17
« on: 11.12.2024, 03:14:43 »
Истината е, че и Румъния, и Гърция, и Сърбия, и Вардарска Бугария по всякакви начини поддържат транспортен изолационизъм по отношение на нас. Колко време власите се запъваха като магаре на мост за моста при Видин? Ако не беше Джугашвили, и при Русе мостът нямаше да го има. Също гърците с мечешкия тунел при Илинден, с Маказа, със Златоград, Ивайловград, Рудозем. ГКПП Капитан Петко го откриха 87а година. По милошевичово време имаше повече влакове за Белград само защото сърбите, въпреки ембаргото, идваха и изкупуваха на кило бензина и всичко, каквото може, от Илиянци. Сега на всички приоритетът им е Моравско - Вардарския вариант Ниш - Лесковац - Прешево - Скопие - Гевгелия въпреки Шенген и въпреки че по този път за пет милимунда отиваш в Косово. Между Трън и границата с Косово има едни 30 километра широка полоса около Прешево, също населана с албанци, които също напират да се отделят...
A с гърците не питайте какви ядове имаше. Плътно от май 1990та до падането на Шенген през 2001ва адски трудно издаваха визи, измисляха си сума ти причини да не ти дадат. И като падна Шенген, до приемането ни в ЕС, въпреки че нямаше вече визи, връщаха хора на поразия за щяло и нещяло, не могли да докажат целта на посещението, без дори да питат - слагаха черни печати и вписваха отказано влизане в компютрите. Това защото, не е лъжа, много българи оставаха там и работеха нелегално. Същите причини си измисляха и връщаха и австрийци, словенци, германци. Иначе Гърция влиза в ЕС даром, без да изпълнява абсолютно никакви критерии и изисквания, като много бедна и изостанала икономически държава. Сетне се замогна през 80те с хрантутене и кражби на еврофондове...