Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - ИванТ

Pages: [1] 2 3 ... 6
1
В крайна сметка, ако следваме идеята, че който не подкрепя нощните линии е непременно таксиметров шофьор, то това би означавало, че 97.593% от столичани, които не подкрепят тази инициатива, са таксиметрови шофьори. Това е абсурдно!
Аз не съм се подписал в подписката, но я подкрепям.
По тази логика има и много подписали се, които не я подкрепят.

2
Спокойно - аз съм инженер. Винаги съм работил само по специалността си. даже не пия кой знае колко. не пуша цигари. не взимам наркотици.

Подкрепям идеята за нощен транспорт, защото тя ще е полезна за хората, които работят до късно или започват много рано. ще е полезно за младежите, които искат да отидат на заведение. разбира се после не трябва да са като този от видеото. за ходене до летището през нощта. има и междуградски и международни рейсове, който тръгват и пристигат по нощите. понякога се случва и някой влак да закъснее и т.н.
Толкова ли беше трудно да проведем нормален дебат, без ad hominem аргументи? Между другото, аз също съм инженер. В крайна сметка, ако следваме идеята, че който не подкрепя нощните линии е непременно таксиметров шофьор, то това би означавало, че 97.593% от столичани, които не подкрепят тази инициатива, са таксиметрови шофьори. Това е абсурдно!

3

Такива красавци като от това видео няма да се качват на нощните рейсове, ако вътре има по един полицай от общинска полиция. същия може да върши работата и на кондуктор.

Ако такива граждани, като този от видеото са спирани от полицията, то тогава Вие ще бъдете първият, който ще каже, че полицията и общината спъват нощните линии и пречат на хората да ги използват. Видяхме, че за предния път, когато имаше нощни линии и те се оказаха неуспешни, беше обвинена общината, не ги била обявила, саботирала ги...
Колега, Вие занимавате ли се с разпространение или производство на алкохол? Това в отговор на Вашите обвинения, че имам нещо общо с таксиметровия бранш. Все пак, ще изисквам отговор!

4
Не виждате ли, че колегата има нещо общо с таксиметровия бранш и затова толкова яростно се противопоставя на нощния транспорт. Таксиджиите ще са най-големите противници. Трябва организаторите да се пазите от тях, защото те ще се опитат да направят всичко за да провалят идеята.
А Вие имате ли нещо общо с производителите на алкохол и наркотици? Публична тайна е, че именно зависимите ще съставляват и основна част от пътникопотока на нощните линии: Връзка.

5
Неправителствените организации събраха едва 31475 подписа, което е точно 2.407% от цялата популация на общината, а това не е: "...ясно показва, че хората желаят да използват нощен масов транспорт...". 97.593% от хората не подкрепят инициативата за нощен транспорт.

6
Силно ме вълнува, предполагам и други участници от форума, на база на какви данни заключваш, че няма нужда от постоянен нощен масов обществен транспорт и, че наличният немасов се справя добре.
На фона на вече проведения експеримент, който беше изключително неуспешен. А Вие на каква база данни заключвате, че има нужда от такъв? Или данни на Вас не Ви трябват?

7
Това е друго нещо, но и означава, че Столична община е осигурила обществен транспорт и през нощта. Сега дали на някои хора им харесва или не е въпрос на гледна точка. Има много хора, които няма да харесат и дневния масов обществен транспорт, както и неговата цена. Ще има и такива, които няма да харесат и масовия нощен обществен транспорт... Към днешна дата, общината винаги е пускала нощен масов градски транспорт, когато е имало нужда - на новогоишни и религиозни празници, както и при други събития от кампаниен характер... Но постоянна нужда от такъв няма. Наличният обществен транспорт се спрявя добре през нощта.

8
Идеята беше да се обори напълно подвеждащото твърдение, че нямало удобен транспорт между 00:00 часа и 05:00 часа, за обслужване на хората с нетипично работно време и пътуващите до летището. Напротив, такъв има и той изпълнява фунцкиите си като обществен транспорт.

9
ОК, поправям се МАСОВ обществен транспорт.
Ти бакшиш ли работиш?
Значи са обществен транспорт?

10
Напротив! Таксиметровите превози са именно обществен превоз на пътници.

11
И пак автоматично пренебрегнахме хората, работещи на смени, за които няма удобен транспорт между 00:00 и 5:00. Да не забравяме и пътуващите от/до летище, гара и автогара.
Не знаех, че таксиметровите превози са забранени между 00:00 часа и 05:00 часа.

