Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - xtreme2000

Pages: [1] 2 3 ... 6
1
Защо все още не се движат тролейбуси в Бургас?

2
Червено-бял Чавдар В13-20 в Хасково на заден план.
Източник
До последно се движеха по Линия № 2 - ЗММ - кв. Любен Каравелов (преди Ручока и Георги Димитров). Вътре в квартала имаше две спирки - на ул. "Георги Бенковски'' - пред Руската гимназия и ул. „Генерал Радецки“ - западно от детската градина. Автобусите завиваха наляво пред Руската по ''Бенковски'', после надясно по ул. ''Видин'', наляво по ''Радецки'' и наляво по ''Мадара'' преди да се върнат на ''Стара планина'' където все още има спирка до бл. 51.
В един период част от курсовете ги съчетаваха с Линия № 5, като на връщане рейсовете (все още Чавдар 11М3), завиваха по ул. Дунав към кв. ''Куба'' до обръщалото до бившия ТЕЦ и после по "Кирил и Методий" се връщаха по обичайния курс.
Линия № 2 на връщане минаваше по реката, а Линия № 102 - през началото на бул. "Съединение" към ЗММ

3
Линия 13 не търпи промени в маршрута си. По отношение на тролейбусните линии измененията ще са единствено по разписанията им.

4
Да бъде върната отново тролейбусна линия № 1 по маршрут кв."Железник" - Парк Мол, да се обособи нова линия № 71 по маршрут кв" Железник" - стадион "Берое" - кв. "Зора" (през Неолитни жилища, ул. Г. Клисаров, ПЗ Загорка, Кауфланд 2, Крайречен) и да има промяна в линия № 14, като се даде възможност за спирка до РЗИ и Бюрото по труда. Линия 3 пък ще тръгва от Три чучура-север.
Това са някои от предложенията за актуализация на общинската транспортната схема.
Част от селските линии ще тръгват от ст. Берое и ще минават през гарите или ул. Ген. Столетов.

5
Днес я закупих от касите на бул. Руски 1. Интересна е, но сякаш кратка и цената си е понадута!

6
Първоначален маршрут на линия 1. Аз лично не съм виждал да се ползва и отддавна е "разкачен" от останалата мрежа.
На всичкото отгоре линията "временно" не се изпълнява вече 2-3 години :(
Koнтактната мрежа е разкачена само при кръстовищата с "Патриарха'' и ''Царя'', но реално си е налична с пълното й оборудване. Линия № 1 не функционира от 31.01.2022 г. От общината непрекъснато говорят за екотранспорт, но вместо да спрат някоя от дублиращите я автобусни линии, решиха да премахнат точно тролейбусната. Да се надяваме, че след обновлението на Парк Мол (реконструкцията му + Lidl 3), ще я върнат в експлоатация.

7
Обсъждано е по темата, но пак да споменем, че някои квартали, по-точно периферията им е лишена от ГТ: кв. Опълченски, кв. Градински и др.
Не бих казал, че кв. Казански и Три чучура са лишени от връзка с кв. Кольо Ганчев - има си Т 26, нищо че трябва да се качиш от Голямата Билла! По-скоро северните квартали около Аязмото и Бедечка са лишени от връзка с източната част, по същия начин и кв. Кольо Ганчев и АПК.
Говори се за новата схема, но кога и какво ще измъдрят не става ясно. Съдейки по предишни начинания свэрзани с трафика в града, поредните "голи" обещания. Общинското ръководство е свикнал да замазва нещата с обичайни пресинформации и йезуитски обещания...

8
Особено тази в кв. Зора... Този квартал е безумие като цяло, реализиран като работническо предградие, днес е един западнал бордей от селски тип. Опитът да го реанимират чрез ИЗ Загоре е пълна глупост. Не мисля, че някой луд би се заселил там заради работата си. По същата логика никой не би ходил дотам, за да се прекали на линия до селата. При кв. Железник е по-резонно, защото половината население живее там и в близките му квартали - Казански, Трите чучура и т.н.
По-резонно е линиите да минават покрай автогарата, там особено липсва присъствие на линии от ГТ. Не съм оптимист за новата транспортна схема, по-скоро ще има редукция на линии и маршрути...

9
Най-добрата информационна ГТ система е варненската! Там в реално време се посочва разписание, интервали, а на картата се позиционира всяка една кола по gps координати и времето й до следваща спирка!

10
Голяма част от линиите до селата минават през голяма част от града, явно за удобство на пътниците и най-вече на живущите в най-големия кв. Железник.
Имаше замисъл за терминал като бургаските, разположен или до СБА или на обръщалото в кв. Зора, от където да тръгват линиите до селата.
Именно дублирането с всички тези линии доведе до трайно спиране на линия 1 на тролейбусите...

Между другото ми направи впечатление, че гласовото оповестяване в Иризарите посочва спирка РПС като Районна пощенска станция... в останалите превозни средства пък е Радиопредавателна станция...
Де факто трябва да е Районна пътна служба, тъй като отсреща е т. нар. Пътното.

11
В понеделник 23.01. ще има тестово движение на новите електроавтобуси.
Същите ще се движат от тролейбусното депо по следния маршрут: ул. „Анастасия Тошева“ - бул. „Славянски“ - бул. „Руски“ - ул. „Христо Ботев“ - бул. „Св. Патриарх Евтимий“ - ул. „Хан Аспарух“ до обръщало ПЗ „Загорка“ и обратно.
Всички спирки по цитирания маршрута ще бъдат обслужвани.

12
По думите на управителя на ЕООД-то Манджуков, електробусите няма да се движат по ул. "Ком", по отношение на бул. ''Илинден'' - там ще минават едва когато се обособят спирките. На практика в момента Линия 4 се припокрива с досегашната 104.

