Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - gnushev

Pages: [1] 2 3
1
Не знам това дали не е качено вече във форума."СПАСИ МЕТРОТО" ПРЕДСТАВИ ИНТЕРАКТИВНА КАРТА ЗА ТРЕТИ МЕТРОДИАМЕТЪР http://spasimetroto.org/%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%B5

2
Quote
Апропо, идеята да по Атанас Дуков да се пусне транзитен поток не е много добра, тъй като в момента в този район има доста сериозен проблем с паркоместата...
На много други места не достигат паркоместа, но хората си намират решение на проблема. Едва ли е възможно да се угоди на всички. Сигурен съм, че ако се съедини Атанас Дуков и Ибсен около новата отсечка ще изникнат нови паркинги.

3
Quote
Още първия ден гарантирано ще има ПТП-та, заради джигитите, които бързат да навлязат в лява лента още в кръстовището.
Това е почти сигурно и за това трябва първите метри след кръстовището двете ленти да са разделени с нещо като островче или колчета. Та това "нещо" трябва да има такава форма , че да не може да се преминава в лявата лента в първите метри след кръстовището , а също така преди него от лявата лента да не може да се минава направо.
А това,че ще има престрояване, засичане и подобни в последния момент е ясно, но то и сега е така.
От както направиха бензиностанцията, там стана голямо мазало. То даже в обратна посока става още по лошо, но там няма друго решение освен реконструкция.
Надявах се като правеха Кауфланд там да има връзка с Малашевци, но...
Всъщност до кой може да пиша за това кръстовище.

4
Някой може ли да каже дали е възможно едно кръстовище да бъде регулирано по следния начин?
Става въпрос за кръстовището на Резбарска и Първа Българска армия. Като караш по Резбарска от кв Стефан Караджа  посока Орландовци доста често се получава едно глупаво задръстване още на светофара на Резбарска и Макгахан. Това е защото двете кръстовища са много близо, нямат добър синхрон и не могат да поемат трафика от Макгахан и от Резбарска в посока Първа Българска армия. Светофара на Резбарска и Макгахан пуска направо и наляво едновременно и в двете посоки. Така ляв завой правят не повече от три коли (от Резбарска към Макгахан). По тази причина колите за направо се строяват само в дясната лента и става една дълга колона. На следващия светофар Резбарска и Първа Българска армия пуска само направо към Първа Българска, а идващите насреща направо и надясно. Това пак е предпоставка в лявата лента да има 5 коли да чакат за ляв завой, а в дясната всички останали. След това пуска направо посока Първа Българска и наляво по Резбарска. Насрещното движение е спряно. След това пуска идващите от сточна гара по Резбарска направо и наляво по Първа Българска, а останалите чакат. Възможно ли е в този момент когато идващите от Сточна гара по Резбарска правят ляв завой по Първа Българска да не се спира потока , който идва от кръстовището на Макгахан и Резбарска и е в посока Орландовци. Веднага след кръстовището да има колчета или нещо такова между двете ленти посока Орландовци. Или с други думи на идващите от кръстовището на Макгахан и Резбарска, които са в посока за Орландовци да им свети постоянно зелено. 
Дано да сте ме разбрали.

5
Такава естакада би била полезна ако се направи не на семинараията, а на Вапцаров и Атанас Дуков.  Атанас Дуков да се свърже с Ибсен. Ето затворен ринга. А на семинарията да се направи нормално кръстовище на две нива.
Дори само да се свържат Дуков и Ибсен ще е достатъчно за момента.

6
Вместо ТБ1 да ходи до Враждебна да направят предвидената линия Вл. Вазов - ул. Локомотив да ходи до Враждебна. Ще е един вид довозващ транспорт за бъдещия МД3. Не ми е много ясно къде точно ще върти при ул. Локомотив, но ако се помисли може да се направи и спирка около гара Север. Ако има такава връзка с тази гара почти никой от Орландовци, Малашевци, Х. Димитър, Ст. Караджа, Левски, Враждебна и селата в тази посока, който е тръгнал за северозападна България с влак няма да ходи на централна гара и обратно.

