Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Werneuchen

Pages: [1]
1
Пловдив / Re: ВКМ и ПКМ
« on: 10.05.2013, 00:10:39 »
Значи жп-контактната мрежа на кръстопътя никога няма ток и не е много сложно. Само водача на локомотива да не забравя да свали пантографа. Има ли специален знак за него? Колко дълго е тази секция без напрежение? Защо трябва да се свали пантографа? Нали няма ток в този участък? А защо в зоната на пресичане въобще има контактна жп-мрежа (нали този участък е без това винаги без ток)?


2
http://www.youtube.com/watch?v=wZeG0hEAmqc - Palace of Justice Trams in Sofia (October 2012)
http://www.youtube.com/watch?v=Mx9Q0C025c8 - Macedonia square om Sofia - Trams (October 2012)

3
Аз съм немец и търся за немскате Уикипеидя информация за цените на трамвайните билетите от 1901 до 2013.

4
Пловдив / Re: ВКМ и ПКМ
« on: 09.05.2013, 10:45:29 »
И как са изолирали двете контактни мрежи? (25.000 V) Не мога да си представя.

5
Пловдив / Re: ВКМ и ПКМ
« on: 07.05.2013, 23:06:42 »
Мерси за бързите отговори.
Значе правилно ли разбрах: на жп-линията към нефтезавода (Карловско шосе) не е имало истински кръстовване на две контактни мрежи? На снимкате от стреет вю се вижда стар железен стълб на преден план и стълбове от бетон в заден палн.  ЖП-линията вече ли е била деелектифицирана преди да са постоили тролейбусната контактна мрежа?
Това кръстосване в Канада у САЩ не е толкова интересно, защото там напрежението в линията за влаковете (това е само градски влак) не е толкова голямо. (http://forum.gtsofia.info/index.php?action=post;topic=6114.0;last_msg=327790, http://de.wikipedia.org/wiki/Edmonton_Light_Rail_Transit).  По принцип тези влакчета имат същото напрежение както контактната мрежа за тролейите. Много ме интересува това кръстосване в София на Ботевградско шосе и ул. Рилска обител. Какво знаето още за него?

6
Пловдив / ВКМ и ПКМ
« on: 06.05.2013, 23:24:46 »
 Аз съм немец и търся за немскате Уикипеидя една информация за кръстосване на тролейбусна линия с жп линия в Пловдив. Там ( http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?5,362478,362531#msg-362531) пишат ("In Plovdiv gab es bis zum Bau einer Brücke eine Kreuzung mit deiner 25kV 50Hz Hauptbahn und eine Kreuzung zur Erdölraffinerie, könnte heute noch bestehen ...") "В Пловдив имаше до строителството на един мост едно кръстосване (на една тролейна линия с) една главна жп линия - 25кV 50Hz, и допълнително едно кръстосване (на тролейна линия с) жп линията която отива към нефтозавода".
Моят въпрос: Вярно ли е това, че тролейната линия е кръстосала една 25.000 V жп линия (главна жп-линия)? И къде е това място точно? Тук ( http://kodeks.uni-bamberg.de/Bulgaria/media/Plovdiv_Detailed_Map_L.jpg ) намериx една по стара карта на Пловдив. Как са направили изолацията, много е сложно, почти невъзможно. Това би трябвало да е единственото място на света където това са направили. До кога е имало това кръстовище?




Pages: [1]