят нова линия Х3 за уикенда, но да не пипат маршрута и разписанието на А3... Защото по 3 в повечето случаи се движи обикновен, къс автобус, а не двуетажен.

15
Лъже ли ме паметта или едно време също не се движеше събота и неделя? Като цяло наистина при тази криза за персонал може да се спести от някои линии за сметка на довозване до метростанция или обединение на някои линии в една.

Тб8 да се е движел само делник? Не си спомням такова нещо.
Това беше преди 15 години може би, ако не и повече.

16
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 08.12.2024, 14:21:02 »
Асад не е ясно къде е, има вероятност самолетът му да е бил свален. Иначе очаквам бунтовниците да се споразумеят и да има федерация, под турски контрол.

17
За мен е огромна грешка да се хаби пробег, за да ходят селски линии до центъра. За съжаление, подобни промени не са прецедент. При положение, че вече на практика няма ограничения в прекачването, по-правилно е селските линии да достигат до метростанция в единия си край и там да има обръщало.

18
2051 е на 82, за гараж до Централна гара.

19
Доколкото знам, може да работиш на половин щат. Има колеги от форума-ватмани, те могат да дадат повече подробности :)

20
Винаги е имало хулигани, не са ново явление. Но може би сега е станало норма, тъй като и в парламента голяма част от депутатите се държат хулигански. И доверието в държавните институции е все по-слабо.

Pages: [1] 2 3 ... 654