Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - don_angelitto

Pages: [1] 2 3
1
Участъкът Нова Загора-Стара Загора е взел лека-полека да става на бабунки, а от Стара Загора до Чирпан вече друса ужасно в дясната лента, даже е по-зле от вълните покрай Пазарджик, понеже неравностите са трудно забележими поради липсата на кръпки. Но със сигурност е добре този участък да се преасфалтира до няколко години, а трейсаджиите да не помирисват повече строеж на магистрала :angry:
Потвърждавам. Строеният от Трейс участък е в лошо състояние след само една-две години експлоатация...

2
Днес трябваше да чета нещо Закона за автомобилните превози и случайно попаднах на чл. 20, ал. 2 от него, според който "Моторните превозни средства за обществен превоз по автобусни линии на градския транспорт задължително спират на определените спирки". С други думи, ако не спрат, налице е административно нарушение.

Четем административнонаказателните разпоредби на закона (които ти казват какво става, ако нарушиш задълженията си по закона) и по-точно чл. 102, ал. 4, съгласно която "Водач на моторно превозно средство за обществен превоз по автобусни линии, който не спира на определените спирки, ........., се наказва с глоба ..... лв.".

Контролът по изпълнение на закона се осъществява от ИА "Автомобилна администрация", чиито длъжностни лица могат да съставят актове.

Та, ако има оплаквания, че някой е подминал спирката късно вечер и ви е оставил да студувате, сезирайте ИААА, опишете всички обстоятелства (дата, час, номер на МПС и др.) и настоявайте за съставяне на акт. Изразете готовност да свидетелствате (ако сте няколко свидетели, още по-добре), защото за да се стигне до наказание (в случая глоба за водача), обвинението трябва да е доказано. Всяко съмнение е основание за отмяна на наказателното постановление.

3
Искам да отправя едно предложение с оглед факта, че мотрисите по линия 1 на метрото са изключително натоварени. Стига да е технически възможно, предлагам част от седалките да се вдигат в час пик. По този начин ще се освободи повече място за правостоящи, съответно ще се увеличи броят превозени хора, без да се сгъстява графикът. Каква част от седалките да се вдигат, е отделен въпрос и подлежи на диксусия. Какво ще кажете?

4
Ползвам ежедневно А 74 и мога да само да похваля водачите за шофирането им при тези условия. Правят и невъзможното, за да избиват закъсненията, като използват някои хитринки. Вярно е, че тези хитринки представляват дребни нарушения на ЗДвП или агресивен тип каране, но предвид обстоятелството, че в автобуса пътуват десетки хора, а в леките коли от 1-5 човека, ми се струва, че нарушенията са оправдани и са изцяло в интерес на пътниците, ползващи градския транспорт.

Много съм раздвоен дали линията трябва да се обслужва от съчленени автобуси. Ясно е, че по-големите са по-удобни, но късите пък са по-маневрени и ако бъдат заменени със съчленени, обслужването ще се влоши, защото шофьорите няма да могат с такива возила да правят същите маневри, с които сега печелят време в задръстванията.

5
Отдавна следя форума, макар да не се изявявам често, и наблюденията ми са, че Благун е един от най-мислещите и разумни хора, пишещи тук. Мисля, че мнението ми не е спам, защото похвалите не бива да се пестят, когато са заслужени.

6
Ако вие сте МИСЛЕЩИ хора, никога няма да се подведете по целенасочените атаки на Ц Ц срещу българския съд. На него точно това му е целта - да срине доверието в съда! Не казвам, че няма корупция в съдебната система, има разбира се, къде няма... Но колцина от вас са ходили на някое дело? Всички се осведомявате само от телевизията, а дори не ми се отваря уста за невежеството и некомпетентността на журналистите...

7
Ако влезеш вътре в заслона, рискуваш да изпуснеш автобуса. :)

8
Да бе да и един мармот завива шоколад. Има много актове които отпадат, но не и за такава смехотворна причина не си написал грамотно името. Откровено си съчиняваш.
Не си съчинява, защото според чл. 53, ал. 2 от ЗАНН наказателно постановление не би трябвало да се издава, ако не е установена по безспорен начин самоличността на нарушителя. Ако все пак се издаде, то това е основание да бъде отменено от съда или както вие казвате - да "падне".

9
Щом си мераклия да се отмени забраната - атакувай ЗДвП във Върховният административен съд, там се аргументирай, и ако съдиите решат Закона ще бъде променен - това е решението (клавиатурата).
Пред административните съдилища се оспорват подзаконови нормативни актове (наредби, правилници по прилагане и т.н.), а не закони. И то не за целесъобразност, а за законосъобразност.  За законите Конституционният съд отсъжда дали са противоконституционни. ;)

10
Много моля имената на Римските пълководци да се изписват с главна буква !  ;)
Хаха :)

Само да добавя, понеже правилното писане ми е слабост - "всичко <запетая> което ми беше казано <втора ограждаща запетая> ..."

11
Забавно / Re: Любимо радио
« on: 08.01.2011, 17:46:53 »
Всички радиа омръзват, но ако все пак трябва да избера някое - може би радио 1 рок

12
Градове с 300000 с метро няма и в богатите държави, какво остана за България.
Е, има и изключения. През 2007 г. бях в Нюрнберг, където например имаше 2 линии. Сега може и още да са построили, не знам. Според уикипедия населението на Нюрнберг е около половин милион.

