1
Въпроси / Re: Как да стигна до ... ?
« on: 09.12.2012, 12:31:58 »
The Freshmaker, няма за какво да се извиняваш!
Благодаря ви за маршрутите!
Благодаря ви за маршрутите!
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
За мен ако гасне двигателя, когато си поиска, значи е неизправен, най- малкото, че може изобщо да не завърти след н- тото пускане в ход3676, 3 пъти гаснеше, предполагам сам до метростанция Г. М. Димитров от Централна гара по 413. Интересно натам дали е правил проблеми, но на един път се усети, че ще угасне, шофьорът подаде малко газчица и не се получи. Става на въпрос за съчленения Мерцедес, купен от Френската фирма Heuliuz, как се казваше модела?
Прекалено ниски обороти, колкото са по-ниски оборотите толкова и по-икономичен е автобуса, всеки втори автобус на Автото са прецакани от шофьорите и придърпват и ако не държиш леко газта гасне двигателя.
И 2135 е доста зле заради позанемарената поддръжка, но това все пак са манове и имат доста по-голям ресурс от мерцедесите.В какво се състои по-големият ресурс от Мерцедес-ите, какво вие казахте и какви са тези легени?
Единствено 2918 ходи на ремонт след като стана подводница, а 2133 ходи до Омуртаг да му слагат легени.
2913 днес ме ужаси и втрещи, нито веднъж не съм използвал такива думи и надали ще се случи втори път; в началото на март сменя диференциал заради идиотското шофирана на малката, сега отново диференциала му звучи отвратително и пак е за смяна . Малката шофьорка е известна с ужасяващата си некадърност, а откакто остана без уртак техническото състояние на 2913 се срина тотално. Макар и от първите омуртажки, хич не е добър, странично под жълтата ивица отвсякъде е кърпен на точки и чертички поради олюпени и ръждиви шевове, шева под задното стъкло също се е олюпил, но никой не се е сетил да го замаже с боя навреме и е почнал да ръждясва. Преди време остана без черната лайсна на капака, след това смени преден и страничен мигач, сега пак трябва да оправя диференциал и да кърпи шевове, жал ми е за хубавата машина.Какво общо има начина на каране на тролея при положение, че явно е боклук отвсякъде, щом чак са му сменили диференциала? То ако настоящите тролейбуси са цъфнали, та развързали, София нямаше да пуска поръчка за нови електрически превозни средства.