Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - popov.dinko

Pages: [1] 2 3 ... 15
1
Добре дошъл г-н Иванов в най-стария български форум за градски транспорт. Радвам се, че има и българи в чужбина, които се интересуват както за софийското метро, така и за останалите забележителности на нашата хубава Родина.
Ще се радваме да намираш време да ни осведомяваш за развитието на английските метрополитени, чиято история тръгва именно от там. Между другото, искам да ти кажа за един земляк, който също работи в лондонското метро, казва се Божидар. Ще ми е интересно, дали го познаваш. Доколкото знам, той също е по компютърните системи, по сигурността ли...не знам.
      Всичко най-добро !!!

2
Да, пероните е необходимо да се уточнят, както и отсечката НДК - Джеймс Баучер трябва да е отдолу картата. Иначе тази отсечка излиза, че е северно от метродиаметър 1  :rolleyes:

3
Много пъти е дискутирана тази "мълва" за строена преди години метростанция пред централна гара. Няма такова нещо. Как да бъде метростанция като нивото й е почни наравно с подземния предгаров площад с фонтана и скулптурната експозиция. Как ще пуснат влакове през фонтана и всичките магазини. Доколкото си спомням това подземно пространство е предвидено за подземен паркинг или нещо друго, но не и за метростанция, въпреки, че ги има габаритите...

4
Вече научих и от други източници за конкурса за влаковете и търга за строителството на метролиния 3. Но толкова въпросителни изкачат.....влакове 60 метра.... Това какво ще рече. Че и станциите ще са горе-долу толкова... Надявам се до последно тази метролиния да е като нормално метро....

5
Не мога да се нагледам...Красота...Значи може да се построят красиви и стилни станции без много капиталовложения. Как ми иска да си имаме и ние такава метростанция... Поне едничка ...пак ми стига. :)

6
Защо ли ми изглеждат по-широки. Оптическа измама ли е ? Дали такъв влак ще се побере край перона на софийска станция  ?Разгледах и новата линия на варшавското метро. Да ви кажа честно - не ми допадна. Твърде мрачно изглежда, много тъмни стъкла са използвани и някак си хаотично са внедрени разни материали. Софийското си е по -хубаво :)

7
Пак малко за Маказа - стана вече много актуална.  8) Десетки румънски коли и от половин България атакуват всеки уикенд плажовете на Бяло море.
     Ето едно клипче, което показва, че  за 30 минути може да  се стигне от Кърджали до Маказа.
t=38

8
Къде виждаш, че няма движение. Ако е от клипчето, това е от един момент. Иначе движението се усилва. Вече ! А скоро ще пускат тирове и големи автобуси. 
Не ми се мисли лятоска какво ще е . Половин България плюс Румъния ги чакаме юли и август. И сега специалисти предричат, че до 5-10 години пътят ще трябва да се разшири с още едно платно, така, че да се получи магистрала. Проблем ще е, че този трафик ще минава през Кърджали...

9
Да събудим малко тази тема.....Новият участък от Кърджали за Подкова на еврокоридор 9 вече работи месец, а не се спомена тук.
Ето клипче на който се вижда пътят, но тук започват от Подкова посока Кърджали. Клипчето свършва на бъдещото кръстовище за новия мост за Момчилград. Доколкото разбрах парите за новия мост са осигурени и строителят е избран и до края на годината трябва да е готов.

10
По света / Re: Метро в Будапеща
« on: 09.01.2013, 22:46:11 »
И на мен ми направи впечатление външно занемарените номерни. Защо ли са такива, все не мога да си обясня при все големия и красив европейски град. Това в нашия метрополитен едва ли ще се случи.  Колко му е една боя, чудна работа... :/ :/

11
Вторият метродиаметър, защото станциите му са все различни, включая и тези на НДК и ЕС, които са островни и те дават превес за предпочитанието ми. Много пъти се е дискутирало за плюсовете и минусите на островните метростанции пред другия тип. Все пак те си остават най-доброто решение, но в софийското метро са пренебрегнати напоследък и тук играят няколко фактора - пестене на пари съчетано с недалновидност, но това е друга тема ....

12
+1
Ех, че се посмях тази вечер. :D :D :D

13
Интересна снимка, кога са преместили ескалаторите... :P :P

14
Киевското метро е първото в което се возих и винаги с интерес наблюдавам строителството му. То си е забележително метро, само в участъка след метромоста на Днепър не ми харесва. Но така се е случило, равна част и може би водниста все пак ...

15
Ето една прясна статия и снимки от станция Сердика 2 във вестник Труд:

http://www.trud.bg/Article.asp?ArticleId=1518606

16
По света / Re: Метро в Турция
« on: 21.08.2012, 00:40:56 »
Откриха новата линия на метрото в азиатската част на Истанбул. Лично премиерът на Турция този път с купчина министри си поделиха лентичките. Новата линия започва от Картал и стига до Кадъкьой и е с дължина около 22 км. с цена от около 2 милиарда турски лири. Доста внушителен и скъп проект, но не очаквах станциите да са толкова семпли. Дори напомнят на нашите рендери на Централна гара, Надежда. Впечатление правят само хубавите пана по метростанциите. Нашето метро е къде, къде по- хубаво, с по- интелигентни станции.
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1477692&page=9

17
А аз съм на 320 км. от София... Да видим как ще стане...Това ще е паметен ден и за София , и за колегите от форума. Чудесно е това да се събираме.

18
Да, видно от клипчето по телевизия Европа. Вече истинските топли проби са започнали.

http://www.tvevropa.com/bg/video_news/bulgaria/view/74453

19
Поздравления за новата им станция. Семпла, но внушителна. Както и ескалаторите - 4 на брой, също много внушителни. Какво ли е усещането когато се спускаш надолу или пътуваш нагоре ? Отдавна не съм бил в Москва, а там се подвизавах цяла нощ в метрото. Невероятно нещо е московското метро...Особено "пересадочните" станции - на 3 и 4 нива. Помня, че хванах хрема тогава  :D :D

20
И моите "конграчулейшъни" изпращам от южните Родопи на Дифиан за хубавата му работа. :D :D. Имаме си невероятен фен на софийското метро в лицето на Дифиан. А за станция Лъвов мост засега най-добрите впечатления. Малко ме разочарова, обаче станция Сердика 2, но ще видим по нататък...

Pages: [1] 2 3 ... 15