13
По време на интервюто се спомена, че метрото не се било изплащало. Строежът сигурно не се изплаща, но намалява автомобилният трафик. Оттам имаме по-малко шум, по-чист въздух (ех, защо никой не мисли за екологията в България...), по-малко катастрофи и много спестени часове на хората, които ползват метрото. Разбира се, тези спестени часове надали ще се трансформират в работа. :) 

14
Идеи / Re: A204/304
« on: 17.02.2010, 17:15:55 »
Аз отдавна съм на мнение, че общината трябва да ги глобява за всеки нередовен курс, който се получава не заради задръствания, а заради това, че стоят на спирките по 3-4 минути, защото се препълват. Карат отначало бяха съвсем наясно, че с къси автобуси не може да се обслужва линията и целта им явно е да се направи анекс за допълнителни коли. Но ако от общината са умни и твърди, тази тарикатщина ще им излезе през носа на Карат, заради нередовни курсове и счупени автобуси.
Хубава идея, но ми се струва неприложима. Ако са подписали договори за превоз с къси автобуси, то това висене на спирките по 3-4 мин представлява обективна невъзможност за изпълнение на договора и ми се струва, че съгласно чл. 81, ал. 1 от ЗЗД "Карат-С" няма да отговаря за нередовни курсове на това основание.

15
Като жител на кв. "Стрелбище", който доста често ползва последните и предпоследните коли, намирам за справедливо обръщането на разписанието на 204. Разбирам, че хората от "Дружба" се чувстват ощетени, но и още по-неприемливо беше и 204, и 76 да свършват курсовете в Източна София.

16
Архивирани теми / Re: Трафикът
« on: 08.01.2010, 19:32:33 »
И аз искам да ги разкарат! И то не само от "Раковска". Заради кефа на 10 спрели, стотици и хиляди, които минават транзит, страдат! Особено около кръстовищата. Едно, че затрудняват движението, друго, че създават предпоставки за ПТП-та.

Малките улички също изобилстват от неправилно паркирали автомобили около кръстовищата и по тротоарите, но да паркираш така, че да не пречиш на останалите, вече е въпрос на възпитание и култура. Повечето се оправдават с израза "аз съм само за 10 минути". Ок, обаче 20 човека да спрат през деня за по 10 минути, и то отиде целият ден.

Друг голям проблем, на който трябва КАТ да обърне внимание, е навлизането на водачите в кръстовище, които не могат да се изтеглят, дордето отмине зелената светлина. Защото след като се смени фазата на светофара, те пречат на всички останали да преминат през кръстовището и създават още по-голям ХАОС.

17
В другата посока (към Стрелбище) няма светофар САМО с лява стрелка и е ясно, че се изчакват насрещните.

Това е така, но на насрещните им светва червено петнайсетина секунди по-късно, отколкото на завиващите наляво, когато на завиващите наляво вече ОТДАВНА им е светнало червено.

През тези петнайсетина секунди А74, А76 и ТБ8 имат зелен сигнал за своя ляв завой, а продължаващите направо към Красно село СЪЩО имат зелено. И именно продължаващите направо потенциално могат да причинят катастрофа с тези, които искат да завият по "Костенски водопад", останали са в средата на кръстовището и чакат да минат насрещните, както ти каза. Не знам дали ме разбра, малко тромаво ми тече мисълта.

А за кръстовището на "Милин камък" и "Евлоги Георгиев" си прав. Съгласявам се напълно, след като помислих малко.

Много точно си отбелязал и вливането на Христо Смирненски при Мараята. Изключително конфликтно място, което произвежда много нерви за шофьорите. Подобно ужасно вливане токУ пред някое голямо кръстовище има на колелото на 204 в Борово. Уличката, която води към квартал "Манастирски ливади" (мисля, че "Лъвски рид" се казва) е доста натоварена, тясна е, а и на всичко отгоре е двупосочна! Та и там е много "горещо".

18
Бих предложил повечето светофарите, поставени на кръстовища на големи булеварди с малки улици и улички, чиято функция е да улеснят шофьорите от малките улици да се включат в движението по голямата улица най-вече в час пик, да бъдат изключвани например след 20.00 ч, или 20.30 ч или 21.00 ч.
Като пример мога да посоча новоизлюпените светофари по улица "Сребърна", двата светофара по бул. "Евлоги Георгиев"  до 120то  учлище, защото вечер няма ученици и много други.

Според мен ОГРОМНА опасност крие режимът на светофара на улица "Костенски водопад" и бул. "Гоце Делчев"! Там трябва да има незабавна промяна, защото тези, които завиват наляво от булеварда към улица "Костенски водопад" може да причинят птп предвид непрестанния зелен сигнал, който свети за насрещно движещите се коли за направо.

Трето - силно подкрепям предложенията за някаква промяна на кръстовището при Билла-та в квартал Мотописта! Там положението често излиза извън контрол.

И не само там, разбира се. Човек трябва просто да погледа малко движението на дадено място и ще установи, че всяко кръстовище води свой собствен живот със собствени правила. 1 час наблюдение в делничен ден ще ти разкрие всички безобразия, които стават, на дадено кръстовище.

И на последно място само да добавя- поправете думите "поощрява" и некУлтурно" в писмото.

 


,

19
Ето няколко и от мен :

- на Т-образното на Петко Ю. Тодоров с Бяла Черква, като идваш от към България, фазата за напред спира когато има движещи се напред и завиващи надясно от срещуположното при положение че няма конфликт между двете направления.
Тук не си съвсем прав/а, защото не си обърнал/а внимание, че има и зелена фаза за пешеходците, които пресичат от ъгъла на парка към квартал "Стрелбище". Тя съвпада с левия завой към ул. "Бяла черква".

20
Знае ли някой дали и кога ще бъде пуснат в експлоатация подземният паркинг на станцията на Стадиона, както и кой ще го стопанисва? Извинявам се, сигурно сте коментирали този въпрос по-нагоре в темата, но не ми се четат 16 страници.

И малко да разширя въпроса- на някоя друга метростанция съществува ли подземен паркинг?

Pages: [1] 2 3