Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - bgpower

Pages: [1] 2 3 ... 17
1
Спират, защото таксите за паркинга след като ти минат 2-та безплатни са 2 лв. за първия час и после стават по 4 лв. на час.

2
Изтрити теми / Re: Велизар Стоилов
« on: 03.11.2008, 08:43:32 »
Задава се махане:

http://bulgaria.actualno.com/news_193705.html

Поздрав,

3
По света / Метро в Западна Европа
« on: 09.06.2008, 19:23:44 »
Quote from: Muslon
Мда, трябва да мине под паметника на съветската армия и под улицата северно от Белведере, след това да направи завой към гарата. Абе като имат пари за трошене...

Тея егаси змията си правят! 2-ката винаги ми е била доста странна. Но добива вид по-бързо от нашто метро. Завоят съм Зюдбанхоф е доста екстравагантен, но и най-вероятно е премислен, щом ще бъде новата централна гара. Гледах някакви проекти за гарата, при които загубих ума и дума.

4
Идеи / Re: А 72
« on: 03.11.2007, 09:17:30 »
Трябва да ви кажа, че откакто СИБ БУС се махнаха 72 ми прави много по-добро впечатление. дори имам чувството, че е по-редовен...

5
Меко казано примитивно е да мислиш, че човек те впечатлява и респектира с физическите, а не с умствените си данни. А там Заимов е доста по-добър. Плюс това меко казано ме дразни публичната завеса над Борисов, защото преди 2001ва знаем само, че е охранявал Царя и Живков? Ама никой не пита за СИК и прочие?А Борисов е бил от обръча на СИК, и това ми е потвърдено от доста лица навътре в нещата.

Кметът може да не е движещата фигура, но въпреки всичко е важно да има визия за трада...или не?

ПС: Колко смятате, че биха стрували едни нови избори за кмет на София? Хубаво не са 300, може и само 30 да са, но пак са на вятъра, а с тях някой и друг рейс можеше да се купи. Защо не подпишат писмена форма, в която потвърждават, че ще изпълнят мандата си стига да не бъдат свалени за лошо управление?

6
Идеи / Re: А 72
« on: 24.10.2007, 00:08:56 »
По деленето на линията леши ли се нещо?

Иначе разгеле, че ги махнаха тея пловдивски мана.и...

7
Първо - Мартин казва, че в Испаниоя се строи 10 км метро на година и следователно 40 за 4 години. Той обещава 20. Незнам дали чухте, но бе също така доказано, че в Испания българи строят тяхното метро. И все пак Испания не е единствената страна, която строи бързо метро. Има и други доказващи тази теория.
За мен Мартин е кандидатът и ще ви кажа защо - страшно идеен е. Харесва ми, че обръща внимание и на теми като туризъм/разкриването като туристически обекти на хилядите римски останки/, както и минералната вода. За пример даде Будапеща, която с по-малки залежи на минерална вода на година печели от концесии еквивалент на 500 млн. лева. Представете си такива ресурси колко биха могли да преобърнат бюджета на София. И все пак всеки от вас трябва да признае, че като образованост, дори само академичното му образование е най-доброто и високото от всички кандидати. Все пак и това би трябвало да има някакво значение. Като цяло и кампанията ми му хареса - позитивна е. За мен също е важно да не гласувам за отначало затубил кандидат като Тити, Юлияна или Антония. Мартин и Бриго единствени имат донякъде реални шансове да махнат ББ от поста. Него най-малкото не искам да го виждам отново като кмет, защото е повече от ясно, че той след 2 години ще иска да става премиер и отново от наште джобове ще се дават 300 млн за избори в София - излишно.

Не ви го хваля, но за мен той е разумният и работещият кандидат.

http://www.obichamsofia.com

8
Днес в "Труд" пише, че за да бъдат разкарани до края на 2008 г. Икарусите/до края на 2007 г. ще махнат 42 и останалите през 2008-ма/ до края на тази година ще дойдат още 100 автобуса - Мерцедес, МАН и БМЦ. Така че недейте свиква с мисълта, че няма да има БМЦ. това цялото е изявление на Велизар, така че търпи промени.

Интересно кой сега ще вземе 72, или пък дали няма да остане при СКГТ...?

9
В Германия се кара само колело! Германия е и страната с най-дълга велосипедна мрежа в света. Толкоз.

Бек ту топик...

