Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - gogo

Pages: [1] 2 3 ... 13
1
Ура! Да чакаме поредната порция "Русич"!

Quote
Само руската "Метровагонмаш" в търга за 10 влака за метрото
Резултатът от обществената поръчка ще стане известен преди 18 декември

Първият търг за закупуване на метровлакове със средства от оперативна програма "Околна среда" се оказа моноспектакъл. Участва само руската "Метровагонмаш", като документи са били закупени от пет компании, съобщиха от комисията при отварянето на офертите в 14.00 часа на 19 ноември в "Метрополитен "ЕАД.

До 18 декември, когато изтича срокът за избор на изпълнител, комисията следва да отвори и ценовата оферта, ако техническото предложение отговаря на изискванията. Няма пречка в търга да участва един изпълнител - това е регламентирано в чл. 30 от Закона за обществените поръчки.

Търгът беше обявен на 5 септември, част от условията в него - променен на 18 септември.

Тръжната процедура е за доставка на десет метровлака с дължина на влака 81±3м за нуждите на "Метрополитен"ЕАД, заедно с включената съответна окомплектовка към тях, в съответствие с техническите изисквания на възложителя.
В доставката се включват и резервни части за метровлаковете, компютърни програми за проверка, диагностика и настройка на специфичните възли и агрегати, извършване на приемно-предавателни изпитания, както и типови изпитания на доставените метровлакове, извършване обучение на персонала на "Метрополитен" ЕАД и други.
Един метровлак се състои от 4 вагона или 3 съчленени вагони. От двете страни на влака (челните вагони) следва да имат кабина за управление. Междинните вагони са без кабина за управление.
http://infrastructure.bg/show.php?storyid=1950684

Едва ли някой е очаквал друго.

3
Тази събота - 05.11.2011 г., в Техеран бе открита още една станция по Линия 4 :)

Като цяло аз съм голям фен на тяхното метро :)

Отделни вагони само жени:



4
Единствената невписваща се в параметрите "чупка" е при румънското. Идеята ми е създаване на повече трансферни станции, които да са извън идеалния център с цел разтоварването му.

5
Идея на benjaminn от другия форум е за нов МД Рожен-Скопие-Гешов-П.Ю.Тодоров-СОП, която намирам за интересна.

Моята е от Гешов да има друго трасе през Лозенец-Борисовата-Шипченски-Цв.Лазаров (на практика обединява стара идея за МД4 с идеята на benjaminn).

Гугъл карта с трасето и МС

6
В 18:22 на Сердика 2 посока НДК се натъпка доволно влака.

На табелата изписваше, че следващият е след 20 (двадесет) минути :crazy:, но реших да го чакам, че не исках да се бутам. Не дойде след 20, а след 15.

7
Може да обявят отделна поръчка за паркинг, както е било за паркинга при МС Джеймс Баучер.

8
Quote
Обществената поръчка е за проектиране и изпълнение на участък, представляващ третия етап от Проекта за разширение на метрото в гр.София – Първи метродиаметър. Продължението на първи метродиаметър предвижда след МС13 продължаване на трасето по бул.Ал.Малинов до Бизнес парк София с изграждането на 2620м. метротрасе включващо 3бр. подземни метростанции. Поръчката е разделена на две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Учасък от МС13 (Младост I , км 15+450) до км 17+000 Участъкът е подземен с дължина 1550 м и включва две подземни метростанции – МС14 и МС15; Обособена позиция № 2: Учасък от км 17+000 до МС16 /Бизнес парк в Младост ІV, км 18+070) Участъкът е подземен с дължина 1070м и включва една подземната метростанция МС16. Обхвата на работите по двете обособени позиции включва: разработване на работен проект на базата на технически проект, предоставен от Възложителя и строителство на участъка по следните части: Конструкции, Архитектурно-строителна, Релсов път и контактна релса, Водоснабдяване и канализация, Отопление, вентилация и климатизация, Електромеханична част, в това число доставка и монтаж на Технологично оборудване, Транспортна автоматика, Диспечерско управление и слаботокови системи до цялостно завършване на участъка и въвеждането му в експлоатация. В обхвата на поръчката се включват и преустройствата на инженерни мрежи, засягащи се при строителството, както и проектирането и строителството на наземната инфраструктура над трасето на метрото, на база разработен идеен проект за пътни работи и инженерни мрежи.

http://www.aop.bg/case2.php?mode=show_doc&doc_id=499692&newver=2

9
Зависи. Ако зареждаш 10+ единици, то цената е 80 стот. Ако са 5-9, е 90 стот. За по-малко не съм сигурен дали може да заредиш.

