Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - 2828

Pages: [1] 2 3 ... 119
1
1319 и 1321 по 5тм, от Бъкстон до Княжево.
Edit: 2072 по 85

2
2160 по 310

3
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 02.10.2024, 09:16:56 »
И вече е на линия по 18.  :fan:

4
2819 по 309

5
Което пак ще доведе до оставащи пътници по спирките. Адекватното решение на проблема е оперативен резерв на начална спирка, който да се включва при необходимост.

6
1175 напоследък излиза нощем, вероятно за поддръжка на маслените станции.

7
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 25.06.2024, 13:01:57 »
Най-вероятно, защото 4119 се върна сам от Красна преди около час.

8
3036 се повреди в гората и събра последните ТМ10 и ТМ15 зад себе си. От Журналист го изтегли друг T6A2.

9
1309 беше по 64

10
2135 и 2158 по 85

11
Почти съм сигурен, че беше Просити на последния курс на 72/9 от ВМА към Плиска. Може би по-рано са го сменили.

12
Трамваи / Re: ČKD Tatra T6А5 (4140-4195)
« on: 12.04.2024, 15:59:31 »
4149 вчера беше сам на 21.

13
7 и 27 тръгват съответно от МС Хан Кубрат и надлеза, едната минава по М. Луиза, другата по Ботев, стигат до пл. Македония и се връщат съответно по Ботев и по М. Луиза наобратно. Сменя се стрелката откъм Петте кьошета на единичния коловоз, защото не се очаква скоро да започне реконструкцията на Скобелев. Не се пуска пендел по бул. България, защото същевременно ще подбиват и релсовия път там. 7тм ще прави връзка със 7 и 27 на Македония и ще има Карсани, които да обслужват Иван Вазов до НДК, като ще въртят през Витошка, Петте и Скобелев. Шестицата ще стига до Бъкстон. Първоначалното предложение предвиждаше 7тм да върти на Петте, да няма обслужване към Иван Вазов, а 6 да върти на гарата, което щеше да е супер куцо изпълнение.
Нямаше ли да е по-добре 6ТМ и 7ТМ да минават по Витошка и Патриарха вместо през Пирогов. При тази организация през НДК ще минава само 6ТМ с карсани и вероятно ще се препълва.

14
На НДК също сложиха стрелки когато правиха единичния коловоз, а след пускането му коловозите към Патриарха не се използваха(освен за да стои резервата докато траеше простотията с пенделите).

15
По Жеков пуснаха първоначално ТМ19 през 11.2009 и поне два месеца се използваха и двете трасета. Спомням си го много добре, а има и снимки във форума.

16
От известно време ми се мотае в главата следната идея за източните лъчи на нощните линии:
N1 - от Батенберг - СУ - Канала - Драган Цанков - Климент Охридски - Андрей Ляпчев - наляво по Сахаров - МС Младост 1 и по Малинов до Младост 4.
N2 - от Батенберг - НДК - Черни връх - Филип Кутев/Г.М. Димитров - Габровски - Ст. град.
N3 - както е в момента
N4  - от Батенберг - Орлов мост и по маршрута на 204 до Дружба, с две коли.
Разкрива се N5 с крайна/начална спирка Батенберг, през Редута и Гео Милев, разклона за летището(сегашния N4) и оттам до Т2. В посока летището може да минава по Дондуков и по Левски, за да се избегне обратният завой.
Предложението си има плюсове и минуси, но като цяло ще се покрият летището и повече квартали на София - горен Лозенец, Хладилника, Дианабад и др. Броят коли си остава същия.

17
Къса Шкода се изключваше от ТБ2.
2812 по N1

18
Само другия N2 успях да видя, че дойде празен от Студенстки, но то е нормално предвид наличието на 94 и 280 по това време. Другият път ще се загледам по-внимателно.

19
Малко преки впечатления от първия курс на N2 днес.
От Обеля до Клокотница бях само аз, там се качи едно момче и на Лъвов мост също. От Батенберг нататък на абсолютно всяка спирка се качваха между двама и петима човека. На Хемус вече имаше правостоящи.
Като цяло има някои подобрения спрямо предишния опит - ранните курсове от крайните спирки, интервалът е по-голям, но са на кръгъл час и разписанията са доста по-стегнати.

20
Към 16:00 мина празен на Плиска към 4км.
2160 беше последният 94 тази вечер.

Pages: [1] 2 3 ... 119