Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 2657

Pages: [1] 2 3
1
2007 с полиция в Левски Г, - шофьорът прави забележка на дете в автобуса заради силна музика. Идва бащата и забива отверка в главата на шофьора...... НЕНОРМАЛНИЦИ :help:

Не бащата , а детето което е на видима до 12-13 годишна възраст е забило отверка в главата на шофьора , но не виждам и чувам някъде да се тръби за случилото се , така както се случва , ако водача слезе за храна някъде по трасето , или говори по телефона без слушалки ....  :qdosan: :qdosan: :qdosan:

2
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 03.12.2022, 12:56:34 »
Чисто нови и шарени ... :rolleyes:
С информативна цел !

3
Днес към 15.00ч. двама около 17 годишни са нападнали и били ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ  водача на тролейбус 1659 по ТБ 5 малко след Руски Паметник посока надлез Надежда (отворили са вратата на кабината и единия е почнал да го удря,а другия е ритал вратата за да не може шофьора да излезе и да се защитава) !Резултата водача е със счупена зъбна протеза,лека рана на лицето,охлузване на едната ръка и счупена врата на кабината ! Водача е оказал отпор и келешите са задържани ! Причината за нападението е понеже не е отворил 4-та врата на Руски Паметник (а вратите са на разрешение ) !
ЕСТЕСТВЕНО НИКОЙ ОТ ПЪТНИЦИТЕ НЕ Е ВЗЕЛ ОТНОШЕНИЕ И НЯМА СВИДЕТЕЛИ !
ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е СТАНАЛО ПРОИЗШЕСТВИЕ !

Любопитно ми е какво е вашето мнение за случая !

Дали ще кажете че водача е виновен,задето момчетата не са знаели да си отворят вратата?

Дали ще продължават някой от вас да твърдят че в градския транспорт не трябва да има кабини ?

P.S. Куриозното е че сутринта някакъв възрастен мъж е отворил вратата на кабината и е ударил с пазарска чанта по главата водача първа смяна на същия този тролейбус !
 
НАРОДА ИЗПЕРКВА ТОТАЛНО  :help:   :eek:  :help:

4
Много хубава снимка,като за корица  :devil:

5
До преди малко Китаец на 72  :crazy: :crazy: :crazy:

В МОМЕНТА 2673 НА 72 ЛИНИЯ  :fan: :fan: :fan:

6
Етап Адрес са с ново лого и съответно ливрея - пак бяла, но с новото лого и надписи на латиница Етап Адрес България. Адрес май вече се пише само с едно "с". ;)

Преди малко видях един прясно освежен с ново лого "Диамант" С ФАРОВЕ ОТ ТРАВЕГО  :jump: :jump: :jump:

7
Междуградски автобуси / Re: Биомет
« on: 12.03.2016, 17:46:17 »
Днес видях една нова Скания (НЕ БЕШЕ ИРИЗАР) черна със лого на Биомет само на предното стъкло да заминава към гарата!Отстрани беше рекламна на Скания като тестов автобус,явно замества ударения.

8
MAN-а е страшен , запали си и тръгна на собствен ход и то след такъв сблъсък  8) , а дювага го бута 20-ката  :D.






Като гледам първата снимка и позицията на автобуса се чудя трамвая с каква ли скорост се е движел и е гонел да хване светофара на "тъмно червено" за да качи автобуса на островчето ? Все пак,както и Пепи написа светофара първо пуска движещите се направо и трамвая,и след това пуска завиващите наляво като автобуса.Всички знаем колко трудно се спира трамвай,но ватмана би следвало да е професионалист и да знае фазите на светофарите наизуст и като знае,че ще му светне червено да намали скоростта и да спре.Самия факт че се е ударил в средата на автобуса и силата с която се е ударил и го е преместил говори лошо за ватмана и за неоправданото му бързане!
Силно се надявам да се окаже,че е имало проблем със спирачките на трамвая,защото ако няма това ще означава,че ватмана е потенциален самоубиец  :angry:

9
Малко снимки с информативен характер от днес сутринта на част от завърналите се от Пловдив автобуси  :bounce:

10
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 15.02.2015, 00:45:27 »
9028 и 9036 + 2 неизвестни  :D са тук.Автобусите са обезобразени визуално ,като даже 9036 вместо задно стъкло има реклама на прах за пране  :D

11
Нови попълнения !

