1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Соларис!Червеното е Соларис.Шкода 27Tr!
Стара карта на Бургас с означени на нея линии на градския транспорт.This is the same map....
Източник:http://socbg.com
But bought during a stay in Varna in 1971.1971?Very interesting map ,personally I think it is from the period 1967 - 1969, because the bus lines in Varna are more than the bus lines in 1966, but the road to Golden Sands is not yet reconstructed (this happened in 1969).
These trolleybuses were used in Sofia in their original Dortmund livery. The lower part of the body was brown, the thin strip under windows was dark brown. I have two photos of these trolleybuses taken in August, 1971. Unfortunately these pics are black and white
N.
http://trollino.mashke.org
http://tramino.hostoi.com
За пореден път ще го напиша, и се надявам вече да стане ясно - Тролино, като собствен продукт на Соларис, отделен от Шкода 26тр се предлага със следните опции за силово оборудване:
CEGELEC TV Europulse (IGBT), 6-pole asynchronous motor 175 kW
MEDCOM ANT 175-600 (IGBT), 6-pole asynchronous motor 175 kW
Škoda BlueDrive (IGBT), 4-pole asynchronous motor 160 kW
Škoda BlueDrive (IGBT), 6-pole asynchronous motor 175 kW
Vossloh-Kiepe (IGBT), 4-pole asynchronous motor 160 kW
Тези с електроника от Шкода носят означение 12S/18S, оборудвани са в Чехия и имат надпис Powered by Skoda Bluedrive също както 26тр.
Не ми е ясно тия макари как ще се запазят здрави. Като ги гледам са колкото да отбият номера, на 26ТР са на Railtech и са много по - качествени.
Не е съвсем вярно, че не са внасяни въобще камиони Йелч. Внасяни са, но специализирани - бетоновози. И бяха мнохо специфични - бяха си съчленени, бетоносмесителят не беше монтиран директно върху камиона, ами върху нещо като ремарке, което обаче не можеше да се откачи...Така камионът-бетоновоз имаше четири моста - преден-управляем, втори-двигателен, Раба с планетарни редуктори и двойни колела и отзад още два, под смесителя, пак с двойни колела....Явно тези резервоари са били с по-голям обем, респективно с по-голямо общо тегло и не е било възможно монтирането им върху стандартно шаси.....Баща ми беше навремето автомонтьор в Инжстрой на бул. Кирил Пчелински - Кукуш и имаха бая такива бетоновози, с бяла кабина. Между другото имаха и един кош от четириосен трамвай Цепелин, и то в първоначалния вариант реконструкция с объл покрив, който го ползваха като работилница за плетене на метални въжета за кранове. Не съм ходил от 88-а година, откакто се премести на друга работа, може въпросният кош още да си е там......
Относно автобусите Йелч, базирани на Шкода - доста стара история са, понеже в началото на 70-те Полша купува лиценз за градски и междуградски автобуси Берлие, които веднага започват да се произвеждат в същите заводи под марка Йелч, съответно производството на Шкоди спира.... Френските модели си идват заедно с двигателя....
Иначе е вярно, че двигателите на полските товарачи, както и на камионите Йелч, са по лиценз на Лейланд, както също и тези на камионите Стар, които вече наистина не са внасяни у нас - имаше ги само под формата на играчки по детските магазини, и между другото доста добре бяха направени и детайлизирани за такива....Двигателят на фадромите така е направен огледално понеже при тях, за разлика от този при камионите, е поставен отзад....
Мисля, че червено-бяла, защото такава е била и при МТБ-82/ДТО ТБ-51/55,а единствено първите Шкода 9Тр са боядисвани в чисто червен цвят.Тук изниква въпросът от коя година софийските тролейбуси са започнали да носят синият си цвят, по-късно примесен и с жълта ливрея?Съчленен тролейбус Ман с инв.№101, внесен през 1968г. по линия 2? : http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=82010&page=17Браво за снимката , каква точно е била разцветката им - червено - жълта или червено - бяла?
Направих огромно търсене из форума и се оказа, че май не е пускана.