Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Pesho1991

Pages: [1] 2 3 ... 55
1
Със задоволство забелязвам, че във форума освен разбирачи от транспорт има и разбирачи от право ...
Чудя се като се прекрати ремонтът на улицана сега, в това ѝ състояние, така ли ще стои разкопана до намиране на някакво решение?
Отговарям ти лесно, издава се нова заповед със същото съдържание и се продължава оттам, откъдето предната заповед е била спряна. Но предвид, че лицата нямат правен интерес, защото няма никакво обяснение какъв им е интересът от спиране на ремонта, то просто всеки път такава жалба ще се оставя без разглеждане.

2
Сега ще трябва да се навлезе в правото малко, но процедурата е общо взето следната: издадено е разрешително от главния архитект и си има 14 дни за оспорването му, първо пред органа после пред съда. До колкото виждам разрешителното е от 22-ра, така че срока е изтекъл. От решението, това което ми става ясно е, че те искат да спрат изпълнението на заповедта, но предвид, че е минал срокът за оспорване няма как да се случи това. Срокът (тези 14 дни) е преклузивен, това значи, че когато те минат, то всяко оспорване трябва да се оставя без разглеждане, защото няма правно основание. Сега това е ясно от казуса, но ако те тръгнат да оспорват законосъобразността на заповедта/разрешителното, което води до нищожност, то тогава могат да се позоват на чл.149, ал. 5 от АПК (относно сроковете), но пак ако нямат правен интерес, както се твърди в определението, то каквото и да правят нищо няма да се постигне като резултат. Сега това е преграждащо определение , което по реда на 229 пак от АПК може да се обжалва пред същия съд, по спомен, но резултатът пак, според мен ще е същият и той е, че лицата нямат правен интерес и всичко си продължава, както е по разрешителното.

3
Автобуси / Re: MAN SL/SD200
« on: 07.12.2024, 22:00:57 »
А Марио като какъв се подвизава там?
Като ръководител или каквото беше на звено "двуетажни и развлекателни линии и информационни системи" или нещо толкова измислено като позиция. Идеята е че, както има един много хубав термин в кодекса на труда, трудоустроил се е вече и никой не го пипа.

4
Малко странична тема и не знам колко е подходящо, но гледайки снимката няма как да не направя това питане/коментар. Как може от тези пантографи, които са на космонавта и изглеждат доста прилично да се стигне до кривите пантографи на софиите буквално няколко години по-късно и накрая 80те пак да се върнем на подобни пантографи на този? Не можеше ли всички трамваи на ЗТС да са с тези пантографи? И още един въпрос,те могат ли да минат под моста на Изида? И имат ли разлика този пантограф и този монтиран на Т6М-700 и всички трамваи със сменян пантограф от прехода насам?

5
А да попитам зад това "Грийн мобилити" коя марка стои? Да не е някой китаец? 

6
Значи до тук кръгла нула, от две процедури стартирани за нов подвижен състав и двете прекратени.  :help:
  8)
Е за тролеи не пише да е прекратена, само за трамваи така, че може все пак да се сдобием с още една партида шкода 26тр.

7
За капак на всичко ВАС е отменил поръчката за трамваите по жалба на Шкода, така че няма да се притесняваме за това да се появи песа.

8
Автобуси / Re: Автобусни дискусии
« on: 24.11.2024, 17:08:19 »
Писах в небостъргачния форум, но и тук да питам дали някой е чувал нещо. Марио е отговорил на коментар към последния си пост, че 7 двуетажни автобуса щели да се поръчат с голямата поръчка за употребявани автобуси. Някой има ли представа каква ще е тази поръчка и кога ше се пуска?

9
Разни / Re: Формула 1
« on: 24.11.2024, 11:16:56 »
Макс Верстапен е вече четирикратен световен шампион. Показа, че всъщност е майстор въпреки колата си. Най-много това си пролича при потопа в Бразилия.

10
Удължен за 6ти декември. Явно няма интерес, защото всички знаят как се провеждат конкурсите у нас.

