Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tm0

Pages: [1] 2 3 ... 194
1
Автобус 1831-линия 54

2
Автобус 1815 на 111-прибран от авариен от Младост.

3
От първа смяна на автобус 1161 има проблем с втора и трета ос/ спирачки. В момента е на 83 и има нужда от подмяна. Например от 110-линия, която никога не е имала пътникопоток за съчленени автобуси.

4
В момента старите електронни табла не дават време на пристигане на превозни средства.

5
От вентилационната система над метростанция Витоша се носи силна миризма на горяла изолация на кабели. Дано няма негативни последици.

6
Петък, 8 ноември. За пореден път диспечерския пункт на Столичен електротранспорт проспа трафика и не благоволиха да вкарат в разписание закъснелите коли на линия 123. За тях са важни броя обиколки, за които да бъде платено, а не дали хората трябва да бъдат превозвани и в пикови часове.
Щом няколко линии закъсняват, още една няма да бъде проблем за пътниците.

7
Трамвайна линия 3 не се използва между Централна гара и гара София Север (празни седалки). Достатъчно време беше дадено на пътници, ако им е бил полезен. След отваряне на моста на Опълченска и Сливница и възстановяване движението на автобусни линии 77, 86 по Опълченска, между Мария Луиза и Сливница, трамвай 3 става излишен в този временен маршрут (щом е слабо натоварен).
Сега разбирам за последно написаното предложение.
Трамвайна линия 27, автобусна 413 (понякога в задръстване в делник два автобуса се застигат и има нарушаване на интервала) са достатъчни за превоз към/от влак. Отделно има 27, 26 и 85.

8
Хубаво ще ги ремонтират изцяло, но без нископодова част. Освен това, подмяната на релсовия път трябва е регулярна. Така, ако няма натоварване при движение от подскачане, удряне и пр., биха работили без допълнителни ремонти с години (да се движат по нови, прави релси, с висока скорост). Ако се сменя електроника, то само един трамвай с рационализации и даващ откази постоянно, става тестов. След "реновиране" дали работи безотказно, надеждно достатъчно месеци, независимо от климат/сезон. Това е работа за трамвайни заводи, работещи с тези модели.
Има катастрофирали трамваи, които отговарят на тези условия.

9
Следобед имаше задръстване по бул.Климент Охридкси и в Студентски град. Когато е започнало, Център за управление на трафика са изтървали момента патрул да спре движението на кръстовището бул.Климент Охридкси и проф.Марко Семов и да отклони автомобилите по други направления! От Център за граска мобилност не са благоволили да отклоняват 280 през Симеоновско шосе. Резултат: десетки хора по спирките, хора, придвижващи се пеша; стотици хора са закъснели да се приберат, включително от съседни и далечни квартали/ направления; блокирани автобусни линии 280, 294, 413, 88, 69, 123.

10
Мисля, че временната автобусна линия, заместваща трамваите между ул. Кракра и Бачо Киро е излишна. Който иска да се придвижва, може да ползва друг транспорт по перпендикулярни улици; ако ли не да раздвижи паласки.
Какво беше удачно - тролейбусна линия 1 да не се движи полупразна до Борово, а да върти на Руски паметник. Поне за времето от 15 до 20 -и октомври. Така тролеите ще бъдат по начесто, в участък от маршрута, където са натоварени. Така пак ще се стига до трамвай и от другите тролейбусни линии (на площад Левски). Даже може да се увеличат пътниците на празните съчленени тролеи от линия 11!

11
Свръхексплоатацията носи отрицателни последици. Автобус 1301 прибран с аварийна.

12
Днес малко след 12ч. на обяд два електробуса288 на метростанция Г.М.Димитров, в посока Филип Кутев. След тях, на една минута трети 288. Бездействие на диспечер и дайте на общината пари да си финансира транспорта-това пари за превозени пътници ли са или за направени обиколки?  От колко часа е недиспечерирано натрупано закъснение?

13
28 септември: автобус 3309 подмени на спирка повредения 3310 по маршрута на линия 88.

14
Автобус 3120 сряда следобед на 204.
3144 работи с повреда от месеци-при подаване на газ се чува силно тропане, стържене-пробем със скорости? Механиците като Stierlitz знаят каква скъпа част трябва да се смени.

15
Водачи от гараж Дружба и Земляне отидоха да работят с електробуси, заради безумно дългия маршрут на 73, многото коли, които трябва да има, за да има приличен интервал; закъсненията; големия брой пътници. Това обаче важи и за 204 от много години, но се разрежда. Колите на 204 винаги са прегрели от непрекъсната експлоатация.

16
Автобус 2309 прибран с авариен камион от линия 280.

17
Днес след 14 ч. шофьорът на електробус 5037 (73)  решава да си ползва почивката на Овча купел. Превозното средство стои под плъзгач за зареждане, но същия не включва зареждане повече от половината време на престой, за разлика от всички негови колеги. Така принуждава всички шофьори след него да местят по няколко пъти колите, докато се освободи гнездото. Моля дежурният диспечер да предупреди шофьора на 5037, когато закъснее, заради трафика от автомобили, че трябва да кара по пълния маршрут и зарежда така че да не бави коли след него.
Така въпросното лице другия път ще разбере значението на думите добросъвестност и колегиалност!
Edit плюс 5057

18
9 септември: сутринта след 8 часа - липсващ кола на линия 304 от Дружба 2, в посока центъра. Вечерта, след 19:10 ч. 2 коли от линия 404 на метростанция Дружба, в посока гараж, на интервал 4 минути - при разписание - на 18' Вечерта, след 19:10 ч. липсваща кола от линия 204  на метростанция Дружба, в посока Искър, интервал 20'.  :hammer:

19
автобус 1208 - 102

20
15 август 2024 г. на спирка бул. Христофор Колумб 0373 в 19:06 и 19:07 ч. преминават два тролея от линия №4, в посока Дружба 2. Превозват пътници (и двата). Много е неприятно в пиков час да няма транспортно обслужване и в другия край на маршрута да чакат пътници.

Pages: [1] 2 3 ... 194