Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - nf1

Pages: [1]
1
тротоара е широк горе долу колкото и перона.

2
Аз не знам дали ще стане изобщо нещо. Това е само предположение, но при положение, че ги има тези входове/изходи, защо да не се ползват? :neznam:
То вратата хубаво е вход/изход обаче там не виждам как ще могат да контролират (таксуват) пътниците? Нещо според мен не е домислено и едва ли изобщо ще се отваря.

3
То и за центъра да ползват тесният перон пак няма да е много приятно, защото реално погледнато стълбите са "еднопосочни" - т.е. има място само за един човек кажи-речи .....
Въпроса е дали ще се превъзпитат хората да пътуват за центъра през Надежда или ще си карат по старому  :neznam:
хмм аз днес също слезнах на тесният перон - че е тесничко така е, но ако не се лъжа имаше място за по-двама. По-скоро хората бяха доста неориентирани и съответно вървяха доста бавно. Като цяло и аз мисля, че натоварването на МС Обеля ще намалее след като от жителите на Надежда вече няма да я използват активно а и май мислят да местят и автогарата от МС Обеля (тази за околните села и градове на София). Обеля 1+2+бившето село като, че ли няма чак толкова жители - не е Люлин все пак.

4
Изобщо не вярвай на смартфон за каквито и да било измервания, още повече за ниво на интензитет на звука. Ти дори и да имаше апарат за измерване пак нямаше да знаеш какви са точно процедурите за измерване. Трябва да потърсиш специалисти, които се занимават с такива неща.

Съгласен съм, затова и казах, че търся кой да направи това :)

5
Нали са започнали да "запечатват" мостовете, какво повече искаш? Шумът е кофти замърсител, но повечето хора се приспособяват към него. По центъра им дрънчат трамваи, 1/4 от София се използва за заход към летището, в Ст.град джигити и дискотеки колкото щеш. Градската среда не е като китно селце в Родопи-те и често трябва да се приспособяваме...
Хубавото в твоя случай е, че едни хора мислят за теб - http://vbox7.com/play:2e8da497a6

Кои мостове са почнали да запечатват? Аз нищо такова не виждам а го гледам през терасата си... Аз дограма си имам но има 2 неща:
1. Дори при затворена се чува.
2. Не мисля, че е особено подходящо да кажеш на няколко стотин човека, че трябва да стоят със затворени прозорци през 19-20 часа от денонощието.

Както и да е - пуснах това тук като информация, не очаквам разбиране от хора които не са подложени на този шум. Сравнения с трамваи, коли и други е неадекватно - покрай нас има достатъчно главен път и трамвай с които сме си съжителствали досега - метрото е шум от друга категория в момента.
Ами започни да четеш, не само да пишеш в тая тема:
На двата моста са поставени някакви прегради на височина до 1 - 1,50м.
и следващите...

Няма да те питам дали спиш по 19-20 часа на ден, цитираше някакви норми и би трябвало да знаеш, че те са едни през деня и други в тъмната част на денонощието. Само за мен - нямам достъп до vbox7.com - къде ги мериш 64-68 db?
Прочети "НАРЕДБА № 6 ОТ 26 ЮНИ 2006 Г. ЗА ПОКАЗАТЕЛИТЕ ЗА ШУМ В ОКОЛНАТА СРЕДА, ОТЧИТАЩИ СТЕПЕНТА НА ДИСКОМФОРТ ПРЕЗ РАЗЛИЧНИТЕ ЧАСТИ НА ДЕНОНОЩИЕТО, ГРАНИЧНИТЕ СТОЙНОСТИ НА ПОКАЗАТЕЛИТЕ ЗА ШУМ В ОКОЛНАТА СРЕДА, МЕТОДИТЕ ЗА ОЦЕНКА НА СТОЙНОСТИТЕ НА ПОКАЗАТЕЛИТЕ ЗА ШУМ И НА ВРЕДНИТЕ ЕФЕКТИ ОТ ШУМА ВЪРХУ ЗДРАВЕТО НА НАСЕЛЕНИЕТО", хвърлих едно око, измерването не е просто и във формулата се вкарват някои допълнителни корективи, за да се получи краиният резултат.

Темата я чета - но това, че има панели от по 1-1.5 метра долу по никакъв начин за мен не означава, че са "започнали" да ги запечатват след като тези панели са от около месец там а след това нищо не е пипнато. Да не говорим, че тези панели ги има и по останалата част на трасето, по което има и други PVC плоскости в горната част.

Относно шума - както казах, това е мерено с телефон, не разполагам за съжаление с апаратура за измерване. А и не мисля, че всеки трябва да си има такава вкъщи. Ще си намеря инстанция, ще си направят замерването и изчисленията.

6
Пиши до Босфор ТВ и може да ти пратят екип. Според мен това е доста силно и не бива така да се чува. Прати и клипчето пък да те срещнат очи в очи с Братоев и нека лично той да ти каже, че след еди-колко-си време ще спре да шуми. Ако Босфор не ти обърнат внимание - пробвай с други, Буркан 1 и т.н.

