Здравейте, присъединявам се и тук, някои ме познават от мненията в скайскрейпърсити...
По повдигнатия въпрос - според мене няма абсолютно никаква логика това отклонение да е за АМ Калотина. Според мен там би могло да е отклонението за бъдеща магистрала към Кюстендил-Гюешево, защото досегашното трасе на пътя за там минава през Перник и няма как да стане на АМ, трябва по-широк обход.
Иначе АМ Калотина ще се отделя от СОП където ще го пресича бъдещата Северна скоростна тангента, което ще рече на няколко километра северно от кръговото при Люлин. Т.е. връзката между АМ Люлин и АМ Калотина ще се осъществява по западната дъга на СОП.
Ако няма логика това да е връзка към Калотина, то това да е връзка към Кюстендил е лишено от тройно повече логика
. Това по план е магистрала през Петрохан за Видин и ако се загледаш на картата ще видиш продължението на черната линия горе в ляво, където се пресича с магистралата за Калотина около Петърч. Друг в въпросът, че тази магистрала е много напред в бъдещето и към момента е по-скоро фантазия на някой от многобройните "чертожници" на бъдещи "коридори", "магистрали", "планове", които се бълват с килограми всяка година за да се взимат пари за такива проекти. Виж какво стана с "красивите" планове и диаграми с цветове за изпълнение от всяка година от Бойковото кметуване - ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО. Не е изпълнено и на 10%!