Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - mrclyde85

Pages: [1] 2 3 ... 6
1
А какво стана със светофарите на най-натоварените кръстовища - по Евлоги Георгиев, бул.България? Кога ще ги слагат там?

2
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 17.01.2014, 10:31:25 »
Сега остава да ги прецакат. Старото си е старо, но да прецакаш чисто нови трамваи е направо най-големия яд. Аз съм се чудил как ще ги пуснат по линия 7, дори и след като е ремонтират трасето по бул. България след като има чуастъци на бул. Витоша и Ботев неремонтирани.

3
Quote
Мащабните ремонти в столицата продължават
Предвижда се ремонт на „Лъвов мост“ и „Цариградско шосе"


Ремонтите в Столичната община продължават и през следващите четири години, коментира зам.-кметът Любомир Христов по време на семинар в Сандански.

От общината са подали на Европейската инвестиционна банка 21 обекта с молба за финансиране. Сред тях са проекти за ремонт на „Лъвов мост“, чиято стойност е 23 млн. лева.

В програмата са заложени още и ключови булеварди, сред които и „Цариградско шосе“. Предвижданията на общината са да бъде направен основен ремонт на „Цариградско шосе“ още през следващата година. По проекта ще бъдат отделени 18 млн. лева за преасфалтиране и ремонт на пешеходните зони в частта от бул. „Пейо Яворов“ до моста над р. Искър.

Общината предвижда догодина да бъде извършен и ремонт на бул. „Владимир Вазов” - от моста „Чавдар” до бул. „Ботевградско шосе” и на бул. „Ботевградско шосе” от ул. „Летоструй до СОП и мостовите съоръжения на обща стойност 24 милиона лева.

В четиригодишната програма за реконструкция са записани ремонт на бул. „Сливница” между бул. „Константин Величков” и бул. „Петър Дертлиев”, включително и на надлеза при „Захарна фабрика”, като за целта ще бъдат отделени 10 милиона лева.

Ще бъде предложена и рехабилитацията на трамваен релсов път и пътни платна по бул. „Витоша” - от ул. „Гургулят” до ул. „Бяла черква”, рехабилитация на бул. „Арсеналски”, основен ремонт на бул. „Никола Мушанов” между ул. „Житница” и бул. „Възкресение”, реконструкция на бул. „Овча купел”, рехабилитация на бул. „Президент Линкълн”, рехабилитация и реконструкция на бул. „Шипченски проход”, основен ремонт на ул. „Професор доктор Иван Странски”, преасфалтиране на ул. „Г.С. Раковски” от бул. „Княз Александър Дондуков” до бул. „Сливница”.

Тези планове обаче първо ще трябва да получат одобрението на Общинския съвет, като надеждите на Столичната община е това да стане до януари – февруари 2013 година. А след това ще започнат и преговорите с Европейската инвестиционна банка, уточни зам.-кметът по финансите Дончо Барбалов.
http://www.dnes.bg/sofia/2012/12/18/mashtabnite-remonti-v-stolicata-prodyljavat.175719

4
CAF Urbos 3 нали имаха произведени бройки 1000mm за Сърбия? Защо не са подали оферта?

5
Quote
На 3 януари 2013 г. отварят офертите на повторния търг за 50 тролея за София по ОПРР
До 27 декември се подават оферти за доставка на 50 броя нови нископодови съчленени тролейбуса от проекта „Интегриран столичен градски транспорт за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура №BG161PO001/1,5- 02/2011/001 „Подкрепа за интегриран градски транспорт в Столичната община по приоритетна ос 1 - „Устойчиво и интегрирано градско развитие; операция 1.5 „Система за устойчив градски транспорт“ на оперативна програма „Регионално развитие 2007 - 2013 г.“. Документи се закупуват до 10 декември 2012 г., офертите ще бъдат отворени в 11 часа на 21 декември. Процедурата се обявява за втори път след прекратяване на първата.
Заедно с тролейбусите в доставката се включва и диагностично оборудване и специализирани инструменти за поддържане и ремонт на возилата, както и обучение за служителите. Прогнозната стойност без ДДС е 27.500 млн. евро. Продължителността на изпълнение на поръчката е 24 месеца.
В офертата най-голям дял има цената (65 точки), оценка на техническите качества на тролейбусите (10 точки), срок за извършване на доставката (10 т.), предложени гаранционни условия (10 т.), цена на лесночупливи и бързоизносващи се части за поддръжката на тролеите, както и резервни части за поддържането им (5 т.)

http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1964790

Дано този път да не прецакат работата.

