Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - tauri

Pages: [1] 2 3 ... 106
1
Ватмана на 506 какво наказание ще понесе? Пълна аматьорщина.

2
Първите два са демонстрационни не е нещо чудно. На третата обява са 6 броя от оператор от Осло и региона, който наема автобуси от подизпълнители. Явно на connect bus им е изтекъл договора. Изглеждат доста изтормозени пък и са с малка батерия.

3
Само да попирам какво им е на Е12-ките за 7 години експлоатация?
Много ниско качество на изработка, започнаха да късат тампони на двигателите още на 30-40000 км. Окачването им е праисторическо и лагери подобни на 14-20 пак на всеки 40 000. 2307 прекара над 3 месеца в чакане, замяна на батерии. Интересното че идваха китайци от Ютонг и от CATL и пак не го оправиха. Всичко по електрическите вериги е просто да го има за свидетел. И още много други дертове за около 350 000 км по 309 без топло за всичките години експлоатация за 1 000 000 лв колкото струват 2 и половина маркови 12 м дизелови автобуса. Не благодаря.

Какво им е на ултракондензаторните вече 5-та година?
При тях също много слаба електрическа част пак проблеми с компресори, окачване, пантографи,  врати има и такива за батерия или с проблеми по батерията които си отлежават по гаражите. Пак не са навъртяли повече от 400 000 км. Отделно за разлика от Е12-ките започнаха сериозно да гният на третата година. Пак за 1 000 000 лв. Не благодаря.

4
Шкода може да участват с каросерия Темса, все пак са си техни. Лошото е че качеството е Темса. Соларис напоследък лансират поляците от Medcom и за имат доставки и с Kiepe за Германия и Швейцария.

5
Нищо не пише за цената му и доколкото знам немски ще бъде в серийно производство през 2026.

6
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 18.11.2024, 22:43:14 »
Quote
всеки средностатистически софийски трамвай (изключвам песите)

На песите от първата доставка им е паднал лака на сивата част на покрива. Отделно от ударите са в няколко цвята, стържат и тропат. Личи си че макар и нови не се поддържат.

7
Абсолютно същият боклук. Как пък разбра че е по-добър? В Унгария само емблемата им лепят. Иначе за доставчиците на компоненти отново дрънкаш глупости. Бош, Хела, Валео си ги изпитват. Само като видя двата китайски стартерни бутони на таблото ми е ясно какъв боклук неземен е. Електрическите Ютонги си правят номера с ниското качесто на бутоните и таблото.

8
На мен ми е приятно да общувам с пътниците и не ми пречи, че нямам кабина и кошара. Никъде по света не съм виждал кабини и кошари дори в повечето случаи качването става от първа врата и шофьора таксува. Стига с тия цигании.

9
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 17.11.2024, 09:38:16 »
@Емо е чак като се пенсионираш. Пожелавам ти всеки момент да се разходиш до там. Само на 500 км в Истанбул има перфектно функциониращ трамваен транспорт.

10
Трамваи / Re: Дюваг
« on: 16.11.2024, 21:14:53 »
Нивото на всички общински транспортни дружества е покъртително. И пет годишен трамвай не може да поддържате. В Сан Франциско, Прага и къде ли не има над 50 годишни трамваи.

11
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 14.11.2024, 22:02:54 »
Е и сега като си има персонален отговорник на открито Икаруса да не е по-добре?

12
От Джебел е Сетра такива Чавдари не е имало.

13
Аз без да съм от Варна с удоволствие, някога когато възстановя 11Г5, ще дойда във Варна да направим едно пътуване по 2-ката от Пощата до Апарухово.

14
Пловдив / Re: Общи теми и Въпроси
« on: 30.10.2024, 22:53:11 »
Взел е един Ситипорт и един Ситибус. Същите са да.

15
Варна / Re: Mercedes-Benz O345/G
« on: 30.10.2024, 21:04:08 »
Може за Сирия и Ирак, масово изкупуват бусове, камиони и мотори и скорости Мерцедес и Волво Евро 1,2,3,4.

16
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 26.10.2024, 22:41:00 »
Шкода изкупи повечето ремонтни предприятия в Чехия. Инеконите бяха сглобявани в Екова общинският завод в Острава сега вече е част от Шкода. С повечето ремонти на трамваи имат доста рекламации от Талин и Гьотеборг. Гьотеборг дори ги съди. Интересно аз не съм виждал модернизиран Т6А2 и T6B5 и това с лепените стъкла майлко ме притеснява. Чудно ми е какво са намислили от СЕ.

17
Да родителите са ми разправяли, че там е било кошмар. Всички автобуси за Дървеница, Бистрица и Студентски град са тръгвали от тази спирка. Явно обаче е някакво заварено положение от преди войната. Спирките са павилиони и има документирано, че оттам са тръгвали и автобусите за Самоков.

18
Сложете си очилата има три коловоза, ъгловата заоблена сграда е по-висока и с козирка, на заден план се вижда и ъгловата кооперация на цар Борис с обезглавеният купол.

19
Стамболийски на площад Света Неделя.

Бележка на Благун - това се отнася за снимка VIII

20
Трябва да има бърз и удобен влак София-Истанбул, сегашният беше добро попадение, въпреки непрекъснатите закъснения. Но няма нищо по-удобно от личният автомобил. Взимам го за 5 часа от нас до където съм в Истанбул и за по-малко от 80 лв. за гориво и тол. Нещо са направили и с цените за влака вече е 80 лв в посока и пътува над 10 часа, което няма как да ме привлече. Голям зор им е да го махнат, въпреки че вагоните пътуват пълни. Доколкото знам голяма част от приходите ги прибират турските железници и БДЖ не ги е много грижа колко време пътува. Търкиш от край време са пълни и билети за последният момент няма или са на ужасни цени.

Pages: [1] 2 3 ... 106