2
« on: 28.12.2023, 21:21:47 »
Под горното е добре да се сложат и трасетата, по които в що годе нормална държава не биха пускали нищо.
1. Трасето по Илиенско шосе до кв. Илиенци.
2. Трасето по Баучер
3. Трасето по Стамболийски до Западен парк
Отделно през гората в Лозенец се твърди, че не може да се ползва никакъв друг модел от действащите, освен единични ЧКД.
С оглед на горното, опциите намаляват драстично.
За решение на краткосрочния проблем с 11, за мен май най-работещия вариант е следния:
1. 11 се скъсява до гара София Север и минава на Pesa. Така се запазва връзката с 12, която се губи ако 11 обръща в депо Банишора. Трасето между депо Банишора и София Север е зле, но приемливо.
2. 6 си остава на Инекон
3. Линия 12 става с маршрут Илиенци (СТЗ след няколко месеца) - Централна гара и там се пускат на доизживяване пенделите. След като линията стане до СТЗ и ако се пуска заместващ автобус, направо трамвайното движение се спира и се прави и тотален ремонт на цялото Илиенско шосе до Жеков.
4. Мисли се за решение на казуса с гората през Лозенец. Все пак рано или късно ЧКД ще изчезнат и все нещо трябва да може да се движи там.
5. Планирания уж ремонт по Стамболийски и Баучър да се направят по-скоро и най-вече - качествено.