Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Делян

Pages: [1] 2 3 4
2
Снимки / Re: Google street view - София
« on: 14.07.2018, 22:41:37 »
Те снимат цяла България...

3
От личната колекция (от преди няколко години)....


4
Очакваме добри новини.... :rolleyes:

5
Значи да започваме да броиме дните вече......

6
Ето това се въртя последно:

Ако този терминал се построи ще е най-добрият вариант защото в момента там са само ръждясали бараки останали  още от соца...

7
а, снимки от станцията на Младост 1А има ли?  :crazy:

8
Ето и от Г.М.Димитров 2 снимки :

на кой е кръстена станцията? да, не е да другарят Георги димитров? :annoyed:

10
аз също мисля, че АМ Хемус трябва да минава близо до В. Търново по чисто икономически интереси.
а, що се отняся до думата автомагистрала мисля, че тя идва от италианската магистрала.

11
така е, хърватите дори не са в ЕС а са по-добре от нас......... :(

12
гледай хърватите какви трамваи можели да правят.....
много добре изглеждат.....

13
Quote from: emo
Категорично ДА! И 60 градуса да е, пак ще се радвам, но искам естествен въздух, а не след шибан климатик. За доказателство ще ви кажа, че в офиса, когато съм сам и на 33 градуса не включвам климатик.

Но да не се отклоняваме от темата, т.к. тези съобръжения съм ги казвал вече или ме изпитвате дали още си отстоявам позицията

ти си единственият човек, който обича да се поти в набамкан автобус през лятото, всъщност мургавите "братя" също обичат да им е топличко.

14
Quote from: Repcho
вчера беше открит "Shopping centre The Boulevard" в Младост, има аутлет на Zara
и сега малко снимки ако сложиш ще сме много благодарни.........  

15
Снимки / Re: Снимки (автобуси)
« on: 30.05.2008, 04:53:40 »
Една снимка на naster1 на Tedom.
Машината изглежда много добре........


16
много каманизъм, много нещо  
на някой Ладите му били супер автомобили, а на друг руската военна техника била на световно ниво!
вие знаете ли руснаците как ходят на война? първият взвод е от трудоваци на които дори не им дават оръжие, но за сметка на това ги напиват едно хубаво и може да им дадат някоя вила или коса.
ако от това не ви става ясно що за технология е тяхната военна техника, не знам от какво ще ви стане ясно.
за да произвеждаш качествен продук ти трябва време и опит. това, че някой случайно може да ти даде една висока цена за продукта ти не означава, че този продукт ще е качествен. качеството се постига с време и опит. за това компании които произвеждат качествени коли или автобуси са създадени преди десетилетия и имат изградено име в бранша. когато тези компании са произвеждали, ние сме създавали боклуци като Ладите и другата соц. шлака или по-точно са ни ги налагали. не сме тъпи, но сме били спирани 45 години да произвеждаме в пазарни условия. и какъв е резултата? "0" производсво! сега дори и да иска някой да започне да произвежда нещо е много късно влака е потеглил преди много десетилетия!
но да се върнеме на темата! нека да инвестира който му се инвестира. в случая няма значение какво е качеството, стига инвестицията да е на зелено и да не заемат пари от държавата. то пазара ще си покаже колко струва продукта. дори и да произвеждат най-големите боклуци, щом има пазар за тях и плаща редовно на работниците, няма нищо лошо в това. прав им път!

18
Разни / Re: Самолети и летища
« on: 30.11.2007, 20:21:41 »
Quote from: etnies
Аз не виждам как ще са 20лв с таксите, при положение, че на София Еърпорт летищната такса беше 19 Евро.
колкото и да е няма да е толкова колкото Хемус скубе в момента.....
плюс това ще се лети на чисто нови А-320.


Quote from: blagun
При това положение БДЖ може просто да забрави за София-Варна и да се ориентира към междуселските превози!
има много българи на които ще им е по-удобно да си хванат влакчето въпреки че е 8 часа път......

19
Quote from: blagun
Да, малоумието е пълно. Бас държа, че във всички актове виновни са единствено водачите. Не че нямат вина, но не може такава радикална смяна на пътя да е небрежно означена с 1 ограничение и 1 табела. Представете си, какво чудо ще настане след един месец, когато започне сезонът на мъглите. Трябва да има редуващи се ограничения през 20 км/ч - 100, 80, 60, 40;  пътят да се стесни с ограничителни табели и даже с бетонни блокчета, светлинна сигнализация. Същата дивотия беше, когато преди 4-5 години откриха магистралната отсечка над Ябланица - първият месец имаше стотици катастрофи, докато подредят захождането по читав начин.
Да не говорим, че трябва да се мисли и за светещи променящи се знаци - през летния сезон вероятно задръстванията ще започват на няколко километра преди края на магистралата и съответно ще е необходима динамична сигнализация.

абсолютно, как може изведнъж да прекъснеш магистрала. тези неща се оправят само и единствено със съд и много солени компенсации след това. друг начин няма. бръкни му в джоба и тогава ще се усети да си свъши работата.


Quote from: blagun
Не, проектът тръгва някъде от Вакарел (мини Чукурово) и източно от язовир Искър до Самоковското поле. Според мен си е малко изхвърляне - планинска магистрала струва много, това го показа АМ Люлин. Докато с много по-малко средства биха разширили пътя през Железница и Ярема и по този начин София и Боровец ще са свързани с два пътя.
Shortcut-ът Ихтиман-Самоков-Дупница е част от транзитния коридор №8 Бургас-Пловдив-Гюешево-Скопие-Тирана-Дуръс и би разкарал от Софийското поле целият камионен поток за и от Македония. Той и сега функционира, но шосето не е в добро състояние.

моето виждане за АМ "Рила".

20
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 18.10.2007, 19:39:35 »
и аз това казвам.....

Pages: [1] 2 3 4