Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - V.Peichev

Pages: [1] 2 3 ... 466
1
Няма как ТМ 22А да е нормалнорелсова - по Ботев и Стамболийски има само тясно междурелсие.  :rolleyes:

2
Не виждам причина ТМ 22 да е съкратен до Опълченска толкова дълго - ремонтът на кръстовището на Опълченска и Пиротска не би трябвало да изисква повече от седмица.  У2 и У1 ще правят панорамни обиколки. :rolleyes:
Quote
От 19.12.2024 г. до 28.01.2025 г. се въвежда временната организация на движение на обществения транспорт както следва:

Тролейбусна линия № 1 продължава да се движи по маршрут: от ж.к. Левски Г по маршрута си до кръстовище бул. „Патриарх Евтимий“/бул. „Прага“ (връщане по бул. „Ген. Скобелев“ и бул. „Васил Левски“), наляво по бул. „Прага“, направо по ул. „Св. Георги Софийски“ до обръщателното тролейбусно колело „Военно медицинска академия“                     двупосочно.

Тролейбусите продължават да спират:

на съществуващите тролейбусни и автобусни спирки в променения участък на маршрута. Тролейбусите не спират на спирка с код 0418 „ВМА“ на ул. „Св. Георги Софийски“ преди бул. „Акад. И. Е. Гешов“ за тролейбусни линии № 2, 8 и 9 и автобусни линии 72, 260 и 604

на новоразкритата спирка с код 6225 „ВМА“ (крайна) в обръщателното колело. Спирката ще бъде сигнализирана на 09.12.2024 г.

начална спирка на маршрута е съществуващата спирка с код 0419 „ВМА“ на ул. „Св. Георги Софийски“ в посока бул. „Пенчо Славейков“ за тролейбусни линии № 2, 8 и 9 и автобусна линия № 72.

Линията продължава да работи действащите по разписания.

Тролейбусна линия № 5 продължава да се движи по маршрут (в посока център): от УМБАЛ Св. Анна–ухо по маршрута до площад „Руски паметник“, обратен завой на площада и по маршрута до УМБАЛ Св. Анна-ухо. Линията продължава да работи по действащите разписания.

Тролейбусна линия № 7 продължава да се движи по маршрут: от ж.к. Люлин 3 по маршрута до кръстовище бул. „Сливница“ /ул. „Опълченска“, направо по бул. „Сливница“, площад „Сточна гара“, надясно по бул. „Васил Левски“, бул. „Патриарх Евтимий“ (връщане по бул. „Васил Левски“), наляво по ул. „Проф. Фритьоф Нансен“ и направо по бул. „Черни връх“ по маршрута до ж.к. Гоце Делчев двупосочно.

Тролейбусите спират на всички съществуващи тролейбусни и автобусни спирки в променения участък на маршрута.

Линията продължава да работи по действащите  разписания.

Тролейбусна линия № 11: маршрутът остава удължен до надлез „Надежда“ както следва:

в посока надлез Надежда: от ж.к. Дружба 1 по маршрута до площад „Сточна гара“, бул. „Сливница“, надясно по ул. „Опълченска“, наляво по ул. „Охрид“ и по ул. „Подполковник Калитин“ до спирка с код 1881 „Ул. Вишовград“ – крайна

в посока ж.к. Дружба 1: от спирка с код 2116 „Надлез Надежда“ – начална по ул. „Скопие“, надясно по локалното пътно платно на бул. „Княгиня Мария Луиза“, надясно по бул. „Ген. Столетов“, наляво по ул. „Димитър Петков“, наляво по бул. „Сливница“, площад „Сточна гара“ и надясно по бул. „Васил Левски“ по маршрута до ж.к. Дружба 1.

Тролейбусите спират на всички съществуващи тролейбусни и автобусни спирки в променения участък на маршрута.

За линията са разкрити временни спирки както следва:

с код 6008 „Ул. Подп. Калитин“ на бул. „Ген. Столетов“ на 45.00 метра преди кръстовището с ул. „Подп. Калитин“ в посока „УМБАЛ Св. Анна-ухо“

с код 6007 „Ул. Шумен“ на бул. „Ген. Столетов“ на 15.00 метра преди ул. „Шумен“ в посока УМБАЛ Св. Анна-ухо;

с код 6005 „Ул. Димитър Петков“ на ул. „Ген. Столетов“ на 15.00 метра преди левия завой по ул. „Димитър Петков“ в посока УМБАЛ „Св. Анна-ухо“.

Линията продължава да работи по действащите разписания.

Автобусна линия № 60 продължава да се движи по маршрут както следва:

в посока Централна гара: ж.к. Овча купел 2 по действащия маршрут до кръстовище бул. „Тодор Александров“/бул. „Ген. Скобелев“, направо по бул. „Тодор Александров“, наляво по бул. „Христо Ботев“, Централна гара и наляво по бул. „Княгиня Мария Луиза“ до спирка с код 2829 „Бул. „Княгиня Мария Луиза“ (крайна и начална).

