Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - GTUser

Pages: [1] 2 3 ... 27
1
Quote
Комисия за издаването на Акт 15 на Агенция „Пътна инфраструктура“ работи за приемане на директното трасе от обекта: „Връзката на АМ „Хемус“ със Софийския околовръстен път – пътен възел „Яна“. Строителните работи на директното трасе завършиха и комисия, назначена със заповед на инж. Илиана Захариева, ще работи до 19 август за приемането на строителния обект и готовността му за въвеждане във временна експлоатация по време на строителството на обекта. Целта е движението по новия автомагистрален участък да бъде пуснато в понеделник – 19 август, веднага след подписването на Акт 15.

А дано, така ще се изпревари с 2 дни официалния срок.

Източник: АПИ

3
С него има серии ВТ **** BM/BC(за тази не съм сигурен)...
Ако не си сигурен за ВС, бъди! Моят номер е от тази серия.

4
Реших да добавя датите за завършване на всички лотове от близкото минало и бъдеще на родните магистрали (по-нагоре ги има изброени, но е с доста допълнителна информация):
Quote
Обособена позиция № 1 включва е автомагистрала "Тракия", лотове 2, 3 и 4:
- лот 2 Стара Загора – Нова Загора от км 210+100 до км 241+900, въведен в експлоатация на 27 юни 2012 г.
- лот 3 Нова Загора - Ямбол от км 241+900 до км 277+597, въведен в експлоатация на 12 юли 2012 г.
- лот 4 Ямбол - Карнобат от км 276+200 (съвпада км 277+597 от лот 3) до км 325+280; въвеждането в експлоатация на лот 4.1 е на 2 януари 2013 г., а лот 4.2 - на 15 юли 2013 г.

Обособена позиция № 2 е за автомагистрала "Хемус", участък "СОП – пътен възел Яна" от км 0+000 до км 8+460". По договор строителството завършва на 21 август 2013 г.

Обособена позиция № 3 е за автомагистрала "Струма", лот 1, лот 2 и лот 4:
- лот 1 Долна Диканя – Дупница, от км 305+220 до км 322+000, по договор строителството завършва на 1 септември 2013 г.
- лот 4 Сандански – Кулата от км 423+500 до км 438+500, като по договор строителството завършва на 5 март 2014 г.

Обособена позиция № 4 е за автомагистрала "Марица", лот 1 и лот 2:
- лот 1 Оризово – Димитровград от км 5+000 до км 36+400, по договор строителството следва да завърши на 7 ноември 2013 г.
- лот 2 Димитровград – Харманли от км 36+400 до км 70+620, строителството завършва на 20 август по договор.

Обособена позиция № 5 е за път Е-85 (І-5) Кърджали – Подкова
- участък път І-5 Кърджали - разклон Джебел, реконструкция и рехабилитация от км 342+639 до км 350+858, датата на въвеждане в експлоатация е 16 ноември 2012 г.
- път Е-85 (І-5) разклон Джебел – Подкова, ново строителство от км 343+200 до км 367+427 и пътна връзка "Фотиново" от км 0+000 до км 2+368. По договор строителството завършва до 30 септември 2013 г.

Информацията е достъпна по повод предстоящия одит по пътна безопасност на гореизброените отсечки (източник: infrastructure.bg).

5
Наистина много объркващо... за тези, които въобще не гледат. Тази вечер имаше следната случка: жител/посетител на Младост се нахака с мръсна газ в затворената отсечка въпреки:
- знакът Забранено влизането, сложен на преграда
- автомобилът на колегата му, който също беше пропуснал да гледа къде завива и се опитваше да се измъкне назад
- оградите, преградили пътя.
 :help:

6
Тази сутрин бях свидетел на водозадържане при новата пешеходна пътека пред УНСС. Пътеката изпълнява ролята на язовирна стена и става като преграда с воден ров пред крепостна стена. Поне пешеходците са на сухо отгоре :D
Същото беше и на Йерусалим. Явно това е by design. :)

