1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Ето това се въртя последно:Ако този терминал се построи ще е най-добрият вариант защото в момента там са само ръждясали бараки останали още от соца...
Ето и от Г.М.Димитров 2 снимки :на кой е кръстена станцията? да, не е да другарят Георги димитров?
Категорично ДА! И 60 градуса да е, пак ще се радвам, но искам естествен въздух, а не след шибан климатик. За доказателство ще ви кажа, че в офиса, когато съм сам и на 33 градуса не включвам климатик.
Но да не се отклоняваме от темата, т.к. тези съобръжения съм ги казвал вече или ме изпитвате дали още си отстоявам позицията
вчера беше открит "Shopping centre The Boulevard" в Младост, има аутлет на Zaraи сега малко снимки ако сложиш ще сме много благодарни.........
Аз не виждам как ще са 20лв с таксите, при положение, че на София Еърпорт летищната такса беше 19 Евро.колкото и да е няма да е толкова колкото Хемус скубе в момента.....
При това положение БДЖ може просто да забрави за София-Варна и да се ориентира към междуселските превози!има много българи на които ще им е по-удобно да си хванат влакчето въпреки че е 8 часа път......
Да, малоумието е пълно. Бас държа, че във всички актове виновни са единствено водачите. Не че нямат вина, но не може такава радикална смяна на пътя да е небрежно означена с 1 ограничение и 1 табела. Представете си, какво чудо ще настане след един месец, когато започне сезонът на мъглите. Трябва да има редуващи се ограничения през 20 км/ч - 100, 80, 60, 40; пътят да се стесни с ограничителни табели и даже с бетонни блокчета, светлинна сигнализация. Същата дивотия беше, когато преди 4-5 години откриха магистралната отсечка над Ябланица - първият месец имаше стотици катастрофи, докато подредят захождането по читав начин.
Да не говорим, че трябва да се мисли и за светещи променящи се знаци - през летния сезон вероятно задръстванията ще започват на няколко километра преди края на магистралата и съответно ще е необходима динамична сигнализация.
Не, проектът тръгва някъде от Вакарел (мини Чукурово) и източно от язовир Искър до Самоковското поле. Според мен си е малко изхвърляне - планинска магистрала струва много, това го показа АМ Люлин. Докато с много по-малко средства биха разширили пътя през Железница и Ярема и по този начин София и Боровец ще са свързани с два пътя.
Shortcut-ът Ихтиман-Самоков-Дупница е част от транзитния коридор №8 Бургас-Пловдив-Гюешево-Скопие-Тирана-Дуръс и би разкарал от Софийското поле целият камионен поток за и от Македония. Той и сега функционира, но шосето не е в добро състояние.