в посока ж.к. Овча купел 2: от спирка с код 2829 „Бул. Княгиня Мария Луиза“ направо по централното пътно платно на бул. „Княгиня Мария Луиза“, обратен завой на надлез „Надежда“, по централното пътно платно на бул. „Княгиня Мария Луиза“, надясно по бул. „Христо Ботев“, надясно по бул. „Тодор Александров“ и наляво по ул. „Одрин“ по маршрута до ж.к. Овча купел 2 (действащ маршрут)

Автобусите спират на съществуващите автобусни спирки в променения участък на маршрута и на:

двупосочната спирка с кодове 6407 и 6708 „Метростанция Опълченска“ за нощната линия N1 на бул. „Тодор Александров“

двупосочната трамвайна спирка с кодове 0376 и 0377 „Бул. Сливница“

двупосочната трамвайна спирка с кодове  2112 и 2113„Ул. Пиротска“

Автобусите не спират на спирка с код 2830 – начална за линия № 74.

Линията продължава да работи по действащите разписания.

Автобусна линия № 74 продължава да се движи по маршрут както следва:

в посока Централна гара: от ж.к. Гоце Делчев по маршрута до кръстовище бул. „Ген. Скобелев“/бул. „Тодор Александров“, надясно по бул. „Тодор Александров“, наляво по бул. „Христо Ботев“, наляво по централното пътно платно на бул. „Княгиня Мария Луиза“, обратен завой на надлез „Надежда“ и по централното пътно платно на бул. „Княгиня Мария Луиза“ до спирка с код 2830 „Бул. Княгиня Мария Луиза“ – крайна и начална;

в посока ж.к. Гоце Делчев: от спирка с код 2830 по маршрута до кръстовище бул. „Христо Ботев“ /бул. „Сливница“, направо по бул. „Христо Ботев“, надясно по бул. „Тодор Александров“ и наляво по бул. „Ген. Скобелев“ по маршрута до ж.к. Гоце Делчев (действащ маршрут).

Автобусите спират на съществуващите автобусни спирки в променения участък на маршрута и на:

спирка с код 6708 „Метростанция Опълченска“ за нощната линия N1 на бул. „Тодор Александров“

двупосочната трамвайна спирка с кодове 0376 и 0377 „Бул. Сливница“

двупосочната трамвайна спирка с кодове  2112 и 2113„Ул. Пиротска“

Автобусите да не спират на спирка с код 2829 – начална за линия № 60

Линията продължава да работи по действащите разписания.

Маршрутът на ученическата автобусна линия Y1 остава променен както следва: от „Балканкар“ АД по действащия маршрут до кръстовище ул. „Пиротска“/ул. „Одрин“, надясно по ул. „Одрин“, наляво по бул. „Тодор Александров“ до кръстовището с бул. „Христо Ботев“.

В променения участък автобусите спират на спирка с код  6408 „Метростанция Опълченска“ за нощната линия N1

За линията е разкрита временна крайна спирка с код 6740 „СУ Св. Климент Охридски“ на бул. „Тодор Александров“ непосредствено преди бул. „Христо Ботев“.

За линията са закрити спирки:

с код 6668 „134 СУ Димчо Дебелянов“

с код 6086 „18 СУ Уйлям Гладстон“

с код 6085 „СУ Св. Климент Охридски“.

Маршрутът на ученическата автобусна линия Y2 остава променен както следва: от ж.к. Люлин 5 по действащия маршрут до кръстовище бул. „Тодор Александров“/ул. „Опълченска“ и направо по бул. „Тодор Александров“ до нова крайна спирка с код 6407 „Метростанция Опълченска“ за нощната линия N1.

За линията е закрита спирка с код 6086 „18 СУ Уйлям Гладстон“.

От 23.12.2024 г. до 28.01.2025 г.

 Трамвайна линия № 21 остава закрита.

Трамвайна линия № 22 продължава да се движи по скъсения маршрут от автостанция „Изток“ до метростанция „Опълченска“ (крайна станция на трамвайни линии № 20 и 21).

Разкрива се временна трамвайни линии № 22А с маршрут: от ж.к. Красна поляна (начална и крайна спирка „Ул. Добротич“), по бул. „Никола Мушанов“, бул. „Възкресение“, бул. „Константин Величков“, надясно по бул. „Александър Стамболийски“, наляво по бул. „Христо Ботев“, надясно по ул. „Струга“, наляво по бул. „Княгиня Мария Луиза“, централна гара и наляво по бул. „Христо Ботев“ по маршрута до ж.к. Красна поляна (крайна спирка „Ул. Добротич“). Мотрисите ще спират на съществуващите трамвайни спирки по маршрута.


