Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Shinkansen

Pages: [1] 2
1
Страхотен репортаж! Изненадам се, че вече са почнали от към ул. Елин връх.

2
Някой ще ми разясни ли защо релсите и траверсите не ги карат сглобени / скрепени предварително?  Не беше ли така, когато строиха ЦБ3 в края на 80те?

3
Вчера минах по България. Къртеха релсовия път между Каблешков и ухото, между пл. Ручей и Гешов и имаше малко разкъртено накрая на моста към бул. Витоша. ККМ между пл. Ручей и малко преди Техникума по текстил си стоеше.

4
В Карлсруе трамваят на излизане от града (в посока Дурлах) ставаше нещо като S-Bahn. Затова мотрисите бяха високи, но не си спомням как бяха решени спирките.

5
Дано не стане факт тази престъпна идея!

7
В момента в Южна Корея се строи Маглев. Линията ще свързва столицата Сеул със сателитния гр. Инчон, където е международното летище.

8
Междурелсието на трамваите в Белград 1009 ли е?

9
bonbon, мога само да предполагам, че "да". Другото, което гледам, че е близо до МС, която сега знаем, че трябва да е до ХИТ. Но дали това е старото място на МС, нека някой го потвърди. Аз нямам представа. :neznam:

10
Тия дни на повърхността на МС Лозенец кипи усилен труд. В края от към Хладилника изблизаха плочата, махнаха част от оградата, налепиха изолация с горелки, наредиха /такава не бях виждал/ арматура и циментираха.  :)
А от към Елин връх също е готова изолацията. Махната е и оградата откъм булеварда.
Исках и да снимам, но не ми остана време да отида, въпреки че ми е близо.

11
А ето какъв е бил генералният план към 1979 г. /предполагам 1979 г./ за жк Дружба и жк Младост. Това го намерих в едни стар атлас за София и агломерация издаден от СГО през 1993 г.

12
Има дефектни стълбове. На скоро паднаха два стълба и се оказало, че стената на тръбата на стълба не била примерно 5мм, а 3м. ( отношението е примерно).
Т.е. мислиш, че ще подменят някои/всичките?

13
Мерси, много хубави снимки. Да добавя че от два дена правят хидроизолацията на плочата и рампата от към ул. Елин Връх. :)
1.И на мен много ми харесват снимките.
2.Днес на МС Лозоенец видях, че са налели окончателно бетона за подлеза откъм пощата, работят здраво в двора на техникума и са изблизали плочата от към Хладилника - явно скоро ще се полага и там хидроизолация.

14
Входът ми харесва. Добре, че не от ония сини поликарбонати - много евтин вид имат и отделно не ми изглеждат здрави. На едната снимка с ескалатора май има гипсокартон? Като знам как винаги текат този тип съоръжения се чудя дали тази идея е уместна.

15
Днес видях, че са започнали да монтират осветление по кръговото на АМ Люлин и ОП. Струва ми се че стълбовете са поцинковани. Дано! Но за сметка на това насипът, който е в средата на кръговото, се свлякъл на няколко места. Особено в частта от югозапад.

16
Току-що минах по ОП и вече са демонтирали телата почти до бул. България /там къде започва старият широк участък/.

17
Днес видях, че при МС Лозенец махат крана в двора на техникума.

18
Над новата метростанция Сердика са сложили трамвайните релси, контактната мрежа и вече асфалтират. Интересно ми стана, че между плочата на подлеза и асфалта не насипаха никакъв инертен материал, а направо отгоре асфалтираха и бетонираха релсите.

Онзи ден минах по отсечката. Имам усещането, че липсва последният слой асфалт. Отделно от към ЦУМ има оставена само една лента - определено ще е тясно. Сигурно причината е музеят на открито, който предполагам ще се вижда между ЦУМ и Мария Луиза.

19
Някой знае ли каква е причината да демонтират осветителните тела по ОП в района на моста над Симеоновско шосе? Отделно са ровили до всеки стълб, но сега е зарито.  :neznam:

20
Но смятам, че тук случаят ще е различен поради лобиране от х-л Кемпински. Собствениците / мениджмънта няма да са доволни да имат автостанция под прозорците, била тя и временна.
Автостанцията изобщо няма да е под прозорците, а на отсрещния тротоар на бул.Баучер, който на това място е доста широк и автомобилите паркират от двете страни перпендикулярно на пътя.
Друг вариант е парцелът между Бигла и Кораб планина, който общината все някога трябва да отчужди, тъй като по ОУП там ще е трамвайното обръщало след пускането на МД2 до Хладилника.
Това за бъдещото трамвайно обръщало не го знаех.  :neznam: Така наистина евентуална АС ще се отдалечи от хотела.
1. Но мислиш ли че мястото ще стигне?
2. Може би СО ще премине към удължаване или сливане на ав.67 в посока Хладилника.

Pages: [1] 2