Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tamrock

Pages: [1] 2
1
На чужд гръб и сто тояги са малко... Кое му е дългото на срока? В този срок има и проектиране. За 2-3 месеца по ранно рязане на лентичка и малко ПиАр, една камара недоделки после. Лично мнение.

2
Тунелът, който ще го копаят по тунелен способ по стръмното до станцията ще е 261 или 291 метра, нещо го забравих колко точно и се канят да му отделят цяла година...

216 метра ще бъде тунела по НАМ
Не вярвай на всичко което ти кажат работниците! За не повече от 4-5 месеца трябва да стане пробива и още 3 за изолация и вторична облицовка. Съвсем грубо казано разбира се.

3
Пуснатото осветление в тунела значи, повишено внимание за машинистите, защото има хора които работят нещо в тунела... Скоростта се намаля поне на половина в такива ситуации, но не съм сигурен точно с колко... А какво точно са правели при Кюри, нямам идея.

4
Може да се спре разбира се, и не само може ами е задължително при човек тръгнал да слиза, ако го забележат, защото не всички сядат и чакат да ги видят, а скачат за секунда! Но се разстройва графика за известно време... А това за 10-те минути, аз лично много много се съмнявам, най вероятно някой е преувеличил... Пътувам често и слизам на сердика и винаги е имало един или двама полицаи на перона... Влакчета има в пикови часове по първия метродиаметър през 3-4 минути, през останалото време през 8-9, немога да разбера какъв е толкова проблема, че понякога информационните табели не показват точното време? Сигурно този пенсионер се е возил досега на градски транспорт с точност до секунда и сигурно на всяка спирка има информация, кога идва следващия рейс?

5
Или пак някой малоумник е решил че като сбърка пероните може да се прехвърли през релсите, вместо да заобикаля... Или пък си изпуснал ключовете и слезнал да си ги вземе... Често се случва, при такива случаи се спира напрежението и обикновено по 1 или 2 влака се отменят... По някакво чудо още никой не се е изпържил... 825 волта прав ток... Миналата седмица стана пред очите ми и добре че хората зад мониторите внимават!

6
Има доста все още нерешени проблеми по станциите, които дори не сте забелязали и това не трябва да ви учудва, или притеснява, доста се бързаше за пуска... Но няма нищо фатално - заяла врата, несветеща информационна табела и т.н.... не бъдете черногледи, това са дреболии които ще се изчистят за няколко седмици, или месеци в най лошия случай и после никой няма да си спомня за тях... При първи метродиаметър беше същото... Да ви е честито новото метро :)

7
Не е пясък, така изглежда... Земновлажна замазка, както каза колегата по-горе, става много здраво, това да и е проблема на тази метростанция... Всеки ден като вляза при касите ми се реве...

8
Ето малко от Хан Кубрат
Двата перона са различни, подовете при касите са покрити с картон, но цветовете и глупавите шарки са като тези по стените...

9
Има отвори за ескалатори... По стените май е това, оттам докъдето са налепени плочките започва някакъв свод, но незнам какво ще е точно... Там май го мислят във движение.

10
Метродиаметър 2 / Re: Архив МД2
« on: 17.12.2011, 14:42:01 »
Ще направя ама ще са грозни... На пода има червено между другото

11
Хан Кубрат, мога да я снимам с телефона, но не прави хубави снимки... Касите са отвратителни... цветовете и шарките, поне засега на нищо не ми приличат, все едно съм в баня, или болница незнам... лично мнение, пероните като че ли са по добре, но още не съм видял какви ще са таваните... ето една снимка на перона отпреди 2 седмици

12
Като срок, се гони 1 септември да се пусне участъка между Кубат и кръговото - изцяло. Само за платното става въпрос, защото 2 от подлезите тепърва трябва да се изкопаят, досега върху тяхното бъдещо положение минаваше трафика... И по тротоарите ще се работи още предполагам, след пускане на движението. Проблем с денивелация при завоя наляво няма да има, защото такъв завой няма да съществува, това беше временно...

13
ДЕБИЛНАТА ФИРМА "СТАНИЛОВ" ???
Като работещ там се почувствах засегнат... Въз основа на какво това определение?
Ходил съм из различни участъци да разглеждам, ако ми покажеш едно място с по качествено изпълнени конструкции, изолация и т.н. ще си сменя ника на дебил...

14
Абсурд да е стигнала до там и ремонта не беше месец, а поне 2...

15
Дано наистина да е тръгнала :) А аз имам един въпрос към тебе - МС Хан Кубрат на каква дълбочина е горе-долу знаеш ли?

Дъното на изкопа е на около 15 метра от асвалта, не съм точен, горе долу толкова, при тази метростанция близо до реката е най-ниската точка, от обеля до там нивото пада по малко или е хоризонтално на места (не съм сигурен за това откъде точно започва да пада), а оттам, посока центъра се изкачва полека нагоре, незнам докъде продължава изкачването, но в нашия участък е така...  и ще има помпена станция, заложихме една голяма шахта за тази цел. Помпите са предполагам за евентуално наводнение, миене... не съм се интересувал.

16
преди дни и аз видях, но беше някак мудно, ту тръгне ту спре... 2-3 камиона... днес вече имаше много движение... мисля че е тръгнала на 100%

17
Днес къртицата цял ден хвърляше пръст и возеха самосвали, видях и 2 камиона с тюбинги да пристигат, т.е. това трябва да рече че са я оправили и работи :)

18
Ох незнам... аз не разбирам чак толкова от тези неща, моята работа са изкопите, укрепването, сондажно инжекционни работи и т.н За другите неща има други хора да му мислят, казвам ви просто какво е планувано засега, то не е окончателно :)

19
Питах днес, на този етап включването става със стрелки като при трамваите, на едно ниво. За напред въобще не се знае какво ще стане, кога ще се прави и т.н. Засега просто това се прави, да го има като вариант, почти нищо допълнително не струва... Ако свалиш линиите от илиянци на друго ниво, какво става? Някъде другаде те пак трябва да се включат в другото трасе на едно ниво... същия проблем... Предвидени били много защити за да се предотврати срещане на 2 влака, трябва много неща да се бъгнат наведнъж за да стане, обясниха ми го подробно, немога да го преразкажа достоверно... И пак казвам, не се знае кога ще се прави и как до тогава ще се промени ситуацията...

20
Това разстояние е около 11 метра, като се направи конструкцията ще останат 10... не мисля че стигат за 4 коловоза. Чудя се дали влакчетата няма да ходят само от тая точка до илиенци и обратно без да се качват на другите релси... Но тогава къде ще се прехвърлят хората... Най добре утре да питам дали има проект за натам, или поне за тоя участък в разширението за да не гадаем.

Pages: [1] 2