Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - atzah

Pages: [1] 2 3 4
1
Аз мисля, че У-тата няма да бъдат използвани. Причината според мен е, че българското У визуално изглежда различно от латинското Y. За Ямбол явно са направили изключение, но няма смисъл да създават проблеми да го използват в сериите.

И какви проблеми са имали гражданите на Ямбол, в пътуванията си в чужбина или България откогато са с тези номера?

2
Ами този, който си е платил 7000лв за номер AX AX AX :)

https://www.marica.bg/plovdiv/transport/eto-koj-e-arestuvaniqt-transporten-bos-ot-plovdiv

3
Чавдар (може би М65)?

Първо мартенска манифестация 1960.
Гр. Девня. Дядо ми е зад волана. Той му викаше на този автобус Шкодата.

4
Аз обикалях като екскурзовод една седмица с него, с група от Дания, през есента на 2002.
Салонът си беше супер. Е скърцаше си и тропаше през дупките, но реално, като външен вид си беше на нивото на Setra 2**.
Двигателят беше Мерцедес, но по спомен идваше леко слаб за купето, особено като работеше климатика.

5
Ето ги качени във форума.

Така и не разбрах точният модел, но въпреки сменената емблема, той (Димитър Лулчев) си го рекламираше, че е Чавдар.
Не се задържа дълго при него, по спомен от 2001 до 2003 се ползваше. 29 места беше.

6
Чавдарката на Лулчев 10.2002









7
Здравейте,

По кои линии от София се срещат най-често Дезиро?
Искам да повозя синът ми на 2 години и половина.

Благодаря ви предварително!

8
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 16.10.2012, 11:43:19 »
Ето ви един животински вид, който си е в Червената книга, всички разпознават и много малко хора свързват Витоша с него


9
Точно там често става мазало. Има и коли, идващи от Оборище, които се мъчат за завои по Раковска с плътни две колони коли чакащи и на двата светофара надолу (към Цар Освободител и към Дондуков). Има дори, които искат да минат от Оборище към Московска, а тролеят внася и той разкош.

В интерес на истината минавам по няколко пъти на ден от там и няма много желаещи за ляв завой от  Раковска към Оборище, а и е завидно спокойно, особено днес, като изключим 2, 3-ма които не са забелязали, че левите завои вече не са разрешени и се пробват да завият въпреки забраната по Цар Освободител.

10
Аз винаги влизам от Дондуков по ул. 11-август и въртя около Александър Невски с ляв завой пред Парламента.

Иначе да, в двете посоки са забранени левите завои поне от петък миналата седмица.
Освен тези двата леви завои е забранен и левия завой от Раковска към Гурко идвайки от Графа. Но е разрешен левия завой към Стефан Караджа.

Новото е, че са разрешили левия завой от Раковска към Оборище (Ал. Невски), когато идваш от Дондуков (това, което Благун е описал по-горе). То не беше разрешено до миналата седмица.


11
Архивирани теми / Re: Трафикът
« on: 19.09.2012, 16:28:37 »
Инж. Георги Белов/Жечо Гюмюшев/Димо Дичев (от Младост 3 към Горубляне) също си е доволно задръстено.

12
Да разбудя малко духовете с моя леко кръгово предложение:

А75: Гараж Малашевци-Васил Кънчев-Река Велека-Александър Екзарх-надясно по Ботевградско, под Моста пътен възел Слатина-Велчо Атанасов-Атанас Узунов-надясно по Шипченски проход, Румънско посолство-Цариградско шосе (посока към Пловдив), локалното, надясно по Фредерик Жолио Кюри-Метростанция-Автогара- бул. Самоков-кръгово Площад на Авиацията-Плиска-Ал. Жендов-надясно по Шипченски проход- наляво по Коперник- Зала Фестивална-надясно ул. Иван Щерев-наляво Слатинска- пътен възел Слатина, Ботевградско и наляво по Александър Екзарх-Гараж Малашевци.

Гледано от перспективата на на А72, всички улици са доволно широки  :)



13
Ако зависеше от мен аз бих сложил "леко-заблуждаващи" табели

В посока София-Бургас
- в Зимница, че пътят за Бургас/Созопол минава през Стралджа и Лозенец
- във Венец, че пътят за Бургас/Созопол минава през Церковски и Крумово Градище

Така трафикът към морето ще се раздели (естествено, по-пътувалите ще си минават по-стария път), и ще позволи а другото направления (Бургас София) да се движи по-бързо.

А всички недели можеше да се екпериментира с помощта на полицаи/временна маркировка част от трафика от посока от морето да се прекара през Сунгурларе (Поне идващите от Слънчев Бряг/Несебър, да минат през Миролюбово-Айтос-Сунгурларе-Петолъчката)


14
А какъв е проблема Витошките линии да минат по Баучер и да обръщат пред Химическия факултет? Алтернативно да се движат Черни връх, вдясно по Баучер, Ст. Михайловски-Вапцаров-Черни връх (вкл. А67)?
А почивката да е в другия край.

15
Ако се затапи много начинът е
Слънчев бряг-Тънково-Каблешково-Миролюбово-Карнобат-Крумово Градище-Венец.

И от тук в зависимост колко е затапено още на Лозенец свиваш към Стралджа-Ямбол или издържаш до петолъчката и от там за Зимница.

Това, което си го описал ти има смисъл само да се разходиш да видиш как са пътищата.

16
Някой наясно ли е, колко ще струва удължаването до там? Според мен е по-скъпо от стойността на построяването на целия мол. Абсурд е те да го финансират изцяло. Може да си платят за името и за някой подлез, ама целия проект?

17
Тролейбуси / Re: 2002, 2003, 2004
« on: 29.11.2011, 19:57:32 »
Днес един от тях (май 2002) беше по 1-цата сутринта.

18
Стара София / Re: Ретро снимки
« on: 08.11.2011, 16:33:44 »
Съдейки по регистрационните номера на автомобилите (а и по лицето на милиционера :rolleyes:) снимката най вероятно е от Азербайджанската съветска социалистическа република

19
Не е Барейрос.
Ето ти го него
http://gtsofia.info/galerypics/Uploaded/MLK/117/00_00_0000/out19_1293088342.jpg

Това ми прилича на някoя от многото италински производители на каросерии от това време

Carrozzeria Orlandi, Menarini, Portesi, Officine Padane, Dalla Via, Autodromo, Barbi, Bianchi & CO, Mat-Mar, Garbarini

20
Хмм, това е новина ако са взели Травего, че и триосно! Сещам се за четири фирми в България, позволяващи си да ползват триосни автобуси- Етап/Адрес, Дорис, Валерос и Хеброс.

Елит 94 има доста триосни Сетри, вярно те не се ползват по линии.

Pages: [1] 2 3 4