Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - тролей №164 линия 2

Pages: [1] 2 3 ... 118
1
Аз, оказа се, предния път съм гледал не изцяло каченото ново разписание. Сега и Кулата са я засрали съвсем. От София връзка на Генерала има само за сутрешния и обедния влак, следобяд няма нищо, наобратно само рано сутринта и в един следобед. Абсолютно всичко останало е към Петрич. Но явно се вози въздуха - новата спирка Марикостиново е съвсем далече от селото, отделно и то, и Маринополе, и Кулата си имат редовен автобус за Петрич, а за нашите села нагоре няма рейс от Кулата от 24 години. Та догодина може и нито един влак да не оставят, а някои се надяват пак да тръгне влак за Гърция....
И аз не разбирам какво толкова сложно има локомотивът серия 46 с единствения вагон зад себе си да направи още един курс вечерта Кулата - Генерал Тодоров, а после Генерал Тодоров - Кулата, за връзка с БВ 5616? Десетина минути в посока са.

едит: В допълнение към това, на Централна гара също една странност. БВ 9647 излиза, че може да замине от 13-и коловоз към гара София Север и Курило, а БВ 2627 не може и трябва да обикаля "по околовръстното". Нали уж 13-и коловоз можеше само с електрички, докато трае великият ремонт?

2
Конкретно по тази подтема ще се съглася с @yogimax. По медиите винаги има лъскави, лачени опаковки и нещата се представят като цветя и рози. По-интересното е какво е действителното положение. Представете си недоумението в техните лица (и чувството за срам у вас самите), ако заведете децата си на атракционно пътуване с парен локомотив, а на коловоза на Централна гара заварите за към Банкя стара Шкода с два вагона серия 43? И сте платили по 30 лева на калпак (или колкото беше там цената на билета)... У нас правят обратното - парен локомотив с въпросните вагони и пак изглежда леко саркастична гледката, но ние нямаме запазени едновремешни вагони. Ако това ще ви задоволи, медиите с радост биха пуснали фалшивата новина, че се пуска атракционен влак с уж парен локомотив. Искам да кажа, че важното в случая е не новината, а изпълнението на обещаното в нея.

3
Дали сега ще преправят разписанията на влака за Букурещ, заради добрата новина отпреди малко за пълноправното членство в Шенген? Иначе два престоя по 40 минути се обезсмислят.

Също ми е интересно дали ще удържат маршрута на ПВ Букурещ -Гюргево до Русе. Интереса е доста голям за това да видим.
Преди седмица беше споменато, че обиколката през Виделе остава и причината изобщо не е Шенген.
Именно, че и аз не разбирам какво общо има Шенген с Виделе? Ако ще и през Арад да обикаля... Виделе не, но четиридесетте минути имат пряка връзка с Шенген и следва да отпаднат. Да останат само двадесет минути за смяна на локомотива.

4
Днес във Варна видях CB **** AO. Откога е тази серия с буква О накрая? За пръв път виждам такава. ** **** O* все още не съм виждал...

5
Според вас, това дали е било въжена линия някога?
Цък Цък Цък

8
Други градове / Re: Плевен
« on: 11.12.2024, 16:58:40 »
Привет. Намерих сайт на тролейбусния транспорт и там дневната карта на цена 4 лева е посочена в графата с пластики. Откъде може да се купи дневна карта? Какъв е редът за активирането и заплащането й?

9
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 09.12.2024, 14:07:44 »
(Снимката е чисто информативна!) Чифт седмици (и двата Соларис IV генерация) на светофара преди спирка Чаталджа за към Елпром, около 10 минути след начална спирка ЖП гара. Снимката е от четвъртък вечерта.

10
И двете неща звучат направо като виц. 20 години строиха новия мост и не намериха ресурс да оправят въпросните свлачища. :fan: Еле пък за Comana. Дай тогава да премахнат повечето гари по трасетата из цяла Румъния. Те и без това половината са двупътни, хехе. :D

11
Глупости, ма глупости на търкалета! Като почнат батериите масово да дават фира, тогава ще видиш ти кое е отживелица и кое не е. Защо само пишат по газетите, че продажбите на електромобили далеч не вървят така розово, както са били планирани. Просто трябва сериозен пробив в електрохимията. Понеже батериите са пълни с редки и скъпи метали, които се добиват при крайно неекологични условия в Тонго, Бонго и т.н. Също а се запали батерия, а няма гасене докато не изгори напълно. И не на последно място електробусите не са за замяна на тролеите, а на дизеловите автобуси.
Много точно казано! Моите надежди бяха да използват кондензатори вместо батерии, но нещо сякаш кондензаторните возила (и малки, и големи) останаха "най-малката партия в парламента" в световен мащаб. Относно контактната мрежа - тъкмо обратното, както казва и колегата! Трябва повече. На кондензатор само по разни сокаци, по които минава само една от всички линии. На мен ми е по-интересно и докъде ще се развие проектът за електрификация на тировете над една от немските магистрали. Уж миналата година са вървяли някакви тестове, но нищо повече не знам за този проект.