11
Ако беше толкова неизгодно возенето, както твърдят измамниците от МТК, тогава защо искат удължаване на договора? То е ясно че контрера се е договорил с ГЕРБ и "опозицията" да разделят баницата и случайно едно такова предложение ще мине за изненада на всички.

12
Не с тях пуснаха моста. Явно са били предвидени за трамвайните релси.
Е нали дядо ви Марин това твърдеше едно време, че този мост е част от големия проект за нормално междурелсие сред трамваите и ако се смята, че в Младост 3 в полето са били положени релсите изцяло, то тук на този мост са били сложени само основи, в този случай тези планки.

13
Хоризонталните земетресения принципно се водят по-опасни и разрушителни.

14
А някой има ли представа как ще става самото разделяне - на две нива както е на Младост 1 или по-различно?
Разделянето е на едно ниво със стрелки. И някои смятат, че това е неудачен вариант, но все пак сме най-евтините метро в Европа.

15
Добре дошли обратно, Васко. Тези драматични обяснения липсваха на общността ни. Иначе по същество е крайно преувеличено и едва ли чак такива вреди могат да се причинят от описаното.

16
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 28.10.2024, 22:30:53 »
А всъщност защо се е отлагала модернизацията, ако е имало планове за такава? И това ли са били първоначалните бройки, които се е смятало да се модернизират или други?

17
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 27.10.2024, 11:21:23 »
Не знам дали ще се отвори на снимката, която трябва или човек сам трябва да си прерови, но те са качили там и снимки на Т6ци ремонтирани и модернизирани, уж.
Прикачвам и скрийншот от сайта им, който обяснява какви модернизации правят.


https://www.skodagroup.com/reference/modernization-of-trams-abroad

18
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 26.10.2024, 23:01:14 »
Шкода изкупи повечето ремонтни предприятия в Чехия. Инеконите бяха сглобявани в Екова общинският завод в Острава сега вече е част от Шкода. С повечето ремонти на трамваи имат доста рекламации от Талин и Гьотеборг. Гьотеборг дори ги съди. Интересно аз не съм виждал модернизиран Т6А2 и T6B5 и това с лепените стъкла майлко ме притеснява. Чудно ми е какво са намислили от СЕ.
В сайта пишеше че модернизирали Т6В (точен цитат), така че имат опит. Иначе това почва да понамирисва на нагласена поръчка за шкода, заедно с 18те трамвая за 1435. Нека видим какво ще излезе.

19
Много ми е интересно как на фронта с двуетажните настъпи пълно мълчание. Уж още 7 щяха да купуват и нищо, уж нови линии щяха да пускат и пак мълчание. Какво стана с тази схема не ми е ясно. Единственото, което разбрах е че им сменят табелите, което не знам с каква цел се прави.

20
Трамваи / Re: Re: ČKD Tatra Т6А2/-SF (20**, 30**)
« on: 25.10.2024, 15:53:09 »
 Колкото и да не съм съгласен в повечето случаи с фафан, то тук съм склонен да се съглася, че се готви някаква грандиозна схема. Истината е, че ще се опитат да направят нови трамваи, като ги представят за модернизация. Ще се получи нещо като с инеконите, ще хванат по една греда, която не е изгнила и ще изградят всичко зад нея на ново. Сега Експрес сервиз не знам колко имат възможност и умения да работят с електрически тягови компоненти, които се захранват от директен и постоянен ток, а не от батерия. Сега ако имат опит, то те съм сигурен, че ще направят една изключителна модернизация (нови трамваи), която да стане бързо и да изкара дълго. Ако някой е обърнал внимание на критериите на поръчката 80% е тежестта на цената, а експрес сервиз се хвалят (за маневрените по ПВУ), че техните влакове са най-евтини, така че може пък и българската икономика да я раздвижат и на теория ще имаме 40 трамвая почти новопроизведени в България.

Pages: [1] 2 3 ... 55