Благодаря за съвета, ще опитам да се свържа с Босфор ТВ и Буркан 1. Засега писах на г-жа Фъндъкова, Метрополитен (отново), министерството на транспорта, както и на някои по-големи медии пък дано някой реши да си свърши работата и да спази закона.

7
Нали са започнали да "запечатват" мостовете, какво повече искаш? Шумът е кофти замърсител, но повечето хора се приспособяват към него. По центъра им дрънчат трамваи, 1/4 от София се използва за заход към летището, в Ст.град джигити и дискотеки колкото щеш. Градската среда не е като китно селце в Родопи-те и често трябва да се приспособяваме...
Хубавото в твоя случай е, че едни хора мислят за теб - http://vbox7.com/play:2e8da497a6

Кои мостове са почнали да запечатват? Аз нищо такова не виждам а го гледам през терасата си... Аз дограма си имам но има 2 неща:
1. Дори при затворена се чува.
2. Не мисля, че е особено подходящо да кажеш на няколко стотин човека, че трябва да стоят със затворени прозорци през 19-20 часа от денонощието.

Както и да е - пуснах това тук като информация, не очаквам разбиране от хора които не са подложени на този шум. Сравнения с трамваи, коли и други е неадекватно - покрай нас има достатъчно главен път и трамвай с които сме си съжителствали досега - метрото е шум от друга категория в момента.

8
Понеже хората явно мислят, че нивата на шум от метрото са горе долу като от тролей ето ви клипче за да може приблизително да се досетите за какви нива на шум става дума. Между другото нивата на шум като децибели се движат около 64-68 но това все пак са показания от телефон а не от адекватна апаратура. Все си мисля, че Метрополитен ЕАД са тези които трябва да направят замерванията... За мен остава да открия фирма която го прави на сносна цена за да имам още по-солидни доказателства пред инстанциите.

http://vbox7.com/play:109cf2a015

9
офф хора, в москва, будапеща и други градове как метрото има напълно открити очастъци и хората не се оплакват, не стига че ви правят метрото ама и с претенции, то затова сме на този хал

"Претенции" - има си закони, те са за да се спазват - граничните нива на шум за жилищни райони са 55 децибела, при тези които са изложени на ЖП трафик (към какъвто се предполага, че спада и метрото) са 65 децибела. Така, че като си правят метрото да си спазват законите. Аз също много искам метро и го използвам. Това не означава да си затварям очите и ушите когато някой прави глупости.

10
Защо безмислено? Ако има проблем, по-добре да се поправи навреме, а не да се остави за някога.  Не е нужно човек, подаващ жалба да е наясно с такива неща и не виждам нищо лошо в това човекът да напише такава.
Е, той беше решил още преди да чуе преминаващия влак, така че...

Макар че, ако трябва да сме откровени, до сега трябваше вече да са решили как да ги затворят тези мостови конструкции.
И без това знаят, че радиусът е скъсен, следователно, независимо от новото скрепление по естакадата - ще се наложи това и заради обезшумяването.
Пък и са наясно колко работа ще им се отвори през зимните месеци заради два отвора...
Създават си безсмислен риск да блокират и двете линии при евентуален технически проблем от навяване на сняг.

Е как да не съм решил - като един клиент на метрото се движа с него - не е като да нямам представа колко е шумно като се движи и да си направя логичният извод, че това нещо като е отворено шумът ще е доста голям.
За съжаление не очаквах това нещо и не успях да измеря силата в децибели но и това ще последва. Говорих и с Метрополитен - човека доста арогантно ми отговори, че видиш ли ние ще свикнем с този шум. След това спомена, че има норми с които ще опитат да се съобразят а аз да запиша нивата на шум - като го пуснат ще има влакове на 7-8 минути ще имам възможност... безумия.

11
Имаше съобщения, че засега ще го покриват само отгоре, а за в бъдеще може би ще го покрият и отстрани.
А първоначалните планове бяха: да бъде изцяло открит.
Но после Братоев спомена, че заради поддържането на относително равномерен температурен баланс през зимата - ще ги покрият и тях.
Всичко се решава в движение - явно все още търсят най-подходящата и лека конструкция.

Това означава ли, че тези 2 "уширения" на конструкцията, които се вижда на снимката ще останат отворени отстрани? Питам защото ако е така от сега да проверявам къде да се обаждам за нетърпим шум когато преминават композициите от там.

Току що мина една мотриса в посока Обеля през това уширение. Такова скърцане шум и трамваите дори не правят. Явно ще трябва да се сезират разни инстанции заради "гениалността" в плана и  изработката на метрото.

12
Имаше съобщения, че засега ще го покриват само отгоре, а за в бъдеще може би ще го покрият и отстрани.
А първоначалните планове бяха: да бъде изцяло открит.
Но после Братоев спомена, че заради поддържането на относително равномерен температурен баланс през зимата - ще ги покрият и тях.
Всичко се решава в движение - явно все още търсят най-подходящата и лека конструкция.

Това означава ли, че тези 2 "уширения" на конструкцията, които се вижда на снимката ще останат отворени отстрани? Питам защото ако е така от сега да проверявам къде да се обаждам за нетърпим шум когато преминават композициите от там.

Pages: [1]