1
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Тролей сменя автобуса по линия №7а в Плевен
Общинският съвет на Плевен измени свое решение от август 2016 г., касаещо Общинската транспортна схема и възлагане изпълнението на новосъздадена тролейбусна линия. Предложената промяна касае линията Баумакс – JIBT – Моста. Линията не се закрива, променя се начина й на обслужване – от автобусна тя става тролейбусна.
Решението на местния парламент от днес гласи, че се закрива автобусна линия №7а „Баумакс – JIBT – Моста“ и се открива тролейбусна линия №7а „Моста – JIBT – ХоумМакс“. Маршрутът на линията е: Моста; Печатница; Китайска стена; ВиК; Орион; Община Плевен; ПГ по Облекло и текстил; Дом на книгата; Битова техника; Пазара; ж.к. „Сторгозия 1; ШПК; JIBT; ХоумМакс; JIBT; ШПК; жк „Сторгозия 1″; Пазара; Битова техника; Дом на книгата; ПГ по облекло и текстил; Община Плевен; Орион; ВиК; Китайска стена; Печатница; Моста, съгласно маршрутно разписание №76 – делнично, което е неразделна част от настоящото Решение.
Общински съвет – Плевен прие решението с 35 гласа „за“, 2 „въздържал се“, против нямаше. Изменението влиза в сила от 1 август тази година.
Останали са 7 в движение като още 3 ще бъдат бракувани,но се изчаква доставката на Соларисите.
Нови 14 тролейбуса с акумулаторни батерии идват в Плевен през лятото по проект
В края на месец юни в Плевен ще пристигнат първите 7 от новите 14 тролейбуса по проект Развитие на интегриран градски транспорт - гр. Плевен информират от Общината. Общата стойност на проекта е 17 249 286,80 лв., от които европейското съфинасиране е 14 267 147,15 лв., националното - 2 517 731,85 лв., а собственото съфинансиране от страна на Община Плевен е 464 407,80 лв.
Проектът е най-големият, реализиран от местната администрация по ОП Региони в растеж и е продължение на предходния. Насочен е отново към устойчив градски транспорт в град Плевен чрез намаляване на вредните емисии, шума и подобряване качеството на транспортните услуги посредством въздействие върху подвижния състав, управлението на трафика и въвеждане на интелигентни транспортни системи, информира заместник-кметът с ресор Финанси и икономика Милен Яков, който е и временно изпълняващ длъжността кмет.
В края на месец юли ще пристигнат вторите 7 тролейбуса, така че от месец август вече всички 14 нови машини ще са в движение. От старите тролейбуси ще останат само 6 – един ще е учебен, един се окомплектова в момента в оригинален вид и ще бъде музеен експонат, останалите ще се съхраняват за резервни части. Най-новите машини ще изглеждат като закупените през предходния период 40, но разликата е, че ще имат възможност да се движат не на дизел, а ще са с акумулаторни батерии. Автономното им придвижване ще е на разстояние до 5 км, а част от произвежданата при движение енергия ще зарежда батериите периодично.
По проекта се предвижда и внедряване на електронна система за таксуване, която ще замени досегашните билетчета. Това ще се случи не по-рано от 2019 г., като на първо време и двете ще съществуват паралелно. Предвидено е провеждането на обучителни кампании и за гражданите за работа с тикет системата. На 16 пункта, които включват ключови кръстовища в града и вход-изходите на Плевен, ще се изгради система за видеонаблюдение, което ще подобри безопасността и условията за движение по пътищата, ще пести време, ще осигури спазване на разписанията, намаляване на закъсненията в пиковите за масовия градски транспорт часове. Видеонаблюдението ще спомогне за регистриране на нарушенията, ще бъде и психологически фактор в превенцията на опасното поведение на участници в движението и др.
Подмяната на амортизирани сервизни машини на „Тролейбусен транспорт” ЕООД е предвидена също като компонент на проекта и ще бъде извършена чрез доставката на две нови специализирани машини, в т. ч. 1 машина за ремонтни дейности по контактната мрежа (т.нар. вишка) и 1 машина влекач. Чрез тях ще може да се реализира бързо и адекватно обслужване на възникнали аварийни ситуации, отпушване на трафика, респективно намаляване на загубите на превозвачите и пътниците и предотвратяване на транспортни произшествия. Във връзка със строителни работи за изграждане на Контролен център и Билетен център за внедряване на електронната система за таксуване, от 15 юни кампанията по продажба на абонаментни карти ще се осъществява в старото тролейбусно депо, а не в сегашния билетен център на ул. „Дойран”, съобщи управителят на дружеството Ангел Несторов.
На 28 февруари в 10:16 часа е постъпил сигнал в Оперативен център при РДПБЗН за пожар в Ивеко „Дейли“ – каросерия в Плевен на улица „Цар Самуил“. Унищожени са моторното превозно средство и захранващ проводник на тролейбусен транспорт – 20 метра, собственост на „Градски транспорт, община Плевен“.
ИЗТОЧНИК
Ще се изгражда ли допълнително контактна мрежа или вече има такава изградена?
В Плевен пускат тролейбус по маршрута на сегашната автобусна линия №1
Тролейбус ще се движи по маршрута на сегашната автобусна линия №1, изменението влиза в сила от 10 април 2018 г. Това решиха съветниците на редовното заседание на Общинския съвет, предложението беше внесено от Председателя Мартин Митев. Причината е изтичане на договора на обслужващата в момента линията фирма.
