3
« on: 06.12.2024, 22:11:50 »
Само да попирам какво им е на Е12-ките за 7 години експлоатация?
Много ниско качество на изработка, започнаха да късат тампони на двигателите още на 30-40000 км. Окачването им е праисторическо и лагери подобни на 14-20 пак на всеки 40 000. 2307 прекара над 3 месеца в чакане, замяна на батерии. Интересното че идваха китайци от Ютонг и от CATL и пак не го оправиха. Всичко по електрическите вериги е просто да го има за свидетел. И още много други дертове за около 350 000 км по 309 без топло за всичките години експлоатация за 1 000 000 лв колкото струват 2 и половина маркови 12 м дизелови автобуса. Не благодаря.
Какво им е на ултракондензаторните вече 5-та година?
При тях също много слаба електрическа част пак проблеми с компресори, окачване, пантографи, врати има и такива за батерия или с проблеми по батерията които си отлежават по гаражите. Пак не са навъртяли повече от 400 000 км. Отделно за разлика от Е12-ките започнаха сериозно да гният на третата година. Пак за 1 000 000 лв. Не благодаря.