Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Boogy

Pages: [1]
1

Ето линк към един материал от днес, от който става ясно, че се работи и под земята по санирането на изградените участъци около НДК:

http://www.darikfinance.bg/view_article.php?article_id=15616

2
Въпросът с пусковия срок изглежда, че се изясни от публикация в ДНЕВНИК от днес:

"На 8 май ще открием и отсечката от метрото от Националния стадион "Васил Левски" до кв. "Младост 1", но мотрисите ще тръгнат на 15 май, каза кметът Бойко Борисов. В началото на следващия месец общината се надява да подпише меморандум с Европейската инвестиционна банка за отпускането на заем за над 200 млн. евро. В последните месеци администрацията на Борисов преговаря с финансовата институция за отпускането на кредити за строителството на метрото от "Младост 1" до Бизнес парка в "Младост 4", както и за изграждането на няколко кръстовища на две нива, които да облекчат трафика в града. Ако подпишем меморандума, можем веднага да направим 9 първи копки, каза Борисов. Все още обаче няма обявени обществени поръчки за изпълнители на планираните обекти, а процедурите траят по няколко месеца."

Пълният текст:
http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2009/04/20/707697_stolichnata_obshtina_otnovo_planira_praznichni_remonti/

3
 В интервюто на Братоев от преди няколко дни във вестник ПАРИ се казва, че възнамеряват да започнат подготовката на всички проекти за МД3, за да могат да кандидастват за финансиране на строителството му пред европейските фондове през следващия проектен цикъл започващ 2013 г. Ясно е, че пари от другаде трудно ще се намерят.
Питам се, къде е логиката да се търси най-евтиното решение (леко метро с една спирка в центъра без никаква връзка с МД1 и 2), след като може да се кандидатства и да се привлекат достатъчно средства за построяването на по-скъп вариант, но по-функционален и по далновиден от гледна точка на бъдещето.
Струва ми се, че моментът за действие е много важен, защото почнат ли да разработват проектите, ще бъде късно за какъвто и да е дебат. В този смисъл, точно сега е времето, да се предприемат инициативи с оглед изоставянето на идеята за евтиния маршрут. В общината вероятно не четат форуми, но има много други форми за лансиране на убедителните аргументи за по-скъп вариант.

4
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 31.10.2008, 19:26:38 »
Макар и само с една линия засега, софийското метро може да се уреди с "бутачи" - служители, които силово да натъпчат всички пътници по спирките във влакчето. Заместник-кметът по транспорта на столицата Велизар Стоилов смята, че на софийско ниво вече се е назряла такава необходимост.
"В часовете пик е много трудно хората да се качат и мисля дали да не назначим служители, които да ги набутват във влакчетата - можем да ги наречем бутачи или набутвачи", каза Стоилов. С пускането на метрото до "Младост" и между "Надежда" и "Лозенец" "бутачите" щели да станат вече належаща нужда.


"Гениалността" на Стоилов изглежда, че заслужава дори и самостоятелна тема.

Pages: [1]