Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Drafter

Pages: [1] 2
1
Според мен ССТ не трябва да има локали. При южната дъга е друго, заради огромния брой съществуващи обекти, които нямат друг достъп освен от страната на околовръстното. Докато територията около ССТ може така да се устрои, че бъдещите обекти да имат достъп от вътрешна улична мрежа.

2
А разбрахте ли новината - магистралата ще минава не НАД, а ПОД пътя Хс-Дг ...

Че то навсякъде по АМ е така ?!

Не навсякъде. АМ Тракия минава над Карловско шосе например. АМ Хемус минава над пътя Правец-Ботеград. И пр.

3
Имах предвид нещо такова:
http://wikimapia.org/#lat=42.2078228&lon=25.3017282&z=18&l=0&m=b
Ъгълът на пресичане е горе долу подобен.

4
Според сегашния технически проект, пътят Ст.Загора-Раднево ще мине в надлез над магистралата. Не знам защо не са предвидили една полудетелина, която много ще улесни много тези от Ст.Загора пътуващи от и за Бургас, и тези от Раднево пътуващи от и за София. Предполагам, че най-скъпото в такъв възел е самия надлез, така че не вярвам много да се оскъпи. Може да се обединят двете общини и да го платят.

5
Божидар Йотов: Нашата нагласа е да пуснем целия възел на 17-18 декември. Бяхме обещали до 8 декември само кръговото движение, но сега мисля, че имаме готовност да го пуснем целия и ако метеорологичните условия го позволяват, ще изчакаме до 17-18 декември и ще го пуснем целия, защото това е едно уникално съоръжение – единствено на Балканския полуостров и може да е много по-функционално, ако го пуснем цялото. но просто една седмица ще се забавим. Дано времето е с нас. Както се вижда ние не знаем какво ще се случи.

Аз нещо не разбирам...Пускането на целия възел (кръговото и естакадата) има смисъл ако е готова самата магистрала "Люлин", нали?
И още нещо не разбирам - КАКВО МУ Е УНИКАЛНОТО НА ТОВА СЪОРЪЖЕНИЕ? Кръгово и отгоре магистрала. Чудо невидяно...

6
Сега чувам, че първите 5 км са готови. Това означава ли, че е достигната връзката Чирпан-Скобелево? Май че течеше ремонт на Чирпан-Скобелево-Върбица, ако догодина се пусне трафикът оттам, всички села на запад от Върбица (Бяла река, Първомай, Поповица и т.н.) ще си отдъхнат най-сетне от жестокия трафик.

Въобще не са 5 км. По-скоро 1.5 или 2. До пътя Чирпан-Плодовитово. Виж тук: http://wikimapia.org/#lat=42.1882106&lon=25.2412605&z=14&l=0&m=b.
От там до пътя Чирпан-Скобелево има още 10-11км. Освен това според мен няма да има пътен възел там, само надлез, така че от Върбица няма да може да се включваш на магистралата.

7
Quote
До края на ноември се очаква да бъде обявен търгът за магистрала "Марица" от километър 5 до километър 72. Изпълнителят следва да бъде избран до края на май 2011 г., а строителството на аутобана да стартира през август.

6 месеца за тръжна процедура не е ли много? Да кажем 2 месеца фирмите да си направят офертите, и 2 месеца да ги оценят, максимум 4 месеца.

8
 :)Оптимист..Започва тръжната процедура. Строителството ще започне най-рано м.май 2011

9
И от мен един опит да наложа схемата на пътния възел върху GoolgleMaps. Мислите ли, че има вариант прякото направление София-Перник да се запази по някакъв начин?


10
Не съм много запознат с проекта и се чудя, не е ли имало възможност моста да е южно от Видин и да се спести този 15-20 км обход? ЖП линиите ли са причината да е от север или нещо заради реката?

11
Последно, на колко нива ще е този възел? На мен ми изглежда на три - най-отгоре магистралата, по средата кръгово, отдолу пътя София - Перник.
Предполагам, че голямата денивелация между магистралата и пътя за Перник не позволява обикновена детелина - рампите ще трябва да са много дълги и възела ще заеме много голяма площ.

12
А някой има ли представа, какво представлява обектът, през който трябва да мине връзката АМ Люлин-Добринова скала-юг (в червената елипса)?
Сигурно е временен обект..По-интересно ми е как ще изглежда връзката с "Добинова скала" и кога смятат да я направят.
Като я пуснат тази магистрала, зверски задръствания ще има не само на север към Сливница, но и на юг по околовръстното към "Борис 3"

13
Споделям възторга ви, но ми е малко тъжно като си помисля, че този епохален проект отне 3 години и 8 месеца (а беше обещан за 20 месеца). Може да се каже, че вече имаме 6 км истинско скоростно околовръстно. Остават още само 54 км...

14
Предчувствам проблеми с тия гърци...Дано не съм прав

15
Аз да попитам, ще има ли пред автогарата някакъв паркинг за изпращачи/посрещачи?

16
Директните платна май наистина ще са 2x2


17
Току-що намерих една статия във виртуалния пресцентър на Столична Община, в която се съобщава, че пътният възел на Околовръстното при кв. Драгалевци ще бъде завършен със седем месеца предсрочно:

По тая логика, няма да се учудя ако накрая отворят и магистрала Люлин предсрочно.
Тия 4 км околовръстно с 2 възела стана най-грандиозния строеж на века. Предполагам, че ще има грандиозно откриване като направят възела на Драгалевци. И ако не се лъжа това ще бъде 3-то откриване - първо рязаха ленти на южното платно, после на Симеоновския възел и сега на Драгалевския.


18
Ако си мислите, че софийското околовръстно е скъпо, трябва да видите това:
http://www.lujkovu.net/item_5035.htm
На проведения търг за новото околовръстно на Москва, най-ниската оферта е 2.5 милиарда долара за 3.9км отсечка! Което прави 663 милиона на километър!
Руснаците го сравняват с цената на Големия Адронен Колайдер, който е струвал 370 милиона на км!  :bounce:

19
"Уникални кръстовища борят трафика на Лъвов и Орлов мост
Пътища от магистрален тип опасват столицата до 4 години"


Абе тия не им ли омръзна да обещават неща, които много добре знаят, че не могат да направят!
3 години не могат да направят 4 км. околовръстно и два възела, а обещават да опашат София с магистрали за 4 год.
Те само отчуждаването няма да могат да свършат за 4 години

20
А някой чувал ли е нещо за магистралата от София до Калотина? Тя би трябвало да е част от "Тракия", но последните години нищо не съм чул за нея

Pages: [1] 2