Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Gordon

Pages: [1] 2 3 ... 26
1
Въпрос и на измерване на пътникопотока.
Аз като базиран на метростанция "Бели Дунав" виждам, че качващите се посока Бели Дунав - Сливница са може би към 15% от пътниците в основната посока. И това само от тази станция.
Дали ползата за други хора, които биха ползвали гара там е по-голяма от загубата на време на сегашните пътници. Малко вероятно.

2
Сигурно благодарение на тази невероятна инициатива има абсурдни ограничители по Бели Дунав, там където никой на пречи на минаващия през 15-20 минути трамвай  :eek:

3
Момчета, докато четох статията си помислих, не може ли Компонент 4 трасето да се промени на широко междурелсие?
Със и без допълнителни разсъждения по бъдещето на ТМ8, сигурно още си спорите...
Просто да не се изпусне пак момента, както с трасето по Симеон.

4
Има някаква клика в системата на МГТ, която само го тегли надолу. Всеки месец измислят по някоя тъпотия, която прави транспорта по-бавен и/или по-нередовен.

5
Ескалаторът за нагоре не работи. Тези,които са за нагоре,се качват по ескалатора за надолу,а тези за Сердика 2 трябва да слизат пеша по стълбите  :angry:
Каква житейска драма само... За недъгавите има асансьор. При тази теснотия, според мен и двата ескалатора трябва да са за нагоре, а за надолу да се ползват стълбите и наистина да има разяснителна кампания, че ескалаторите само по моловете са за удоволствие и съзерцание наляво-надясно! ;)
На възрастните хора, често им е по-трудно ходенето надолу

6
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 19.11.2012, 22:04:07 »
Питам, защото в чужбина навсякъде влаковет спират по-рязко, а не да намаляват още от преди станцията. Но бавното управление на превозното средство си е генерален проблем на софийския градски транспорт, не само в метрополитен.

7
Метродиаметър 1 / Re: Архив МД-1
« on: 18.11.2012, 15:08:23 »
А с колко може да се намали времето за пробег на един влак от Цариградско до Баучер ако спира по рязко на станциите?

8
Аз иначе имам информация, че в посока център, сутрин Надежда е н-р 1 по пътници.
Може и така да е, не мога да сравня обективно, защото на Бели Дунав съм на перона, а на Надежда вътре във влака, и то не в средната му част.

9
Понеже се интересувате от данни:
Тази сутрин в 08:40 на Бели Дунав преброих 24 човека, които се качиха на влак посока Обеля. В следващите 2 минути вече имаше 10 човека чакащи.
На Надежда бяха по-малко, но на нея и в посока център като че ли се качват малко по-малко.

10
... хайде, някой от Обеля няма ли да разкаже примерно в сутрешен пик как пристигат от съответната предишна станция влаковете във всяка от посоките?
Аз мога да кажа, че на Бели Дунав по всяко време има чакащи в посока Обеля. В началото даже много им се чудих на бройката, сутрин хич не са малко.

11
Добре че Aros и дружинка са били горе на 85 :) Иначе щеше да е съвсем зле :)
Сериозно - и в посока Лозенец ли е било така?
Жалко, че 85 тръгва след 2 дни, иначе Арос и дружинка можеше да имат алтернатива и днес.

12
В крайна сметка щом местните хора искат 85 по стария маршрут нека така да бъде!А метрото не го искат щото не може гратис на него да се возиш ли  :rolleyes:
Това с гратис-а изби рибата. Този аргумент си го ползвайте за вечните идеи за закриване на тм8.
Защо ако досега си имал директен транспорт до т. А, сега трябва да искаш да ползваш довозване или ходене с допълнителни десет минути пеша за метрото, с което крайното придвижване ти дава същото време с по-малко комфорт? Нормално е да сме недоволни.

13
Имаше една идея за трамвай Илиенци - Обеля с 3-4 коли, но липсва кривата, съединяваща двете посоки.  :/
За такъв трамвай пък съвсем няма пътници. Доказва го разписанието на А87.

14
Арос, защо не оценяваш, че ТМ6 минава по обособено трасе и времето за стигане до гарата е фиксирано? Дори при закъснения, там има възможност за наваксване - нещо, което не може да се каже за А85, който се реди в задръстванията на надлеза.
Защото няма какво да оцени. 85 много рядко закъснява - само в понеделници при променена конфигурация на ремонтните дейности из Надежда...

15
Просто искат насила да вкарат хората в метрото. А не него хем му вдигат цената, хем ако има смислена алтернатива (а не бавния трамвай)  може и да не се натовари според смелите им прогнози.

16
Минах с трамвай покрай ЦУМ и единственото, което видях от него беше дългата грозна бетонна стена, която заръбва дупката. На последната снимка се вижда много добре. Евала на архитектите.

17
По-добре да спрат трамвая, който върти около метрото по целия си маршрут, и да почват ремонта на тунела на НДК.

18
На генерал Жеков е точно обратното- всички карат най-вдясно.Имат магнити на колите и релсите ги привличат.
Това тотално не е вярно - по Жеков колите, и особено по-неопитните шофьори масово карат в средата, вместо в лентата на трамвая, въпреки че нищо не им пречи да се движат по нея. Което често води до изправарвания отдясно с присъщите рискове от таква маневра.

19
Надявам се тази информация за 85 да е грозна инсинуация. Маршрутът му няма никакво дублиране с метрото освен в неизбежния участък Банишора - Лъвов мост, където спирките правят значителни транспортни връзки.

Предлаганият маршрут е много бавен. Ако искат да осигурят допълнително довозване за Надежда 1, да удължат 309 от Надлеза към кръгче около Надежда 1.

20
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 07.08.2012, 21:56:27 »
ами става въпрос за  частта на Ломско, където са всички банкови клонове. Иначе и аз се сетих за вариант със 108.
Малко късно, но все пак - от Банкя до кръстовището на Ломско и Бели Дунав имаш маршрутка, мисля 31. После около 10 минути пеша.
Възможно е маршруткта да прави връзка и с 86 по Жеков, но не съм сигурен, а и едва ли ще ти е по-бързо.

А след месец - с метро от МС Сливница

Pages: [1] 2 3 ... 26