6
Quote
Две компании искат да доставят 20 нископодови трамвая
Две компании се състезават в търга за доставка на 20-те нови нископодови трамвая за междурелсие 1009 мм по оперативна програма „Околна среда“. Това са:
•Консорциум „Астра Вагоане Калатори“ АД (S.C.Astra Vagoane Calatori S.A.), водещ партньор - “Реджия Аутономъ де Транспорт Букурещ“ РА (Regia Autonoma da Transport Bucuresti R.A.) с подизпълнител „Сименс” (Siemens) - Австрия. Офертите бяха отворени на 21 ноември, в случай че са изрядни, се  очаква отварянето и на ценовите оферти.
•Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A.
За търга документи са закупили 14 компании, сред които и „Бомбардие“, КАФ, „Сименс“, „Шкода” и други.
В процедурата за доставка на 20 броя нови трамвайни мотриси за междурелсие 1009 мм попада още и: доставка на лесночупливи и бързоизносващи се части, необходими за поддържане на трамваите; доставка на резервни части и възли, необходими за поддържане и ремонт на трамваите; доставката на диагностично оборудване и специализирани инструменти за поддържане и ремонт на трамваите; обучение на служителите.
Прогнозната стойност без ДДС на поръчката е до 50 млн. евро. 
http://stroitelstvo.info/show.php?storyid=1964790

Много хубаво няма що

7
Няма угодия, докато не купят новите автобуси догодина и подписки да ми правят и без тях все тая! ЦГМ няма да се промени.

8
Кога ще пристигнат първите?

9
Транспортът по света / Re: Solaris
« on: 30.11.2012, 16:07:30 »
Къде си я гледал?

10
Няма начин това да стане. Това дето го гласят за Лозен е направо ужас. Университетите няма накъде да се преместят. Как ще се стига до Ректората?

11
Студентски Град няма угодия. Трамвая за в бъдеще ще разтоварва 280 и 294, за да довозва Дианабад и Дървеница до метрото. Това го коментирах в другата тема за трасето до Дървеница.

Линия 507 - от "Студентски град" до автостанция "Гео Милев", като преминават покрай кв. "Мусагеница" и през Площада на авиацията.

Линия 511 ще обслужва "Студентски град", като ще се движи по основните улици в жилищния комплекс, за да прави връзка с метростанция "Г. М. Димитров".
В Студентски град живеели 90 хиляди души. Е, извинявайте ако добавиш и квартал Витоша стават и повече.... това е направо за метро, което биха го ползвали и много студенти за да стигнат до Ректората, но пък ще има яка блъсканица на Сердика.

12
В новите маршрути имаше една 510/511, която тръгваше от Студентски, след това ГеМето през станцията и до Гео Милев. По-нататък планираха подобна тролейбусна отсечка, която да стига до Площада на авиацията. Ако трамвая се направи до Дървеница тогава 94 става излишен, понеже основния поток може да се прекачи на 102/трамвая и да ходи до Центъра/УАСГ/3те факултета на СУ по този маршрут. Ако удължат трамвая до УНСС и НСА 280 и 294 може да се разтовари и да намалят курсовете, то няма как да ги отрежеш тия рейсове.

13
След 2-рата минута говорят за 280 и 294.
http://bnt.bg/bg/productions/141/edition/27219/bylgarija_19_30_novinite_na_bnt2_27_noemvri_2012

Сега се сещам, че имаше идея да се пусне тролей от Студентски Град през ГеМето и нагоре до площада на авиацията. Може да пуснат линия до СУ. В репортажа казват, че в Студентски живеят 30 хиляди студенти и общо 90 хил души.

14
Тази идея която някой предлагаше по-нагоре 280 да минава по ГеМето и да влиза в Студентски би се осъществила след като направят трамвая до УНСС и НСА. А предлаганото метро до Студентски по-мързеливите студенти биха го използвали да стигнат до СУ и то в пъти по-бързо от 94 или трамвая - 6 минути до Сердика и 2-3 до СУ. А Г.М. Димитров си е направо автостанция! Толкова много хора няма и на централна Автогара да чакат автобуси. Трамвая по-скоро е за студентите живеещи извън общежитията и кварталите Дианабад и Дървеница. По 294 да пуснат рейсовете от 94

15
204 доста пълен лятото след 22:00ч Ще чакаме докато пуснат съчленени автобуси.

16
Идеи / Re: А 74
« on: 21.11.2012, 19:32:08 »
Не съм го дописал явно, Няма да минават през траншеята, но огромния поток коли ще минава оттам и така ще се намалява престоя на кръстовищата.

17
Идеи / Re: А 74
« on: 21.11.2012, 15:54:55 »
Въпросът е, че ще изчакват по-малко.

18
Идеи / Re: А 74
« on: 20.11.2012, 21:08:59 »
След като въведат тролея по черни връх, който ще довозва до МС ЕС, предлагам А74 да минава по Гешов, К. Величков, надясно по Тодор Александров, Опълченска и до гарата. Ако го спрат се губи директната връзка с мед. академия и болниците. На Гешов ще пуснат 2 пътни възела, ще разширят и Опълченска, по-бърз ще е. Може и по-нататък да се пуснат и електрически автобуси.

19
Някой знае ли кои са подали оферти до момента? След 2 дни ще отворят офертите уж.

ЕДИТ
Днес е трябвало да отворят офертите.

20
Няма да има такова нещо Боро-Дървеница. Графа не е ремонтиран. По телевизията един инженер каза, че ще вървят по линия 7 -  От станция Хан Кубрат до ухо Борово.

Pages: [1] 2 3 ... 6