7
Quote
Столичната община ще прави нов булевард успоредно на бул.”Никола Вапцаров”. Трасето от 2 км тръгва малко след кръстовището при телевизионната кула, минава покрай бившия увеселителен парк “София ленд”, излиза на старата жп линия и покрай болница “Токуда” стига до бул.”Черни връх”, обясни главният архитект на столицата Петър Диков пред Mediapool.

 Това е вторият етап от кръстовището на две нива при телевизионната кула.

Quote
Изграждането на булеварда трябва да стане през следващата година. Той ще бъде с по две ленти за движение във всяка посока. Широк е 20 метра и част от него минава през местността “Погребите”, която е продължение на Борисовата градина.

Quote
Според арх. Диков и общински съветници от различни политически сили това е важен транспортно-комуникационен възел, чието изграждане е планирано още в края на 1990-те години. С него ще се поеме част от натовареното движение по бул.”Черни връх” и връзката му с южните квартали на София. Продължението на този булеварда е свързано с изграждането на продължението на бул.”Тодор Каблешков” и отваряне на западното направление на столицата.

http://bg.time.mk/read/7571fdeb6d/9c54c9bf38/index.html

8
Quote
Даден е старт на обществена поръчка за рехабилитация на гаровия комплекс Централна гара София,

съобщиха от Държавно предприятие „Национална компания „Железопътна инфраструктура” (ДП НКЖИ).

Тръжната документация може да бъде купена 17 септември 2012 г. включително, а срокът за подаване на оферти е до 12 октомври 2012 г.
http://www.bnews.bg/article-57860
http://money.bg/news/id_280999584
По тоя повод най-вероятно само ще почистят за откриването.

9
Не мисля, че асфалта ще остане. Сигурно все още има нужда от тежки камиони и машини за довършителните работи. Ако сложат плочки или нещо подобно ще се изпочупи всичко.
Идеята с рисунките е добра. Аз бих предложил да се облицова с плочи или мозайка, които да имитират фасада на сграда от този период в съчетание с рисунки.

10
Всъщност ще е точно толкова гърбаво. Моста на Черковна е под 80 метра. А като гледам картинката ми се струва, че диаметърът на кръговото е по-голям от 100 метра.
Просто още една идея за размисъл.  ;)

11
Като ще е скъпо да се добави и естакада над бул България вътре в самото кръгово. Така България си остава както си е сега. Движението ще е само направо и надясно. Левия завой на кръговото. Гешов направо по естакадата и десен завой, а левия на кръговото. Може и без светофари.
Нещо такова
Не ставам за художник , но дано сте ме разбрали.

12
Quote
Правят кръгово на кръстовището на бул."България" и бул. "Акад. Иван Гешов"
Проектът е на стойност 26 милиона лева
В началото на следващата година ще започне изграждането на кръгово движение на кръстовището на бул."България" и бул. "Акад.Иван Гешов" в София, съобщи заместник-кметът на Столична община Любомир Христов.


http://www.dnes.bg/sofia/2012/08/08/praviat-krygovo-na-krystovishteto-na-bul-bylgariia-i-bul-akad-ivan-geshov.165750#13444350592311&if_height=320
и
http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/stroitelstvoto-na-oshte-edno-krystovishte-na-dve-niva-v-sofiia-zapochva-dogodina,138563/

13
Все пак Икея е един магазин. Ще мине време и ще отворят подобен на друго място. И за него ли ще е нужна метростанция. Мд1 трябва да продължи към Горубляне. А за големия пътникопоток към Икеата - всяко чудо за три дни.

14
...имаше и етап, в който колите паркираха от двете страни на улицата и се минаваше между тях... .

15
Quote
За решаване проблемите на паркирането се предвижда подземен паркинг на две нива. Рампите за вход и изход са ситуирани на ул. "Солунска" и на бул. "Витоша" – пред Съдебната палата.
Определено Солунска двупосочна е добър вариант. Така съчетано с входа на паркинга би могло да мине и под Витошка.

