1
Железопътен транспорт / Re: Новият подвижен състав, закупен по ПВУ
« on: Today at 17:26:58 »
То цялата концепция за държавни влакове, които да бъдат раздавани на симпатични превозвачи, според мен е абсурдна.
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Аз само да попитам, какво налага нашето летище да работи през нощта, при положение, че дори на летище Франкфурт някак си успяват да се справят с полети само в диапазона 5:00-00:00? В такъв случай можем просто да се оправим с един курс около 00:30-1:00 от летището и около 4:00 от центъра към летището, за най-ранните и най-късните полети.Налага го късното връщане на самолетите домуващи тук; липсата на друго денонощно летище в близост, което да е на разположение в случай на инцидент и т.н.
От друга страна наистина се нарушава практиката за крайградските линии, и ако се следва тя най добре 3 ката да отива до метростанция бизнес парк, или най много Балан. Там е най безконфликтно и бързо, заради задръстването в Горубляне.Виж колко време се пътува от Горубляне с автобус до напр. Орлов мост и колко би било с прекачване на метро през Младост. Ако метрото до Младост не беше реализирано като Дървенишки трамвай, може би тази концепция щеше да е удачна.
сдружение „Транспорт и градска инфраструктура“, финансиран е от „Сименс България“Почти цялата статия е вярна и накрая са спазили традицията да оплескат нещо. Мисирки!
От другата страна - на Промахон съм скептик, че ще тръгне нещо, даже и да е удължение на влаковете до Кулата до Стримонас.Колкото пъти минах с кола през изминалата година, толкова пъти видях малка ремонтна бригада по релсовия път между Промахон и Стримонас. Такава бригада, която за ден може да смени не повече от 2-3 траверси. Някой знае ли дали работят на прозорци, или линията е непроходима от месеци?
А пък и ние сме доста по свързани с Румъния исторически и икономически, доста българи в Северна България говорят и езика и имат рода в Румъния. Гърция е малко чуждо за нас. Аз честно гръцкия език изобщо не го схващам даже, румънския си го говоря почти свободно.Не бих казал. При положение, че половин северна Гърция е била българска територия, връзките са ни много повече.
Тогава Соларис не са участвали. Но аз не мисля че Соларис са подизпълнител. Те си имат договорености със Шкода далеч извън нашите търгове.Въпрос на интерпретация от някое хекимянче, чиито интереси са нарушени.