Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - georgi_L

Pages: [1] 2 3 ... 22
1
Автобуси / Re: Mercedes-Benz O 345 (G)/Conecto (G)
« on: 07.11.2024, 22:17:16 »
То и 3592 е спрян и се очертава повече да не излезе

2
2604 (двуетажен) по 78 и 2007 по 85 с ПТП на кръстовището на Ботев и Сливница. На 2007 му беше счупен един страничен прозорец и зажулена ламарина отстрани, на двуетажния не видях щетите тъй като са от дясната страна и нямах видимост. Бяха с кола “контрол по транспорта”

3
Ами в такъв случай не е лошо да бъде направена тази корекция на първата страница на темата, защото не е актуална информацията.

4
7085 е със сменени регистрационни номера СВ6497СВ

5
2703-2

6
2063-79

7
2604 - 78

8
2602 - 78/1

9
2605 е ударен и с счупен преден прозорец на втория етаж, както и плоскостите отвътре. Инцидентът е станал в гаража на КТП пункта. Опитал се е с целия си акъл да мине през него и там си е останал.

10
Да, те в другите държави са по-прости от нас, че си правят основни (ама наистина основни, не омазване на салона с бяла боя) ремонти на чешките трамваи и продължават да си ги карат. Ние като по-богати явно ще си купуваме Песи които престояват с години по плацовете. Българските трамваи въобще няма да ги коментирам, изпяли са си песента отдавна.
Ванка така е, но ние тук нямаме този ресурс за капитален ремонт на тези трамваи, също така не е оправдано. Я се замисли реално къде ще им се прави този ремонт? В Трамкар ли? Ние нямаме такава база, която да може да отговори адекватно на нещо такова като идея. Та те не могат едно просто пребоядисване да направят като хората, ние ще чакаме да преправят коша на трамвая и да слагат климатизация това е смешно просто. Къде къде по-лесно е да се закупи нов подвижен състав било то и по-малко на брой, но нови, а не някакви експерименти, които бързо ще приключат с нашето качество на ремонти. Отделно как я виждате тая работа 40бр вагони да минат такъв ремонт та те ще се влачат с години, те за 6 месеца един ако направят ще е постижение а какво оставя за 40бр. Това е несериозно от където и да го погледне човек…. Отделно това са единични вагони, които за да имат по-голям капацитет трябва да са в състав, тоест два вагона ще трябва да се модернизират и преустоят за да са в състав, вместо да се купи един нископодов.

11
След като прочетох последното мнение, имам чувството, че съм в небезизвестния форум БГ МАМА.
Много умно  ;)

12
Актуална информация / Re: Наряди
« on: 10.06.2024, 21:09:53 »
Утре на 78/1 кола е зареден двуетажен ман. Най-вероятно ще е само първа смяна

13
От днес 10.06
27ХХ - 78
2739 - 309
16ХХ - 83  с лилава реклама
2138 -310

14
Добре де, много ми е интересно кой ги решава и измисля тия глупости, кое за къде да се купува ?! По-голяма простотия от това за основен ремонт на 100 годишни чешки трамваи не бях чел скоро, нито би ми хрумнала подобна глупост. Какво толко се възхваляват тия ЧКД-та аз не мога да разбера, като те са едни от най-раздрънканите и неудобни трамваи след българските, даже българските имат по-добра возия от тях. Това че аварират по-рядко не означава, че трябва да ги правим вечни. Няма никакъв смисъл от толкова скъп ремонт на такъв трамвай, който ние тук не можем да направим, само вижте “основните ремонти” на Т6А5-ците и тези дето все още не са минавали от модела. Ми то тези дето не са минавали ремонт изглеждат по-добре от тия дето са минавали.. Вместо да се цели спиране на нископодови трамваи като краставиците е редно да се цели спирането на високоподовите в случая всички български и всички чкд. Като най-напред трябва да си заминат пенделите, които са най-отвратителните трамваи, които още се движат барабар с дювазите. Ако питате обикновения пътник никой няма да ви каже, че харесва ЧКД-тата, напротив ще ви кажат колко са неудобни, стари и раздрънкани, което е истина, не отговарят на никакви съвременни изисквания.
Редно е да се мисли и за обновяването на линиите на депо Искър, като се закупят за там поне 40 нови мотриси било то песа или друго, което да сложи край на мъките на хората по тези линии и 20 и 22 да бъдат изцяло с нов подвижен състав, което е напълно постижимо.

15
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 14.09.2023, 10:31:17 »
И също не знам за 118 и 119 как го реши, че са полупразни като точно те двата обслужват най-многолюдния кв Ботунец в района и си се пълнят стабилно. В пиковите часове пък е ад с тези къси рейсове. 119 освен че влиза около блоковете в Ботунец обслужва и кв Челопечене като минава през центъра на квартала.

16
Автобуси / Re: МАN/MANAS SG 262 (2131-2160)
« on: 25.08.2023, 18:35:50 »
Не няма никаква логика да ги пускат по 79. То дали покрай мача ще ги строшат или в махалата то все тая. Вместо тая грешка по 79 могат да ги пуснат по 1,3,5 или всякъде другаде където могат да вървят дълги- 100,82,285,309 и т.н. На 79 и ютонг е много. За там старите БМЦ са перфектни.

17
Трябва да си голям наивник, ако някой си е мислил, че от тази глупост ще излезе нещо. То още от начало си беше ясно, че нищо няма да стане усвоиха се парите от фондовете за проекта и до тук.

18
Трамваи / Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« on: 11.07.2023, 23:11:39 »
Аз си мисля че сега за лятото ще ги пуснат на 6 и 8 а краставиците ще отидат на 11 и 12

19
Трамваи / Re: PESA Swing 122NaSF/2 (2301-2367)
« on: 08.07.2023, 19:49:41 »
А дали пък Красна Поляна не могат да си обслужват 3-ката и нея с песи? Хем така максимален брой климатизирани трамваи ще са на линия, хем ще могат да се разработят и новодоставените трамваи. Летните разписания в момента са доста орязани, така че колите трябва да могат да си ги покрият изцяло с песа.

20
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 28.06.2023, 01:05:23 »
Едва ли ще я удължат, Спаси София направиха всичко възможно преди време да ореват всичко и да лансират как това е най-неизгодната концесия особено при разделянето на линии 21 и 22 та удължаване по-скоро не, но придобиване на подвижния състав е твърде възможно решение особено в това трудно положение.

Pages: [1] 2 3 ... 22