16
Quote
Готов е техническият проект на втората част от Западната дъга на околовръстния път на София от река Какач до Северната скоростна тангента. Той е предаден на Агенция "Пътна инфраструктура" и се очаква одобрение на така наречения първи междинен етап. След приемане на проекта се очаква обявяване на търг за изпълнител и на тази част от Западната дъга на Софийския околовръстен път.
Ето и останалото http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1834856

17

Именно заради спирките. Защото МД1 пресича големи територии които нямат застрояване. А МД3 се движи по булеварди, на които прилежащите територии са плътно застроени по цялата дължина. Т.е. идеята не е точка до точка, а обслужване по цялата дължина. И с това един трамвай ще се справи по-добре.
Мисля, че идеята на метрото (гръбнакът) е точно обратна, от това което искаш. Трамвай си имаме. Трябва метро, което да е бързо и безконфликтно за бързо преминаване от точка до точка, а не да спира пред всеки вход.
Една станция в идеалния център е предостатъчна предвид големината на града. Освен това основното предназначение е пътуване от крайните квартали до центъра и обратно, а не от Княжево до Люлин и Младост
Мисля, че не е точно това основното предназначение. Аз пък искам да пътувам от Левски до Люлин и обратно.

18
Много трудно ще се преборим за класическо метро! От това, което четох ми се струва, че основния аргумент за леко метро са парите и на второ място времето. В същото време нямало достатъчно пътникопоток за класическо метро. Но все пак ще се хвърлят едни пари за леко метро, което ще се пресича на различни нива с автомобилите. Естакади, шумоизолиращи стени, преустройство на трамвайните трасета, синхронизиране на светофарите и т.н. В централната част ще се направи тунел но ще се оборудва за леко метро. Ще се купят модерни "трамвайчета" за този "метродиаметър", които са безшумни бързи и изобщо супер. Дали ще прави връзка с МД1 и МД2 не се знае още. Да ще се спестят пари, но само в участъка по Ботевградско и по ЦБ3. В центъра ще си е почти същата цена както за класическо метро.
Моето мнение. Мисля, че трябва да настояваме за класическо метро по целия МД3 с връзка с МД1 и МД2. Но към този момент трябва да се съсредоточим към идея за изграждане на централната част от Подуене ( като там да е и депото) до Лагера, а другите участъци да си останат както са си и да чакат по голям пътникопоток. Това определено ще е по-евтин вариант към този момент и по-преспективен за в бъдеще. Също така пестим и време. Мисля, че следващото разширение би трябвало да е към Овча купел и едва тогава да се помисли за Княжево и Ботевградско. Не знам защо е толкова важно да се пусне метрото по Ботевградско на този етап. Не съм сигурен дали е по добре метрото да мине по Ботевградско или по Вл. Вазов. Ако мине по (по скоро под) Вазов то ТМ22 може да си остане по Ботевградско. По ЦБ3 ще е пълна простотия да минава метро в какъвто и да е вариант освен подземно. Този  булевард трябва да остане само за автомобили. А лично аз бих казал, че и автомобилите трябва да минат под земята, но това си е направо блян.
За да спасим метрото по скоро трябва да настояваме за изграждане на участъка в центъра, а другите да останат да „узреят”.

19
Quote
До края на ноември се очаква да бъде обявен търгът за магистрала "Марица" от километър 5 до километър 72. Изпълнителят следва да бъде избран до края на май 2011 г., а строителството на аутобана да стартира през август.
http://sg.stroitelstvo.info/show.php?storyid=1001433

20
ТМ5 и в момента не е истинския директен транспорт до центъра. По скоро довежда до други превозни средства. Метрото ще е по добре първо да се направи до Овча купел. ТМ5 да довежда до него и  да се удължи в обратна посока до табелата на София.

Pages: [1] 2 3