1
Актуална информация / Re: Разписания
« on: 17.03.2022, 20:28:49 »Малашевската 3/2 пък е 9 часа и 55 минути - от 14:40 до 24:35В Карат-С беше 10 часа и 20 минути.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Малашевската 3/2 пък е 9 часа и 55 минути - от 14:40 до 24:35В Карат-С беше 10 часа и 20 минути.
На 11 юли (финалът на европейското) беше трагично от към таксита. Аз тогава бях във фестивална като член на СИК, но приключих към 1-2 през нощта и нямах избор освен с такси да се прибирам. Едвам сколасах, защото звънях на всички "реномирани" компании като ок, св такси, йелол и т.н. или никой не вдигаше, или някои директно затваряха. Та виснах като прани гащи на една улица, докато съвсем случайно не мина празно такси. За сведение аз чаках на улица по която минаваше преди нощен, така че ако си работеше нямаше да се разправям с бакшишите.Като секцията приключи с протоколите не ви ли върнаха от там, от където ви е секцията?
Ако се въвежда подобна система, трябва да се монтират и турникети с валидатори и на изходите - просто обърнати в обратната посока. За да излезеш, трябва да маркираш превозен документ. Това би подпомогнало и контрола върху редовността на пътниците в метрото, защото всеки ще трябва да се чекира и на изход.И като се изтърси едно влакче с хора в 8 и половина сутринта, последният кога ще излезе?
Отиди зимата на дискотека и после отиди лятото на дискотека и ще се убедиш.Стига сте ревали за тия нощни линии. Кой ще се вози лятото, при положение, че всичко живо се изнася по морето?Стига глупости!С твоето мислене, зимата всички си стоят на топло във вкъщи.
Ами вместо да пишеш тук, напиши едно предложение до ЦГМ да има допълнително потвърждение от клиента за трансакцията, преди да си закупи билет и толкоз. Така ще си зодоволил граждаското съзнание.Вярно. Доста глупав пропуск от моя страна. Съвсем не бях се замислил за това. Звучи логично тези машини да не могат да работят в off-line режим.Би трябвало тези устройства да са програмирани да работят в условия на прекъсване на връзката със сървъра.Как ще работят без връзка, като трябва от някъде да разберат дали проверяваната карта е валидна и маркирана?
Това, което исках да кажа е, че не би трябвало да е толкова трудно и сложно да се направят няколко дребни софтуерни промени, за да се улесни и направи по-интуитивно и разбираемо плащането с банкова карта.
Сравнението ми беше просто образно, за да ме разберете! Превозните средства не са бюра на 4 крака и стол към тях. Нещата са доста по-сложни. Един с един автобус или тролей няма който да тръгва и спира по един и същи начин! Най-малкото това трябва да показателно! Един гори повече масло, един по-малко; повечето проблеми се появяват при определени условия, които само водачите си знаят. Това нещо НЕ МОЖЕ да бъде засечено на плаца или в сервиза. Още по-малко да бъде разбрано по описания, препредавани от 10 човека!Понеже тука повечето работите на бюро, ще ви го обясня така: Имаш си работно място, подредил си си го и си го нагласил така, че на теб да ти е удобно.Работил съм в офис на смени, където нямаш собствено работно място, всеки път сядаш на различен комп. Правилото е, да оставиш работното място така, както си го заварил. Ако нещо не е изправно и изисква време за поправка, сядаш на друг комп. Мисля, че това може да се спазва и при водачите от градския транспорт. Просто трябва да има приемчици, които да отчитат забележките на водача, да прегледат превозното средство след смяна и при необходимост да го вкарат за ремонт. Ако ти дадат превозно средство, което е неизправно, връщаш го за ремонт и взимаш друго. За мен това, да си титуляр само на един и същ автобус, и сам да следиш дали е изправно или не, е сбъркан модел на работа. Трябва да има разпределение на задачите и превозните средства да се поддържат в определен, приличен вид, а не всеки шофьор да си прави сам "подобрения", каквито той намери за добре. Това не е лично МПС, а е собственост на работодателя. Как на запад у нас това правило може да се спазва, а тук е много трудно?
А пък щом единствената мотивация на водачите да пазят возилата е зачислението, значи са прасета.
Фрешмейкъре, тук не става въпрос да ремонтират превозното средство и да нощуват в канала заради него, а за добросъвестна експлоатация и навременно заявяване на евентуални проблеми. Аз лично не виждам разликата между зачислен и незачислен автобус/тролей, ако водачите са достатъчно добросъвестни да го оставят във вида, в който са го взели.По този начин, този който не пази ще троши само едно превозно средство, а не всички наред.
Това е така, до момента, в който се работи смесено - някои с титуляри, други без. Когато нито един няма титуляр, и когато всеки "кара да му мине смяната", и в един момент всички превозни средства се разкапят, водачите се научават да пишат. Има и достатъчно механизми, с които водачите да бъдат принудени да пускат заявки за неизправности и да си вършат задълженията като хората.Страхотна логика.... Да скапеме всичко де що движи, за да може водачите да се научат да пишат. И като се научат какво? Ще ги направят ли? Хахаха.
Познат механизъм на случване на нещата в градския транспорт в София. Затова винаги се казва, че шофьорите мераклии непрекъснато нахалстват и стоят на главите на механиците, когато искат нещо да им се оправи по поверените им возила.Ето защо всяко едно превозно средство не трябва да се кара от повече от двама души, на които е зачислено! За това има и разлика между ПС от една и съща пратка, някои кочини, други - поддържани.
Виждам ги и какво? Трамваят е по-висок от тях. И само за сведение - категориите в шофьорската ми книжка са повече от твоите, също така е за срок от 5г, а не за 10.....А лумпените, спрели перпендикулярно на улицата в кръстовище, забелязваш ли ги!?
Само дето е доста след средата на автобуса. Как може да не видиш 19м автобус, да преминат 18м от него и ти да се удариш в 19-ия, при все че пълзиш с 15км/ч? Е това не ми е ясно.....
И пак да ти се каже, може би вече имаш години за шофьорска книжка, но е ясно, че не си дорасъл за нещо повече.... И в ЗДП си е написано, и в училище се учи (по физика), защо трамваите са привилигировани участници в движението и то много повече от любимите ти автобуси.....
Само дето е доста след средата на автобуса. Как може да не видиш 19м автобус, да преминат 18м от него и ти да се удариш в 19-ия, при все че пълзиш с 15км/ч? Е това не ми е ясно.....ПТП в Обеля м/у ТМ6 и А26.2141 отнема предимството на 722. Следва удар в средата на автобуса , и акт за водача на автобуса. Трамвая е с откъртен буфер
На това място автобусите редовно отнемат предимство.