Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - burtan

Pages: [1] 2 3 ... 18
1
Хмм, а в новия обхват на платеното паркиране няма ли да има продавачи на талони? Най-малкото заради легетимацията на инвалидите трябва да има, но явно не са набрали персонал.... Заключението ми при нас е, че улиците яко си пустеят, обикновенно бяха задръстени от работещи наоколо или нагли пришълци оттатък Сливница. За финал една снимка как изпълняваха маркировката! :P  :help:

Коя е улицата на снимката?

2
Трамваи / Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 10.11.2011, 20:30:45 »

Споделете какво е. В 2024 е тази джиджафка
Betriebsumschalten = смяна на режима на работа

Betrieb = работа, режим

umschalten = превключвам

3
Разни / Re: Българското кино
« on: 08.11.2011, 21:28:16 »
Малко офтопик:
даже има и с по 6
Има много коли с по 5 цифри.
Не съм виждал. Тогава възниква въпросът защо бе необходимо добавянето на буквата А към С за автомобилите регистрирани в София (СА), а не продължиха със С и 5 или 6 цифри след това?

4
Разни / Re: Българското кино
« on: 07.11.2011, 20:16:40 »
.... Калин Сърменов за ролята му в "Седем часа разлика"
Направи ми впечетление, че колата с която го карат във филма е с регистрация СА 22222С. Това дали е действителен номер? До сега с 5 цифри не бях виждал, но не бих се учудил защото с пари явно всичко е възможно.

5
Явно нещата, които се изписаха за Икеа са били целенасочена атака от конкуренти, защото след вчерашното ми посещение там се убедих, че нещата са на ниво и има доволно много и евтини артикули. И приятното е, че цялата странична организация също е на ниво - безплатен детски клуб, прилични цени за хапването, специални места на паркинга за товарене на тежки покупки и разни други дреболии. Единственият недостатък за мен беше, че нямаше указателни табели и отцепих попогрешка към Бистрица :)
Не съм много съгласен с цените. Повечето стоки струват в пъти по-евтино в ИКЕА-та в Германия. Направих съпоставка преди десетина дни на цените на ИКЕА София и ИКЕА Берлин.

6
   Същевременно по транспортни теми активността е минимална и обидно вяла.
   Няколко пъти споменавам, че форумът се е превърнал в социална мрежа - не, че ме дразни, но нека да се уточни от Ръководството и да е ясно. Лично аз се възползвам от правото си да пиша само в теми, които ме интересуват, с останалите се развличам.

И на шега: :goof: :balloon:
   Предложения за теми: "Как да преборим хлебарките", "Как да се излекуваме от настинка за седем дни без лекар", "Дестилация на ракия", "Космически обекти в далечната Вселена" ... Дискусия на тема "Крокодилът - по-зелен от колкото дълъг" ..., Анкети: "Кой номер обувки носите", "Любим цвят вратовръзка" ...  8)  ;D


Аз пък мисля че констатираното от теб е съвсем нормално и по темите за чисто транспортна тематика се пише много  по-малко защото просто в този форум толерантността към новите хора и онези които са просто любители и неспециалисти като цяло е на много ниско ниво. Тук не се гледа с добро око на потребителите които се осмелят да изкажат някакво мнение по отношение на техническите характеристики,подвижния състав в София и т.н. Направило ми е впечатление че непрекъснато новите потребители се апострофират,правят им се остри и според мен неуместни забележки относно това че въпросното нещо вече било коментирано 100 пъти,как могло да са толкова невежи и т.н Много често се случва да започваме някакъв разговор просто встрани от главната тема и мненията просто се изтриват вместо да отидат някъде другаде където би трябвало да им е местото.Аз лично не си позволявам да пиша в някои теми не защото няма какво да кажа,а защото съм сигурен че мнението ми ще бъде апострофирано 10 пъти,ще ми се направят 20 забележки и поправки и възмутени коментари.Това може да се води форум за любители но всъщност тези които професионално се занимават с траспорт са напълно враждебни към любителите. Много нови хора пък просто се блокират.Темите стават все повече а непрекъснато се правят някакви разбелби, от една тема се правят 5, прекръства се тема от "Некадърни водачи" на "Недобросъвестни водачи" като се създава такава за "Водачи професионалисти" и водачи които са горе долу , а като пишеш в някоя не дай си боже неправилна тема получаваш хор от възмутени мнения как не се спазва структурата на форума....

Също така когато някой зададе въпрос който вече е коментиран вместо отговор получава "за това вече е писано потърси го с търсачката" а ако се отговори би могло да се отвори някаква дискусия покрай това.Човешкият мозък и мисъл текат леко хаотично като винаги от една тема плавно се преминава на друга в един нормален разговор и създаването на някакъв строг ред и критерии водят до загуба на интерес. 

Във същото време в темите които те дразнят всеки има (относителна) свобода да си даде мнението и  да не се чувства застрашен от безпощадната критика на определени капацитети.

Това ми е личното мнение и затова аз например не си позволявам да пиша в теми като Ikarus,София 65 и 70,T4D-C,T8M 700-IT(Инекон) ,T6МД-1000  и т.н
Напълно подкрепям мнението на freepigeon. При цялото ми уважение към познанията примерно на emm_1968 (в момента произволно избран, мога да допълня и други участници) смятам, че към момента неговите забележки към по новите потребители, а и не само към тях за доста остри и аругантни.
Emm_1968 не се сърди имаш изключителни познания в областта на ГТ, но не трябва прекалено да парадираш и реагираш така, че едва ли не всички, които не работим в системата сме абсолютни глупаци. Да питаш, когато не знаеш, не те прави глупак. 