12
Карат С !

13
Към по-младите участници: опитвате се да коментирате чисто шофьорски неща без дори да имате книжки. Физически разстоянието между шофьорската и пасажерската седалка може да е около две педи, но реално е от земята до небето. Ще се убедите в това, когато вземете книжка, натрупате 20-30 000 км. стаж реално каране (не уикенда до супермаркета и обратно) и поседите малко и на двете седалки. Тогава ще видите и как нещата, които ви говорят шофьорите с много голям опит, ще ви звучат по малко по-различен начин и ще започнете да сте малко по-умерени, а не да се хвърляте веднага емоционално в защита на позицията си.

Абсолютно съм съгласен с мнението ти  :fan:
Много често младите реагират изключително емоционално,без да имат никаква реална преценка за дадена ситуация,понеже всичко което знаят е на теория,а не на практика,а още по-лошото е че никой не може да ги убеди в обратното.
Изключително лошо впечатление в това отношение ми прави колегата VASKO ,който за около месец и половина откакто е във форума изписа толкова много отрицателни мнения за шофьори и ватмани (които мнения нямат нищо общо с действителността),че ако имаше власт то сигурно щеше да ги обеси всичките  :jump: 
А подсъзнателно си мисля и съм убеден,че дори няма шофьорска книжка   :!

P.S.
С това си мнение не конкретизирам последния случай,а имам в предвид пишещото се в последно време във форума!



14
Всички, които твърдите, че трамваят нарочно не е спрял трябва да разберете едно - спирането на трамвая не е спиране на превозно средсво с гуми. Неслучайно ЗДвП различава релсови и нерелсови ПС. Това важи с особена сила есенно време и при леко влажен релсов път. Загледайте се как буксуват трамваите при тръгване и как се хлъзгат при спиране. В момента това може да се наблюдава почти навсякъде. И не го казвам, защото харесвам трамваи и мразя автобуси - просто pepi1997 и производните му са абсурдни с твърденията си.
В този случай не бих казал,че трамвая не е спрял поради техническата му невъзможност,а по-скоро поради проявената некомпетентност и немарливост от страна на ватмана му.А относно хлъзгането на трамвая при спиране,съобразно метеорологичните условия,то би било редно ватмана да се сдобие с акт за несъобразена със метеорологичните условия скорост и реализиране на ПТП,също така да получи и вътрешно наказание,което би могло да включва дори освобождаването му от работа,съобразно преценката на ръководството и личното му досие!

И пак ви питам,ако вместо автобус беше минал пешеходец,какво щеше да стане  :angry:

15
Видно от сериозната контузия, ватманката е била изненадана от удара и вероятно не е видяла летящия автобус. Или както Драгон казва, може да е преценила, че автобусът ще се изниже, а той внезапно е намалил скоростта си.
[/quote]

Първото изречение е меко казано смешно и ако е така,то ватманката трябва да си скъса шофьорската книжка и да си смени професията,понеже е непростимо да не види 12 метра автобус  :angry:

Мнението на Драгон е по-приемливо,но е непрофесионално от нейна страна,че не е успяла да спре ако е било така.

Не може 12 метра автобус да мине през кръстовището,трамвая да се удари в последните по-малко от 1 метър и вие да кажете,че автобуса е виновен.
Нито един водач на каквото и да било превозно средство няма право да навлиза в кръстовището,без да се убеди че то е свободно и може да премине безопасно през него,независимо колко отровно зелено свети светофара :qdosan:
По тази ваша логика,ако пешеходец притича пред трамвая,когато на последния сигнала му е разрешаващ,то не е нужно да спре а просто трябва да си пусне чистачките  :help:
Бих разбрал че автобуса е виновен,ако трамвая се бе ударил в първите няколко метра от автобуса,но този случай не е такъв.
Също така не говорете,че на автобуса са му отказали спирачките,а изгледайте внимателно интервюто с шофьора му по новините и ще разберете,че той е преценил че няма да може да спре безопасно при светването на жълтия сигнал на светофара и е подал газ за да се изтегли от кръстовището,както е и редно.

