Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - sando1

Pages: [1]
1
Не виждам никакъв смисъл да се чертаят безумни трасета (визирам най-вече агент 007), да се дават МНОГО пари за безумни нови трасета, след като трасето си съществува. Усилията трябва да се насочат към решаване на проблема с едноколовозното трасе на 1 и 7.

2
И още нещо не разбирам - КАКВО МУ Е УНИКАЛНОТО НА ТОВА СЪОРЪЖЕНИЕ? Кръгово и отгоре магистрала. Чудо невидяно...

около 120 градуса от кръговото е на насип, останалото е мост, включително излизанията и влизанията във кръговото.

ако те вълнува, мога да дръпна данни от жпса и да ти кажа грубо разликата във височините на терена, кръговото и моста на магистралите

Уникално, уникално, колко да е уникално. Нищо особено като сложност и трудност на изпълнение.

3
Супер снимки. Браво :)

4
Здравейте, присъединявам се и тук, някои ме познават от мненията в скайскрейпърсити...
По повдигнатия въпрос - според мене няма абсолютно никаква логика това отклонение да е за АМ Калотина. Според мен там би могло да е отклонението за бъдеща магистрала към Кюстендил-Гюешево, защото досегашното трасе на пътя за там минава през Перник и няма как да стане на АМ, трябва по-широк обход.

Иначе АМ Калотина ще се отделя от СОП където ще го пресича бъдещата Северна скоростна тангента, което ще рече на няколко километра северно от кръговото при Люлин. Т.е. връзката между АМ Люлин и АМ Калотина ще се осъществява по западната дъга на СОП.

Ако няма логика това да е връзка към Калотина, то това да е връзка към Кюстендил е лишено от тройно повече логика :). Това по план е магистрала през Петрохан за Видин и ако се загледаш на картата ще видиш продължението на черната линия горе в ляво, където се пресича с магистралата за Калотина около Петърч. Друг в въпросът, че тази магистрала е много напред в бъдещето и към момента е по-скоро фантазия на някой от многобройните "чертожници" на бъдещи "коридори", "магистрали", "планове", които се бълват с килограми всяка година за да се взимат пари за такива проекти. Виж какво стана с "красивите" планове и диаграми с цветове за изпълнение от всяка година от Бойковото кметуване - ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО. Не е изпълнено и на 10%!

5
Прекия път между Владая и Перник ще е на най-долното ниво.

      Няма да има директно трасе Перник-Владя. Всичкия трафик минава по кръговото. 100% гаранция  :)

6
Няма никаква готовност да пускат нещо нито днес, нито в близките дни.

7
Ето малко снимки от пътен възел "Даскалово". Както се вижда на другият край на магистрала "Люлин" е умряло положение. Работник не е стъпвал на този възел от половин година сигурно :angry:

8
Има, но ги окрадоха значи, че няма. Посочи ми къде по трасето има телефони.
То вече дали ги има или няма е без никакво значение. Такива телефони са слагани в други времена и към момента никой не слага, защото въобще не са нужни, след като 99% от хората имат мобилни телефони.

9
Бялата кабинка на едната релса какво е всъщност, щом самостоятелно се движи по нея!?

Как ще се движи самостоятелно? Как въобще може да си помисли човек, че това нещо ще се движи?!! Не виждаш ли, че е поставена на две талпи отдолу на релсите. Сигурно е кабинка за пазачи.

10
Да, за новите платна говорех. Може и в моята кола да е проблема :). А иначе в локалното кръглите шахти пак се усещат като дупки, ама това си е навсякъде в България. Че е добре направен- да, но на каква цена и с какво закъснение!?

11
Новия участък при ботаническата ми се струва, че има много неравности. На места все едно минавам по паваж. Едни такива леки вибрации. Не знам от колата ли е, от пътя ли е, но в стария участък тези неравности не ги усещам. Това е в посока Бояна.

Pages: [1]