7
Аз все си мислех, че не камерите ще донесат промяна в начина на шофиране.  :blink: Голяма превенция се прави наистина - камери/патрул на права отсечка, а изпреварване без видимост в завой минава несанкционирано.  :fan:
А иначе имаш правото да не се информираш.  :rolleyes:

8
Разни / Re: Формула 1
« on: 01.10.2012, 00:30:13 »
С новите двигатели (ако ги пуснат) може да се очакват размествания. Очаква се Мерцедес, Ферари и Рено да помогнат на (полу-) заводските си отбори да реализират предимство. А има и нещо друго - 3-те доставчика нямат капацитета да правят двигатели за всички отбори.

9
Разни / Re: Формула 1
« on: 28.09.2012, 20:36:25 »
Това определено е един от най-странните сезони състояли сe някога, 6 различни победителя в началото на сезона и Алонсо водещ по точки, но не чрез изключително бърз болид или изключителен пилотаж, а просто благодарение на твърде нетипичното стечение на обстоятелствата.
Ето тук вече има очевидно противоречие. Хем не е с бърза кола, ама и не можел да кара, а пък после водил в шампионата.  :fan:

Хамилтън рискува доста с това преместване, ако 2014-та Мерцедес не напреднат ще е доста напрегнато в този отбор.

10
Разни / Re: Цените на горивата
« on: 26.09.2012, 22:49:09 »
Според мен по-правилно е да се каже, че А98+ се пали по-точно. По принцип с по-добро гориво колата би следвало както казва Гьорев, да работи по-добре.
Така че ако можеш да си го позволиш - супер. Стига да не решиш да слагаш авиационен бензин - там резултатите стават ясни доста бързо и разходната част по ремонта е умопомрачаваща.  :crazy:  :devil:

11
Да, за лентите ясно (и там ми се виждат малко), но си мислех, че ще направят локални платна (зле го написах в предишното мнение). Пък нещо не виждам как може да се случи това. :neznam:

Трябва да погледна в плана отново да не съм се объркал, но си го представях по-широк, представителен и функционален този булевард (а не ситуация "Правим поредния булевард без възможност за потенциално развитие").

П.С. Оправих го.

12
http://w110.bcn.cat/portal/site/Ajuntament/menuitem.0af6dcf550d619e1f747f747a2ef8a0c/?vgnextoid=9745469f42584310VgnVCM10000074fea8c0RCRD&vgnextchannel=49ea2abc5e8aa210VgnVCM10000074fea8c0RCRD&vgnextfmt=formatDetall&lang=en_GB
Да, но важи само за тези, които нямат през последната година пътни нарушения.
В Лондон цената варира между отделните квартали, но можем да я приемем за около 300 лв., като например в Уестминстър тя се дели на МПС над 1200 куб. см, МПС под 1200 куб. см, еко МПС (не плащат), и мотоциклет (последното не бих го оставил на улицата в София дори и пари да ми дават). Отделно има ограничения за размерите на МПС-то - да не си паркираш 5.50 м пикап отпред например, както и как да се паркира - има цяла секция за това.  :devil:

В самото Сити цената достига до 1000 лв., като там вече цените се разслояват на доста типове (за моята например ако живея там трябва да платя почти 500 лв.).

13
Това прави по 2 платна (основно с 2 ленти и локално) в посока? Не е ли малко с оглед на бъдещото натоварване като се продължи булеварда?

14
Аз пътувах между 20-22 ч. от ВТ към София също в неделя. Спиране нямаше, само една почти постоянна колона в посока София, движеща се с около 80 км/ч и празни участъци между отделните части. Не спорим, че и двете магистрали са необходими, обаче няма как да се получи подкрепа за 'тунелче' на стойност 1 млрд. и 600 млн. лв. (!) при това сумата е базирана на изчисления по предварителни проучвания - знаем как става по-голяма сметката при самото строителство.  :neznam: Нужен е разумен вариант за преминаване на проблемния участък, а не предлаганото 'чудо'.