10
Идеи / Re: А 72
« on: 12.10.2007, 16:36:06 »
Quote
Делят на две маршрута на столичния автобус 72

11.10.2007 12:40

Делят на две маршрута на столичния автобус 72
До десетина дни маршрутът на автобус 72 ще бъде разделен на две. Снимка: БГНЕС

Маршрутът на автобусна линия номер 72 ще бъде разделен на две и това ще стане до десетина дни, обяви заместник-кметът по транспорт на София Велизар Стоилов.

Това е една от най-дългите и натоварени линии в София и с цел по-доброто обслужване на гражданите ще бъде извършено изследване на пътникопотока, за да се види натовареността на линията по цялото трасе, допълни той.  

Линията ще бъде разделена на "72" и "72А", а двата маршрута ще се срещат в района между Военна академия и НДК.

Днес общинският съвет в София гласува откриването на самостоятелна конкурсна процедура за обществен превоз на пътници по 72-ра линия.„

Конкурсът за обслужване на двата маршрута ще бъде един, каза още Стоилов.  

След излизането на решението на СОС обслужването по автолинията преди провеждането на конкурс ще бъде поето от "Столичен автотранспорт".

http://www.dnes.bg/article.php?id=42355

Разгеле...Вашите коментари?

Сега ако и Карат С го вземат ще е добре!

11
Всичко зависи от сериозността на фирмите и организацията. Чисто технологично и принципно погледнато 7 километра за повече от една година могат да се построят. Проблемът по-скоро е, че трасето май за към Аерогарата не е решено още - т.е. административната работа е повече от строителната. Принципно едно е ясно - стандартите на които ни свикнаха, когато става дума за строеж на метрото приличат по-скоро на тези от някоя планета за бавно развиващи се. При ясен проект и добри изпълнители нещата може да се построят. Кога обаче в българия ще се намери личност и екип да организира това  не е ясно.

12
Интересно беше, но за съжаление за транспорта не стигна никакво време. А това е най-тъпото - в тези диспути трябва да говорят за Програми / Проблемите на София, а не за политика. Нея си я знаем...

13
Те нека ги изтапанчат, пък то после лесно ще си проличи кой знае и кой - не. Мисълта ми е, че хората тогава ще знаят кой наистина има програма и кой просто представя такава, за да замаже очите на хората.

14
Бойко надува балон!Абе аз бих се изкефил на един истински дебат между 5-те или 6 кандидат-кмета /тези, които имат изобщо дори и маргинлен шанс за балотаж/ и да им задават въпроси до дупка как смятат да решат всеки отделен проблем на София. Мисля, че ще е удобно и полезно.

15
Температури от типа на "София" се постигат и там. Но не в толкова много дни на годината. И въпреки всичко си имат климатици. Но не си правете илюзия, че и там всичко има климатици и всеки рейс например, и последен модел. И там донякъде имат проблеми, но ги решават по-умно...

16
За мен лично днес не трябва да правиш грешките от вчера, а именно до няколко години да има конкретен обмислен проект за развитие на метрото. Независимо, че за повечето продължавания на метрото сигурно говорим за 2050 година, но все пак всичко трябва да е предвидено, а не както преди - на парче. Аз лично смятам, че едно селище като бистрица е абсолютно задължително да има метро, както и Долни Лозен например, както и много други. въпрос на 10 години е половината град да се премести точно натам /неслучайно в момента се опитват да затворят Кремиковци/. Е всяко подобно движение трябва да е предвидено - ако щете дори прде строителството сега на Околовръстното трябва да се предвидят бъдещи станции и тн. За мен лично това е сериозният подход. А че МД 2 ще продължи и след Хладилника е ясно, въпроса е накъде - именно погледнато и с перспектива. Студентски град трябва да има метро - мисля тук няма спор.

17
И в новите метросъстави има климатик. Но се пуска само в най-големите жеги.

18
Идеи / Re: А 72
« on: 23.09.2007, 10:10:00 »
Тези да не продължиха концесията?

19
Идеи / Re: Източна част на София
« on: 23.09.2007, 10:08:53 »
Абе за мен наистина трябваше в периода май-юни, когато Иван Асен така и така бе затворен направо да го затворят за един пълен ремонт.- Улицата се нуждае спешно, а и все пак е една доста важна артерия. Дали там трябва да има трамвай не съм убеден.

Поздрав,

20
Абе в тези няколко реда има бая генерирани новини! Сега само да знаехме кое е вярно и кое е само журналистическа партенка.  

Pages: [1] 2 3 ... 17