3
Кибиците са полезни - могат да помогнат с добър съвет.  :)

4
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 13.12.2024, 11:34:13 »
Има предостатъчно T6A5 за покриване на колите на линия и резервите при това по-нови, с по-модерна конструкция, по-голяма вместимост и висока степен на унификация с T6B5 и няма смисъл да се движат T4D-M/B4D-M. Достатъчно е да се запази музеен експонат и евентуално може да останат служебни вагони при нужда.  :rolleyes:

5
Тролеите имат диференциал и редуктор.  :)

6
Да - едната двойка опори може да се разположи върху пешеходната алея и така да се работи на по-малък обсег. малко ще се обрулят храстите, но това не би трябвало да е голям проблем. Кран с максимална товароподемност 25-30 тона на такъв обсег вдига 9-10, което е достатъчно за една талига.  :rolleyes:

7
Южното платно е широко около 8 m и би трябвало да може да се установи кран, евентуално да се наложи преместване на паркирани автомобили. Товароподемността на триосния авариен Ман би трябвало да е достатъчна да може да повдигне оттам талига на единичен вагон или секция на съчленен.  :rolleyes:

8
София загуби много ценни архитектурни паметници примерно старата печатница на БКП, уникалния архитектурен ансамбъл Сточна гара, уникалния архитектурен ансамбъл между тролейбусен гараж Надежда и Затвора, ценни къщи и старата обувна фабрика на Опълченска, ценни стари работнически общежития в Бухово и т.н. Трябва да се опази малкото останало историческо наследство.  :rolleyes:

9
Изтрити теми / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 11.12.2024, 05:09:07 »
В затворите трябва да има мизерия, изтезания и мъчения за да няма никой желание да влезе, само така може да се намали престъпността.  :)

10
Големият историк д-р. Станишев успя да я отстои с голямо усилие - беше заплашена от събаряне въпреки, че заслужава достойно да падне сама. Сега се ремонтира от последователи на Дънов. Къщата с ягодите следва да се предостави за ползване на Съюз на клошарите - доказали са умението си да стопанисват грижовно.  :)

11
Къщата на Георги Димитров е ценна архитектурно, а и тротоарът ще е над метър ширина. Такова кратко стесняване не е сериозен проблем.  :rolleyes:

12
Трябва да се ограничи пресичането с адекватни ограждения освен на пероните на спирките, кръстовището на 20-ти Април евентуално Ивайло, не да се бавят трамваите.  :rolleyes:

13
По-скоро вариант на колесно шаси а и не знам дали няма да има проблеми със стрелките и кръстовките.  :rolleyes:

14
Все едно ринг в периферията на центъра е критично нужен на града и има достатъчно място и за него и за дървета.  :rolleyes:

15
Има много смели възрастни пешеходци - камикадзе, които проверяват МРС на трамваите. В много случаи се разминават с любезности по женска линия или бастун, но не винаги.  :rolleyes:

16
Разни / Re: ПОЛИТИКА=?
« on: 10.12.2024, 13:06:40 »
Предстои нова вълна бежанци заради сунитската ислямистка диктатура, за Израел няма особена разлика между Хизбула и сунитите фундаменталисти. Изобщо свалянето на светските режими тип арабски социализъм беше голяма грешка с тежки последствия - граждански войни, бежанци, чалми и бради.  :rolleyes:

17
Не може цял град да страда заради малък брой живущи около Опълченска - нужен е пълноценен ринг в покрайнините на центъра, който да разтовари Ботев. Досега заради тесния участък от Опълченска нямаше пълноценен ринг и по-голямата част от движението от гарата към центъра минаваше по Ботев, той се претоварваше и трамваите се бавеха. Пълноценен ринг Опълченска ще изведе този трафик към периферията на центъра. :rolleyes:

18
В Румъния ходят предимно ценители на високото изкуство ръмжене за Metal Gates, Posada Rock, Rockstadt Extreme, Artmania, Dark Bombastic Evening и т.н. Примерно стойностни групи като My Dying Bride, Saturnus, Unholy, Swallow the Sun, Officium Triste, Celestial Season е практически нереално да дойдат в България, но имат концерти в Румъния.  :)

19
Част от Румъния също е била българска територия през Средневековието.  :)

20
Изтрити теми / Re: Новини от София
« on: 10.12.2024, 10:29:27 »
Могат да заведат искове пред протопрезвитер Кусан Хадавян tivan@armenianchurch-sofia.org, архиепископ Датев Акобян arhiepiscopie@armeana.ro и католикос Карекин II Нерсисян divanatun@etchmiadzin.am:)

Pages: [1] 2 3 ... 466