1
Железопътен транспорт / Re: Новият подвижен състав, закупен по ПВУ
« on: Today at 18:25:53 »Говори се, че Черепа имал участие в този консорциум.Може, но не чрез Алстом. В консорциумите има по няколко различни фирми.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Говори се, че Черепа имал участие в този консорциум.Може, но не чрез Алстом. В консорциумите има по няколко различни фирми.
И какъв модел предлага Алстом, те бяха хората на Пеевски нали или Песа, че почнах да ги обърквам вече.Доколкото знам на никой не са за сега.
Ще се вметна в разговора с това, че на бул. "Македония" при ПТП със сгазен пешеходец и той е под трамвая не мога да вкарам кран да вдигна трамвая за да се извади човека ...Ако бълснатият е под трамвая и ще чака кран, за да го извадят, значи вече няма бърза работа... Трамваят се придвижва но собствен ход или с дърпане/бутане и каймата се събира в чувал. Да не мислите, че влаковете ги вдигат с кран, когато прегазят някой?
Когато не може техниката да влезе отстрани, трябва да се закупи подемна техника, която може да влезе по релсовия път. Метрополитен сигурно разполага с такава техника, въпреки че досега не съм чувал да са имали случай на дерайлировка.Не си чувал, но са имали. Не знам дали и с каква техника разполагат, но възстановителната служба на НКЖИ е на разположение и за външни клиенти.
Крайната цел би била улицата да се върне в изходното положение за сметка на нарушилия законите.В този случай, за щастие, няма да се случи подобна глупост.
Прехваленият влак с "новите" вагони за Бургас е спрян.Не е спрян, а става редовен за сметка на сегашния.
Маслото се гледа при изстинал двигател, сиреч сутрин преди да излезеНе е задължително. За моята кола например пише, че се гледа на загрял двигател, 5 минути след като е изгасен. Знам и за други возила, на които се гледа на топъл двигател.
Един асиметричен пантограф струва над 10 хиляди евро...В Монтана правят по 7000 лева и издържат на далеч по-сериозни натоварвания.
Може би не всеки има място за бойлер, и до колко ще издържи мрежата ако в по студен ден всеки пусне бойлер и климатик ако спре ТЕЦ а.Ами ТЕЦ-ът спира. Дали често или рядко, дали планово или аварийно, спира и трябва да си подготвен. Не говорим за някакво форсмажорно бедствие, а за много по-регулярни и чести явления.