С решението се открива тролейбусна линия №1 жк „Сторгозия” – Втора клинична база с маршрут: жк „Сторгозия” бл. 51, жк „Сторгозия” бл. 5, Пазара, Жп гара, Дом на книгата, ПГ по облекло и текстил, Община Плевен, Регионален исторически музей, Читалище „Извор”, ул. „Хаджи Димитър” /магазин „Лайф”/, Македонска чешма, Учебна база „Христо Ботев”, ІІ Клинична база – Учебна база „Христо Ботев”, Македонска чешма, ул. „Хаджи Димитър” /магазин „Лайф”/, Читалище „Извор”, Регионален исторически музей, Община Плевен, ПГ по облекло и текстил, Дом на книгата, Жп гара, Пазара, жк „Сторгозия” 1, жк „Сторгозия” бл. 61, ПГ по транспорт, жк „Сторгозия” бл. 51. Изпълнението на тролейбусна линия № 1 се възлага на „Тролейбусен транспорт” ЕООД – гр. Плевен. С нови маршрутни разписания – делнични и празнични, ще е и тролейбусна линия № 31.
Със същото решение на Общинския съвет се утвърждава частична промяна и на разписанието на автобусната линия Плевен – Николаево. Промяната се налага след постъпило искане от Ирена Чуховска, директор на ОУ „Христо Ботев”, с. Николаево, във връзка с придвижването на учители и на учениците от съседното с. Ралево. Промяната влиза в сила от датата на приемане на решението.
Още 14 нови тролея идват през лятото на 2018-та в Плевен
Още 14 нови тролейбуса идват в Плевен през месеците юни-юли на 2018-та година, информира за Рlevendnes.com инж. Ангел Несторов, управител на „Тролейбусен транспорт“ ЕООД. С превозните средства ще бъде обновен напълно автопаркът на дружеството. Към момента освен новите 40 тролея, в движение са и над 20 от старите машини, за да може да бъдат покрити всички линии на градския транспорт, поясни Несторов.
Придобивката за града е по проекта „Развитие на интегриран градски транспорт – гр. Плевен”, финансиран от ОП „Региони в растеж“ 2014-2020 г. Проектът е на обща стойност 17 249 024 лв. От тях безвъзмездната финансова помощ е 16 784 879 лв., а собственият принос на Община Плевен е 464 407, 80 лв.
Освен 14 нови тролейбуса, по проекта ще бъдат доставени специализирани сервизни машини, ще бъде внедрена електронна система за таксуване на пътници, както и на 16 кръстовища ще бъде монтирано видеонаблюдение.
Договорът за изпълнение на проекта беше подписан в началото на април 2017 г, а срокът за изпълнението му е 48 месеца. До май-юни 2018 г. трябва да бъдат усвоени минимум 50% от средствата по проекта.
https://sop.bg/download/epkOeppkOT/
Чакаме новите 7 броя Solaris Skoda Blue Drive след до 280 дни и още 7 след 310 календарни дни, които течат от месец август 2017. Това означава, че новите 14 попълнения ще са на линия през пролетта.
Търсят доставчик за внедряване на електронна система за таксуване в градския транспорт на Плевен
http://infrastructure.bg/news/2017/06/12/2987323_tursiat_dostavchik_za_vnedriavane_na_elektronna/
Вече е в ход откритата процедура за доставка на 14 броя нови тролейбуси за 10 724 000.00 лв. без ДДС. Крайният срок за подаване на оферти изтича на 14 юни.
Приеха промени в Общинската транспортна схема
Общински съвет - Плевен гласува промяна в Общинската транспортна схема. Вносител на предложението бе председателят на местния парламент Мартин Митев във връзка с писмо, постъпило от управителя на „Тролейбусен транспорт“ ЕООД.
След 7-8 месечна работа по новата транспортна схема и включените в нея нови тролейбусни разписания са установени пропуски, които засягат комфорта и качеството на предлаганата транспортна услуга. В тази връзка съветниците утвърдиха празнични и делнични маршрутни разписания за тролейбусния транспорт, които влизат в сила от 1 септември.
Гласуваните промени касаят часовото разписание на тролеите - оптимизират се курсовете по тролейбусните линии за определени часови зони на деня.
Част от настоящото решение на Общинския съвет са съответните разписания - празнични и делнични, за всяка една от тролейбусните линии в Плевен.
източник: радио "Плевен"
Нови 14 тролея купува Община Плевен, въвеждат и система за електронно таксуване на пътниците
Община Плевен ще получи 17 250 000 лева за реализирането на втория етап на Проекта „Интегриран градски транспорт на Плевен“, който е финансиран по ОП „Регионално развитие“. Това информира на днешния брифинг кметът Георг Спартански. По него ще бъдат доставени 14 нископодови несъчленени тролейбуси, които ще бъдат снабдени с видеокамери, ще бъдат поставени нови компоненти на контактната мрежа, а също така се предвижда внедряване на система за електронно таксуване на пътниците и монтиране на видеонаблюдение на 16 кръстовища. Собственият принос на Общината ще е в размер на 464 000 лева.