Не мога да разбера защо в този форум,за вас каквото и да стане винаги виновен е автобуса,а никога трамвая независимо от действителността  :neznam:
Започнете да гледате и разсъждавате реално над нещата,а не бъдете пристрастни по презумпция !  :angry:  :angry:  :angry:

16
Снимките са от вчера.Автобуса в временно пребиваващ в гаража на Карат С по линиите на EUROLINES.

17

Да ви питам за самоделните прегради какво става с тях при катастрофа. Някой тествал ли ги е?

А аз да попитам,какво би станало с пътниците при катастрофа с препълнен автобус без самоделна преграда,дали биха се чувствали по-добре залепени до челното стъкло,или ще е по-добре ако са на разстояние от него предпазвани от грозна тръба от Икарус примерно  :angry:

Чета и се чудя защо някой от вас ги е яд че шофьорите се опитват да си подобрят условията на труд,или просто ви е яд че някой има желание за нещо и вие типично по нашенски му подлагате крак.

И аз съм против самоделните прегради,но след като общината ги е поръчала така,то е ясно че ще има ластици,въжета,вериги и други подобни и максимум една година след като им изтече гаранцията ще започнат да се появяват самоделките.

Вместо да пишете жалби за глупости,искам да ви попитам защо не напишете жалба против това че автобусите нямат кабини и не се чувствате в безопасност при пълен автобус ??? Да вземат да поръчат кабини,които да бъдат монтирани на автобусите,както на пристигналите,така и на тези които евентуално ще пристигнат.Напишете жалби за да получат новите автобуси еднотипни кабини и да са доволни всички,понеже съм напълно убеден,че в момента премахването на всякакъв вид самоделни кабини е именно заради постоянното писане на жалби против тези прегради.

ДАЛИ НЯКОЙ СИ СПОМНЯ ПРЕДИ ДОСТА ГОДИНИ,КОГАТО УБИХА ДВАМА ВАТМАНИ НА 9-ТА ТРАМВАЙНА ЛИНИЯ (ЕДИНИЯ НА 2057,А ДРУГИЯ НЕ ГО ПОМНЯ),КАК ТОГАВА ПО ТЕЛЕВИЗИЯТА ОТ ГРАДСКИЯ ОБЕЩАВАХА ЧЕ ВСИЧКИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА В СТОЛИЧНИЯ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ ЩЕ БЪДАТ ОБОРУДВАНИ С НАПЪЛНО ОТДЕЛЕНИ ОТ ПЪТНИЦИТЕ КАБИНИ  :! :! :!

ДА,НО ТОВА СИГУРНО НИКОЙ НЕ СИ ГО СПОМНЯ  :angry:

18
Това бяха пътуващи към Железница. Едва ли шофьорът ще каже "Няма всеки ден да ви чакам". Това за разписанието изобщо не го приемам - достатъчно раздуто е, че да се изключва от скорост и да се кара с 20 км/ч. Никаква човещина не е останала в някои хора.  :help:

За каква човещина говориш,след като нея я няма в пътниците,защо трябва шофьорите да проявяват такава???
В 99.9%  от случаите,когато шофьор реши да изчака някой тичащ,след като той се качи даже и не си прави труда да благодари за изчакването,а се държи така все едно шофьора му е бил длъжен.В доста от случаите даже и започват да се заяждат с шофьора (например защо има две спирки като в случая),или за нещо друго понеже явно са ядосани,че им се е наложило да тичат.

Примери за такива случай мога да ти дам много!!!

Е кажете как след редица подобни случай който и да било шофьор ще има желание да изчака някой,след като няма да получи едно елементарно "БЛАГОДАРЯ" ,което благодаря повярвайте ми действа някак си ободряващо и приповдигащо настроението на шофьора,колкото и скапан да му е деня.

Така че не се учудвайте,когато някой тичащ не успее да се качи,все пак спирката е за чакащи,а не за тичащи и приходящи от   
разни посоки,или превозни средства кандидат пътници  :devil:

19
Нещо ново и интересно като марка и модел,което даже има електронна табела  :crazy:
Снимката е от София от вчера.

20
и още :

Pages: [1] 2 3