10
Мислех да закова някакъв конкретен срок, но реших да го оставя така. Ако искате може да добавя към въпроса срок от 6 месеца или 1 година след пуска?

11
Аз ще гласувам за 381-400 - по-скромно, но пък дано надхвърли 400.

12
Моля, да се премести, ако се сметне, че не е за този раздел.

13
Според мен не става въпрос за Сердика, а за друга обособена позиция, която се отнася до Трапезица във ВТ.

Quote
Комисията за защита на конкуренцията отмени решение на зам.-министъра на културата за класиране на участниците и определяне на изпълнител при „Възлагане на обществена поръчка с предмет: ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 1. Доставка на обзавеждане и озвучителна апаратура по проект: BG161PO001/3.1-01/2008/001-003 „Възстановяване и социализация на НИАР „Плиска”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 2. Доставка на електромобил по проект: BG161PO001/3.1-01/2008/001-004 „Възстановяване, експониране и изграждане на туристическа инфраструктура на Раннохристиянска базилика „Червената църква” край гр. Перущица”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 3. Доставка на музейни витрини, модули за аранжиране на музейни експонати, полирани варовикови постаменти за експониране на артефакти на открито, BG161PO001/3.1-01/2008/001-006 „Античен културно-комуникационен комплекс „Сердика”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 4. Доставка на електромобил, техника и обзавеждане по проект: BG161PO001/1.1-05/2008/001-007 „Социализация на НИАР „Николопис ад Иструм”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 5. Доставка на мултимедийно оборудване, оборудване- подвижно и неподвижно за приемен център по проект: BG161PO001/1.1-05/2008/001-009 „Възстановяване и социализация на Римска крепост „Сексагинта Приста”; ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ 6. Доставка на оборудване по проект: BG161PO001/1.1-05/2008/001-010 „Изграждане на подпорна стена, художествено осветление и туристическа инфраструктура за достъп до исторически резерват Трапезица в гр. Велико Търново”, в частта по обособена позиция 6.
Проучването показа, че участникът, избран за изпълнител на обществената поръчка, „Трейд импорт” ДЗЗД не отговаря на изискванията на възложителя. Към момента на подаване на офертите дружеството не е разполагало с надлежна оторизация, че е упълномощено да доставя, монтира или извършва сервиз на предлаганата техника – наклонен асансьор. Също така кандидатът не е представил удостоверение на свое име по Закона за техническите изисквания към продуктите, че използването на съоръжения с повишена опасност се извършва от лица, сертифицирани от Държавната агенция за метрологичен и технически надзор.
КЗК връща процедурата за ново разглеждане, оценяване и класиране на офертите на участниците, съобразно мотивите в решението.

15
Ужасно изглежда румънската...

При нас става от липса на средства с тази жп спирка, дето ще я правят сега. Само една забележка - БДЖ няма отношение към въпроса, а НКЖИ.

16

Също така уж казват че лот 1 е бил най-сложен а в същото време е и най-евтин къде е логиката?Много ли е къс сравнено с останалите два лота?

Просто лот 2 включва и изграждането на жп-спирка, освен че и е по-дълга отсечката. Поради това офертната цена за него са почти 3 пъти по-висока от тази на лот 1.

Аз се ядосвам на друго - вижда се, че лот 1 няма да излезе скъпо и можеха да намерят финансиране и за него заедно със строителството до Цариградско. Така Дружбите щяха да са много по-добре обслужени отсега, а не да чакат още няколко години и Дружба 2 да катерят баира.

17
Ремонтът на Черни Връх от България до Вапцаров е с възложител Метрополитен, а не СО. Линк

18
Адски странно е как включиха Мария Луиза и Черни връх в реконструкции покрай строителството на МД2, а за бул. Витоша не се сетиха.

Сега с тази работа на парче и предвидените кръгови направо ме вбесяват. :crazy:

19
Да караш с колата по ЦШ до СУ/Орлов мост, горе-долу може и да е сравнимо като време и пари с метрото+P&R, но ако ще ходиш до Попа, ЦУМ метрото печели убедително. Да не забравяме, че скоро ще имаме и МД2 и ще има и други дестинации.

20
Много добре изглеждат. Пероните ми изглеждат достатъчно широки.  :P

Колкото до тези 22 минути, нали се сещате, че някой отговорен фактор им е подал това инфо на журналята, а те го предават без да го проверят ;)

Pages: [1] 2 3 ... 13