13
Голяма промяна... Всичко, което е за скрап да се продаде, току-виж си купят ново климатиче или кафемашина в офисите на центъра...
Родопският толуп поне да се захване да окоси тези буренаци, че скоро и двойната седалка в тролей или електробус ще му я тясна...

14
Oт днес до 31.08.2022 г. е налице изменение в маршрута, поради ремонтни дейности на ул. Августа Траяна (от ДНА до Жабките) на следните линии:
Тролейбус № 2 - Ст. Берое - Мототехника
Автобус № 15 - Ст. Берое - с. Малко Кадиево
Автобус № 23 - Ст. Берое - с. Коларово

Същите ще се движат по ул. Ген. Столетов в посока запад и на север по ул. Св. Отец Паисий и по маршрута в двете посоки, като спирките ДНА/Детска поликлиника и Кипарис/Жабките; ТД НАП и Ремиза няма да се обслужват. Вместо това ще бъдат разкрити временни спирки на ул. Св. Отец Паисий в участъка между ул. Васил Левски и ул. Боруйград, ще се обслужват и спирки Максим Горки. В участъка без контактна мрежа тролейбусите се движат на дизелов двигател.

15
По -интересно е ,колко време ще се изпълняват.Преди да се закрият нямаха приход,а сега населението в Хасково е още по-малко.Тази стъпка може да фалира фирмата по-бързо.
Съмнява ме да изпълват толкова курсове по № 408, абсолютно нерентабилно ще излезе. В Стара Загора редуцираха курсове, като № 1 е спряна отново, а по останлите три линии се движат по три коли, една от които е автобус и пак е слаб пътникопотокът.
Интересно за № 408 с колко коли предвиждат да се изпълнява? Преди години се движеха по две коли за № 108 и една - за № 308.

16
Най накрая, някаква адекватна, до колкото може, тролейбусна транспортна схема!
На книга да, на практика - едва ли! Много се изговори, а още се кара постарому, че и по-зле! С тези автобусчета и икономии е меко казано комично, освен това информационната и гласова система в тролеите не работи все още...

17
Едва ли е техническа грешка, просто са далеч от прецизността. А за по-лесно мисля, че ако разлепят тази таблица на ламинирани листи по всяка спирка ще е много от полза!
Логично наистина да има някакво по-разумно планиране на 308 и 408, хем ще се оптимизира, хем ще е по-ефикасно колите да тръгват в един час от противоположните крайни спирки - все пак пътникопотокът не е огромен. Колкото до ползването на дизелови агрегати до кръговото на ''Технополис'', според мен е безмислено - разстоянието е 250 м., а на това място не е удобно за спирка!

18
Quote
Новите линии с електробуси ще са следните:
1   ЗММ - ЖП гара - Център (по бул. ''Съединение'') - Икономически техникум - ж.к. ''Бадема'' - кв. ''Болярово''
4   ДАП - надясно по бул. Илинден до бившата ''Млада гвардия'' и обратно по бул. ''Илинден'' на запад, надясно по бул. ''Освобождение'' - бул. ''Раковски'' - ж.к. ''Орфей'' - бул. ''Васил Левски'' до колелото на ВиК и обратно


Погледнах, че по бул. ''Илинден'' към момента съществуват само две обособени спирки с пътна сигнализация, едната и с изграден навес от стария тип - пред бл. 56 и пред Дом ''Калина''... Ако остане схемата в този си вид ще е абсурдно за цял булевард само по 1 спирка в посока...

@Bgaming, в тази таблица си мисля, че е грешен маршрута на 108 - начална спирка ЗММ?!

19
Интересно как изчислиха 17.4 км. пробег за линия 7, при  положение, че в едната посока е 5.7 км.?
Ще трябва да се обособят спирки с навеси по част от трасето на новата линия. Докато е имало линия 7 преди десетилетия, спирките са се намирали на следните места: по бул. ''Илинден'' - до сегашния блок на ''Мартинели''; до бл. 24-30; до кръстовището с ул. ''Преображение''; до бл. 40-56; до гаража на ''Сърнела'', а по бул. ''В. Левски'' - само преди кръстовището с ''България'' /срещу Аптечно/. Имало е спирка по ''Кърджалийска'' при южния край на ''Гюмюрджина'', където е островчето с голямата табела.

20
Предвижда се пускането на две нови линии на градския транспорт в Хасково, съобщиха за Haskovo.info от общината. Предложенията ще бъдат разгледани на февруарската сесия на общинския съвет.

Автобусна линия №7 ще е от парк „Македонски“ през булевардите „Илинден“, „Васил Левски“ и „Съединение“ (ЗММ). През делнични дни ще има 25 курса през 30 минути, а през почивните дни – 12 курса.

Планира се пускането и на тролейбусна линия 408 от ЗММ – булевард „Васил Левски“ – квартал „Орфей“ по булевард „Раковски“ и булевард „Съединение“. Курсовете ще са 28 на 30 минути в делнични дни и 14 курса в празнични дни.

Новата общинска транспортна схема включва отпадане на най-ранния от четирите курса по линията Хасково – село Гарваново, който тръгва в 5.55 часа. Предлага се и отпадане на първия курс в 6:40 часа по автобусна линия №5 (ЗММ – кв. „Куба“), като остават 5 курса.

Междувременно читатели на Haskovo.info сигнализираха, че са малко курсовете по автобусна линия 104. Хората настояват за по-удобно разписание. От общината коментираха, че засега по тази линия не се предвиждат промени, защото има 28 курса в делнични дни и 10 в почивни. В делнични дни първият курс е в 6:30 часа и в пиковите часове автобусите са през 15 минути, а през деня през 30 минути.

Pages: [1] 2 3 ... 6