1
Актуална информация / Re: Рекламите по возилата
« on: 27.02.2011, 21:35:24 »
9099 с реклама на Орео.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Следва офтопик:Златния резерв, който е обезпечавал лева по живково време е бил предаден на СССР, за да погаси един дълг в доста прилична цифра, а ако го смятаме по днешния курс на долара е още по-голяма. В момента лева мисля че отново се обезпечава.
Това е много интересна тема,за обезпечението на левовете.Доколкото ми е известно по царско време,а може би и през първите години на комунизма левовете също са имали златно покритие.Кога и защо обаче то е отпаднали ми е неизвестно.
Печатане на пари...едва ли има голяма злина.Виденов ще си го спомням до края на живота.Такъв глад други път не съм карал.Айде и неговите роднини по всички линии да ********* *** ************ ****** ** ******.
kalashnik, едва ли последното, с което завършва възражението ти, ще стане. Има добри идеи. Допускаш правописни, стилистични и пунктуационни грешки - осъществи, удължавам, оттам, и т.н. Не се заяждам и има доста по представителни официални документи от този.Спеше ми се. Сега го преглеждам повторно и ще го пратя. А и това го пуснах през виртуалното деловодство, там дори и да го оформиш, то пак го размазва. Аз и за второто се съмнявам, защото баща ми каза, че по тази улица, която я давам автобус не може да мине.
Добър ден! Искам да дам възражение на временната промяна на маршрутите на автобусни линии 64, 93, 98 и 122 във връзка с водопровода от резервоара в Драгалевци.
Според мен направените промени са:
1-во: икономически неиздържани относно разхода на гориво, което освен че ще увеличи разходите ви за пари за гориво и ще увеличи отделянето на вредни газове в атмосферата, които предвид болшинството остарели автобуси по линии 64, 93 и 122 и така са много.
2-ро: при предишната подобна промяна на маршрута употребата на автобусните линии 93 и 98 значително намаля, като хората предпочитаха да използват автобусна линия 68 и с това необходимия пътникопоток по линиите е изключително малък и движението на автобуси става неоправдано.
Поради тези две условия предлагам маршрута на автобусите просто да бъде скъсен до кръговото на пътен възел Драгаленци.
Имам и друго предложение, но предвид габаритите на автобусите и необходимия им диаметър на завиване не знам до колко е усъществим: автобусите да завиват по пътен възел Драгалевци в посока Бояна и да продължават до околовръстното в локалното платно до ул. Емилиян Станев след което да продължават по него до кръстовището с ул. Сребърна откъдето да продължават до автостанция Хладилника. По мои прости изчисления одължаването на маршрута е само 1000 м.
Ако движението от там е невъзможно има и трети малко по-скъп вариант. Автобусите по линия 64 да въртят на пътен възел Драгалевци, а от там да тръгва линия 64А с миди автобуси. Поради това, че засега единствено Карат С имат такива автобуси е възможно с разрешението на Столична община временната линия да им бъде дадена на концесия или тези автобуси да бъдат взети под наем.
Принципно трябва да даде няколко варианта, другите варианти съм ги оградил с червено:http://www.sumc.bg/routesОт Дианабад до Люлин ме изпрати с А94 чак до СУ да хвана метрото...