12
...
Започни да ставаш всяка сутрин в 3 часа
...

И пак сте по-добре, щом можете да си избирате дали да е само сутрин в 03:00 часа, или само вечер до хиляда часа. Ако не е така - коригирай ме. Сравнявам с моя град Варна, където бях научил, че смените се въртят всяка седмица. Какъвто и мерак да имам да стана геврекчия тук, за каквито и пари да ставаше въпрос, това на всеки 2 седмици да превключвам от лягане в 01:00-02:00 към ставане в 03:00, то не бих си го причинил. Чисто хипотетично съм си мислел - бих се навил да дойда да карам трамвай само, ако мога да си избера постоянна първа смяна. Иначе считам, че не си заслужава. Хубавото на този начин е, че можеш в почивния/ите си дни да ставаш по същото време и така не ти се отразява толкова.

13
Не знам и аз вече защо тая празни надежди - ами защото в белите страни е така. Та все пак, да са се стиковали и да са подсигурили един проходим път (да са положили необходимия минимум от нови стрелки) в гара Скутаре така, че след пуска под новия мост на източната гърловина на гара Пловдив, влаковете да могат да преминават по трасето през гара Тракия.

14
Има един по-интересен вариант за София-град, който не знам как би бил възприет от КАТ. Част от сериите на Софийска област да бъдат резервирани за София-град. Не знам кои са свободни, но давам само като пример: добавя се правило, че номерата от СО **** ВА до СО **** ВТ ще се издават на онези автомобили, за които е вярно, че адресната регистрация по лична карта на притежателя им е в София-град.
Алтернативно - серията СО да бъде трайно прехвърлена към и обединена със София-град. Двете области да бъдат регистрирани на общо основание. Някой от София може да получи номер СО, а някой от Божурище, например, може да получи СВ.

15
100 е било само в междугарието Гита Михайлово, където беше електрифицирано. На юг от Гита с 06 серия 100 не е постижимо.

Както гледам на радара, май цялата 9-та линия е затворена. БВ 9647 е обявен до Русе, 9646 се движи само до Самуил, а 9622 се извозва с автобус.
Това ли е било гара Гита някога? Ако да, то името ми се струва нелогично. Би следвало да я кръстят на по-близкото село Осларка. Любопитно как са влизали със 100 км/ч в кривите при спирка Димитриево...? :rolleyes:

16
Към момента водя комуникация по имейл с Валери Тъпчилещов
А мои колеги преди време комуникираха делово с Бистра Безхлебная.

17
Варна / Re: Новини и общи дискусии
« on: 21.11.2024, 09:01:50 »
Тази сутрин видях Дракон по линия 118 към Почивка около 07:30. Лично аз за пръв път виждам съчленено возило в делник по тази линия откакто дойдоха електричките, но предполагам, че е имало и преди (на Архангелова задушница със сигурност, май дори забелязах един... но за Задушниците си знаем). Имаше доста правостоящи. 2-3 минути след него премина Жонг Тонг по 118а, също с правостоящи. 15-ина минути по-късно дойде следващата кола по 118 - и тя Жонг Тонг, и тя фраш. Считам, че е крайно време да започнат да залагат по наряд съчленени возила по линия 118 в делник - като минимум на "ученическите" курсове сутрин.

18
Чух локомотивната свирка на стара Шкода от офиса, влязох да видя кой ли ще да е това при условие, че БВ 9621 трябваше да пристигне още преди половин час тук. Предположих, че той може да е със закъснение. Оказва се, че си е по разписание, но от Каспичан. Явно прехвърлят с автобуси между Самуил и Каспичан. Този ремонт там тече вече четвърта година, а се оказва, че кулминацията му едва сега започва. За пръв път лично аз виждам 9621 да го прехвърлят с автобуси. Не е дерейлирал някой друг влак и да е нещо извънредно, защото в разписанието е с автобуси.

19
:eek: 138 от обр. Вл-во, който хванах в момент на изненада

останалите улови:
1624 - 31
8702 - 20

Честито завръщане на 02!
Като видях снимката на 138 и се сетих да попитам - някой виждал ли го е с или без курсист зад волана по бул. Осми Приморски полк, или бул. Левски? Питам, защото работя във Възраждане и няма как да видя в работно време, а предполагам не обучават в извънработно.

20
Е, не е като да няма нито една друга гара за разминаване - Fratesti, Baneasa Giurgiu, дори Mihai Bravu на сателита я гледам си има даже бретел (предполагам с идея за удвояване в далечното бъдеще). По-нататък видях и гара Vidra. Нека не се правят на ударени... :rolleyes:
Още малко настави отпреди вече 11 години:

Pages: [1] 2 3 ... 118