Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - voltt

Pages: [1]
1
Возилата са в АП "Малашевци", където ще преминат необходимите процедури преди пускане на линия. Още не са оборудвани с GPS системите на "Мусат" и "Инфо системс", чакат да преминат и първоначален преглед пред ИА "АА"(ДАИ). На пръв поглед са изпипани добре, но ще ги видим на линия как ще се представят. Имат климатик в салона и електронни LED матрични табели на турската фирма SANEL.
еха ...когато кондиционерът на въздуха.....къртят мивки преводачите

2
Изтрити теми / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6
« on: 21.03.2017, 17:52:03 »
Защо тогава досега се говореха лъжи? И то не от кой да е, а от кмета на София. Много разочароващо. След като се връщат "на попара" крокодилите от Илиянци, не е ли време да им светне лампичката в общината, че това се трасе се нуждае от основен ремонт. Впрочем, трамваите към Илиянци особено в час пик не са никак празни. Има големи работещи предприятия в индустриалната зона, които генерират доста пътници. Какво се оказа, че благодарение на отличната поддръжка на трамвайната мрежа последните 70 години, сега няма и едно читаво трасе, по което могат да се пуснат не нови, а 30 годишни трамваи! Съветвам общината да започне трета по ред модернизация на Т6М-700, така че спокойно да могат да се движат до Илиянци и Обеля в близките 30 години.
За Графа стана ясно, че няма да се изменя трамвайното трасе. Стига сте повтаряли тая глупост. Тя си отиде заедно с нейния създател арх. Диков.

може 70 може и 27))))

3
Трамваи / Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« on: 21.03.2017, 17:38:55 »
[... все пак обикновено при българските трамваи те са в резултат на "професионализма" на някои ватмани. ...

Жорко, има някои български трамваи, които и най-некадърния да ги кара, няма да се усети.Има български трамваи, които колкото и да се стараеш - няма как да не подскочат или да забият.
Когато карах 802 - нито веднъж този трамвай не потегли плавно- винаги с подскок. И сега е малко така.
Да вземем русичите в метрото - не машинистите ги карат некадърно , просто управлението им е такова - рязко тръгват , рязко спират.

само дето Русичите пък и номерните в Москва например не спират като у нас)))нито тръгват)))

Pages: [1]