Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ilian

Pages: [1] 2 3 ... 52
1
То цялата концепция за държавни влакове, които да бъдат раздавани на симпатични превозвачи, според мен е абсурдна.

2
Аз само да попитам, какво налага нашето летище да работи през нощта, при положение, че дори на летище Франкфурт някак си успяват да се справят с полети само в диапазона 5:00-00:00? В такъв случай можем просто да се оправим с един курс около 00:30-1:00 от летището и около 4:00 от центъра към летището, за най-ранните и най-късните полети.
Налага го късното връщане на самолетите домуващи тук; липсата на друго денонощно летище в близост, което да е на разположение в случай на инцидент и т.н.

3
От друга страна наистина се нарушава практиката за крайградските линии, и ако се следва тя най добре 3 ката да отива до метростанция бизнес парк, или най много Балан. Там е най безконфликтно и бързо, заради задръстването в Горубляне.
Виж колко време се пътува от Горубляне с автобус до напр. Орлов мост и колко би било с прекачване на метро през Младост. Ако метрото до Младост не беше реализирано като Дървенишки трамвай, може би тази концепция щеше да е удачна.

4
Че е 2xxx, може би?

5
сдружение „Транспорт и градска инфраструктура“, финансиран е от „Сименс България
Почти цялата статия е вярна и накрая са спазили традицията да оплескат нещо. Мисирки!

6
Това май е рекордът за годината - 3 превозни средства с един удар.

7
Аз на възраст 40+ за пръв път опитах да рисувам. Тази си я харесвам и съм си я закачил в офиса.

8
Трамваи / Re: ČKD Tatra T4D-M/B4D-M (1435мм)
« on: 13.12.2024, 00:05:32 »
А годни ли са за резерви или просто чакат оксижена?

9
От другата страна - на Промахон съм скептик, че ще тръгне нещо, даже и да е удължение на влаковете до Кулата до Стримонас.
Колкото пъти минах с кола през изминалата година, толкова пъти видях малка ремонтна бригада по релсовия път между Промахон и Стримонас. Такава бригада, която за ден може да смени не повече от 2-3 траверси. Някой знае ли дали работят на прозорци, или линията е непроходима от месеци?

10
А отстоянието от релсовия път отчиташ ли го?

11
Въжени линии / Re: Витоша
« on: 11.12.2024, 12:04:45 »
Аз помня, че имаше товарен лифт окол железница (не знам за какво и докъде), ама бремзберг...

12
А пък и ние сме доста по свързани с Румъния исторически и икономически, доста българи в Северна България говорят и езика и имат рода в Румъния. Гърция е малко чуждо за нас. Аз честно гръцкия език изобщо не го схващам даже, румънския си го говоря почти свободно.
Не бих казал. При положение, че половин северна Гърция е била българска територия, връзките са ни много повече.

13
Ами то това е целта на защитаваните от fafan.

14
Е, как неприета жалба има спиращо действие? Ако става така, да подам жалба срещу Народното събрание.

15
Няма проблем, че си българин. Може да се плаща с български карти.
Инсталирай си мобилното приложение на OBB и направи всичко от него. Билетите са на практика QR код, който показваш на кондукторите.
Друг вариант е да си платиш билетите на сайта на OBB и да си ги разпечаташ на хартия.

16
С кое не се съобразиха? Решението беше да спрат незабавно и те спряха незабавно в недовършено състояние. 

17
Тогава Соларис не са участвали. Но аз не мисля че Соларис са подизпълнител. Те си имат договорености със Шкода далеч извън нашите търгове.
Въпрос на интерпретация от някое хекимянче, чиито интереси са нарушени.

18
Нито едното. Просто черен P.R. от манипулирани медии.

19
Всъщност в ЗОП е забранено кандидат да се явява и като подизпълнител на друг кандидат. Така че, ще помолят Шкода доброзорно да си оттегли офертата, за да не се провали и този търг.

20
Тази сутрин тм 3017 се спомина. По стара традиция наскоро ремонтираните трамваи са най-ненадеждни

Pages: [1] 2 3 ... 52