15
Аз се чудя дали не може да се използват 2 алтернативни пътя (като изключим варианта Средец) - първият през Крумово градище-Церковски-Венец (с кратко включване по основния път за 12 км) и после Лозенец-Стралджа-Зимница. Вторият съвпада с първия до Стралджа и от там през Чарган и Ямбол, където натоварването очаквам вече да е доста по-малко.

16
Само пак ще напиша, че не всички хора искат да пътуват към южното Черноморие и да ползват магистрала през лятото за почивка.  8)
Има редица причини, поради които трябва да започнат големи инфраструктурни проекти в СБ.
Иначе съм съгласен, че вертикалната свързаност трябва да се подобри, включително и с лот от Хемус, свързващ двата най-големи морски града и курортите.  :crazy:

17
Значи и за магистрала Струма и прословутия тунел не си ги чел.  :devil:
Един млрд. лева не е като 800 млн. евро за неговото изпълнение - което показва абсурдността на предложението за изграждането му. Някой от съфорумците беше писал, че с тези пари може да се направи и Струма (без 13 км тунел), и Хемус. Е, като четем цитираните цифри напълно съм съгласен с него вече. :/

18
Две новини за магистралата отбелязваме:
Quote
Още 1 млрд. лв са нужни за довършване на магистрала "Хемус" от Шумен до Ябланица
Северната магистрала е сред приоритетните проекти в новата оперативна програма "Транспорт", която стартира след 2013 г., заяви министър Лиляна Павлова

Още близо 1 млрд. евро ще бъдат необходими за доизграждане на автомагистрала „Хемус” в участъка от Ябланица до Шумен. Това заяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова след откриването на рехабилитиран участък от пътя Плевен - Троян - Кърнаре по проект, финансиран от Световната банка, информира БНР. Магистрала "Хемус" е един от приоритетните проекти на министерството в новата оперативна програма „Транспорт“, която ще финансира именно големите пътища, автомагистралите и скоростните пътища след 2013 г., обясни министър Павлова. Самата администрация ще работи активно, за да получи еврофинансиране и по довършителните участъци от магистрала "Струма", както и по проекта за тунел под Шипка.

"Предвид, че магистрала "Хемус" е изключително важна, започваме подготовката на този проект, за да може в началото на 2014 г. да задвижим тръжните процедури по избора на изпълнител", заяви Павлова.

Quote
Правителството планира да завърши магистрала "Хемус" до 2017 г.
Предстои изготвянето на идеен проект за отсечката Ябланица-Шумен, заяви регионалният министър Лиляна Павлова

Автомагистрала „Хемус” трябва да бъде цялостно изградена до 2017 г.. Това обяви министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, която тази сутрин откри рехабилитираната отсечка от пътя Старо Оряхово-Гроздьово във Варненска област, предаде БТА. На въпрос за неизградения участък Ябланица - Шумен на магистрала "Хемус" Павлова отговори, че е задължително целият участък да бъде построен наведнъж и от един изпълнител. По думите й до 2014 г. трябва да се избистри идейният проект заотсечката, а ориентировъчната цена на трасето е около 1 млрд. евро.

Приоритет в дейността на ведомството през следващия програмен период за усвояване на евросредства, ще бъде цялостното изграждане на автомагистралите „Струма” и „Хемус”, реализирането на тунел под връх Шипка и строежът на скоростните пътища Русе-Велико Търново и Русе-Шумен, уточни Павлова.
Инвестор.бг

19
Бъгнато мнение.

20
Пак са претоплили вчерния обяд за втори мост при Русе (този път дори няма да копирам новината):

http://www.investor.bg/ikonomika-i-politika/332/a/planira-se-izgrajdaneto-na-vtori-most-nad-dunav-pri-ruse,138702/

Pages: [1] 2 3 ... 27