8
Да извадя темата от прахта:
на снимките може да видите новото попълнение от хибридни автобуси на Dresdner Verkehrsbetriebe. 13 нови автобуса, като с наличните от този тип стават вече 18. Цената на един такъв автобус е около 700 000 евро или с около 380 000 повече от един нормален. Всеки един от тях е оборудван с 2 монитора в салона (стр.6) на които се показва актуалното потребление на енергия. Тавана в салона е облепен с горски пейзажи (стр. 4). А на стр.10 са изобразени новите електронни табла, които ще заместят хартиените разписания окачени на всяка спирка.
P.S. малко офтопик: нека снимките са специален поздрав за хората защитаващи кича в превозните средства в едноименната тема и нека си пожелаем вместо лепенки на пепси и вафли мура (http://mi6t0.homeip.net:8080/spirka/?action=gallery_file&file_id=24948) да доживеем да видим и ние лепенките от салоните на тези автобуси.

9
Лично на мен нито една от разцветките не ми допада. Но ако трябва да избирам една от четирите, бих се спрял или на първата или на третата.

10
По-добре да бяха написали името на спирката вместо "Център за градска мобилност"

11

М/у другото тия прехвалени "Сименс- дезиро'', в Европа вървят само в Австрия, има и няколко броики в Гърция, но са по-дълги от нашите и ги ползват само на една линия.


Не само там. И в Герамания има доста! За Румъния не съм 100% сигурен.

12

 Иначе да питам и за колко вози ТXL-ът от Тегел до Александерплатц?  :P
2,30 евро тъй като се преминава през 2 зони – А и Б
http://www.bvg.de/index.php/de/3786/name/Tarifuebersicht.html
http://www.bvg.de/index.php/de/3713/name/Liniennetz.html

13
Забавно / Re: Снимки
« on: 28.05.2011, 13:23:34 »
нещо интересно на което се натъкнах от сръбската страница на международния форум

Би ли дал линк към страницата?

14
Забавно / Re: Снимки
« on: 23.05.2011, 20:51:23 »
Новите летни униформи

Снимката я има качена и тук:
http://seir.bg/3272/i+tova+e+variant/

15
А дали видя, че тировете ги качват на Ro-La влакове ?  :)
Не знам кога за последно си бил в Германия, но магаистарлите им са задръстени с тирове. Преди се правеха опити да накарат фирмите да качват камионите на Ro-La влаковете, но не с особен успех. Единствено остана забраната през уикенда за движение на тирове по магистралите с изключение на такива снабдени със специални разрешения (обикновено превозващи или бързоразвалящи се продукти или вредни и не търпящи стоене). Разбира се има обозначени обиколни маршрути не минаващи през аутобаните. Напоследък се наблюдава и доблрането на някои ж.п. маршрути с автобусни, което до преди няколко години не можеше да се види.

16
Ако сте гледали вчера вечерта филма "Под прикритие" по БНТ към 33 минута има 2-минутна сцена която се разиграва в ремонтен трамвай, предполгам в някое от депата или в Трамкар. По-компетентните могат да идентифицират мястото по-добре.

17
Чудесно изглежда. Лично на мен не ми допадат седалките - изглеждат доста неудобни, но вероятно са вандалоустойчиви. Доста тясно ми изглежда и мястото при скачването на отделните секции.

18
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 02.03.2011, 13:11:39 »
Най-лоши- Дружба(неоспорим водач)
Оспорим "водач" е: Мизерно предградие и Обеля са по-зле, ако и в Обеля да има метро и да се събират двата деаметъра след 2 години.
Изобщо не е оспорим. Но си е въпрос на твое лично мнение. Подкрепям Stahlgewitter за Дружба, а теб за Модерно предградие, бих добавил Люлин особено 5 част, Металург и Толстой, а за Обеля не съм съгласен. Но всеки според вижданията си. Изобщо според мен едва ли може да се говори за хубав квартал с панелни блокове, било то Младост, Зоната или който и да било друг.

19
Разни / Re: Кварталите на София
« on: 01.03.2011, 13:26:59 »
Аз харесвам най-много квартала между улиците Иван Асен II и Евлоги Георгиев от Царевец до военната академия и Ситняково. Особено малките и по тихи улички като Гогол, Модест Мусурски, Авицена, Ивац войвода, Река осем. В този квартал съм израснал, но за съжаление не живея вече там.

20
Ако ще ветеринар да е, важното е да е добър ръководител и мениджър. Не съм фен на управлението, но в пътно-строителния сектор ми се струва, че има раздвижване, Плевнелиев също е на място, така че едва ли ще сложат някой будала на такъв важен пост
Разбира се, всеки си има право на мнение! Поне според мен, човек дълги години работил в съвсем друга област едва ли е най-подходящ за този пост. Опит събран във фирми като Xerox, 3Com и т.н. едва ли е най-подходящ за упоменатата длъжност. А относно Плевнелиев според мен също може да се поспори.

Pages: [1] 2 3 ... 18