Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - zlatin

Pages: [1] 2 3 ... 32
1
 ............Сега пътуването от Летището до центъра с метро също ще бъде проблематично, защото с кола ще се стига за 7-8 минути до Орлов мост, а с метро -за 3 пъти пожече.Линните трябва да се прави, без завои, като това следва да съчетае с повече линии - поне 6.

2
Разни / Re: Ново строителство
« on: 05.03.2010, 22:51:32 »
Не, няма такова нещо. Никакви такива проекти НЕ СЪЩЕСТВУВАТ.

3
На никой няма да му се счупят краката, ако походи 5 минути, и без това сме затлъстяваща нация, трябва малко повече движение и спорт!

Всеки ден по два пъти в тази кал, в дъжда и снега?

4
Очевидно щом може да минават коли, може да мине и автобус.

5
Целия участък е не повече от километър и половина. От халите до Ботев или до Алабин се стига за 5 мин. От Лъвов мост до Ботев - 5 мин, до Алабин - 10. Транспорт до Ботев има и от 2-те места за тези, които не могат да ходят толкова.

Да, но по този начинсе пътува 30 минути от Солунска до Лъвов мост. Освен това  може по много причини клиентите да не ходят пеша, не просто защото не искат...

6
Предлагам автобус от Централна гара до Иван Вазов, докато трае строителството на метрото.

7
В Петербург се заемат с проектирането и строителството на 6 нови линии.

12
Това ще лиши квартала там от трснпорт, тъй като метрото няма да има спирки. Освен това по-добре е малките улички да бъдат пешеходни, а не един голям и важен булевард.

13

Айде стига с тея трамваи по Витоша.Трябва да имаме и пешеходни улици.В Центъра метро  за да се облекчи дижението отгоре,а не от всеки квартал трамвай към Центъра.Такова е било мисленето преди един век.

След като има място и за трамвай, и за пешеходци, не виждам какъв е проблемът той да остане?

14
Метродиаметър 3 / Re: Архив МД3
« on: 28.12.2009, 02:34:22 »
Твойте мнения са несъстоятелни и се чудя защо тях не съм изтрил още! Сравняваш влакът на магнитна възглавница в Китай с велосипедист в село Горно Луково, Ивайловградско...
Няма какво да ти сравняваме примерите, използвани са съответно най-удачните превозни средства според наличното пространство и пътникопотока. Дадохме ти и красноречиви аргументи, защо по Патриарха и Левски се движат тролейбуси!!! Относно Графа, с един друг малоумник в една друга тема спорехме, колко са бързи трамваите оттам, сравнени с метрото и какви са причините да се бовят по улица, по която по закон няма друг вид движение, като и пешеходното трябва да си е по тротоарите.
Ако смяташ, да започнем все пак някаква смислена дискусия, сведи ни някакви аргументи, къде и как по Левски и Патриарха могат да минат трамваи!

Ще е много смешно да изтриеш едно мнение, защото не си съгласен с него.

Иначе тези трамваи могат да минат там където са били преди - по средата на Левски , а на Патриарха - в южния край. Хайде все пак и да ти припомня, че трамвая е по-бърз, минава по по-тесни улици, заради релсите, по които върви и което позволява на улица като Екзарх Йосиф да се разминат 2 такива трамвая, което би било трудно да става с 2 толея по нев; превозват повеяе хора.

15
Метродиаметър 3 / Re: Архив МД3
« on: 28.12.2009, 01:31:11 »
Да, добре...
Гроздето е кисело...

Има общо с темата, защото ти каза, че тролея нямал предимства пред трамвая, което е абсолютният виц.
Тролеят има предимство пред трамвая, ако говорим за булеварди с трафика, натовареността, първата линия и профила на Патриарха и Левски...

Там е смехотворно да се говори за наземен трамвй, който да се пречка на автомобилния поток...

Ами добре, мисля, че някой трябваше да изтрие отдавна последните ти 2 мнения, но щом не е, кажи за предимствата? Да не би тролеят по Раковска да е по-добра идея от трамвая по Графа или тролеят по Сливница - по-добра от трамвая по Бот. шосе?

16
Метродиаметър 3 / Re: Архив МД3
« on: 27.12.2009, 21:49:17 »
Напротив - има предимства пред трамвая и то - доста, само че те са значими само за специфични критерии и пара,етри на трасетата.
Пример - тролейбусът има много предимства пред трамвая, ако искаме да създадем транспортна връзка по натоварен булевард (Сливница, Левски, Опълченска). Там и дума не може да става за трамвай, който е предпоставка за създаване на конфликт в придвижването, по простата причина, че трамваят е релсов транспорт и не може да придобие маневреността на тролейбуса...

Това са пълни глупости, а и няма връзка с темата!

17
Метродиаметър 3 / Re: Архив МД3
« on: 26.12.2009, 19:00:25 »
Да... на целия панаир дето е на Попа и Левски, само трамвай липса, че да стане пълен мармалад...

Не разбирам какво някои хора имат против трамваите?

18
Метрото натам е важно, за да обслужва пътниците на Летището, главно!

19
Стига с тая Дружба, линията е до Летището.

20
Само че както и да го смятат, ако копае по 9 м. на ден линията няма да може да бъде построена в срок.

Pages: [1] 2 3 ... 32