12
Идея за оптимизация е автобусните линии: "А1", "А1К", "А3", "А5" и "А6" да довозват хората до първата удобна метростанция, а не да се врязват почти до градския център, до автостанция "Гео Милев", което да доведе и до намаляване на съответния пробег.
Примерът ще се появи от север - автобусна линия "А30" е от село Балша до първата удобна метростанция (метростанция "Обеля") и не навлиза в сърцевината на града (не достига дори до жилищен комплекс "Надежда 6"). Същото се отнася и до автобусните линии "А31", "А44Б", "А47", "А54" и други, които довозоват до метростанция "Сливница".

13
Удължаване на автобуси 20 и 21/22 до Лъвов Мост е безмислено...
Ползващите ежедневно линиите твърдят обратното.

14
Чудесна идея! Време беше жителите на тези северни райони да получат връзка с метрото.

15
Кое друго столично село (с колосалното население от 2006 души), освен село Кокаляне има три автобусни линии, които да правят връзка с метрото (дори са четири, ако отчитаме и автобусна линия "А1К"). И те не просто правят връзка с метрото, но продължават мощно да навлизат в града, до автостанция "Гео Милев", вместо да бъдат ограничени до метростанция "Цариградско шосе". Дори и автобусна линия "А4" също не отива до първата удобна метростанция, но продължава и навътре в жилищните комплекси.

16
В делничен ден има влак в 9:10 часа, следващият е в 11:29 часа, но това е само по разписание, което може и да не се изпълни по този начин. Влакът не е алтернатива за никога от град Нови Искър, през цялото денонощие са само 13 влака в посока. Освен това село Кокаляне може и да няма железопътен транспорт, но има и автобусите за град Самоков, ако ще влезем в подобна абсурдна линия на коментиране.

17
Ама чакай малко. Кога ядохте кифтетата ни ривахте. Не може хем да се удължи маршрутът, хем да се запази интевалът на движение. Ако се върне 27 до АС Илиянци ще стане на 13-14 мин. Така устройва ли те? Аз чакам 213 по 18 мин през деня, само защото на Младост пуснаха метро. Мърчаевци може и да имат автобус на 14 мин, но същият ги стоварва на първата обща спирка с трамвай, а не на Красно село или Руски паметник.
Кои кюфтета? Село Кокаляне има население от 2006 души (6.96 пъти по-малко от това на град Нови Искър), но това не пречи да има три автобусни линии, които да осъществяват връзка с метрото. При това, автобусна линия "А1"/"А1К" е с по-сгъстено разписание от автобусна линия "А27" в пиковите часове, да не говорим и за новите автобуси... И изведнъж голям проблем се получи, когато много по-голямо населено място получи автобус до метростанция. Абсолютно, разписанието трябва да се ревизира в посока неговото подобряване.

18
Промяната е много добра, крайно време беше район "Нови Искър" да придобие удобна връзка с метрото. Някакво си село Кокаляне има 3 автобусни линии, осъществяващи връзка с метромрежата, а второто по популация населено място в Столична община, беше лишено от адекватна връзка... Но сега е моментът за една друга промяна и тя е автобусна линия "А26" да отива до село Кътина, а автобусна линия "А27" до квартал "Гниляне".

19
Съобщения за новогодишното движение на градския транспорт имаше по повечето електронни медии, публикувани като новини. В уеб страницата на "Център за градска мобилност" ЕООД също имаше поместено съобщение. Популяризацията на това събитие беше на едно много добро ниво.
За съжаление, новогодишната нощ показа и какви ще бъдат основните ползватели за услугата за нощен превоз. На метростанция "Джеймс Баучер" имаше много тежък случай на човек, изпаднал в състояние на безсъзнание, следствие от употреба на алкохол, като преди това е генерирал специфична субстанция от стомаха си.

20
Ако се опитваме да вникнем в логиката на автора, то жителите на квартал "Орландовци", който граничи с централната градска част, трябва да заплащат многократно завишени местни данъци, въпреки нулевите инвестиции от страна на Столична община. И съответно, живеещите в район "Младост", които получиха монументални инвестиции и колосални вложения във всички възможни аспекти, ще имат най-ниските данъчни ставки.
Винаги съм смятал, че ултра левите политически платформи не отразяват нито обществените нагласи, нито справедливото и необходимо разпределение на финансовия ресурс и авторът доказва това мое убеждение.

Pages: [1] 2 3 ... 6